No Rest For The Wicked

Discuții axate pe jocurile RPG.
Post Reply
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6099
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

No Rest For The Wicked

Post by Mahdi »

phpBB [video]


Am primit cadou No Rest For The Wicked, un ARPG cu pretenții de soulslike, de la developerii lui Ori & The Blind Forest. S-a lansat acum câteva săptămâni în early access.

L-am început și am fost foarte plăcut surprins. Influențele Fromsoft sunt mai pronunțate decât mă așteptam - are un combat greu, meticulos, complet diferit de desfrâul casual de luminițe al lui Diablo IV & co. Mi-au plăcut foarte mult și direcția artistică și felul în care sunt construite nivelurile, cu tot felul de posibilități de explorare, inclusiv pe verticală (ceea ce e mai puțin întâlnit în genul ăsta de hack & slash).

Înțeleg că se mai fâsâie puțin experiența de joc până la finalul build-ului de early access, acesta devenind, zic unii, mai grindy și mai frustrant. Eu sper să nu o dea prea tare în bară, e încă devreme în dezvoltare și lucrurile se mai pot remedia. O să revin cu impresii de pe parcurs.
REMEMBER CITADEL
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3067
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: No Rest For The Wicked

Post by MC »

Looks very interesting!
L-as incerca, dar astept o reducere ceva ca mi se pare mult 40 de euro
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1831
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: No Rest For The Wicked

Post by tnt »

Am pus ochii pe el cand a fost anuntat, apoi mi-am dat seama ca e early access deocamdata. Din cate am inteles eu, nu se vrea cu "pretentii de soulslike", ceea ce-i un plus pentru mine daca-i cazul, dar nu principalul. Principalul e ca-i hand crafted la harti si pare sa mearga pe directia less is more. Ramane de vazut cum iese la final.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6099
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: No Rest For The Wicked

Post by Mahdi »

tnt wrote: 5 May 2024, 14:28Din cate am inteles eu, nu se vrea cu "pretentii de soulslike"
Evident, nu e o clonă 100% de Dark Souls, are și propriile idei și mecanici. Dar influențele sunt foarte puternice și nu mi se pare deplasat să fie numit soulslike. Combatul urmează fix aceeași formulă popularizată jocurile Fromsoft - sunt lupte lente, în care trebuie să urmărești timingul loviturilor, să dai dodge frecvent și să gestionezi stamina. Cine se aruncă ca berbecul o să moară rapid și la mobii basic.

Cealaltă jumătate a paharului sunt influențele ARPG. Loot-ul e randomizat și există multe posibilități de crafting, socketing, enchanting. Ai și ceva daily/weekly mini-quests, pare că vor să-l ducă puțin în direcția "live service game". Eu sper să nu exagereze cu asta și să lase posibilitatea unei experiențe solo decente, fără prea multă umplutură.

Am vreo 13 ore în el până acum și îmi place foarte mult. La început eram reticent în ce privește combinația de genuri. Loop-ul ăsta de „farmat” resurse și revizitat zone pentru dailies nu pare că se pupă prea bine, cel puțin în teorie, cu un combat greoi și lent. Dar dacă ești atent la gear și leveling, e o experiență mai puțin frustrantă decât reiese din unele reviewuri negative.
REMEMBER CITADEL
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest