PS Vita

User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

PS Vita

Post by marvas »

De curand am achizitionat si eu o masinarie de asta si sunt curios daca mai sunt alti amatori pe forum. Pana acum am jucat doar Uncharted si un numar considerabil de demo-uri. O alta preocupare sunt demonstratiile de Augmented Reality in fata prietenilor si a rudelor. Luna asta e musai sa iau un FIFA si sa ma apuc de dat goluri.

Voua cum vi se pare consola? Ce jocuri recomandati?
Zaorish
Headcrab
Posts: 98
Joined: 5 Mar 2014, 12:31

Re: PS Vita

Post by Zaorish »

Daca nu ai o problema cu JRPG, (nu ai zis deloc ce jocuri preferi) Persona 4 Golden. Nu e over the top cu chestile japoneze si nici excesiv de emotional, dar e totusi JRPG. Si e unul din cele mai bune RPG uri pe care l-am jucat pe 3 platforme si unul din prea putinele jocuri "system seller" pe care le are vita.
http://www.metacritic.com/game/playstat ... a-4-golden
Nu se prea gaseste la noi retail, dar se poate lua pe PSN, sau comanda pe un site din UK.Daca ar trebui sa recomand un singur joc pe vita, asta ar fi.

Daca esti into racing, Sonic & All-Stars Racing Transformed e o idee buna, in mod sigur copie dupa Mario Kart, dar mai mult decat decent facuta.Si..a fost gratis pe ps plus pana acum cateva saptamani.
http://www.metacritic.com/game/playstat ... ransformed
In caz ca ai si ps3 sau folosesti suficient vita, ps plus e o decizie buna,look into it,tu-ti stii fondurile pentru gaming si timpul.

Dincolo de asta, o solutie chiar cheap e sa te uiti pe PSN dupa jocuri de PSP pe care nu le-ai jucat. Toate sunt compatibile si cu vita. Urmatoarea achizitie a mea va fi Zero Escape: Virtue's Last Reward si YS: Memories of Celceta dar bineinteles nu se gasesc la noi.
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: PS Vita

Post by marvas »