The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls Online
Cine mai joacă?
Stai! Stai! Nu da mă la oase, ai puțintică răbdare! Pentru că în ciuda PR-ul "fabulos" pe care-l primește mai peste tot, jocul e foarte bine făcut și promițător. Eu cel puțin, după ce l-am butonat două beta-uri, sunt foarte entuziasmat.
I need some orc shield-brothers. Let's kick cats and eviscerate elves.
Stai! Stai! Nu da mă la oase, ai puțintică răbdare! Pentru că în ciuda PR-ul "fabulos" pe care-l primește mai peste tot, jocul e foarte bine făcut și promițător. Eu cel puțin, după ce l-am butonat două beta-uri, sunt foarte entuziasmat.
I need some orc shield-brothers. Let's kick cats and eviscerate elves.
dump CHA
Re: The Elder Scrolls Online
Eu m-am jucat astea ultimele doua beta si m-a prins. Nu e chiar ca TEs'u single player, dar nici nu aveam prea mari pretentii ca am citit deja feedback inainte sa-l incerc. La stadiul actual mi se pare undeva pe scala de la TES la "mmo generic cu skin'uri de TES" cam pe aici:
TES -------- TESO -------------------MMO generic
adica merge si i-am dat preorder la c.e.
Acuma cat l-oi plati in continuare dupa max level ramane de vazut, ar trebui ca pvp-ul ala din Cyrodiil sa fie dat dracului de addictive ca sa ma tina interesat.
TES -------- TESO -------------------MMO generic
adica merge si i-am dat preorder la c.e.
Acuma cat l-oi plati in continuare dupa max level ramane de vazut, ar trebui ca pvp-ul ala din Cyrodiil sa fie dat dracului de addictive ca sa ma tina interesat.
Re: The Elder Scrolls Online
Pentru cei care vor sa incerce craftingul in urmatorul beta:
-ghid blacksmithing http://tamrielfoundry.com/topic/myrrons ... a-version/
-ghid alchemy http://tamrieljournal.com/crafting-and- ... s/alchemy/
-ghid blacksmithing http://tamrielfoundry.com/topic/myrrons ... a-version/
-ghid alchemy http://tamrieljournal.com/crafting-and- ... s/alchemy/
Re: The Elder Scrolls Online
Imi doresc mult de tot sa aibe succes TESO asta, dar nu stiu ce sa zic, Age of Conan si Warhammer se prezentau mult mai bine in beta si au dat fail. Are cateva idei misto preluate din jocurile TES, dar pentru a fi un mmorpg bun trebuie sa tina cont de multe alte aspecte, gen combat dinamic, animati care au legatura cu ce se intampla pe ecran, o viziune clara pentru end game si pvp (pentru ca la asta se ajunge in orice mmorpg in cele din urma), o grafica frumoasa dar "functionala" samd. Din ce am vazut in beta pana acum am ramas doar cu skill tree-ul si controlul caracterului care mi-au placut , restul cam lasa de dorit.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
Re: The Elder Scrolls Online
Poate dau bani pe el, da' cel mai probabil astept sa renunte la ideea de subscriptie
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang
Re: The Elder Scrolls Online
@sekaba
Poate îți joacă memoria feste. WAR nu era nici pe jumătate terminat când l-au lansat, de polish nici nu mai are rost sa vorbim. Iar Conan era bug-city.
În TESO PvP-ul arată foarte bine. Cum de-altfel ar fi arătat și GW2 dacă nu era masacrat de culling și lag.
Partea de PvE nu avem de unde să o cunoaștem încă dar asta cred că va arăta dacă jocul merită sau nu prețul. De fapt, dacă nu are PvE decent la lansare (endgame) sunt sigur că o jocul o va da chix, la fel cum a dat-o și SWTOR. Pentru că degeaba ai imersiune, degeaba ai grafică și questlines și combat dinamic și ce-o mai fi, dacă nu ai o preocupare de bază în jurul căreia să se lege comunitatea. Iar până acum, de la MUD-uri încoace, doar EVE a demonstrat că se poate face asta cu altceva decât PvE.
Poate îți joacă memoria feste. WAR nu era nici pe jumătate terminat când l-au lansat, de polish nici nu mai are rost sa vorbim. Iar Conan era bug-city.
În TESO PvP-ul arată foarte bine. Cum de-altfel ar fi arătat și GW2 dacă nu era masacrat de culling și lag.
Partea de PvE nu avem de unde să o cunoaștem încă dar asta cred că va arăta dacă jocul merită sau nu prețul. De fapt, dacă nu are PvE decent la lansare (endgame) sunt sigur că o jocul o va da chix, la fel cum a dat-o și SWTOR. Pentru că degeaba ai imersiune, degeaba ai grafică și questlines și combat dinamic și ce-o mai fi, dacă nu ai o preocupare de bază în jurul căreia să se lege comunitatea. Iar până acum, de la MUD-uri încoace, doar EVE a demonstrat că se poate face asta cu altceva decât PvE.
dump CHA
Re: The Elder Scrolls Online
Câteva păreri după o lună de [ne]jucat.
Mi-am făcut pre-order la Imperial (da, pentru calul alb) după ce mi-a lăsat o impresie destul de ok în beta și pentru că The Elder Scrolls e una din seriile mele de jocuri de suflet. Scopul celor 5 zile sau câte au fost înainte de lansarea oficială a fost fix cât să-mi aleg nume până nu mai găsesc nimic liber și eventual să apuc să trec rapid prin questurile pe care le știam de pe beta. Partea a doua nu s-a întâmplat, pentru că 90% din bug-urile de pe beta erau prezente încă (și au fost chiar și la destul de mult timp după lansare).
Gold sellers + spam rămân o problemă de actualitate. Am încercat niște addon-uri care se lăudau că ar face ceva în privința asta, dar fără succes. S-au mutat din general chat pe mail, sau invite-uri în "ghilde". Presupun că se rezolvă până la urmă si cu asta. Dar mă bucur că există suport pentru addon-uri. Aștept să-și repare și Curse sistemul, să identifice client EU și să le instaleze în folder-ul corect.
Sistemul de crafting mi se pare complex doar de dragul de a nu fi simplu. Nu e greu de înțeles, dar e greoi și enervant. Încă n-am ajuns să scot ceva util din profesii, mă așteptam să-i sesizez impactul mai repede. Pe beta n-am avut probleme, mats erau la discreție. Acum e un scenariu des întâlnit să stau cu tone de 2/3 ingrediente care nu mai au loc în bags/bank, pentru că ingredientul 3/3 nu-i de găsit niciunde.
Senzația per total e de joc cu potențial imens, dar fără un scop subliniat clar. Sunt main line quests și toate cele, dar oarecum "zero incentive" (end game-ul abia începe să se contureze, vag). Mă trezesc de multe ori că am rămas doar cu quest-uri din zone prea mari, unde sorcerer-ul meu moare 1-shot. Dar recunosc, n-am timp sau răbdare să caut grupuri random și n-am apucat nici să interacționez prea mult cu lumea din ghildă. Nu e primul MMO jucat și știu cum stau lucrurile, dar aș fi preferat să n-am nevoie de ajutor chiar la orice final de quest pentru că rezultatul final a fost Alt-F4 și pornit alt joc.
Rings of Mara pentru +10% xp nu le-am folosit pentru că sistemul în forma actuală nu mi se pare fezabil. N-am reușit să găsesc pe nimeni care să joace în același timp cu mine, să stea în party cu mine etc. Înțeleg ideea, dar e genul de dedicație pe care nu-s dispusă s-o acord unui mmo momentan.
La mai mult de cele 30 de zile incluse momentan nu mă aventurez. Nu e un titlu nereușit; dialogurile, zonele și random lore sunt captivante, voice acting-ul mi-a plăcut mult de tot, grafica e "shiny", interfața e ok și nu mă deranjează nici sistemul cu taxa lunară, dar aștept să-l mai finiseze la capitolul gameplay și să nu-mi lase același gust amar și senzație de dat banii ~degeaba ca până acum.
Also, relevant: http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... an-MMO-Too
Mi-am făcut pre-order la Imperial (da, pentru calul alb) după ce mi-a lăsat o impresie destul de ok în beta și pentru că The Elder Scrolls e una din seriile mele de jocuri de suflet. Scopul celor 5 zile sau câte au fost înainte de lansarea oficială a fost fix cât să-mi aleg nume până nu mai găsesc nimic liber și eventual să apuc să trec rapid prin questurile pe care le știam de pe beta. Partea a doua nu s-a întâmplat, pentru că 90% din bug-urile de pe beta erau prezente încă (și au fost chiar și la destul de mult timp după lansare).
Gold sellers + spam rămân o problemă de actualitate. Am încercat niște addon-uri care se lăudau că ar face ceva în privința asta, dar fără succes. S-au mutat din general chat pe mail, sau invite-uri în "ghilde". Presupun că se rezolvă până la urmă si cu asta. Dar mă bucur că există suport pentru addon-uri. Aștept să-și repare și Curse sistemul, să identifice client EU și să le instaleze în folder-ul corect.
Sistemul de crafting mi se pare complex doar de dragul de a nu fi simplu. Nu e greu de înțeles, dar e greoi și enervant. Încă n-am ajuns să scot ceva util din profesii, mă așteptam să-i sesizez impactul mai repede. Pe beta n-am avut probleme, mats erau la discreție. Acum e un scenariu des întâlnit să stau cu tone de 2/3 ingrediente care nu mai au loc în bags/bank, pentru că ingredientul 3/3 nu-i de găsit niciunde.
Senzația per total e de joc cu potențial imens, dar fără un scop subliniat clar. Sunt main line quests și toate cele, dar oarecum "zero incentive" (end game-ul abia începe să se contureze, vag). Mă trezesc de multe ori că am rămas doar cu quest-uri din zone prea mari, unde sorcerer-ul meu moare 1-shot. Dar recunosc, n-am timp sau răbdare să caut grupuri random și n-am apucat nici să interacționez prea mult cu lumea din ghildă. Nu e primul MMO jucat și știu cum stau lucrurile, dar aș fi preferat să n-am nevoie de ajutor chiar la orice final de quest pentru că rezultatul final a fost Alt-F4 și pornit alt joc.
Rings of Mara pentru +10% xp nu le-am folosit pentru că sistemul în forma actuală nu mi se pare fezabil. N-am reușit să găsesc pe nimeni care să joace în același timp cu mine, să stea în party cu mine etc. Înțeleg ideea, dar e genul de dedicație pe care nu-s dispusă s-o acord unui mmo momentan.
La mai mult de cele 30 de zile incluse momentan nu mă aventurez. Nu e un titlu nereușit; dialogurile, zonele și random lore sunt captivante, voice acting-ul mi-a plăcut mult de tot, grafica e "shiny", interfața e ok și nu mă deranjează nici sistemul cu taxa lunară, dar aștept să-l mai finiseze la capitolul gameplay și să nu-mi lase același gust amar și senzație de dat banii ~degeaba ca până acum.
Also, relevant: http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... an-MMO-Too
Alone, important and wise. (W. B. Yeats)
Re: The Elder Scrolls Online
Văd că încearcă să traseze totuși niște planuri mai consistente pentru viitor: http://elderscrollsonline.com/en/news/p ... ---may-1st
Alone, important and wise. (W. B. Yeats)
Re: The Elder Scrolls Online
mai joaca careva?
- morko_alex
- Space Invader
- Posts: 4
- Joined: 28 Apr 2014, 14:09
Re: The Elder Scrolls Online
So... I just bought the game... mai joaca cineva?
Re: The Elder Scrolls Online
Da, jucam. Suntem cativa pe AD, da-mi un mesaj in game "Nazghuls"
Re: The Elder Scrolls Online
Daca-l cumpar, dar nu prea am chef de socializari samd., am ce face ca solo-player? sau jocul ma obliga sa stau intr-un party samd, ca daca nu ma omoara prima lighioana care ma vede?
Re: The Elder Scrolls Online
M-am uitat si eu la cateva Let's Plays si unul dintre ele zicea explicit ca e foarte ok sa joci si de unul singur. Dar daca tot vrei single-player, de ce TESO si nu Morrowind/Oblivion/Skyrim?
I'm livin' in a love shadow
Re: The Elder Scrolls Online
Mi s-a cam scarbit de ele, am peste 500 de ore in fiecare...
Re: The Elder Scrolls Online
Esti un fel de Waaagh al seriei de The Elder Scrolls.
Re: The Elder Scrolls Online
As intra sa vad si eu care mai e miscarea in jocul asta. Mai joaca cineva, sa facem o trupa dance?
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
Re: The Elder Scrolls Online
Jocul mi s-a părut foarte fain pentru ceva casual questing și grouping. În aceeași manieră ca și SWTOR. Adică grafică, muzică, lore, questing bun. Slab ca și MMO însă.
dump CHA
Re: The Elder Scrolls Online
N-as indrazni comparatia doua-trei builduri pentru fiecare, jucate la ceva distanta, incat sa mai fi uitat chestii, plus ca joc mai batraneste, mai pe stealth, mai fara quick-travel daca se poate.Stokkolm wrote:Esti un fel de Waaagh al seriei de The Elder Scrolls.
Cam la fel si cu Fallout 3 si NV
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests