Laudati-va

Discuții off-topic în limita bunului simț
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14866
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Laudati-va

Post by ola small dickie »

Spuneti i plansa
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

Frumos. Skillul de a face interacţiunile (combat, pick up, aşezaţivă-n căruţă etc.) o să-ţi prindă bine când transpui jocul în Unity :mrgreen:
Pentru mape generate aleator vezi şi /r/proceduralgeneration. Nu e cea mai bună resursă dar mai oferă insighturi bune. Totodată îţi recomand să-ţi scrii propriul RNG, este practic sufletul întregii filosofii. Probabil cel mai facil sistem este xorshift, vezi wikipedia, excesiv de simplu şi totuşi foare bun (bine, nu pentru encripţie şi nu pentru toţi parametrii... însă găseşti reţete bune)
the secret geometry of chance
User avatar
Soarecu
Pig Cop
Posts: 791
Joined: 11 Mar 2014, 19:04

Re: Laudati-va

Post by Soarecu »

Cristan wrote: 13 Jul 2018, 17:51 Nu-i mai spuneti "mapa".
Oops, din reflex :D
rege wrote: 13 Jul 2018, 20:20 Frumos. Skillul de a face interacţiunile (combat, pick up, aşezaţivă-n căruţă etc.) o să-ţi prindă bine când transpui jocul în Unity :mrgreen:
Pentru mape generate aleator vezi şi /r/proceduralgeneration. Nu e cea mai bună resursă dar mai oferă insighturi bune. Totodată îţi recomand să-ţi scrii propriul RNG, este practic sufletul întregii filosofii. Probabil cel mai facil sistem este xorshift, vezi wikipedia, excesiv de simplu şi totuşi foare bun (bine, nu pentru encripţie şi nu pentru toţi parametrii... însă găseşti reţete bune)
Prin "propriul RNG" te referi la algoritmul de generare al hartilor?
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

E doar o componentă. Să-ţi faci propriul algoritm de generare a hărţilor ar necesita prea mult timp şi n-ar aduce multe beneficii...
the secret geometry of chance
User avatar
Soarecu
Pig Cop
Posts: 791
Joined: 11 Mar 2014, 19:04

Re: Laudati-va

Post by Soarecu »

Pai care ar fi diferenta intre srand((unsigned)time(NULL))), sa zic, si un algoritm propriu?
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

Dacă trebuie să întrebi, niciuna
the secret geometry of chance
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5051
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Laudati-va

Post by Magicake »

Pai explica acum, ca-i faci si pe altii curiosi :lol: Daca nu trebuia sa intrebam, sfatul tau era cam inutil, so why give it in the first place.
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

Tu eşti clona lui Şoarecu sau când ai întrebat şi tu? Oricum, răspunsul era în aceeaşi frază cu sugestia. Ce să mai adaug? Nu te obligă nimeni să faci să începi o treabă decentă, eu cu atât mai puţin. "Merge şi aşa" păi nu? Avem mii de megaocteţi memorie şi milioane de cicluri de procesor, de doare-n pulă de programat.
the secret geometry of chance
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5051
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Laudati-va

Post by Magicake »

Nu-s clona, dar intrebarea era identica pentru ca nu-i ceva ce abordez prea des si eram curios. Dar daca nu poti sa dai raspunsul asta e :lol:
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1179
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Laudati-va

Post by Cimitri »

rege wrote: 15 Jul 2018, 03:49 .... de doare-n pulă de programat.
Have a Snickers!
Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5051
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Laudati-va

Post by Magicake »

Cred ca a mancat deja unul, mesajul de dinainte de edit era si mai rau :lol:
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

În primul rând nu există numere aleatoare. Este o imposibilitate fizică inerentă universului nostru. Deci dacă deja trebuie să pretindem, să ştim pentru ce ne ducem în iad.
the secret geometry of chance
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Laudati-va

Post by Waaagh! »

vulp wrote:În primul rând nu există numere aleatoare. Este o imposibilitate fizică inerentă universului nostru. Deci dacă deja trebuie să pretindem, să ştim pentru ce ne ducem în iad.


There are two principal methods used to generate random numbers. The first method measures some physical phenomenon that is expected to be random and then compensates for possible biases in the measurement process. Example sources include measuring atmospheric noise, thermal noise, and other external electromagnetic and quantum phenomena. For example, cosmic background radiation or radioactive decay as measured over short timescales represent sources of natural entropy.
The second method uses computational algorithms that can produce long sequences of apparently random results, which are in fact completely determined by a shorter initial value, known as a seed value or key. As a result, the entire seemingly random sequence can be reproduced if the seed value is known. This type of random number generator is often called a pseudorandom number generator. This type of generator typically does not rely on sources of naturally occurring entropy, though it may be periodically seeded by natural sources.
https://en.wikipedia.org/wiki/Random_nu ... om_numbers
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Soarecu
Pig Cop
Posts: 791
Joined: 11 Mar 2014, 19:04

Re: Laudati-va

Post by Soarecu »

Eu intrebam pentru ca eram curios care e diferenta intre ce ai recomandat tu si ce am facut eu, nu de alta dar na, nici nu am inceput macar vreo facultate in domeniu, deci scuza-mi ignoranta. In alta ordine de idei nu stiu de ce ai fost asa butthurt pentru o intrebare (din ce pot deduce dupa raspunsurile tale) la care raspundeai in ~2 randuri :D
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

Waaagh! wrote: 15 Jul 2018, 15:43
The first method measures some physical phenomenon that is expected to be random and then compensates for possible biases in the measurement process. Example sources include measuring atmospheric noise, thermal noise, and other external electromagnetic and quantum phenomena. For example, cosmic background radiation or radioactive decay as measured over short timescales represent sources of natural entropy.
Ştiu că vrei să mă ofensezi dând citate de pe wikipedia (?!) dar astea sunt polemici expirate. Respectivele fenomene au o cauză perfect explicabilă, chiar dacă tu nu o ştii. Pentru a fi aleatorii, fenomenele observate trebuie să fie perfect necorelate. E în definiţie. Aşa cum nu se putea prezice unde va cădea biluţa de biliard pe baza sunetului provocat ~ dar acum este considerat un exerciţiu trivial ~ tot aşa se vor anihila şi sursele "fizice" pentru generarea acestor numere.
the secret geometry of chance
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Laudati-va

Post by Waaagh! »

O sa se faca, o sa se dreaga.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Laudati-va

Post by rege »

Waaagh! wrote: 15 Jul 2018, 17:55 O sa se faca, o sa se dreaga.
Pardon credeam că discutăm aici de predictibilitate, nu de labă.
the secret geometry of chance
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5051
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Laudati-va

Post by Magicake »

Am fost la sala pentru prima oara; nu ma asteptam sa fie asa misto :lol: Fix cantitatea necesara de efort si durere incat sa simti ca esti viu. Need moar.
User avatar
Fular
Barbugiu înrăit
Posts: 1466
Joined: 14 Mar 2014, 23:13

Re: Laudati-va

Post by Fular »

inb4 mâine o să fii atât de rupt în fund de la febră că o dai dracului de sală pentru minim câteva zile.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Laudati-va

Post by TG »

What the fuck
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Colțul vesel”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests