Ultimul joc terminat, thread cu note
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eh, din aia 400 de euro, 200 sunt doar skins si/sau soundtracks. Iar de restul... ExPack-urile costa intre 15 si 20 de euro, insa primesc reducere la primul sale de pe Steam (de ex) din momentul in care inceteaza sa mai fie ultimul ExPack lansat. Reducerea este de 25% sau 33%.
Si asa cum ai zis si tu, in doi ani iese de un joc finisat. Care te-ar costa undeva la vreo suta de euro (give or take) luat intr-un sale, insa ofera mai mult content si ceva mai multa stabilitate in mecanica jocului. Pana atunci, casapim in EU IV sau CK II sau IH III.
Si asa cum ai zis si tu, in doi ani iese de un joc finisat. Care te-ar costa undeva la vreo suta de euro (give or take) luat intr-un sale, insa ofera mai mult content si ceva mai multa stabilitate in mecanica jocului. Pana atunci, casapim in EU IV sau CK II sau IH III.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
As adauga ca desi un joc de la Paradox ajunge sa coste sute de euro, it's money well spent pentrru ca iti papa multe, multe ore.
Praise be to the muffalo tree.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu sunt foarte mulțumit de baza pe care o are Stellaris. Sunt enorm de multe chestii care pot fi îmbunătățite, dar sincer nu m-am mai simțit așa bine într-un Space Strategy de la GC2/Alpha Centauri. Și pe EVE Online l-aș adăuga.
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
rtw mi-a papat 1100+ ore and counting. L-am luat la reducere cu 5 lei or smth.Foxman wrote:As adauga ca desi un joc de la Paradox ajunge sa coste sute de euro, it's money well spent pentrru ca iti papa multe, multe ore.

NO COVER. ALL MAN.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Un joc de la Paradox nu ajunge să coste sute de euro decât dacă te plictisești. La lansarea ultimului DLC, CK2 cu toate DLC-urile era vreo 30 de euro la reducere, dacă luai pe rând DLC-urile relevante, la lansare, tot nu depășeai 100 pe parcursul a câțiva ani. Lăsând asta deoparte, DLC-urile Paradox se pot pirata fără mari probleme și pot fi folosite cu jocul de bază original, deși ar putea restricționa lucrul ăsta, nu au făcut-o până acum. Asta fără să iei în considerare patch-urile majore și gratuite ce se lansează cu fiecare DLC major sau faptul că doar o parte dintre DLC-urile majore se aplică la nivel de întreg joc, multe introduc mecanici noi pentru o anume categorie de țări sau civilizații și nu pierzi nimic dacă nu le ai.
Iar faptul că lansează jocuri praf la lansare e o afirmație de aflat în treabă, praf comparat cu ce? E drept că lipsa competiției nu e un motiv de a nu-ți da silința, dar au existat și alți producători care au lansat jocuri de strategie, unele bune, foarte rar ceva cu adevărat la nivelul unui joc Paradox. Joc care nici n-ar exista dacă s-ar investi într-o testare măcar pe jumătate la nivelul celei pe care o fac fanii în primele 6 luni de la lansare.
Ce urăsc eu e faptul că cer bani pe muzică, de cele mai multe ori muzica din DLC-uri e beton dar nu există vreun motiv să nu fie prezentă în jocul de bază.
Iar faptul că lansează jocuri praf la lansare e o afirmație de aflat în treabă, praf comparat cu ce? E drept că lipsa competiției nu e un motiv de a nu-ți da silința, dar au existat și alți producători care au lansat jocuri de strategie, unele bune, foarte rar ceva cu adevărat la nivelul unui joc Paradox. Joc care nici n-ar exista dacă s-ar investi într-o testare măcar pe jumătate la nivelul celei pe care o fac fanii în primele 6 luni de la lansare.
Ce urăsc eu e faptul că cer bani pe muzică, de cele mai multe ori muzica din DLC-uri e beton dar nu există vreun motiv să nu fie prezentă în jocul de bază.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Praf calitativ. Full de bug-uri. Debalansat si rushed out.TG wrote: Iar faptul că lansează jocuri praf la lansare e o afirmație de aflat în treabă, praf comparat cu ce?
Praise be to the muffalo tree.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
De acord, dar cum ziceam, nici nu există ideea că Paradox ar face balansare în detaliu înainte de lansare. Jocurile lor sunt prea complexe ca să-și permită asta, compensează în schimb prin faptul că asculta părerile comunității. Ăsta e de fapt și motivul pentru care și-au construit și dezvoltat o bază solidă de fani de-a lungul vremii, în ciuda practicilor aparent dubioase de distribuție. Iar reparațiile și îmbunătățirile se văd în patch-uri, nu doar DLC-uri.
Nu vreau să pară că le iau excesiv partea, doar că au știut cum să procedeze pentru a nu fi nasoli. Și până la urmă, a crescut mult nivelul lor la lansare, EU4 cel puțin, deși avea probleme de balansare, nu suferea de bug-uri majore precum jocurile de dinaintea sa. Nu știu dacă Stellaris e pe aceeași linie, dar din postul tău văd doar lucruri remediabile prin patch-uri și nu probleme de funcționalitate care să te oprească din joc.
Nu vreau să pară că le iau excesiv partea, doar că au știut cum să procedeze pentru a nu fi nasoli. Și până la urmă, a crescut mult nivelul lor la lansare, EU4 cel puțin, deși avea probleme de balansare, nu suferea de bug-uri majore precum jocurile de dinaintea sa. Nu știu dacă Stellaris e pe aceeași linie, dar din postul tău văd doar lucruri remediabile prin patch-uri și nu probleme de funcționalitate care să te oprească din joc.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Sa nu uitam si de suportul pentru modurile comunitatii care macar pare sincer si nu "hai sa ii mulgem" precum face Bethesda mai recent.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Sunt de acord cu tine, si as mai vrea sa completez cu niste info de la cineva care cocheteaza cu ei de multa vreme care mi-a spus ca problema lor n-ar fi de resurse financiare, ci dintr-o zeloasa dorinta de a hrani intreaga echipa cu 2 pizza. Truth is sometimes stranger than fiction 
According to that same person, Stelaris chiar a avut un release extraordinar fata de CK2.

According to that same person, Stelaris chiar a avut un release extraordinar fata de CK2.
Praise be to the muffalo tree.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dracu' nu este chiar asa de negru la jocurile Paradox. Ele sunt nebalansate pentru ca au nevoie de live testing, ceea ce comunitatea o face cu zel religios - jocul se regleaza de-a lungul a mai multe patch-uri, pe masura ce exista input de la cei ce-l butoneaza. Gandeste-te la jocurile Paradox ca un versiune mai de nisa la StarCraft 2, de ex. Si acolo (inca) se fac modificari constante pentru a mentine echilibrul in joc. Sa ne fereasca Dumnezeu de producatori gen Creative Assembly, dar eu n-am avut probleme cu jocurile Paradox dpdv tehnic. Ah, ca exista cate o strategie-doua OP, iar pentru altele trebuie sa te rogi la Nuffle...
Si inca o chestie - acum se numesc Crusader Kings II, Europa Universalis IV sau Heart of Irons III (viitor IV). Insa ultimele iteratii tind sa iasa din categoria "jocuri din seria X" si sa devina timeless (for lack of a better word). Adica nu o sa scoata o versiune N+1 la fiecare cativa ani, ci o sa adauge content la ce exista deja. Probabil ca urmatorul overhaul va fi atunci cand Clausewitz Engine nu o sa mai faca fata la cantitatea masiva de informatii si/sau detalii pe care trebuie sa le tina in carca. S-ar putea sa am copii de scoala primara pana la acel punct. Asa ca nu vad nimic in neregula la a cere alti bani pentru un set nou de modificari aduse jocului, care modificari prelungesc viata jocului (EU IV, de ex, unde s-a dat drumul la o alternativa serioasa pe trading prin merchant republics, nu doar colonial empire sau prin eforturi de a face acceptabil efortul de a juca cu tari non-europene, unde penalizarea la tehnologie te face sa iti dai cu tesla-n oua dupa vreo 15-20 de ore de joc) sau chiar ii ofera o alta dimensiune (CK II, de ex, unde s-a marit harta cu subcontinentul indian sau, mai inainte, s-a dat drumul la a juca tari ortodoxe, tari arabe, tari pagane etc.)
In fine, poti sa vezi in abordarea Paradox fata de jocurile lor care un model opozabil MOBA-urilor, unde te taxeaza la skins/cosmetics si la faster progress/unlock heroes. EU IV face 3 ani. CK II a trecut de 4. As fi neam prost sa am pretenia sa mai faca update-uri benevol cand sunt jocuri la care server-ul de multiplayer moare dupa 2-3 ani pentru ca deja sunt cateva versiuni mai noi din acel joc.
Edit: Daca s-ar testa un joc Paradox in "clasicul" Beta-testing phase, ar trebui sa ramana acolo ca DotA2 timp de cativa ani pana gasesc echilibrul necesar. Ori strategia lor de finantare nu ar permite o asemenea abordare, si nici genul jocului nu se preteaza la asa ceva (beta testing sau early access).
Si inca o chestie - acum se numesc Crusader Kings II, Europa Universalis IV sau Heart of Irons III (viitor IV). Insa ultimele iteratii tind sa iasa din categoria "jocuri din seria X" si sa devina timeless (for lack of a better word). Adica nu o sa scoata o versiune N+1 la fiecare cativa ani, ci o sa adauge content la ce exista deja. Probabil ca urmatorul overhaul va fi atunci cand Clausewitz Engine nu o sa mai faca fata la cantitatea masiva de informatii si/sau detalii pe care trebuie sa le tina in carca. S-ar putea sa am copii de scoala primara pana la acel punct. Asa ca nu vad nimic in neregula la a cere alti bani pentru un set nou de modificari aduse jocului, care modificari prelungesc viata jocului (EU IV, de ex, unde s-a dat drumul la o alternativa serioasa pe trading prin merchant republics, nu doar colonial empire sau prin eforturi de a face acceptabil efortul de a juca cu tari non-europene, unde penalizarea la tehnologie te face sa iti dai cu tesla-n oua dupa vreo 15-20 de ore de joc) sau chiar ii ofera o alta dimensiune (CK II, de ex, unde s-a marit harta cu subcontinentul indian sau, mai inainte, s-a dat drumul la a juca tari ortodoxe, tari arabe, tari pagane etc.)
In fine, poti sa vezi in abordarea Paradox fata de jocurile lor care un model opozabil MOBA-urilor, unde te taxeaza la skins/cosmetics si la faster progress/unlock heroes. EU IV face 3 ani. CK II a trecut de 4. As fi neam prost sa am pretenia sa mai faca update-uri benevol cand sunt jocuri la care server-ul de multiplayer moare dupa 2-3 ani pentru ca deja sunt cateva versiuni mai noi din acel joc.
Edit: Daca s-ar testa un joc Paradox in "clasicul" Beta-testing phase, ar trebui sa ramana acolo ca DotA2 timp de cativa ani pana gasesc echilibrul necesar. Ori strategia lor de finantare nu ar permite o asemenea abordare, si nici genul jocului nu se preteaza la asa ceva (beta testing sau early access).
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Stelaris e SF 4X, dar restul au radacinile infpite in istorie... despre ce "echilibru necesar" vorbim? istoria/RL sunt profund dezechilibrate. Totul e ca obiectivele auto-impuse sa nu fie aberante. Am jucat HoI 3 cu Romania, propunandu-mi doar sa supravietuiesc. Am reusit, am ramas neutru dupa ce am respins bulgarii (pe care i-am ocupat) si rusii, pana la urma nemtii au rupt tot, au respins Normandia iar eu trebuia sa tin pasul cat de cat sa nu devin prea tentant. Spectaculos? hardly. Dar destul de satisfacator cand iti iese...
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am luat seria Broken Sword de pe gog.com. Am terminat primul joc, in versiunea Director's Cut. Fata de ce am prins pe CD/DVD de la Level, pare ca au fost eliminate niste situatii in care mureai pentru ca "it's an adventure, how can I fail?!" (sa fie mai prietenos pentru "inapoiatii" care detin consoles/hand-helds) si au mai adaugat niste Nico pe ici, pe colo. N-am jucat dincolo de 1 (nici atunci, nici acum - inca), insa pare ca subplot-ul lui Nico este set-up fara pay-off a.k.a. umplutura.
Still, gotta love the funny jokes in there.
Still, gotta love the funny jokes in there.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Uncharted 4: A Thief's End
Aseara am reusit sa termin si ultimul titlu din serie si vin cu niste concluzii:
Pros:
- grafica. GRAFICA! Nu ma asteptam ca PS4 sa reuseasca sa duca atata. Va recomand sa il incercati si doar ca sa vedeti Madagascarul. Fauna, flora, miscare, lumina, culori, particule, o nebunie! Animatiile personajelor sunt foarte reusite, vegetatia se misca natural, culorile sunt toate vii de nici nu mai stii la ce sa te uiti. E drept ca totul e scriptat pana la ultimul amanunt, dar arata cum nu am mai vazut nici macar pe PC (nu am avut niciodata PC prea bun, ce-i drept). Trecerea de la cut-scenes la joc este aproape neobservabila.
- gameplay. Partea de platforming este alternata cu cea de actiune si bineinteles o componenta adventure pe care eu mi-as dori-o mai dezvoltata.
- sunete. Nu am avut sistem surround legat la TV, asa ca nu va pot zice foarte multe despre asta. Nu m-a deranjat nimic, deci sunetul il adaug la PRO, iar vocile personajelor sunt la superlativ, ca in editiile precedente.
- nostalgie. Exista niste scene in joc foarte inspirate care fac referire la celelalte jocuri din serie. Ba chiar mai mult, exista referiri si la alte jocuri facute de Naughty Dog.
- m-a tinut in fata TV-ului de vineri seara pana ieri noapte.
Cons:
- povestea. Jocurile Uncharted nu au stralucit niciodata la capitolul asta. Cateodata motivatia din spatele actiunilor personajelor se simte ca nu e de ajuns. Ba mai mult, parca in anumite situatii au desenat locatiile si abia apoi au facut o poveste in jurul lor.
- dialogul. Desi vocile sunt foarte bune si exista si unele glume reusite, in incercarea de a face jocul atragator pentru un numar cat mai mare de spectatori, multe din replici sunt scoase direct din productii Hollywood-ene.
Ca poveste nu e neaparat mai bun decat celelalte jocuri din serie, dar ca spectacol e cel mai bun.
9/10
Aseara am reusit sa termin si ultimul titlu din serie si vin cu niste concluzii:
Pros:
- grafica. GRAFICA! Nu ma asteptam ca PS4 sa reuseasca sa duca atata. Va recomand sa il incercati si doar ca sa vedeti Madagascarul. Fauna, flora, miscare, lumina, culori, particule, o nebunie! Animatiile personajelor sunt foarte reusite, vegetatia se misca natural, culorile sunt toate vii de nici nu mai stii la ce sa te uiti. E drept ca totul e scriptat pana la ultimul amanunt, dar arata cum nu am mai vazut nici macar pe PC (nu am avut niciodata PC prea bun, ce-i drept). Trecerea de la cut-scenes la joc este aproape neobservabila.
- gameplay. Partea de platforming este alternata cu cea de actiune si bineinteles o componenta adventure pe care eu mi-as dori-o mai dezvoltata.
- sunete. Nu am avut sistem surround legat la TV, asa ca nu va pot zice foarte multe despre asta. Nu m-a deranjat nimic, deci sunetul il adaug la PRO, iar vocile personajelor sunt la superlativ, ca in editiile precedente.
- nostalgie. Exista niste scene in joc foarte inspirate care fac referire la celelalte jocuri din serie. Ba chiar mai mult, exista referiri si la alte jocuri facute de Naughty Dog.
- m-a tinut in fata TV-ului de vineri seara pana ieri noapte.
Cons:
- povestea. Jocurile Uncharted nu au stralucit niciodata la capitolul asta. Cateodata motivatia din spatele actiunilor personajelor se simte ca nu e de ajuns. Ba mai mult, parca in anumite situatii au desenat locatiile si abia apoi au facut o poveste in jurul lor.
- dialogul. Desi vocile sunt foarte bune si exista si unele glume reusite, in incercarea de a face jocul atragator pentru un numar cat mai mare de spectatori, multe din replici sunt scoase direct din productii Hollywood-ene.
Ca poveste nu e neaparat mai bun decat celelalte jocuri din serie, dar ca spectacol e cel mai bun.
9/10
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Witcher 3 - 10/10
Ca o nota de introducere, asta cred ca e al treilea RPG de nota 10 pe care l-am jucat. Celelalte doua fiind Morrowind si Dragon Age: Origins. Si nu, nu sunt un jucator de-ala, care sta sa citeasca fiecare poveste si fiecare carte. Daca ma vad pentru prima oara cu un personaj generic si el incepe sa-mi cante balada lui, I skip that in a heartbeat. Nu citesc decat ce ma intereseaza sau mi se pare important pentru progresul jocului, si nu se intampla des ca o bucata de lore sa ma intereseze intr-atat incat sa caut carti in-game sau sa vreau sa caut mai mult info decat ce imi este servit. Asadar, nu joc pentru a citi.
A doua nota de introducere, un disclaimer, e ca eu nu sunt un fanboy Witcher. Primul Witcher l-am jucat pana la jumatate, al doilea nu l-am jucat deloc. Din ce am jucat in primul Witcher, miezul jocului este lipsa moralitatii absolute. Asta contrasteaza obisnuitul tipar Bioware, deja existent peste tot, in care ai maxim trei optiuni, una "buna", una "rea" si una neutra sau hazlie, in care jucatorii nici macar nu mai trebuie sa gandeasca, alegand by default optiunea care le aduce bonusurile catre allignment-ul pe care-l doresc sau care flateaza mai mult NPC-ul aliat. M-am lasat de primul Witcher pentru ca raportul bla bla la pew pew era covarsitor in favoarea dialogului.
Acum la Witcher 3. Bai nene, jocul asta e muncit. Am auzit ca a spus cineva ca are cu 30% mai mult decat Skyrim, negrule, ce? Witcher 3 se pisha cu atata bolta pe Skyrim la content incat ai spune ca e suborbitala traiectoria urinei. Skyrim l-am terminat in scarba in doua zile, hai trei cu doua ghilde cap-coada desi m-au lasat rece, Witcher 3 dupa doua saptamani l-am dat gata si acum am expansion-urile care cica sunt inca pe atat. Hartile, pe langa faptul ca sunt babane, sunt impanzite de locuri de interes, quest-uri peste quest-uri peste quest-uri, basca mai bagi si niste minigames din care cel mai vizibil ar fi propriul joc de carti. Am pierdut o zi doar colectionand carti si jucand in turnee.
Dpdv mecanic, combat-ul este fluid si complex. Research-ul pe monstri e solid, pe nivelele superioare de dificultate fiecare necesitand propriile buff-uri (care sunt limitate la un nivel maxim de toxicitate) si strategii, unele consistand chiar in ce moment al zilei decizi sa te bati cu monstrul respectiv. Sistemul de crafting are, pe langa variata gama de potiuni, grenade si otravuri (specialitatea witcherilor), si sisteme de crafting si disassembly de armuri si arme, upgrade-uri si socketing, cat si durability. Sistemul de level-up consta in alegerea unor bonusuri pasive si a unor modalitati noi de a casta cele cinci vraji cunoscute (push, shield, trap, flame, disorient). Aceste bonusuri apoi nu se aplica automat, necesitand sa fie puse in niste slot-uri limitate, care primesc apoi sinergii cu mutagenii folositi.
Despre poveste n-are sens sa intru in detalii. Pastreaza spiritul zonei gri a moralitatii si pune jucatorul in continuare sa aleaga, de cele mai multe ori, intre doua rele.
Jocul asta e un RPG complet din toate punctele de vedere si ar trebui sa ramana ca o imagine arsa pentru eternitate in retina producatorilor de jocuri ca exemplu de "asa da". Daca studioul modest al lui CD Projekt Red a putut sa livreze jocul asta complet, fara scuze penibile, cu DLC-uri gratis monsher, Witcher 3 sunt acum cele doua cuvinte care sa incheie orice discutie si orice lamentare a oricarui studio AAA cand da cu mucii-n fasole sau incearca sa fraiereasca cumparatorii in vreun fel.
Ca o nota de introducere, asta cred ca e al treilea RPG de nota 10 pe care l-am jucat. Celelalte doua fiind Morrowind si Dragon Age: Origins. Si nu, nu sunt un jucator de-ala, care sta sa citeasca fiecare poveste si fiecare carte. Daca ma vad pentru prima oara cu un personaj generic si el incepe sa-mi cante balada lui, I skip that in a heartbeat. Nu citesc decat ce ma intereseaza sau mi se pare important pentru progresul jocului, si nu se intampla des ca o bucata de lore sa ma intereseze intr-atat incat sa caut carti in-game sau sa vreau sa caut mai mult info decat ce imi este servit. Asadar, nu joc pentru a citi.
A doua nota de introducere, un disclaimer, e ca eu nu sunt un fanboy Witcher. Primul Witcher l-am jucat pana la jumatate, al doilea nu l-am jucat deloc. Din ce am jucat in primul Witcher, miezul jocului este lipsa moralitatii absolute. Asta contrasteaza obisnuitul tipar Bioware, deja existent peste tot, in care ai maxim trei optiuni, una "buna", una "rea" si una neutra sau hazlie, in care jucatorii nici macar nu mai trebuie sa gandeasca, alegand by default optiunea care le aduce bonusurile catre allignment-ul pe care-l doresc sau care flateaza mai mult NPC-ul aliat. M-am lasat de primul Witcher pentru ca raportul bla bla la pew pew era covarsitor in favoarea dialogului.
Acum la Witcher 3. Bai nene, jocul asta e muncit. Am auzit ca a spus cineva ca are cu 30% mai mult decat Skyrim, negrule, ce? Witcher 3 se pisha cu atata bolta pe Skyrim la content incat ai spune ca e suborbitala traiectoria urinei. Skyrim l-am terminat in scarba in doua zile, hai trei cu doua ghilde cap-coada desi m-au lasat rece, Witcher 3 dupa doua saptamani l-am dat gata si acum am expansion-urile care cica sunt inca pe atat. Hartile, pe langa faptul ca sunt babane, sunt impanzite de locuri de interes, quest-uri peste quest-uri peste quest-uri, basca mai bagi si niste minigames din care cel mai vizibil ar fi propriul joc de carti. Am pierdut o zi doar colectionand carti si jucand in turnee.
Dpdv mecanic, combat-ul este fluid si complex. Research-ul pe monstri e solid, pe nivelele superioare de dificultate fiecare necesitand propriile buff-uri (care sunt limitate la un nivel maxim de toxicitate) si strategii, unele consistand chiar in ce moment al zilei decizi sa te bati cu monstrul respectiv. Sistemul de crafting are, pe langa variata gama de potiuni, grenade si otravuri (specialitatea witcherilor), si sisteme de crafting si disassembly de armuri si arme, upgrade-uri si socketing, cat si durability. Sistemul de level-up consta in alegerea unor bonusuri pasive si a unor modalitati noi de a casta cele cinci vraji cunoscute (push, shield, trap, flame, disorient). Aceste bonusuri apoi nu se aplica automat, necesitand sa fie puse in niste slot-uri limitate, care primesc apoi sinergii cu mutagenii folositi.
Despre poveste n-are sens sa intru in detalii. Pastreaza spiritul zonei gri a moralitatii si pune jucatorul in continuare sa aleaga, de cele mai multe ori, intre doua rele.
Jocul asta e un RPG complet din toate punctele de vedere si ar trebui sa ramana ca o imagine arsa pentru eternitate in retina producatorilor de jocuri ca exemplu de "asa da". Daca studioul modest al lui CD Projekt Red a putut sa livreze jocul asta complet, fara scuze penibile, cu DLC-uri gratis monsher, Witcher 3 sunt acum cele doua cuvinte care sa incheie orice discutie si orice lamentare a oricarui studio AAA cand da cu mucii-n fasole sau incearca sa fraiereasca cumparatorii in vreun fel.
Praise be to the muffalo tree.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat Doom. Eu i-am dat 10, pentru ca a fost un joc bun si simplu.
-
- Space Invader
- Posts: 14
- Joined: 23 Jul 2014, 18:47
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Furi-am crezut ca si luna asta PS+ mi-a dat un joc acolo ca sa-l am,sa am cu ce umple contul,dar am auzit cate ceva despre el si am zis
sa-l incerc,mai ales ca nu prea aveam ce altceva sa joc.
-jocul e superb,seamana cu Shadow of the Colossus pentru ca fiecare inaminc este un boss.Gameplay-ul este foarte bun,alert,cu
contre,dodge-uri,mi-a placut foarte mult
-soundtrack-ul e superb,se potriveste bine cu stilul alert al jocului(aici imi aduce aminte de Hotline Miami)
-l-am terminat odata dar cred ca mai am chestii de facut,il mai joc odata,e prea bun
sa-l incerc,mai ales ca nu prea aveam ce altceva sa joc.
-jocul e superb,seamana cu Shadow of the Colossus pentru ca fiecare inaminc este un boss.Gameplay-ul este foarte bun,alert,cu
contre,dodge-uri,mi-a placut foarte mult
-soundtrack-ul e superb,se potriveste bine cu stilul alert al jocului(aici imi aduce aminte de Hotline Miami)
-l-am terminat odata dar cred ca mai am chestii de facut,il mai joc odata,e prea bun
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Inside
un pic lungit pe la mijloc, in rest e bine; mitico-stiintific; control fin; sunet superb; grafica perfecta; ce sa mai
9.762/10
un pic lungit pe la mijloc, in rest e bine; mitico-stiintific; control fin; sunet superb; grafica perfecta; ce sa mai
9.762/10
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests