Ce aduci tu aici e o definitie subiectiva si arbitrara, nu e un consens. It's like, your opinion, man.caleb wrote:Definițiile există ca să nu zic suc de pere și să-mi aducă mere.
Daca genul roguelike sunt jocuri, si Minecraft e joc, atunci No Man's Sky de ce nu e?
Din punctul meu de vedere jocuri ca jucarie sunt de exemplu Space Invaders, Duck Hunt, Pac-Man, Tetris. Descoperi in primele 60 de secunde tot ce au de oferit, iar de acolo singurul scop ramas e sa imbunatatesti high-score-ul.
Din partea mea imi place ce postezi, chiar daca nu sunt de acord, keep going. Am observat o tendinta printre discutiile legate de game design din ziua de azi de a lauda liniaritatea si a critica open world, generarea procedurala. Cred ca e o tendinta gresita care se bazeaza pe niste jocuri care au folosit prost generarea procedurala. E o abordare care are mult potential in continuare.caleb wrote:Nu pricep exact de unde combativitatea asta exagerată vis-a-vis de tot ce am eu de zis, aparent, but fine, dacă-ți oferă satisfacție.