Știri din industrie
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
E simpatic ca vorbeste de cat de suparat e si toate cele, sau cum de si-au dat seama de ceva timp ca treaba nu poate fi sustinuta dupa planul lor [serios, finantezi dezvoltarea unui joc aproape doar din pre-comenzi?], dar cand a fost vorba acum 2 saptamani sa-l vanda la jumate de pret consumatorii nu stiau nimic din toate astea. Asa ca au cumparat, si cu banii dati au ramas.
Stiu ca early-access e un risc pe care si-l asuma consumatorul, dar de la Tim Schafer nu ar trebui sa te astepti sa fii tras in teapa atunci cand cumperi un joc facut de Double Fine.
Stiu ca early-access e un risc pe care si-l asuma consumatorul, dar de la Tim Schafer nu ar trebui sa te astepti sa fii tras in teapa atunci cand cumperi un joc facut de Double Fine.
Re: Știri din industrie
De ce le atat de greu producatorilor de jocuri sa isi imagineze ca poate publicul vrea jocuri terminate. Eu unul n-as juca un early access doar pentru ca e mai ieftin, mai bine astept versiunea completa. Heck, am asteptat cativa ani pentru Gothic 3 ca sa il joc patchuit si restaurat.
Re: Știri din industrie
Dupa fiasco-ul cu cele 3.3 milioane la ce altceva ai putea sa te astepti?dar de la Tim Schafer nu ar trebui sa te astepti sa fii tras in teapa atunci cand cumperi un joc facut de Double Fine.
Re: Știri din industrie
De ce e atât de greu la... oricine, să înțeleagă că EA e o extindere a unui sistem gen kickstarter. Nu o pot spune mai frumos decât atât: dacă cineva cumpără un joc EA doar cu intenția de a-l juca așa cum este, apoi se arată dezamăgit... ei bine, e un bou care nu merită nimic, lol.
Din ce am citit despre Spacebase nu e vorba de nicio țeapă, doar un proiect care a eșuat. Lucru nu foarte surprinzător pentru că și cineva cu renumele lui Tim S. are lucruri la care se pricepe și lucruri la care... nu. Din păcate continuă să facă greșeala de a nu asigura o bună relație cu cei până la urmă interesați de jocurile sale, fără însă a fi devotați. Cum zice Zombie, să bagi jocul la ofertă în mod convenabil fix înainte să anunți asta pe ideea că ”poate poate”, e o prostie.
Din ce am citit despre Spacebase nu e vorba de nicio țeapă, doar un proiect care a eșuat. Lucru nu foarte surprinzător pentru că și cineva cu renumele lui Tim S. are lucruri la care se pricepe și lucruri la care... nu. Din păcate continuă să facă greșeala de a nu asigura o bună relație cu cei până la urmă interesați de jocurile sale, fără însă a fi devotați. Cum zice Zombie, să bagi jocul la ofertă în mod convenabil fix înainte să anunți asta pe ideea că ”poate poate”, e o prostie.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Mie imi miroase si a teapa, sa fiu sincer. Nu imi pot imagina ca isi inchipuiau cei de la DF ca vanzarile sporite cu ocazia reducerii vor asigura supravietuirea proiectului, in contextul in care stiau ca treaba e groasa. Asa cum nici nu imi pot imagina ca pentru DF situatia era ok acum 2 saptamani iar acuma suficient de grava cat sa dea stingerea proiectului. Adica ori una din astea doua scenarii e adevarata, si DF are management amatoricesc, ori presupunerea initiala e adevarata si ei nu ar mai merita increderea clientilor pentru proiecte viitoare facute prin crowdfunding.
Re: Știri din industrie
Voucher PC Garage: EE8SCBDH. Every time you use it, Mihai Gadea's forehead grows larger.
Re: Știri din industrie
Si asta face diferenta intre Blizz si EA/Ubisoft.
Decat sa scoata un rahat (pe care oricum is sigur ca scoteau tone de bani, oricat de varza era), mai bine il anuleaza si continua cu alt proiect
Decat sa scoata un rahat (pe care oricum is sigur ca scoteau tone de bani, oricat de varza era), mai bine il anuleaza si continua cu alt proiect
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Dar in acelasi timp, Blizz nu au mai scos un joc aflat intr-un univers original de vreo 16 ani. Asta e dezamagirea unora, ca ei traiesc din Warcraft, Starcraft si Diablo si nu ies din formulele astea.
Re: Știri din industrie
Blizzard au scos si ei chestii de rahat in ultimii ani, nu vad de ce-ar mai fi avea aceeasi reputatie in momentul de fata precum in vremurile bune. Plus ce-a zis Zombie.
Re: Știri din industrie
Poate tocmai din cauza banilor l-au anulat. Si-au dat seama ca e un money sink si mai bine sa-l opreasca pana nu e prea tarziu. Calitativ nu cred ca avea cum sa fie varza, decat daca avea unele probleme de balansare a gameplay-ului, dar asta nu i-a impiedicat sa lanseze Diablo 3.
Re: Știri din industrie
Care-s alea?ne0lith » Tue Sep 23, 2014 8:36 pm wrote:Blizzard au scos si ei chestii de rahat in ultimii ani, nu vad de ce-ar mai fi avea aceeasi reputatie in momentul de fata precum in vremurile bune.
Re: Știri din industrie
Diablo 3 si Starcraft 2. Imo, parerea mea, nu stiu, mie asa mi se pare, dar poate ai dreptate, sunt jocuri bune.
Last edited by ne0lith on 23 Sep 2014, 21:52, edited 1 time in total.
Re: Știri din industrie
In ce fel sunt ele rahaturi? In general folosesc termeni de genul pentru jocuri stricate sau atat de proaste incat mai nimeni nu le joaca. In rest, mai ramane doar treaba cu preferintele. La Diablo 3 si Starcraft 2 nu am vazut probleme tehnice, sa fie grabite, sau sa fie atat de proaste incat mai nimeni sa nu le joace. Ba din contra.
As numi rahat, de exemplu, Rome TW2 la lansare.
As numi rahat, de exemplu, Rome TW2 la lansare.
Re: Știri din industrie
Faptul ca nu se ridica la inaltimea predecesorilor e suficient pentru mine, adaptarea seriilor pentru vremurile moderne s-a realizat in mare parte prin simplificarea mecanicilor de joc sau stricarea stilului artistic. Nu pot sa gasesc macar un punct forte pe care Starcraft 2 il are fata de Broodwar in afara de grafica adusa la zi, e mai plictisitor atat de jucat cat si de urmarit pentru mine. Macro mai usor, lupte axate prea mult pe conceptul de deathball, unitati cu abilitati simpliste mult prea puternice (infestorii cu fungal growth usor de nimerit castigau mai toate turneele intr-o perioada), lipsa de momente spectaculoase care pot aparea intr-o lupta (asta si datorita impactului insuficient pe care il are micro-ul intr-o lupta, care conteaza la destul de putine unitati si poate fi contrat prin unitati unde acesta nu conteaza).
Diablo 3 n-am jucat pentru ca nu ma atrage stilul artistic colorat si nici ce-am citit despre el, poate sunt ignorant ca vorbesc din citite, dar n-am gasit inca vreun motiv pentru a il incerca. Acum, daca tie ti se pare ca au scos titluri la acelasi nivel ca Broodwar sau Diablo 2 in ultimii ani, let's just agree to disagree.
LE: Da, poate "rahat" nu e termenul cel mai bun. "Dezamagitor" ar fi mai potrivit, dar pretentiile sunt mai mari cand vorbim de serii cu renume. Nici HL2 nu mi-a placut de exemplu, si ala a fost la randul lui un joc foarte bine finisat (sau cel putin cand l-am jucat eu, la 1 an si ceva de la lansare_.
Diablo 3 n-am jucat pentru ca nu ma atrage stilul artistic colorat si nici ce-am citit despre el, poate sunt ignorant ca vorbesc din citite, dar n-am gasit inca vreun motiv pentru a il incerca. Acum, daca tie ti se pare ca au scos titluri la acelasi nivel ca Broodwar sau Diablo 2 in ultimii ani, let's just agree to disagree.
LE: Da, poate "rahat" nu e termenul cel mai bun. "Dezamagitor" ar fi mai potrivit, dar pretentiile sunt mai mari cand vorbim de serii cu renume. Nici HL2 nu mi-a placut de exemplu, si ala a fost la randul lui un joc foarte bine finisat (sau cel putin cand l-am jucat eu, la 1 an si ceva de la lansare_.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Starcraft 2 nu a fost asa de rau precum spui tu, dar Blizz s-au abatut atat de putin de la cutumele Brood War incat sequel-ul nu-si merita titlul de sequel, fiind mai apropiat de conceptul de remake [minus campania, care suge extrem in SC2]. Se poate spune e vina succesului lui Brood War, oamenii fiind atat de speriati sa nu deranjeze fanii hardcore incat si-au luat zero riscuri si a iesit ce a iesit.
Diablo 3 la lansare a suferit din cauza generatorului de loot si magazinului pe bani reali. Am inteles ca au imbunatatit generatorul, iar magazinul este eliminat, asa ca e mai ok. Dar si eu sunt dezamagit de folosirea stilului ala artistic.
Hearthstone e destul de ok, dar mi-e teama ca in viitor modelul de afacere [care cam e pay 2 win, fara suparare] o sa-l muste rau de tot in fund. Un jucator nou nu numai ca va trebui sa ia cat mai multe carti "vanilla" utile ca sa recupereze din diferenta enorma de optiuni fata de aia care joaca de la lansare, dar vor trebui sa si farmeze gold mult ca sa deblocheze adventure wing-urile [ca doar nu se asteapta nimeni ca Naxx va fi fost singurul expansion]. Eu nu am mai jucat cat de cat regulat Hearthstone din mai, daca intru acum in joc, cartile de Naxx or sa ma faca praf si pulbere in ranked, ca eu am doar alea din primul wing. Asa ca pentru un nou-venit o sa fie foarte greu sa se motiveze destul cat sa recupereze din diferenta. Asta daca nu e prostalau si da jde dolari pe pachete si wing-uri.
All in all, Blizz nu mai e de vreo 10 ani ce a fost cand eram noi copchii. O sa am speranta daca il vad pe Metzen scriind o poveste care nu orbita in jurul unui RAU ANTIC care CORUPE tot ce e pur, dar nu imi fac sperante ca omul va renunta la un obicei vechi de 25 de ani.
Diablo 3 la lansare a suferit din cauza generatorului de loot si magazinului pe bani reali. Am inteles ca au imbunatatit generatorul, iar magazinul este eliminat, asa ca e mai ok. Dar si eu sunt dezamagit de folosirea stilului ala artistic.
Hearthstone e destul de ok, dar mi-e teama ca in viitor modelul de afacere [care cam e pay 2 win, fara suparare] o sa-l muste rau de tot in fund. Un jucator nou nu numai ca va trebui sa ia cat mai multe carti "vanilla" utile ca sa recupereze din diferenta enorma de optiuni fata de aia care joaca de la lansare, dar vor trebui sa si farmeze gold mult ca sa deblocheze adventure wing-urile [ca doar nu se asteapta nimeni ca Naxx va fi fost singurul expansion]. Eu nu am mai jucat cat de cat regulat Hearthstone din mai, daca intru acum in joc, cartile de Naxx or sa ma faca praf si pulbere in ranked, ca eu am doar alea din primul wing. Asa ca pentru un nou-venit o sa fie foarte greu sa se motiveze destul cat sa recupereze din diferenta. Asta daca nu e prostalau si da jde dolari pe pachete si wing-uri.
All in all, Blizz nu mai e de vreo 10 ani ce a fost cand eram noi copchii. O sa am speranta daca il vad pe Metzen scriind o poveste care nu orbita in jurul unui RAU ANTIC care CORUPE tot ce e pur, dar nu imi fac sperante ca omul va renunta la un obicei vechi de 25 de ani.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Haideti sa mai radem de consolele "new-gen" si dev-ii care nu stiu cum sa se faca mai de ras cu vrajelile lor:
Halo 2 Anniversary's Campaign Doesn't Quite Reach Full 1080p
Halo 2 Anniversary's Campaign Doesn't Quite Reach Full 1080p
IGN reports that the game runs at a resolution of 1328x1080, rather than the 1920x1080 resolution that is better known as 1080p. This is because, like Halo: Combat Evolved Anniversary on Xbox 360, the campaign offers two graphics and sound modes that you can switch between on the fly: original and enhanced. Running two graphics and sound engines at the same time "put a hit on resolution," according to 343 executive producer Day Ayoub. And although he claims Halo 2 Anniversary "looked fantastic" at even 720p, work has been done to bump that up--just not quite to 1080p.
"So in the last weeks of development, our teams were able to meet a stretch goal and the campaign of Halo 2 Anniversary now runs 60 fps at a crisp resolution of 1328x1080," Ayoub said, "which is a significant and meaningful boost in image quality we think fans are really going to appreciate."
Re: Știri din industrie
Unity, one gaming development platform to unite them all, up for sale
sper sa-i cumpere vre-un Google ceva si sa nu mai aud de Unity niciodata pe PC
sper sa-i cumpere vre-un Google ceva si sa nu mai aud de Unity niciodata pe PC
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests