aprilie_2024

leftclickghinea.ro este site-ul lui Marius Ghinea

Moderator: Marius Ghinea

Post Reply
User avatar
Marius Ghinea
Headless Kamikaze
Posts: 285
Joined: 26 Mar 2014, 15:33

aprilie_2024

Post by Marius Ghinea »

Pentru că încă de luna trecută intrasem în transă oarecum retro, am recidivat cu un nou joc făcut de mine: XORdenberg.
User avatar
Abnaxus
Space Invader
Posts: 16
Joined: 19 Feb 2017, 20:33

Re: aprilie_2024

Post by Abnaxus »

Interesant conceptul, trebuie să anticipezi mișcarea adversarului și mai este și adiția zarului la finalul fiecărei runde. Sunt curios cum se pretează la jucatul cu o altă persoană, din păcate nu am pe nimeni cu care să testez. Mă întreb dacă nu devine frustrant de aleatoriu la un moment dat sau chiar poți să contruiești strategii după ce înțelegi cum gândește oponentul.

Aștept și un joc care să nu fie multiplayer, acolo chiar aș putea să-l testez cu adevărat, deși știu că este mult mai greu de codat.
User avatar
Marius Ghinea
Headless Kamikaze
Posts: 285
Joined: 26 Mar 2014, 15:33

Re: aprilie_2024

Post by Marius Ghinea »

Abnaxus wrote: 9 Apr 2024, 14:08 Interesant conceptul, trebuie să anticipezi mișcarea adversarului și mai este și adiția zarului la finalul fiecărei runde. Sunt curios cum se pretează la jucatul cu o altă persoană, din păcate nu am pe nimeni cu care să testez. Mă întreb dacă nu devine frustrant de aleatoriu la un moment dat sau chiar poți să contruiești strategii după ce înțelegi cum gândește oponentul.

Aștept și un joc care să nu fie multiplayer, acolo chiar aș putea să-l testez cu adevărat, deși știu că este mult mai greu de codat.
Jocul este anume conceput in așa fel incit elementul de aleatoriu sa fie construit explicit chiar de catre jucatori. Dar, spre deosebire de rock, paper, scissors, unde absolut totul este aleatoriu in aceasta constructie, in XORdenberg decizia jucatorilor depinde de o configurație obiectivă exterioară - tabla de joc și regulile jocului - și de tendințele specifice fiecăruia în parte. într-o anumită măsură toate acestea ”contaminează” întîmplătorul în permanență, iar aleatorul este cu adevărat unul trucat, aparent, dar inevitabil. Faptul că jucătorii pot decide în privința aruncării zarului, dar după o poartă logică de tip XOR, creează un comutator ce permite sau nu manifestarea aleatoriului în a doua fază a turului - iarăși, într-un mod care depinde foarte mult de jucători, de modelele lor comportamentale, de psihic, de raspunsul la stres. Jocul este unul foarte simplu, dar dați-mi cel mai simplu lucru în existență și dau Universul de Pămînt cu el. :-)

Nu sînt interesat de jocuri de singleplayer absolut deloc, pe alea le fac destui bine. Eu fac jocuri care să acopere într-un mod aparte ceea ce îmi este necesar pentru înțelegerea anumitor lucruri, dar care îmi lipsește în jocurile altora.

Mă bucur că jocul meu ți-a atras atenția. Mulțumesc pentru feedback!
User avatar
Jaunty
Site Admin
Posts: 1822
Joined: 1 Mar 2014, 17:46
Contact:

Re: aprilie_2024

Post by Jaunty »

dacă vreți vă pun la dispoziție codul sursă.
It goes without saying. :)
Post Reply

Return to “left click Ghinea”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest