juve3332 wrote:De fapt, care alte jocuri au o componenta stealth comparabila cu Thief-urile vechi?! In afara de Chaos Theory.
Daca vorbim despre mecanici, sunet si inamici, sunt si altele, ca doar de la Thief au copiat. Waaagh! a sugerat ca in afara de Thief, stealth-urile au mecanici binare, ceea ce nu se aplica la p. much nici un joc Splinter Cell (dintre cele jucate de mine). Nu se aplica nici macar in alde Chronicles of Riddick, care e stealth de forma pana la urma.
Apoi mai sunt FPS-uri sau alte genuri in care era si furisarea o optiune, multe s-au inspirat de la Thief, deci e si putin paradoxal ca un fan al jocului sa afirme ca mecanicile astea nu sunt prezente in jocurile vezi doamne moderne.
Ma rog, sunt oameni care cred ca Ass. Creed e stealth, dar nu vorbim despre cazurile astea.
LE:
Si ca tot ai postat, tocmai din descrierile facute de tine la draft-uri tin minte ca iesea destul de bine in evidenta cum componenta stealth, de sine statatoare, nu e ce separa Thief de alte jocuri.
Ar fi misto daca nu s-ar mai urzica lumea cand indraznesti sa le scoti in evidenta ca nu toate megatribombele sunt atat de bombe cum cred ei, mai ales ca nici nu au neaparat cu ce sa justifice aceasta hardcoreala exagerata. M-am luat de Waaagh! pentru ca face asta regulat si acum parea dispus sa detalieze cu mai mult decat niste lol-uri.