Page 1 of 1

Routine

Posted: 30 Apr 2015, 20:59
by joonior_bmf

Re: Routine

Posted: 17 Dec 2015, 19:46
by joonior_bmf

Re: Routine

Posted: 18 Dec 2015, 17:20
by tnt
De cand au scos astia 4 insi gameplay traileru ala, o echipa profesionista a anuntat un joc similar (survival horror in stilul Frictional Games intr-un univers retro sci-fi), pe acelasi engine si l-au si lansat acum un an. Dar e bine macar ca e "still alive".

Re: Routine

Posted: 27 Dec 2015, 17:03
by vulp
tnt wrote:De cand au scos astia 4 insi gameplay traileru ala, o echipa profesionista a anuntat un joc similar (survival horror in stilul Frictional Games intr-un univers retro sci-fi), pe acelasi engine si l-au si lansat acum un an. Dar e bine macar ca e "still alive".
Cum se numea? Ma gandesc la Alien: Isolation care cu toate ca e excelent, e departe la capitolul filosofie. Vad ca si Frictional a scos Soma, similar cu Isolation si Routine - pe blogul lor precizeaza ca cica in primele 10 zile s-au vandut 92 000 copii (pe toate patru platformele) ceea ce inseamna ca e ceva piata pentru SF techy thingies. M-am uitat la un let's play cu Soma si nu ma atrage. Prea caricatural si gimmicky.

Routine, pai Routine cum il vad eu (stau cu ochii pe el de la primul trailer) va fi pentru stealth-horror-SF-uri ce a fost Half Life pentru shootere. Isolation a fost un pas in directia corecta, insa tot este linear. Routine va fi un fel de GTA3 pe o baza lunara. Au mare grija cu level designul si iluminarea (care presupun ca l-au facut la inceput - de aici si delayurile "la restul," din cate am citit in interviuri), ceva ce nu se poate spune despre multe jocuri.

BTW din videouri si screenshoturi se poate vedea ca baza are zone cladite in perioade diferite - unele arata desprinse din anii 60/70 (gen Kubrick/space opera cu lambriuri si mocheta and shit), altele din 70/80 (gen Alien, Aliens), altele din 2000 (gen Sunshine sau Moon). Cu toate ca n-au dezvaluit prea multe, si functionalitatile oferite de statia lunara o sa fie diverse.

Sa nu mai vorbim de faptul ca a fost practic primul joc care s-a dezvoltat de la inceput cu Oculus Rift in vedere.

Re: Routine

Posted: 27 Dec 2015, 18:18
by Mahdi
O să fie cel mai tare joc ever. Atât de tare, încât mulți nu vor mai dori să se deconecteze de la Oculus Rift și vor fi permanent în joc. Vor fi alimentați la perfuzii în timp ce-și vor trăi viața virtuală pe baza aia spațială. De-abia aștept.

Re: Routine

Posted: 27 Dec 2015, 18:25
by Waaagh!
Sa speram totusi ca acest Routine nu va fi echivalentul unui Half-Life. Ajunge cate overrated pieces of crap sunt laudate pana la penibil pe te miri unde.

Re: Routine

Posted: 27 Dec 2015, 18:45
by vulp
Mie nu-mi pasa de ratingurile altora si diareea de adjective. Poate de asta am si jucat Half Life abia cu un an dupa ce a aparut. Dar inca-l consider cel mai bun FPS... poate au fost alte FPSuri cu componente (arme, niveluri, art direction, story, inamici, grafica, multiplayer, singleplayer, modabilitate etc.) mai bune, insa niciunul n-a avut "tot pachetul." Routine are aceasta sansa. Doar sa nu se infecteze perfuzia :(

Re: Routine

Posted: 5 Jan 2016, 04:21
by tnt
Ai asteptari prea mari pt o mini-echipa de amatori aflata la primul joc.

Re: Routine

Posted: 5 Jan 2016, 15:36
by Waaagh!
Astia au marele avantaj ca au mintea odihnita, nefiind erodati si inchistati de o vasta experienta in domeniu.

Re: Routine

Posted: 31 Oct 2016, 21:54
by Mahdi
phpBB [video]


vdpln

Re: Routine

Posted: 1 Nov 2016, 09:00
by Waaagh!
Nimic nu e real. Nimic nu e real. 0 si 1. 0 si 1.

Re: Routine

Posted: 1 Nov 2016, 09:26
by Fular
Doamne ajută! Într-o vreme am crezut că proiectul ăsta murise definitiv.

Re: Routine

Posted: 9 Jun 2022, 21:51
by joonior_bmf
Routine a revenit


Re: Routine

Posted: 10 Jun 2022, 00:11
by joonior_bmf
Multumesc ca ati mutat trailer-ul unde trebuie :)

Acum are si pagina de Steam: https://store.steampowered.com/app/606160/ROUTINE/

Au postat si pe website despre pauza indelungata:
https://lunar-software.squarespace.com/ ... our-hiatus

Re: Routine

Posted: 10 Jun 2022, 02:45
by tnt
Holy shit, it's still alive! Asta da surpriza. Cred ca proiectul a inceput initial pe Unreal Engine 3, atat de mult timp a trecut.

Btw, audio diretor cica va fi Mick Gordon.