Mi-am dat seama ca apare o "gaurica" pe acolo, la un moment dat. N-aveam nicio sansa.
Game Draft: Best Intros (Discuții)
Moderator: Michilangelo
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14580
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Gaurica is gross
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Pentru Bioshock, "introul" asa cum a decis poporul tine pana la 1:54, cred. Dup-aia e o gaurica in filmare si imi imaginez ca e momentul in care jucatorul preia controlul, punct la care poporul a decis ca materialul nu se mai califica pentru acest draft. Din punctul meu de vedere nu era nicio problema cu restrangerea materialului pana la momentul 1:54, eventual cu mentiunea ca filmarea e mai lunga dar asta e, motive tehnice. Cred insa ca juve dorea sa puna accentul pe ce se intampla dupa gaurica.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
How about we stop talking about găurici though? How's that for a change?
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough.
Full-time quote-happy-tagger.
Full-time quote-happy-tagger.
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Nu asa se joaca, marvas. Cum dracu n-ai nervi?
"da" - chestrony, 2016
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Fmm, că de la atâta despicat firul în patru am uitat să mă gândesc la ce să aleg mai departe.
REMEMBER CITADEL
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14580
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Urmatorul draft: Level Forum Gaurica Draft. in memoria lui emil brumaru
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6576
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Imi place tema asta recurenta Brumaru. O sa fac si eu o gluma brumareasca la urmatoarea alegere, ca sa fortez/inlesnesc integrarea lui Brumaru in panteonul memologic Levelian.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14580
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Ba da... nu glumiti aici, am un notepad cu alegerile in ordinea preferintelor. Primele 4 s-au dus. Macel la gaurica.
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Am eu ceva sugestii
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Ieftin serifule. Pentru tine chiar gratis.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Bai nene, acum ca am bagat un Crowd Control la matz si am terminat de scris quizul si mi-am facut o comanda de beristi care sa-mi ajunga pana saptamana viitoare, va spun si parerea mea. Inainte vreme, intro-urile erau intr-adevar secvente video de sine-statatoare, plasate inaintea campaniei single sau uneori chiar anterior meniului principal al jocului. Erau realizate dupa doua mari calapoduri: ori generos narative,prezentandu-ti premizele mai generale ale povestii sau un oarecare eveniment-declansator (cum ar fi Diablo LOD); ori caleidoscopic (aducand putin cu tiparul MTV de videoclip, "putin din toate"), creandu-se prin mijloace atmosferice sau vizual-descriptive un context logic pentru desfasurarea actiunii (cum ar fi Thief sau diverse city-buildere). Lucrul asta, separarea clara intre materialul video si jocul propriu-zis, se intampla in mare parte din cauza limitarilor tehnologice.
Intre timp, odata cu posibilitatile tehnice din ce in ce mai luxuriante, indeosebi anumite genuri (cum ar fi fps-urile, unde imersiunea e un factor-cheie) au facut trecerea catre intro-uri in care granita dintre materialul video si joc nu mai este atat de pronuntata. A fost prima data Half-life, iar in zilele noastre sunt o groaza de jocuri care prefera sa condimenteze intro-ul cu scurte instante de interactivitate. Acum, daca aceste secvente sunt imposibil de definit ca intro-uri, sunt curios mai exact ce sunt ele?!
Ce faci in Bioshock? Te misti cu sagetile ca sa iesi din apa si intri in turnul-far unde apesi un buton, totul durand cateva zeci de secunde in economia de 8 minute a secventei selectate. Asta este cam toata contributia ta. E asta un prim "nivel"? Cum a observat si Marar, nu are loc niciun eveniment care sa poata fi considerat un veritabil inceput de joc: nu incepi efectiv explorarea, nu parcurgi mediul inconjurator la cheremul tau (batiscaful se misca automat prin apa), nu ti se da ocazia de a interactiona cu lumea jocului la modul continuu si consistent, nu exista HUD, deci e imposibil sa (o)mori sau sa faci orice altceva ar putea semnifica un control real al jucatorului asupra avatarului digital.
E, desigur, libertatea fiecaruia sa considere secventa respectiva neconforma. Dar mi se pare putin ciudat sa judecam atat de functionareste ce inseamna un intro, in conditiile atat de fluide ale ceea ce vrem sa consideram un mediu artistic. Sa acceptam doar "filmuletele" de moda veche si sa nu tinem cont de tendintele mai contemporane mi se pare ca si cum la o expozitie de picturi n-am accepta decat arta figurativa. In fine, postarea mea nu e polemica, doar mi-am exprimat cateva ganduri pe care am avut acum rabdarea sa le cristalizez.
Intre timp, odata cu posibilitatile tehnice din ce in ce mai luxuriante, indeosebi anumite genuri (cum ar fi fps-urile, unde imersiunea e un factor-cheie) au facut trecerea catre intro-uri in care granita dintre materialul video si joc nu mai este atat de pronuntata. A fost prima data Half-life, iar in zilele noastre sunt o groaza de jocuri care prefera sa condimenteze intro-ul cu scurte instante de interactivitate. Acum, daca aceste secvente sunt imposibil de definit ca intro-uri, sunt curios mai exact ce sunt ele?!
Ce faci in Bioshock? Te misti cu sagetile ca sa iesi din apa si intri in turnul-far unde apesi un buton, totul durand cateva zeci de secunde in economia de 8 minute a secventei selectate. Asta este cam toata contributia ta. E asta un prim "nivel"? Cum a observat si Marar, nu are loc niciun eveniment care sa poata fi considerat un veritabil inceput de joc: nu incepi efectiv explorarea, nu parcurgi mediul inconjurator la cheremul tau (batiscaful se misca automat prin apa), nu ti se da ocazia de a interactiona cu lumea jocului la modul continuu si consistent, nu exista HUD, deci e imposibil sa (o)mori sau sa faci orice altceva ar putea semnifica un control real al jucatorului asupra avatarului digital.
E, desigur, libertatea fiecaruia sa considere secventa respectiva neconforma. Dar mi se pare putin ciudat sa judecam atat de functionareste ce inseamna un intro, in conditiile atat de fluide ale ceea ce vrem sa consideram un mediu artistic. Sa acceptam doar "filmuletele" de moda veche si sa nu tinem cont de tendintele mai contemporane mi se pare ca si cum la o expozitie de picturi n-am accepta decat arta figurativa. In fine, postarea mea nu e polemica, doar mi-am exprimat cateva ganduri pe care am avut acum rabdarea sa le cristalizez.
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
In alta ordine de idei, cum facem daca avem chef sa adaugam cateva cuvinte despre alegerile pe care deja le-am facut? Postam aici sau asteptam pana incep duelurile, ca sa nu se faca harababura si mai mare?
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
După mine e ok să le pui în threadul cu alegeri - dă-ți eventual un quote la postul inițial. O să fac și un thread separat în care o să centralizez descrierile tuturor, și parcă mi-ar fi mai ușor să iau tot dintr-un singur thread.
Pe tema cu Bioshock nu o să mai insist prea mult. Doar zic că n-ar fi trebuit să renunți din prima la alegere. Also, se judecă funcționărește pentru că tema propusă inițial, cu începuturi memorabile de joc, a fost considerată prea „amorfă” sau prea nu știu cum. Or dacă acceptăm deja și intro-uri (semi)jucabile, se pot alege întregi prologuri, atâta timp cât protagonistul nu e în deplinătatea facultăților și jocul propriu zis nu a început încă. Metal Gear Solid 5 are un memorabil prolog de o oră, în care granițele dintre film și joc se subțiază - e încă foarte gamey, dar n-are nicio treabă cu gameplay-ul din restul jocului. Iar dacă și ăsta se poate alege, atunci plm, e doar un pas până la „prime niveluri memorabile”.
Pe tema cu Bioshock nu o să mai insist prea mult. Doar zic că n-ar fi trebuit să renunți din prima la alegere. Also, se judecă funcționărește pentru că tema propusă inițial, cu începuturi memorabile de joc, a fost considerată prea „amorfă” sau prea nu știu cum. Or dacă acceptăm deja și intro-uri (semi)jucabile, se pot alege întregi prologuri, atâta timp cât protagonistul nu e în deplinătatea facultăților și jocul propriu zis nu a început încă. Metal Gear Solid 5 are un memorabil prolog de o oră, în care granițele dintre film și joc se subțiază - e încă foarte gamey, dar n-are nicio treabă cu gameplay-ul din restul jocului. Iar dacă și ăsta se poate alege, atunci plm, e doar un pas până la „prime niveluri memorabile”.
REMEMBER CITADEL
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Pai, prologul ar trebui sa fie una, iar intro-ul alta, si cred ca ne dam seama de diferenta. In fine, nu mai insist. Am renuntat pentru ca in momentul respectiv mi-a fost mai usor sa fac asta decat sa ma apuc sa motivez (eram ocupat cu altceva mai presant in momentul respectiv). Si pentru ca reactia a fost atat de vehementa, iar eu nu eram intr-o dispozitie combativa.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6576
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Game Draft: Best Intros (Discuții)
Yep. Eram sigur ca voi pierde New Vegas. I'll cry myself to sleep now.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest