Baldur's Gate 3
Re: Baldur's Gate 3
Ah, eu consider IWD 2 mai bun decat 1.
Si vesti bune aici:
https://www.pcgamer.com/with-icewind-da ... d-edition/
Si vesti bune aici:
https://www.pcgamer.com/with-icewind-da ... d-edition/
Re: Baldur's Gate 3
Nice, e singurul joc IE pe care nu l-am jucat pana acum.
Re: Baldur's Gate 3
Calatoria (optionala) pana in iad si bossfight-ul de acolo au fost mega intense, am fost cu ochii-n patru de la inceput pana la final (aproape 4 ore). O sa tin minte tot ce s-a intamplat vreme multa de-acum, a fost prea misto.
Spoiler:
Cel mai cool a fost Yurgir pe care l-am convins sa mi se alature, guy's a boss. M-a scapat de Korilla dintr-o singura lovitura si i-a dat si lui Raphael un critical de 90 dmg, asa out of nowhere. MVP a fost Hope cu mass healing, banishment si divine intervention, ar fi fost chin daca nu as fi salvat-o, initial ma gandeam la un quick escape fara sa o salvez. The thoughts you get when (you think) you're facing overwhelming firepower Also prima oara cand a trebuit sa folosesc potions of angelic <effect>, pentru long/short rest effect.
Re: Baldur's Gate 3
Btw, mai e cineva aici chinuit de camera si controale? Parca la fiecare lupta mai complexa trebuie sa ma bat cu camera + misclicks in cele mai proaste momente. Cel mai enervant "feature" e ca dupa ce te muti cu camera pe un inamic si tragi o sageata, camera se intoarce inapoi la personajul tau si trebuie sa o muti iar/sa o intrerupi din miscare ca sa tragi urmatoarea sageata. Bineinteles daca nu esti pe faza dai click pe langa inamic si rezulta move order. Ugh.
Parca niciodata nu pot sa dau zoom out suficient incat sa-mi convina. Ma intreb daca toate feature-urile astea sunt asa ca sa fie paritate intre consola si PC. Ori poate pentru performanta, sa nu dai zoom out la jumate de Baldur's Gate.
Anyway, almost done. Fac companion quests si apoi o iau catre final boss.
Parca niciodata nu pot sa dau zoom out suficient incat sa-mi convina. Ma intreb daca toate feature-urile astea sunt asa ca sa fie paritate intre consola si PC. Ori poate pentru performanta, sa nu dai zoom out la jumate de Baldur's Gate.
Anyway, almost done. Fac companion quests si apoi o iau catre final boss.
Re: Baldur's Gate 3
În combat mi se pare ok, mă folosesc de portrete ca așa sunt obișnuit încă din Divinity, sunt în schimb probleme când te lupți pe mai multe niveluri. La explorare da, e ca în NWN2, nici după o sută de ore nu mă înțelegeam cu camera. Same here, parcă sunt beat în fiecare clădire mai mare.
Re: Baldur's Gate 3
Jocul a castigat diverse titluri GOTY. Stiu, foarte surprinzator
https://www.eurogamer.net/baldurs-gate- ... cks-awards
https://www.eurogamer.net/baldurs-gate- ... cks-awards
Re: Baldur's Gate 3
Baldur’s Gate 3 Patch 5 Adds New Playable Epilogue With 3,589 Lines of Extra Dialogue, Much More
Puțin cam târziu pentru mine, dar sună bine. Luptele sunt mult prea simple și lipsite de vreo provocare, chiar și pe tactician.Elsewhere, Patch 5 adds two new game modes: Honour Mode and Custom Mode. Honour Mode makes the game more difficult in and out of combat and introduces over 30 new tweaks to all of the game’s boss fights, with a new Legendary Action system designed to catch players off-guard and increase the challenge. Now bosses can perform new actions, adding twists and turns to all major fights throughout the game, Larian said.
Re: Baldur's Gate 3
Aha, deci de aia parea asa neterminat epilogul. L au facut acum.
Nice.While at camp, you can now access and manage the inventories of companions who aren't in your active party.
Re: Baldur's Gate 3
REMEMBER CITADEL
Re: Baldur's Gate 3
REMEMBER CITADEL
Re: Baldur's Gate 3
L-am terminat ieri în sfârșit, la timp ca să-mi pot vedea liniștit de concediu. Mi-a plăcut foarte mult, mi s-a părut că e un progres al formulei (c)rpg din multe puncte de vedere. Dar a fost într-adevăr puțin cam lung, și poate un pic prea casual în a doua jumătate, pe dificultatea medie. Veteranii s-ar descurca fără probleme pe dificultatea tactician.
Nu mi s-a părut foarte fair critica cu „bog standard fantasy”. Pentru un joc plasat în ye olde Forgotten Realms, aka cel mai vanilla old school D&D setting, a avut destule momente interesante, companioni neobișnuiți and so on. Ar fi interesant să scoată Hasbro de la naftalină settingul de Planescape și să dea mână liberă developerilor, dar șansele să se întâmple asta sunt minime.
Nu mi s-a părut foarte fair critica cu „bog standard fantasy”. Pentru un joc plasat în ye olde Forgotten Realms, aka cel mai vanilla old school D&D setting, a avut destule momente interesante, companioni neobișnuiți and so on. Ar fi interesant să scoată Hasbro de la naftalină settingul de Planescape și să dea mână liberă developerilor, dar șansele să se întâmple asta sunt minime.
REMEMBER CITADEL
Re: Baldur's Gate 3
Nice, poate il joc si eu daca lucreaza bine la modul asta. M-am lasat de el in Act 1 pt ca m-a plictisit prea mult turn based combatul.
Re: Baldur's Gate 3
Sa implementeze doar pauza, ca altfel e imposibil de jucat E amuzant cum la Pathfinder unii au vrut turn based, aici unii au vrut real time.
Re: Baldur's Gate 3
Pai normal ca au vrut real time pt ca asa au fost BG1 si BG2. Nu as fi avut nicio problema cu turn based daca exista si optiune pt RTwP. Eu unul nu am timp si rabdare sa ma scarpin in nas 5 minute dupa un yet another missed shot. Daca pt altii e fun asta, more power to them.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 0 guests