Re: Poate nu ar strica un pic de claritate
Posted: 23 Jan 2015, 13:14
@Esett: Ti s-a spus cum se ajunge la nota, e vorba de impresia subiectiva lasata redactorului per total. Tu daca te uiti la un film, nu ramai cu o parere pana nu calculezi pe foaie, dupa o anumita formula, unde s-ar incadra pe o scara numerica? O cifra e obiectiva doar in stiintle exacte, nu de la sine, prin faptul ca o scrii. O poti folosi in multe alte moduri.
Nu vad ce transparenta ai putea avea cand e vorba de experiente subiective, nu exista un sablon de urmat pentru a ajunge la nota finala. Important e ca parerea e argumentata si detaliata intr-un articol, daca il citesti vezi si cum s-a ajuns la numarul ala. N-ai venit cu un exemplu de articol unde nota e scoasa din burta.
Si n-ai raspuns nici ce sistem de notare ai vrea. Ce formula matematica trebuie urmata pentru a ajunge la o nota corecta si obiectiva? Si da, exista o gramada de jocuri (mai toate) care nu pot fi notate dupa o formula predefinita. Hai sa nu ne prefacem ca nu exista titluri care exceleaza intr-un punct si sunt sub-mediocre in altul, facand un sistem predefinit de notare irelevant. Ti-am dat si exemple, vad ca le-ai trecut cu vederea pentru a veni cu generalizari evazive. Daca n-ai jucat jocurile respective, cu siguranta te-ai lovit de altele care urmeaza acelasi principiu. Tu pare ca vrei sa compari in mod absurd si fortat jocuri ce mizeaza pe gameplay cu jocuri ce mizeaza pe poveste cu jocuri ce mizeaza pe grafica, aspecte ce tin de preferinte, dar fara a da dovada de subiectivism.
Degeaba sustii ca nu vrei obiectivism, daca insisti sa afli cum se calculeaza notele de la final si sustii ca sunt "scoase din burta" cand ti se spune ca sunt bazate pe experiente subiective. De altfel, intreaga ta critica e subiectiva si nu descrie problemele reale ale site-ului. As putea-o rezuma la "mie nu imi place abordarea inceputa in Level acum mai mult de 15 ani, ar trebui schimbata pentru mine".
Nu vad ce transparenta ai putea avea cand e vorba de experiente subiective, nu exista un sablon de urmat pentru a ajunge la nota finala. Important e ca parerea e argumentata si detaliata intr-un articol, daca il citesti vezi si cum s-a ajuns la numarul ala. N-ai venit cu un exemplu de articol unde nota e scoasa din burta.
Si n-ai raspuns nici ce sistem de notare ai vrea. Ce formula matematica trebuie urmata pentru a ajunge la o nota corecta si obiectiva? Si da, exista o gramada de jocuri (mai toate) care nu pot fi notate dupa o formula predefinita. Hai sa nu ne prefacem ca nu exista titluri care exceleaza intr-un punct si sunt sub-mediocre in altul, facand un sistem predefinit de notare irelevant. Ti-am dat si exemple, vad ca le-ai trecut cu vederea pentru a veni cu generalizari evazive. Daca n-ai jucat jocurile respective, cu siguranta te-ai lovit de altele care urmeaza acelasi principiu. Tu pare ca vrei sa compari in mod absurd si fortat jocuri ce mizeaza pe gameplay cu jocuri ce mizeaza pe poveste cu jocuri ce mizeaza pe grafica, aspecte ce tin de preferinte, dar fara a da dovada de subiectivism.
Degeaba sustii ca nu vrei obiectivism, daca insisti sa afli cum se calculeaza notele de la final si sustii ca sunt "scoase din burta" cand ti se spune ca sunt bazate pe experiente subiective. De altfel, intreaga ta critica e subiectiva si nu descrie problemele reale ale site-ului. As putea-o rezuma la "mie nu imi place abordarea inceputa in Level acum mai mult de 15 ani, ar trebui schimbata pentru mine".