Divinity - Original Sin

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Nu prea ai skill-uri de toate si daca e sa renunti la unu, acela mi se pare earth. Fire e pt damage si face o gramada si fara combo-ul cu poison. Iar air e pt stun, invisibility si teleport, iar water pt heal si freeze :)

Dar da, iti poti face personajele cum vrei tu. De la un anumit level ai atatea posibilitati incat ceva bun tot ai :)
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Cum adică nu ai destule skill-uri? Pe un singur personaj, da, însă per total e foarte ușor să îți faci un elemental party.:)
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Am vrut sa zic ca nu ai destule puncte pt toate skill-urile. Ok, poate ai. Dar eu am jucat tot cu lone wolf si cu doi magi mi se pare ca prea te limitezi. Imi place sa am pe personaje si skill-uri secundare gen charisma, loremaster, crafting si sneaking :)
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Nu e nevoie de doi magi fiindcă jocul nu te limitează pe clasă, dar da, dacă pui și în alea secundare mai multe puncte atunci nu prea ai.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
DreadWing
Headless Kamikaze
Posts: 297
Joined: 2 Mar 2014, 21:13

Re: Divinity - Original Sin

Post by DreadWing »

User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Tipul zice sa iei talentul "All skilled up", ceea ce e foarte gresit. La fel si "Bigger and better". Bine, nu prea ai de unde sa stii daca nu ai jucat un pic, dar, la un moment dat ai sa poti sa schimbi un talent pe 10 ability points. Iar 10 ability points le poti da pe 2 attribute points.... :)
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Eu încă n-am ajuns să pot face asta, deci cred că trebuie să joci mai mult decât un pic. Dacă scoți din calcul eventualele combinații OP, talentele ce-ți dau extra skill points sunt în general cele mai bune, din motive evidente. Iar ghidul zice că se referă la începutul de joc. Also, nu prea înțeleg ce vrei să zici, de ce e greșit să iei All Skilled Up dacă apoi poți da un talent pe 10? Din câte am înțeles poți da respec, deci ASU e cu atât mai bun la început de joc. :)

În schimb sunt chestii cam inutile, gen hărțile pentru comori, dacă oricum verifici tot le găsești singur. I was disapoint. :(
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
DreadWing
Headless Kamikaze
Posts: 297
Joined: 2 Mar 2014, 21:13

Re: Divinity - Original Sin

Post by DreadWing »

Ma atrage mult ideea jocului si l-am butonat putin, dar:
I spent eight or so hours working through the opening act before I realized that I'd gotten it all wrong...
Asta este o problema de care ma lovesc recent in RPG-uri. Nu mai exista vacantele de vara in care sa te apuci serios de un joc.
Doar cateva ore in cateva zile din saptamana.
Oarecum off-topic, nu am jucat Baldur's Gate la vremea lui. L-am incercat in urma cu vreo 3 ani si n-am putut sa ma tin de el.
Era/este coplesitor avind in vedere problema timpului.

Acelasi sentiment l-am avut in cele 2 ore din Original Sin... Iar articolul nu este incurajator :)
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Pai ca sa poti face treaba respectiva iti trebuie... 6 bloodstones/starstones. Ceea ce se va intampla pe la jumatatea jocului cred. Pai de ce e gresit? Pentru ca mai bine iei alt talent, si cand/daca chiar ai nevoie de abilitati sau atribute extra, dai atunci un talent pt ele. 2 extra ability points conteaza prea putin, chiar si la inceputul jocului, zic eu.

Si da, poti da respec, doar ca iti pierzi toate skill-urile/spell'urle pe care le-ai invatat. La rogue i-am dat respec pt ca nu foloseste decat cateva skill'uri... dar la mag nu i'as da niciodata, are prea multe vraji care mi-ar lua timp sa le gasesc iar.

Eu as fi preferat sa stiu lucrurile astea de la inceput pentru ca e un joc FOARTE lung, nu l-as rejuca iar :)
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

La începutul jocului 2 ability points e practic un nivel extra din punctul ăsta de vedere, și apoi poți da All Skilled Up pe puncte iar, dacă am înțeles eu corect. Hmm, cred că am vreo 5 bloodstones, nu mai e mult până testez. :)

@Dreadwing
Și Divinity îmi pare semnificativ mai lung decât primul BG, deci cam da, e nevoie de timp. Nu prea merge câteva ore pe săptămână pentru că vei pierde firul.

Revenind la joc, problemele de balansare din lupte măcar duc tot la situații amuzante și distractive, gold-ul însă... am 100k, shit be not right. Damn OCD making me rob everybody.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Lal, îmi descarcă un patch de 800 MB. Sper să nu facă ceva la save-uri. Presupun că e pentru personalitățile alea de la personaje și ce mai ziceau ei că vor să introducă, dar încă nu am dat de ceva ptach notes.

LE:
http://www.larian.com/forums/ubbthreads ... Post519960

Văd că au umblat și pe la balansare, good, good. Iar framerate-ul e mult mai bun, am putut să pun aproape totul pe max acum. :D
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Divinity - Original Sin

Post by Angra Maynu »

zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

phpBB [video]

phpBB [video]
zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

help:
Spoiler:
Image
cum draq ajung sub biserica abandonata? banuiesc ca trebuie sa mut cumva altarul asta, dar n-am idee cum
ar trebui sa fie un mecanism pe undeva :(
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Spoiler for :
Tablourile... în spatele lor e mecanismul.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

huh .. am umblat la tablouri si nimic, mai incerc o data


le: am gasit intrarea, dar acum nush cum sa trec de bariere albastre (force shields :D )
am cautat pe net niste incii si mai mult m-au bagat in ceata http://guides.gamepressure.com/divinity ... p?ID=25137
Last edited by zme-ul on 17 Jul 2014, 18:42, edited 1 time in total.
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Divinity - Original Sin

Post by Angra Maynu »

Round Four . FIGHT ! : http://www.rpgwatch.com/#27841

IGN nota 9 :) . Nice. Cam stupid review-ul asta : http://killscreendaily.com/articles/spe ... ginal-sin/
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

@Zmeul
Spoiler for :
Pentru barieră îți trebuie o amuletă, cred că am luat-o după questul cu Evelyn și lupta din hideout.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

TG » 17 Jul 2014, 18:12 wrote:@Zmeul
Spoiler for :
Pentru barieră îți trebuie o amuletă, cred că am luat-o după questul cu Evelyn și lupta din hideout.
asta am inteles si eu, dar eu nu-mi aduc aminte sa fi facut questul asta
ar fi ceva cu necromancer's hideout, dar eu habar nu am unde e intrarea, cica ar trebui sa fie pe plaja din NW? dar cum spanac ajung acolo ?!


sincer, jocul a inceput sa ma enerveze .. ar fi a 2-a oara cand ar fi trebuit sa-l iau de la cap - si sincer, nu mai vreau :x
problema: questul cu cei 4-8 stalpi elemental din cele 2 camere subterane ce la randul lor duc la o camera cu 2 intrari ce au nevoie de 2 amulete
pula amulete, am facut questul ala, fara ultima camera din necunostinta de cauza - devii ar fi trebuit sa catalogheze itemurile pt quest ca atare .. ei nu, le-au aruncat in aceeasi oala

nu tu indicatoare pe harta, pt questu ala te duci aici .. nimic, orbu' gainii
m-am dus intr-o zona noua ce se deschide de la portiunea aia pajolita de fire elementals si ma bat cu lvl9-12 (daca nu gresesc), si o sa continui cat pot; cand nu mai pot .. il sterg

jocul are niste gauri de logica extreme, nu am inteles ce vor devii de la mine, sa fac cate un save-point pt fiecare encounter si sa-l reiau dupa x ore de joc pt ca am ratat ceva?! HA!
sa citesc dinainte scriptul pe net, pai draq .. la ce mai joc?
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

SPOILERS

Jocul nu are găuri de logică, tu îl abordezi aiurea. Înțeleg, dacă te-ai obișnuit cu săgetuța care îți arată unde să mergi e mai greu, dar dacă ești puțin atent, urmărești firul poveștii și explorezi, nu ar trebui să ai probleme. Zici că nu-ți amintești să fi făcut questul ăla, păi e chiar questul principal lol, trebuie să faci investigația, investigația te duce la Evelyn, când mergi le healer, unde lucra ea, îți spune Theyron că a plecat și fiind treabă de quest principal își și marchează pe hartă unde e hideout-ul. Apoi mergi la ea acasă și găsești un reveal spell pe care îl folosești la locația respectivă să-ți apară dungeon-ul, intri, cureți, obții amuleta. Dacă nu ai făcut asta nu-i nimic, poți face acum, că nu există vreo limitare, deci nu ai de ce să începi iar. Item-urile pentru quest-ul principal nu pot fi distruse sau vândute, deci dacă le ai le ai (doar dacă le dai drop le pierzi, dar rămân unde le lași).

În rest, e fără indicatoare și level scalling pentru că exact așa trebuie să fie, așa îl vrem să fie, nu ratezi decât chestii terțiare dacă citești dialogurile și diferitele bucăți de text pe care le găsești. Eu și alții nu am avut nevoie de Google, nu e cel mai dificil RPG de până acum, ba chiar aș spune că e exact în zona de mijloc potrivită, îndeajuns de intuitiv să-ți cam dai seama ce ai de făcut, dar fără ținut de mână.

În plaja din NV ajungi prin munți, e un tunel despre care ți se spune de mai multe ori, o dată într-o scrisoare găsită acasă la Evelyn, apoi dacă te-ai alăturat la Faboulos Five primești quest-ul să distrugi robotul din tunelul respectiv.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests