No Man's Sky

Mașini, avioane, tancuri, nave, fotbal, zei, ingineri - despre toate se discută aici.
Post Reply
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: No Man's Sky

Post by marvas »

daca jocul asta ar reusi sa livreze ceea ce promite ar fi mare lucru. Visez de ceva vreme la o astfel de libertate de miscare si un gameplay la sol asemanator cu cel din Giants: Citizen Kabuto.
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

The cool thing is that every planet has a single number, a random seed, that defines everything about that planet. A single random seed generates every blade of grass, tree, flower, creature. So as the developer I can note down the planet seed, and then just go back there any time I want. We demoed this at Gamescom, just jumping round the universe to different planets. There are no load times, because nothing needs to load, as the planets are entirely computer-generated.

Really this seed defines how many planets you can discover before things start to go a bit crazy and undefined. For us we choose a big number. We’re working to a 64-bit system, which is 2 to the power of 64… or 18,446,744,073,709,551,616 possible planets. Even if a planet is discovered every second, it’ll take 585 billion years to find them all!
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: No Man's Sky

Post by marvas »

daca "seed"-ul asta de care zice el face doar ca iarba sa fie verde pe planeta A si albastra pe planeta B, nu prea avem de fapt diversitatea care ni se promite.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by TG »

Da, dar ți-ar trebui câteva miliarde ani să găsești și planeta A și B. :) Raportat la numărul ăla să ai diversitate pe parcursul a 100-200 de ore de joc e practic un blip, deci nu mi-aș face griji.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: No Man's Sky

Post by ne0lith »

Asa si taica-meu mi-a promis o masinuta cu telecomanda cand eram mic si n-am vazut-o nici pana in ziua de azi. Hai sa fim un pic mai maturi.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

Also, din alt interviu:
[...]Each is generated when a player discovers it, and is subject to the laws of its respective solar systems and vulnerable to natural erosion. The multitude of creatures that inhabit the universe dynamically breed and genetically mutate as time progresses.
Probabil singurul joc pentru care imi voi pastra speranta ca va iesi bine, in ciuda posibilelor amanari si probleme tehnice :lol:
Oh wait, CP 2077. Scratch that.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by TG »

@ne0
Nu-ți înțeleg postul, lumile generate procedural nu sunt ceva ieșit din comun. Normal, nu va fi nimic mai mult de atât, pentru că există totuși niște limite cu ce poți face așa, dar șansele să dai de două lumi între care să difere doar culoarea ierbii sunt foarte mici. Nu cred că-l va juca nimeni îndeajuns de mult să aibă grijile astea.

În rest, e o treabă de imaginație și imersiune obținută și prin efortul jucătorului.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: No Man's Sky

Post by marvas »

ma gandesc la tot hype-ul care s-a creat in jurul lui Spore sau Fable (desi poate n-ar trebui sa-l includ pe Molyneaux aici, ca e caz patologic) si care pana la urma n-au reusit sa se ridice la nivelul asteptarilor. Din punctul meu de vedere ambele sunt jocuri decente, dar o sa fie mereu etichetate ca jocuri care nu si-au atins potentialul.

La fel si in cazul jocului de fata, ni se promit chestii de-a dreptu' grandioase. As prefera sa se promita mai putin si jucatorul sa aiba surpriza ca i s-a oferit mult mai mult.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by TG »

Păi tocmai asta nu înțeleg. Jocul sună interesant dar nu mi se pare că promite mare lucru (sau ceva nemaivăzut până acum), doar multe lumi generate automat. Cât de reușit va fi depinde mult de efortul depus de jucători și cât de acaparant va fi (adică unde a cam dat rateul Spore).
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: No Man's Sky

Post by ne0lith »

@TG: Era doar o gluma, inclusiv partea cu maturitatea. Jocul e ambitios, insa pana la realizare e cale lunga, dupa cum s-a vazut si cu alte ocazii (Captain Obvious, I know). Din ce-am citit acum ceva timp, producatorii aveau resurse foarte limitate pentru ceea ce si-au propus. Astept cu interes jocul, dar am si ceva rezerve.

Si da, stiu ca numerele alea nu trebuie luate ca fiind reprezentative pentru numarul de lumi semnificativ diferite disponibile, de-aia mi se pare cam ridicol ca le mentioneaza ca pe un feature. Dupa cum s-a vazut si aici, au un efect contrar intentiei, cand spui ca vei avea 2 la puterea 64 de planete unice, deja apare o doza de scepticism despre ceea ce constituie diferentele notabile.

Inteleg totusi ideea pe care vor sa o transmita si sper sa le iasa. Mi s-ar fi parut mai interesant sa se vorbeasca mai in detaliu despre modul in care e realizata varietatea lumilor decat sa fie mentionate niste numere irelevante pentru a ne lua ochii.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
DANiel
Hammer Haunt
Posts: 1798
Joined: 4 Mar 2014, 00:20
Location: Bucuresti

Re: No Man's Sky

Post by DANiel »

Presimt ca jocul nu o sa reuseasca sa isi atinga potentialul maxim, si ca in circa 1 an de la aparitia lui un mare mogul d-asta din jocuri o sa investeasca mai mult in idee si o sa scoata un joc mai bun, plecand de la aceasi idee. Si atunci toata lumea il va ridica in slavi pe marele producator, uitand radacinile. Cum spuneam, cineva o sa o faca mai bine, dar dupa el.
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1175
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: No Man's Sky

Post by Cimitri »

phpBB [video]


Pare cel putin interesant.
Image
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: No Man's Sky

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
Post Reply

Return to “Simulatoare”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests