Starfield
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6563
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Starfield
E bun. Pe standardul Bethesda. Pare ca are mai putine bug-uri decat precedentele. Poate am avut noroc, dar si la altii vad acelasi lucru. L-au testat mai bine de data asta. Ma asteptam la "Skyrim in spatiu". Si, in mare, cred ca se potriveste. Lume vasta, in care te poti pierde (nu la propriu). Factiuni diferite, cu propriile questlines. Misiunea principala m-a facut curios, dar nu indeajuns pentru a o urma strict. Sunt multe locuri de vazut. Si le poti explora in ritm degajat, take in some sights, move on. Sau poti face ca mine, si sa stai incomod de mult pe aceeasi planeta, pentru a completa "sondajul planetar". Partea de constructie a navelor e faina, dar te arde la buzunar. Incerc sa strang destui bani pentru o nava "jack of all trades". Daca ii dai o sansa, poate fi distractiv.
Re: Starfield
Ma tenteaza si pe mine, dar cred ca-l las pana dupa Cyberpunk 2077 Phantom Liberty, desi am si BG3 pe lista scurta....
Re: Starfield
Numai scurtă nu e lista aia.
Re: Starfield
This is pretty cool. Articolul are sloilere pt cui ii pasa. Acuma nu stiu cine are timp si rabdare sa-l termine de atatea ori.
https://www.pcgamer.com/if-you-finish-s ... happening/#
https://www.pcgamer.com/if-you-finish-s ... happening/#
Re: Starfield
Nu stiu cine are timp si rabdare sa treaca prin SEO text ca sa ajunga la ce vrea articolul sa zica.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6563
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Starfield
New tips:
-Putin spoiler. Dar recomand sa cititi. Va va fi de folos in misiunea secundara "Secret outpost".
-recomand sa upgradati security (lockpicking) la nivelul master cat mai rapid. ca sa descuiati un anumit display case din beciul Lojei. Acolo veti gasi o armura foarte buna. Nu sunt sigur daca e cea mai buna din joc, dar inca nu am gasit nimic mai bun.
-va veti da seama la un moment dat ca marfurile de contrabanda sunt periculos de transportat. dar daca aveti "cargo protejat" pe nava, sunt sanse sa nu fiti descoperiti cand va scaneaza autoritatile in orbita. puteti scadea sansele de detectare cu un jammer. le gasiti in ship builder. dar in New Atlantis, observati ca nu puteti cumpara nici cargo protejat, si nici jammer. work-around: daca aveti un outpost, puteti construi un landing pad, unde va va aparea nava. acel landing pad are si ship builder inclus, unde puteti cumpara ce va trebuie. anumite componente sunt conditionate de nivelul abilitatii starship design, dar pentru inceput macar gasiti cargo protejat. Eu mi-am facut un outpost chiar pe Jemison, in afara orasului New Atlantis. Dar merge oriunde. Alternativ, e o statie spatiala unde puteti vinde contrabanda, si nu veti fi scanati - The Den, in sistemul Wolf. Si daca vreti shielded cargo, e un anumit loc in sistemul Porrima. Dar zona are nivel recomandat mare, deci va sfatuiesc sa aterizati pe Porrima 3 cat mai rapid.
-investiti puncte in crafting. armele construite sunt deseori mai bune chiar si decat multe raritati.
-Putin spoiler. Dar recomand sa cititi. Va va fi de folos in misiunea secundara "Secret outpost".
Spoiler:
Posibil ati dat peste clipuri youtube de genul "Free legendary spacesuit and ship early!". Sau ceva asemanator. In sidequest-ul asta, veti intra in barlogul unui vanator de pirati faimos, numit "The Mantis". Dar pentru a activa sidequest-ul, mai intai trebuie sa gasiti un anumit slate (notita audio sau text), care e random drop de la spacers (termen general pentru nelegiuiti spatiali). Asta se poate intampla foarte devreme in campanie, de obicei printre primele grupuri de spacers. Si apoi puteti calatori in sistemul unde se afla barlogul. Puteti incerca la un nivel foarte mic, dar problema e ca zona e recomandata pentru niveul 30+. Tehnic vorbind, e fezabil. Si daca aveti gear decent (nu neaparat de elita, dar veti putea estima calitatea dupa stats), veti trece prin zona fara dureri de cap. Pe planeta. Problema mai grava, imo, e in orbita planetei. Cand ajungi la o planeta/luna noua, nu poti ateriza direct. Trebuie mai intai sa intri in orbita. Si acolo se pot intampla tragedii. Atacuri surpriza de la spacers peste nivelul vostru, de exemplu. Daca aveti inca nava de la inceput, recomand sa aterizati pe planeta imediat ce ajungeti in orbita, pentru ca nu veti putea face fata. Intr-adevar, recompensa pentru misiune e pe masura dificultatii. Mai ales in early game. Dar armura, desi legendara, e mai putin importanta. Nava pe care o gasiti e foarte buna. Nu cea mai. Dar e un upgrade fata de Frontiera.
-va veti da seama la un moment dat ca marfurile de contrabanda sunt periculos de transportat. dar daca aveti "cargo protejat" pe nava, sunt sanse sa nu fiti descoperiti cand va scaneaza autoritatile in orbita. puteti scadea sansele de detectare cu un jammer. le gasiti in ship builder. dar in New Atlantis, observati ca nu puteti cumpara nici cargo protejat, si nici jammer. work-around: daca aveti un outpost, puteti construi un landing pad, unde va va aparea nava. acel landing pad are si ship builder inclus, unde puteti cumpara ce va trebuie. anumite componente sunt conditionate de nivelul abilitatii starship design, dar pentru inceput macar gasiti cargo protejat. Eu mi-am facut un outpost chiar pe Jemison, in afara orasului New Atlantis. Dar merge oriunde. Alternativ, e o statie spatiala unde puteti vinde contrabanda, si nu veti fi scanati - The Den, in sistemul Wolf. Si daca vreti shielded cargo, e un anumit loc in sistemul Porrima. Dar zona are nivel recomandat mare, deci va sfatuiesc sa aterizati pe Porrima 3 cat mai rapid.
-investiti puncte in crafting. armele construite sunt deseori mai bune chiar si decat multe raritati.
Re: Starfield
https://www.eurogamer.net/starfield-review
Mi se pare ca review-ul celor de la Eurogamer exprima pe deplin tot ceea ce simt despre joc: Lipsa unei lumi coezive si tehnologia/dimensiunea puse inaintea experientei si a imersiunii. Da, Starfield poate fi fun, dar in niciun caz nu e un RPG care sa le faca cinste celor de la Bethesda, care deja de 10 ani incep sa isi cam iroseasca renumele.
Ca si la Cyberpunk, Stafield mi se pare un joc semi-neterminat, fara un game design de ansamblu. Am sa continui sa joc jocul cat o sa continui sa pot sa umplu din imaginatie si bunavointa golurile dintre chenarele cu continut. Stiu ca aici poate sunt eu dintr-aia care vad doar partea goala a paharului, dar tinand cont de ce ofera alte titluri Bethesda (pre-FO4), ma simt indreptatit. Poate poate in 1-2 ani modurile vor mai inchega jocul.
Mi se pare ca review-ul celor de la Eurogamer exprima pe deplin tot ceea ce simt despre joc: Lipsa unei lumi coezive si tehnologia/dimensiunea puse inaintea experientei si a imersiunii. Da, Starfield poate fi fun, dar in niciun caz nu e un RPG care sa le faca cinste celor de la Bethesda, care deja de 10 ani incep sa isi cam iroseasca renumele.
Ca si la Cyberpunk, Stafield mi se pare un joc semi-neterminat, fara un game design de ansamblu. Am sa continui sa joc jocul cat o sa continui sa pot sa umplu din imaginatie si bunavointa golurile dintre chenarele cu continut. Stiu ca aici poate sunt eu dintr-aia care vad doar partea goala a paharului, dar tinand cont de ce ofera alte titluri Bethesda (pre-FO4), ma simt indreptatit. Poate poate in 1-2 ani modurile vor mai inchega jocul.
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests