Pai merci, si cu ce ma incalzeste exemplul asta? Dead Space 3 a fost cel mai slab din serie, cel mai orientat spre action, cel mai pompat cu porcarii tip free2play gen "da un banut si iei resurse mai multe ca sa fie jocul mult mai usor" si cel mai putin horror dintre toate. Logic ca a vandut mai prost si ca viitorul seriei e cel putin incert.
Iar exemplul cu Halo e de tot rasul. Microsoft a amanat ambele Halo-uri cu vreo 2 ani inainte de a-l da si pe PC. Asa ca jocurile erau total depasite dpdv grafic, si nici cu optimizarea nu stateau bine. Colac peste pupaza, Halo 2 a venit cu jegul ala de "Vista exclusive", fix cand abia aparuse avortonul ala de sistem de operare [nu ca ar fi contat de cata vreme aparuse, nici dracu nu folosea Vista]. SI apoi te miri ca a avut vanzari mici pe PC? Serios?
E foarte simplu sa arati cu degete niste cifre de vanzari [de care ti s-a spus ca ignora vanzarile digitale, care sunt extrem de raspandite la PC-uri] si sa ignori contextul lor.
le:
principala piata de de sfacepe pt gamerii pe PC e Europa, gusturile sunt diferite
s-a vazut clar din vanzarile de console generatia PS3, X360, Sony a dominat in EU pe cand MS in NA
Si Dark Souls a avut super succes pe PC cand a venit. Atat de mare incat aia s-au straduit sa scoata cat mai repede portul de DS2, fara amanarea de la primul joc. Probabil ca au facut asta de prost vindeau pe PC, saracutii. Dar lasa, acum Sony e prea interesata sa-si promoveze consola barand-o cu exclusive din propria curte, asa ca in fond si la urma urmei, toata discutia asta nu prea isi are rostul, ca lui Sony nu ii pasa de ce vanzari ar avea pe PC jocul, ci de cate PS4-uri si abonamente de PS+ mai vinde facandu-l exclusiv pe platforma lor.