Stealth Games - discutie generala

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
Post Reply
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2086
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by juve3332 »

Da.i in ma.sa, ce buni erau! :cry:
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by vulp »

Image
au suparat (subtil ce-i drept) pe cine nu trebuia :(
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by Waaagh! »

In ceea ce priveste T:G, Mereu rad singur in fata monitorului cand dau spargerea la opera si gasesc libretul :lol:, si cam toate chestiile scrise de Constantine ma dau pe spate. Din TMA inca nu-mi amintesc nimic ce sa fie chiar ravasitor, trebuie sa mai joc.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Dr. User
Zergling
Posts: 137
Joined: 25 Apr 2014, 13:27
Location: Târgu-Jiu

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by Dr. User »

Mă gândeam că cei de la LGS au dat faliment ptr. că i-au luat la mişto pe francmasoni. Hemmerite&Mechanist Orders aduc cu lojile masonice :shock:

În prezent mă chinui cu stealth-ul din No One Lives Forever 2 şi cu spawn-ul ăla care strică toată plăcerea jocului. Numai în QuickSave-uri şi QuickLoad-uri o ţin mai ceva ca în NOLF 1, din cauza AI-ului hipersenzitiv.
Ion Iliescu n-are SupraEu.
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by stef »

DarthZombie wrote:Harta aia nu te ajuta deloc in canalele din Thievs' Guild sau catacombele conacului lui Constantine. Nu ma plang de acest lucru, modul in care sunt facute hartile au foarte mult sarm. Harta de la Lost City de exemplu mi s-a parut foarte simpatica desi nu te ajuta extraordinar de mult. Recunosc insa ca harta din Thief 2 care-ti arata si incaperea in care te afli este si mai utila, dar inca nu stiu cum se va comporta in nivelele-labirint de care nu ma indoiesc ca o sa ma lovesc si aici. Iar busola la fel nu te ajuta cand mergi intr-un tunel super intortocheat care initiat te duce inspre est si in final te scoate mai la nord fata de punctul din care ai plecat. Si repet, am avut probleme cu zonele astea pur si simplu pentru ca sunt tuneluri identice fara puncte de referinte.

Fuck labyrinths!
Pentru un incepator, nivelul The Lost City este dificil pana ii inveti harta, pozitiile dusmanilor si locatia loot-ului, ca in rest tine doar de strategia cu care te feresti de locuitorii orasului. Dupa ce am terminat jocul de mai multe ori, pot sa zic ca acest nivel era unul dintre cele mai usoare, chiar si pe modul Expert.
Pentru mine a fost frustrant doar prima oara cand am trecut prin el, am avut parte de niste surprize oferite de nivel, astfel incat a trebuit sa restartez misiunea de doua ori.
Prima oara a fost pentru ca dupa ce bifasem toate liniutele de la obiective, nu m-am putut intoarce din cauza faptului ca nu am stiut ca trebuie sa activez podul cu maneta aia de la subsol (greseala incepatorului), iar a doua oara am realizat ca imi trebuie speed potion pentru a putea sari peste scarile lipsa din turnul in care se afla talismanul.

Referitor la bunnyhop-ul din Thief:TDP, eu l-am vazut ca pe un fel de "easteregg" in gameplay. Ce era funny cu chestia asta: daca aveai un coridor destul de lung si drept si sincronizai jumpul cand atingeai solul in timing-ul perfect ca sa link-ezi o saritura de alta, viteza si distanta parcursa crestea aproape exponential, avand sanse 100% sa mori daca te loveai de un perete sau ceva. La un moment dat credeam ca era ca un bug or something.

In ansamblu, Thief are farmecul lui si este o experienta placuta in functie de modul in care il abordezi. Daca intri in el doar cu scopul sa inchei cat mai repede misiunile ca sa afli doar cum e asa ca joc, poate deveni lesne apasator si enervant, poate chiar si plictisitor. Insa daca te castiga la feeling si te regasesti in tot ce ofera, atunci incepe sa devina un master piece pe care il vei juca pana la epuizare, ajungand sa cunosti aproape pe de rost fiecare nivel, obiectivele misiunii devenind ca ceva usor de facut, astfel reusind sa te bucuri si de povestea, atmosfera nivelului in care te afli.
Ce mi-a placut a fost ca mereu a avut misterul locatiilor nedescoperite de pe harta, a lasat mereu loc de fantezie si interpretare, nascand o curiozitate de a explora in toate coridoarele si incaperile nivelului, in speranta de a gasi o locatie noua sau secreta. Cei drept in primul Thief a predominat doar misterul locatiilor, iar in Thief 2 au fost implementate cunoscutele "secrets area" care aveau farmecul lor atunci cand dadeai de ele.
Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by DarthZombie »

Pentru mine a fost frustrant doar prima oara cand am trecut prin el, am avut parte de niste surprize oferite de nivel, astfel incat a trebuit sa restartez misiunea de doua ori.
Prima oara a fost pentru ca dupa ce bifasem toate liniutele de la obiective, nu m-am putut intoarce din cauza faptului ca nu am stiut ca trebuie sa activez podul cu maneta aia de la subsol (greseala incepatorului), iar a doua oara am realizat ca imi trebuie speed potion pentru a putea sari peste scarile lipsa din turnul in care se afla talismanul.
Lel, ai restartat degeaba a doua oara, poti ajunge la talisman iesind pe fereastra de la primul etaj pe parapet si tragand un rope arrow intr-o barna pentru a putea sari pe o fereastra de la etajul superior. La cladirea cu podul intr-adevar ti-ai luat teapa, insa in Gold au bagat un tunel prin care poti intra in cladirea aia si daca podul nu e tras.
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by stef »

Da, am descoperit smecheria asta dupa ce am facut nivelul a 4-a oara pur intimplator, mirandu-ma ce orbete am fost de nu am vazut barna magica de care ma puteam agata de prima oara.
But this is about Thief, there are always something that could've been done easier in the past in certain situations.
Image
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by Waaagh! »

:lol: Ai si hinturi prin documentele din nivel ca poti folosi un rope arrow in turnul respectiv. Cat despre podul mentionat, nici ala nu trebuie activat. In ghostmode chiar e obligatoriu sa-l eviti, ca n-ai cum sa treci de paznic fara sa ii dai in cap. Se poate pur si simplu sari in si din arena la care te duce podul.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by DarthZombie »

Mergea direct cu saritura, sau si bunny-hopping bine plasat? Ca in cazul al doilea marginilea arenei te cam fut.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by Waaagh! »

Regular jumping will do din cate imi amintesc.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by DarthZombie »

Pe cat de serios tonul general al jocului, pe atat de tare m-am prapadit de ras la scena asta
phpBB [video]
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by DarthZombie »

Hai ca am terminat si Thief 2. Parerea mea e ca jocul incepe foarte solid dpdv al povestii, cu mult mister si o doza sanatoasa de conspiratie. Din pacate in a doua jumatate a jocului totul devine foarte clar si fiecare briefing zici ca e scos dintr-un Call of Battlefield, cu un Garrett care repeta ca o moara stricata ca "lucreaza singur" si ca vrea recunostinta pentru riscurile la care e supus. Asta spre deosebire de primul Thief in care totul devine clar abia spre final de tot cu un plot twist care e un pic hint-uit de dinainte intr-un cinematic. Am fost putin dezamagit, ca sa fiu sincer. World buildingul e in continuare foarte bine facut, de la multiplele conexiuni cu lumea din primul joc pana la multele indicii pe care le gasesti prin joc.

Level designul insa este țuț, adios labyrinths fuck you! Felt good stealing those masks Mission Impossible style. Parca mai mult decat in primul Thief nivelurile iti ofera de multe ori cel putin 2-3 optiuni viabile pentru abordarea obiectivelor si sunt extrem de variate. Un pic dezamagit insa ca treci de doua ori consecutiv in acelasi nivel, dar macar obiectivul din prima tura face treaba suficient de challenging ca sa nu te mai afecteze atat de tare a doua tura.

Acuma am trecut la Thief 3 si... uau, the rose-tinted glasses were strong on this one. Trecerea de la miscarea din T1/2 la balanganitul lent din 3 e o pastila cam acra, bleh.
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2086
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by juve3332 »

Vezi ca e un fix al comunitatii sau ceva asemanator care scoate head-bobbing-ul. Stiu ca l-am folosit eu cand am jucat Thief 3.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by DarthZombie »

Folosesc Sneaky Update si mai tweak-uiesc la el ca sa scot treaba ala, ca e extrem de enervanta. Dar senzatia de lentoare oricum e cea mai mare problema si aia vine de la design din pacate. Noroc ca SU imbina nivelurile ca sa nu mai ai loading screen o data la 3 minute, ca imi reaminteam de cat de rau a facut jocului asta statutul de multiplatform.
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by vulp »

hah, acu sunt la Soulforge, abia astept si eu sa ma apuc de TDS. am vrut sa bag si T:G dar - as always - urasc jocul acela. inclusiv nivelurile din T2 care-mi amintesc de el (a doua parte din Precious Cargo si intreg nivelul Kidnap)
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by vulp »

bunaseara amsieu ointrebare dacasepoate ( :lol: )

voiam sa joc si eu niste FMM (fan made missions), pt T2, care aparent salasluiesc in aceasta locatie: http://www.thief-thecircle.com/missions/

din pacate cand dau View Missions!, imi da eroare (An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.)

procedez eu incorect sau munca Marelui Arhitect e neterminata? poate au sabotat-o paganii?
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2632
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by Mărar »

Si mie imi da eroare.
New phone, Houthis

Soundcloud
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

http://thiefmissions.com/

Daca nu incearca pe forumul asta la threaduri.
http://www.ttlg.com/forums/forumdisplay.php?f=100
Unele au si linkuri de download.
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by vulp »

Ferrrrrrrrrdinand wrote:http://thiefmissions.com/
mersi pentru efort, insa siteul e blestemat - de fiecare data cand dau click pe numele unei misiuni, imi da o pagina goala..

forumul e putin mai ok (recomand acest link, misiunile fiind clasificate - http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=144797 ) insa majoritatea linkurilor de d/l tot la thiefmissions duc

pe langa asta, mi se pare de-a dreptul incredibil, de-a dreptul incredibil, ca acest oameni, care presupun ca au depus un efort considerabil in conceperea si executarea misiunilor (indiferent de ce a iesit) NU AU AVUT 10 SECUNDE SA SCRIE O DESCRIERE DE 3 PROPOZITII SIMPLE SAU O FRAZA COMPLEXA (cum vedeti pe IMDB, descrierea filmelor... sa nu ziceti ca am pretentii exagerate).

p.s. cica sunt peste 1300 fan missions. FML
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Stealth Games - discutie generala

Post by stef »

Am jucat si eu FM-uri de TDP si TMA, dar putine au fost cu adevarat interesante si vrednice de apreciat, insa nu mai stiu denumirea lor, si chiar daca le-as gasi din nou, e posibil sa nu fie apreciate la fel de toti fanii.
Unele misiuni aveau design-ul meniului schimbat si customizat, in unele cazuri avand setari noi iar in altele chiar lipseau chestii cu care eram obisnuit in mod normal.
La fel, diferite accesorii din dotarile hotului schimbate ca senzorul de umbra, aspectul potiunilor si ale altor item-uri, ceea ce nu mi-au placut doar asa de dragul schimbarilor, pentru ca la un moment dat in unele FM-uri aveam impresia ca sunt in cu totul alt joc, in afara faptului ca trebuia sa ma furisez si sa indeplinesc niste obiective.
Dar si aici e vorba de subiectivism si preferintele fiecaruia, asa ca e posibil ca pe unii sa nu ii influenteze, ba chiar din potriva sa le placa aceste schimbari de aspect si design implementat de anumiti fani.
Ce recomand e sa incercati expansion-ul Thief 2: Shadow of the Metal Age (dezvoltat de comunitate), am trecut prin el si a fost acceptabil, pentru ca in mare parte au pastrat design-ul si texturile, dar evident ca nu a fost la acelasi nivel cu originalul.
Image
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests