Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discuții)
Moderator: Michilangelo
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14867
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Eu nu am vazut niciun film, serial, banda desenata, muzica, pictura cu Walking Dead inainte sau dupa sa joc primul joc din serie. Si m-a prins super mult.
Acum ca vorbim parca am chef si sa-l rejoc, si sa fac un Walking Dead fest, sa-l rejoc pe primul si 400 days apoi imediat sa trec la urmatoarele. That would be nice
Acum ca vorbim parca am chef si sa-l rejoc, si sa fac un Walking Dead fest, sa-l rejoc pe primul si 400 days apoi imediat sa trec la urmatoarele. That would be nice
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Da, primele Broken Sword-uri erau minunat desenate, dar nu inteleg care e legatura cu discutia de fata.
Am la activ primele doua sezoane din TWD si The Wolf Among us. Nici eu n-am citit benzile sau vazut serialul inainte, nu tine in niciun caz de cat de racordat erai la universul fictional in prealabil, ci de afinitatea ta generala cu tipul de joc pe care il propune Telltale. Recunosc deschis ca dpdv al gameplay-ului reteta de joc este foarte frugala, iar din punctul asta de vedere, game design-ul putea fi altul, mai consistent pe partea de "joaca" propriu-zisa. Pe de alta parte, game design-ul actual este o alegere constient asumata de Telltale si trebuie sa o interpretam ca atare. Scriam in recenzia din revista ca nu sunt sigur ca e o traiectorie care imi doresc sa inregistreze succes nebun de piata (fiindca implica o proliferare stupid de agasanta, vezi istoria), dar meritele pe partea de poveste si atmosfera trebuie punctual recunoscute. Sigur, in momentul in care reproduci totul ca pe o peltea, in cele mai felurite contexte si universuri fictionale, e de asteptat sa dai ocazional chix, iar game design-ului care a functionat intr-o instanta, doua, sa-i fie demascate imperfectiunile.
Gabriel Knight 3 isi dorea altceva si l-am judecat prin prisma asta. Asa, din punct de vedere al scheletului personajelor, trairilor lor si relatiilor care se stabilesc, TWD il face de rusine. Oricum, mecanica temporala din GK3 nu era extraordinara, se pierdeau multe chestii si jocul putea deveni excesiv de complicat si absconcs in unele ocazii.
Am la activ primele doua sezoane din TWD si The Wolf Among us. Nici eu n-am citit benzile sau vazut serialul inainte, nu tine in niciun caz de cat de racordat erai la universul fictional in prealabil, ci de afinitatea ta generala cu tipul de joc pe care il propune Telltale. Recunosc deschis ca dpdv al gameplay-ului reteta de joc este foarte frugala, iar din punctul asta de vedere, game design-ul putea fi altul, mai consistent pe partea de "joaca" propriu-zisa. Pe de alta parte, game design-ul actual este o alegere constient asumata de Telltale si trebuie sa o interpretam ca atare. Scriam in recenzia din revista ca nu sunt sigur ca e o traiectorie care imi doresc sa inregistreze succes nebun de piata (fiindca implica o proliferare stupid de agasanta, vezi istoria), dar meritele pe partea de poveste si atmosfera trebuie punctual recunoscute. Sigur, in momentul in care reproduci totul ca pe o peltea, in cele mai felurite contexte si universuri fictionale, e de asteptat sa dai ocazional chix, iar game design-ului care a functionat intr-o instanta, doua, sa-i fie demascate imperfectiunile.
Gabriel Knight 3 isi dorea altceva si l-am judecat prin prisma asta. Asa, din punct de vedere al scheletului personajelor, trairilor lor si relatiilor care se stabilesc, TWD il face de rusine. Oricum, mecanica temporala din GK3 nu era extraordinara, se pierdeau multe chestii si jocul putea deveni excesiv de complicat si absconcs in unele ocazii.
Last edited by juve3332 on 18 Jan 2017, 12:08, edited 1 time in total.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
DA! Primul joc la care imi venea literalmente sa bag mana in monitor si sa-l scot pe protagonist (Ethan Mars) cu forta din ecran si sa-l dau cu capatana de masa pana sucombeaza. Atat de idiot mi se pare personajul.caleb wrote: So, 8. Heavy Rain
Also reveal-ul origami killer mi se pare una dintre marile labe puse in scenariu de video game de pana acum.
Culmea, hate-ul personal e din cu totul alte motive decat ale lui caleb.
Ex-Level Forum member, ex-Tzeeeac member, current everything else.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
N-au nicio treaba cu serialul, nici cu banda desenata. Cel mult ratezi niste easter eggs mici.caleb wrote:Cu Walking Dead nu prea mă puteam conecta, nu am avut chef să văd multe episoade din film și nici nu m-a prins banda desenată.
I'm livin' in a love shadow
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Ha, thanks, atunci poate că voi încerca TWD, și-așa e plin de sale-uri Telltale. Nu știu de unde mi-a venit ideea că e mai mult fan service - probabil din cauză că deja le bagă pe bandă rulantă cu toate francizele posibile și ideea nu mi se mai pare ceva deosebit.
Dacă stau să mă gîndesc, nu văzusem seria animată Sam and Max și tot mi-au plăcut cîteva dintre cele noi și mai ales cel vechi.
Dacă stau să mă gîndesc, nu văzusem seria animată Sam and Max și tot mi-au plăcut cîteva dintre cele noi și mai ales cel vechi.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Caleb, cred ca ai fost mult prea dur cu Talos. In opinia mea e un mix bun de poveste, context filosofic/religios si gameplay. De acord, nu are multe idei originale, dar jocurile care te pun pe ganduri, chiar si superficial, sunt rare in zilele noastre.
Spoiler:
Legat de ce ar face omenirea in mod realist, in situatia respectiva. Cred ca nu multe. In cronologia jocului, extinctia totala se produce intr-un singur an. Eu zic ca mai degraba am arde CD-uri decat sa ne caram in spatiu. Asta ar fi o discutie interesanta in sine.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
E hate draft, într-un ipotetic review nu aș fi fost atît de vehement. Mai ales că suma chestiilor nu e nasoală
A, plus că într-un cadru 'elevat' de acest gen aș fi sperat la mai mult decît o lăbăreală gnostică, but that's just me. Ar fi fost interesant ca puzzle-urile să fie de fapt 'misterele' sufletelor încapsulate în nuș ce (ad literam) și să nu fie tot robot-tardness-ul ăla implicat. Put a little mustard on it!
Dar, hei Croteam a avut mereu anumite înclinații spre zona gnostică, nu e surprinzător.


Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Pentru haterii Half-Life 2
Jocul inca arata grozav si musteste de atmosfera. Imo ramane unul dintre cele mai bune shootere. Alaturi de F.E.A.R.
Jocul inca arata grozav si musteste de atmosfera. Imo ramane unul dintre cele mai bune shootere. Alaturi de F.E.A.R.
phpBB [media]
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Eu il joc acum pentru prima oara (sunt in penultimul capitol), e fain, greu de spus ca ar avea varsta de 13 ani.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Eu l-am jucat la momentul lansarii 2004. Eram prin liceu. De atunci nu l-am mai jucat niciodata si nici nu am mai urmarit gameplay sau ceva de genul. Arata chiar mai bine decat mi-l aminteam eu.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
De grafica nu ma plang. Dar oricat de bun ar fi, pana la urma e un shooter linear, un gen limitat. Ca ceva sa intre pe topuri de greatest of all time, ar trebui sa fie mai mult de atat. Sau macar daca e linear sa aiba o poveste cu adevarat originala, si nu e cazul cu Half-life 2.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Parerea mea personala e ca povestea trage jocul in jos. HL1 nu avea mare branza de poveste, avea gameplay si atmosfera. Daca tot insisti sa adaugi o poveste unui joc, macar sa fie ceva interesant. E cam aceeasi problema ca la Doom 3, doar ca acolo s-a dat in bara si cu gameplayul si cu level design.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Oameni buni, un shooter e un shooter. Tre sa faca doar cateva lucruri bune iar HL 2 le atinge cu brio imo.
Vrei neliniaritate joaca un sandbox, un RPG, un habar n-am. Vrei story, joaca un adventure, un RPG axat pe dialog.
N-am sa caut niciodata story nemaivazut sau sandbox la un shooter.
In schimb am sa caut, atmosfera, gameplay flawless, level design interesant, setting, feeling, de ce nu... chiar grafica.
Ex Doom 2016. Absolut fantastic shooter. Story ZERO
LE. Am postat aproape simultan cu zombie. ma refeream mai mult la postul lui stokk.
Vrei neliniaritate joaca un sandbox, un RPG, un habar n-am. Vrei story, joaca un adventure, un RPG axat pe dialog.
N-am sa caut niciodata story nemaivazut sau sandbox la un shooter.
In schimb am sa caut, atmosfera, gameplay flawless, level design interesant, setting, feeling, de ce nu... chiar grafica.
Ex Doom 2016. Absolut fantastic shooter. Story ZERO
LE. Am postat aproape simultan cu zombie. ma refeream mai mult la postul lui stokk.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
De exemplu daca Half-life 2 era mai mult ca STALKER ar fi putut sa aiba aceleasi calitati pe care le are deja, dar duse la un nou nivel.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Nu mi se pare ca i se potrivea haina aia de semi-sandbox. De exemplu in cazul lui Far Cry (aparut tot in 2004) s-a potrivit ca o manusa implementarea semi-sandbox.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Mai era și avantajul lipsei bombardamentului cu informații. Cînd s-a lansat FC1, eu l-am cumpărat și n-am avut habar că o ia pe arătură cu monstrulani. A fost o surpriză pe cinste. Dintr-un paradis insular cu mafioți devine brusc un fel de Predator, chit că se cam răsuflă spre sfîrșit. Fain!
Cît despre HL2, mie mi s-a părut că mega merită, vă dau 5 motive mari și late:
- bondarii ăia cu lame
- Ravenholm
- Secțiunile cu mașina / podul
- You get to control the armored spider bitches from Starship Troopers in an FPS
- Gravity Gun
Fuck the story, poți s-o ignori dacă nu te coafează.
Ola, guys, nu știu dacă e legal, dar am găsit http://nolfrevival.tk/ care pretinde că e ok să iei de-acolo variante jucabile pt. ambele.
Cît despre HL2, mie mi s-a părut că mega merită, vă dau 5 motive mari și late:
- bondarii ăia cu lame
- Ravenholm
- Secțiunile cu mașina / podul
- You get to control the armored spider bitches from Starship Troopers in an FPS
- Gravity Gun
Fuck the story, poți s-o ignori dacă nu te coafează.
Ola, guys, nu știu dacă e legal, dar am găsit http://nolfrevival.tk/ care pretinde că e ok să iei de-acolo variante jucabile pt. ambele.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
@MC: O sa ma repet putin, but I can't help it. Half Life 1 avea o poveste minimala, dar prezentata frumos si subtil cu ajutorul unui mediu inconjurator foarte coerent, plus o atmosfera si o senzatie de singuratate in fata dezastrului rar intalnite. Half Life 2 arata bine si acum, cu asta sunt de acord, dar calitatile sale se opresc aici pentru mine.
Feelingul s-a dus complet la vale o data cu introducerea personajelor, dialogurilor extinse si melodramelor generice, iar tratarea lui Gordon precum un supererou rezulta intr-un mare fas. Aici nu te mai simti in pielea unui personaj depasit de situatie, ce incearca sa scape cum poate dintr-un mediu periculos. In Half Life 2 esti ridicat in slavi de toata lumea si chiar trimis catre obiectivele cele mai dificile de luptatorii de rezistenta, gen "OOO, il avem pe Gordon Freeman aici! Du-te si lupta tu pentru noi, nu-ti face griji, noi o sa privim din spatele monitoarelor."
Nu o sa mai vorbesc prea mult despre lume, am mentionat putin in cadrul draftului motivul ca mi se pare falsa. Gameplay-ul ma irita enorm numai uitandu-ma la clipul pus de tine
Wtf is that. Cum poti sa ai arme cu senzatii atat de plate intr-un shooter? Reculul e aproape inexistent, e suficient sa pui cruciulita unde vrei and that's where you shoot even on full auto, straight as a laser. In primul Half Life, armele erau mult mai convingatoare - puternice, dar necesitau ceva indemnare pentru a le stapani, oferindu-ti o anumita satisfactie cand reuseai sa compensezi pentru recul si sa gasesti cadenta optima a rafalelor petru a mentine aim-ul pe inamici. Uite aici un clip foarte scurt si simplu si compara cu ce vezi in HL 2. Sa nu mai zic ca au reusit performanta de a prosti AI-ul semnificativ, nu pot pricepe cum de au facut un mare pas inapoi fata de ce reusisera in '98.
Cu F.E.A.R. sunt de acord, e un shooter excelent si singurul care imi aduce aminte de luptele din primul Half Life.
Feelingul s-a dus complet la vale o data cu introducerea personajelor, dialogurilor extinse si melodramelor generice, iar tratarea lui Gordon precum un supererou rezulta intr-un mare fas. Aici nu te mai simti in pielea unui personaj depasit de situatie, ce incearca sa scape cum poate dintr-un mediu periculos. In Half Life 2 esti ridicat in slavi de toata lumea si chiar trimis catre obiectivele cele mai dificile de luptatorii de rezistenta, gen "OOO, il avem pe Gordon Freeman aici! Du-te si lupta tu pentru noi, nu-ti face griji, noi o sa privim din spatele monitoarelor."
Nu o sa mai vorbesc prea mult despre lume, am mentionat putin in cadrul draftului motivul ca mi se pare falsa. Gameplay-ul ma irita enorm numai uitandu-ma la clipul pus de tine

Cu F.E.A.R. sunt de acord, e un shooter excelent si singurul care imi aduce aminte de luptele din primul Half Life.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Black Mesa ai butonat? Oricum, cred că ai dreptate cu armele, îmi amintesc acum feeling-ul bestial și pe single și în LAN.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Not yet, ultima oara citisem ca va fi lansat pe parti. Nu stiu in ce stadiu e acum, o sa il incerc cu siguranta cand e gata intreg continutul.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Discutii)
Far Cry>Half-life2>F.E.A.R.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests