Starfield
Starfield
Data de lansare: 11.11.2022
Todd Howard discusses Bethesda’s new space-based RPG: "It's like Skyrim in space"
REMEMBER CITADEL
Re: Starfield
No man's Skyrim
phpBB [media]
Re: Starfield
Ca un obsedat de TES si Fallout, am fost usor dezamagit de trailer. Cred ca vor trece 4-5 ani de modding pana cand open world-ul sa aibe continut pe masura viziunii. 1000 de planete generate procedural nu-mi suna bine pentru un joc Bethesda. Sper totusi factiunile si questurile sa fie suficient de stufoase incat sa ofere RP value
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Re: Starfield
more randomness for more bugs. 150% Bethesda.sleepknot wrote: ↑17 Jun 2022, 15:30 Ca un obsedat de TES si Fallout, am fost usor dezamagit de trailer. Cred ca vor trece 4-5 ani de modding pana cand open world-ul sa aibe continut pe masura viziunii. 1000 de planete generate procedural nu-mi suna bine pentru un joc Bethesda. Sper totusi factiunile si questurile sa fie suficient de stufoase incat sa ofere RP value
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang
Re: Starfield
Eh, e cam ce mă așteptam de la Bethesda. Arată bine, dar cam soulless, la fel ca majoritatea producțiilor lor.
Nu mă aștept ca „1000 de planete generate procedural” să se traducă în ceva radical diferit pentru abordarea Bethesda. O să fie niște core planets lucrate mai manual, iar cele generate procedural o să fie conținutul ăla de umplutură copy/paste care era și în celelalte jocuri ale lor.
Sunt curios dacă o să fie la fel de ușor și accesibil moddingul, jocul pare să aibă ceva mai multe sisteme care trebuie să fie modabile.
Nu mă aștept ca „1000 de planete generate procedural” să se traducă în ceva radical diferit pentru abordarea Bethesda. O să fie niște core planets lucrate mai manual, iar cele generate procedural o să fie conținutul ăla de umplutură copy/paste care era și în celelalte jocuri ale lor.
Sunt curios dacă o să fie la fel de ușor și accesibil moddingul, jocul pare să aibă ceva mai multe sisteme care trebuie să fie modabile.
REMEMBER CITADEL
Re: Starfield
Din ce am inteles de pe la unu-altu (vezi Camel, FudgeMuppet etc), o sa fie cam paradis pentru modderi. Cam ca la orice titlu Bethesda, ma astept ca jocul sa fie mai mult mods decat ce face Beth. O sa fie interesant, oricum.Mahdi wrote: ↑17 Jun 2022, 23:45 Eh, e cam ce mă așteptam de la Bethesda. Arată bine, dar cam soulless, la fel ca majoritatea producțiilor lor.
Nu mă aștept ca „1000 de planete generate procedural” să se traducă în ceva radical diferit pentru abordarea Bethesda. O să fie niște core planets lucrate mai manual, iar cele generate procedural o să fie conținutul ăla de umplutură copy/paste care era și în celelalte jocuri ale lor.
Sunt curios dacă o să fie la fel de ușor și accesibil moddingul, jocul pare să aibă ceva mai multe sisteme care trebuie să fie modabile.
Pacat ca o sa asteptam un an pana apare, chiar daca nu o sa-l jucam. Cu TES VI in pre-production, abia in vreo 4 ani o sa-l vedem lansat. Si dupa aia ne auzim cu Fallout 5 prin 2032 (da, e confirmat ca o sa avem FO5, de Todd "IT JUST WORKS" Howard)
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6291
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests