Wasteland 2

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Dap, acolo era bucuria. :lol: Pe la al treilea val am ramas si eu fara ananas, dar cu un field medic bun si un rusnac lafel de suparat ca bursucii in prima linie, am supravietuit by tanking & spanking. Acum sa mergi si la discoteca. :lol:
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Ok, dupa 60 de ore l-am terminat, cred ca a venit vremea sa trag niste concluzii. Inainte sa incep, mentionez faptul ca am fost backer. Si sa fiu sincer, desi jocul e ok, are destule hibe.

Prima si cea mai mare sunt bug-urile. Uneori camera se face varza de nu mai poti scrolla harta in timpul combat-ului [e mai mult de atat, dar zau ca nu stiu cum sa o descriu. Cert e ca daca nu ataca nimeni, ramai handicapat cu camera respectiva in lupte]. Apoi, unele quest-uri sunt bug-uite pana la nivelul in care iti e blocat progresul.
Spoiler for exemple, si chiar e spoiler:
De exemplu in Titan's Canyon am mers pe mana fanaticilor alora si am acceptat sa fac plata cu 3 galeti de deseuri radioactive. Cand am ajuns la ultima poarta, am fost intampinat si mi s-a spus ca as mai fi omorat niste preoti [ceea ce nu am mai facut dupa ce am acceptat sa ma supun regulilor lor] si ca trebuie sa mai platesc cu inca 3 galeti. Dar surpriza, nu mi-a mai dat 3 galeti! Noroc cu autosave-ul, ca am putut sa iau nivelul ala de la capat si sa imi primesc cum trebuie quest item-urile.

Apoi in Hollywood e destul de vraiste. De exemplu am luat un quest in care acceptam sa salvez pe fratele unuia din ghearele bisericii aleia de dementi. Bun, toate si frumoase, ajung la biserica si il gasesc pe fratele respectivului intr-un soi de prizonierat. Asa ca urmatorul pas era sa il salvez de acolo, probabil omorand paznicii gunz blazin'. N-am facut asta, ma intorsesem in oraselul Laz Rahati sau cum s-o numi [ca sa ma vindec, nu stiam ca aveau si popii medic, lol]. Si taman surpriza, dau de quest giver [care promisese ca se intoarce acolo si ma asteapta cu frati-su], impreuna cu fratele lui [pe care il lasasem in inchisoare!], m-au felicitat si mi-au dat XP. Dar cand m-am intors la biserica, fratele era in continuare prizonier :lol:

Si tot in aceeasi zona, acceptasem quest-ul lui Veronica ca sa gasesc pe acel Broken Man. Din pacate eu am facut inainte tot quest-ul cu biserica, am scapat de seful popilor si l-am ajutat pe McDade sa ajunga in frunte. Spun "din pacate", pentru ca McDade e acel Broken Man si nu mai pot sa initiez nici o conversatie cu el [desi e in viata], asa ca acel quest ramane nerezolvat. Ba mai amuzant, McDade mi-a dat de doua ori XP pentru completarea quest-ului in care l-am ajutat!
O alta chestie e ca jocul pare incomplet, mai ales pe parte de combat. Eu cred ca au vrut sa bage si tipuri diferite de munitie pentru fiecare calibru, dovada faptul ca au o lista de statistici daca te uiti la descrierea lor [care statistici sunt toate identice, btw]. Faptul ca nu poti trage in ce membru vrei precum in Fallout 1/2 a fost deja semnalat si am o vaga banuiala ca lipsa acestui feature are aceeasi cauza.

O chestie care pe mine m-a exasperat e faptul ca meeeeergi si meeeeergi prin nivele in mod inutil. Dupa ce eliberezi Ag Center, de fiecare data cand vii din Wasteland acolo ti se ofera optiunea de a intra in una din sectiunile acelui loc. Asta e super feature, mai ales ca nivelele sunt destul de lungi, problema e ca e singurul nivel care beneficiaza de asa ceva! Si sunt destule nivele in care te mai intorci cu diverse treburi [lucru care e ok, btw, imi place faptul ca unele chestii le rezolvi ceva mai tarziu], iar de fiecare data cand faci asta, trebuie sa alergi la infinit de la un capat la altul al nivelului. HQ-ul de la al doilea hub e de-a dreptul exasperant in acest sens, dupa ce rezolvi problemele de acolo si incepi sa explorezi, vei fi nevoit sa te intorci sa vorbesti cu comandantul de cel putin 3 ori. Si asta nu ar fi o problema daca locul in care sede el nu ar fi in mijlocul hartii [si harta e mare btw], traseul cel mai scurt fiind un veritabil labirint. Nici cu Ranger Citadel nu mi-e rusine, dupa ce primesti acces acolo, de fiecare data cand vrei sa te duci acolo trebuie sa alergi intai pe afara [loc in care ai ZERO chestii pe care le poti face dupa ce te intorci de la misiunea cu Ag Center/Highpool], si acolo iarasi ai de nu stiu cate ori nevoie sa te duci incolo si incoace. Iar exemplele pot continua, jocul are o droaie de momente in care tu doar scrollezi harta pana la capatul celalalt, dai click-stanga pe usa/poarta/whatever, si astepti ca oamenii tai sa ajunga acolo si sa-ti apara promptul "Do you want to leave?".

O alta problema e problema formatiilor. Ok, cand tu mergi prin nivel si vezi un grup de inamici, ti-i poti aseza tu manual unde ai tu nevoie, acolo e ok. Dar sunt multe situatii in care jocul te arunca in situatii de insta-combat, in care tu nu ai nici o posibilitate sa ti-i asezi cum trebuie. E mai mult decat enervant sa intri intr-un random encounter, inamicii sa te vada instant, sa aibe ei initiativa, sa iti atace oamenii cei mai vulnerabili gen sniper-ul sau medicul [care sunt spawnati mereu in fata manunchiului], iar tu sa te trezesti ca ai oamenii cu melee attacks captivi in manunchiul format de restul coechipierilor sau in dopul format de restul echipei pentru ca nivelul e ingust. Au fost situatii in care am intrat intr-un nivel/random encounter, incepea combat-ul, si instant imi luam o grenada de 50-100 damage in mijlocul manunchiului, eu neavand nici o posibilitate de a face ceva in acest sens.

Am mai mentionat faptul ca jocul e prost optimizat. Eu am un laptop destul de slab, i3 la 2,13 GHz, Radeon HD 4500 si 8 GB de Ram, dar si cu texturile date la 1/8, fara umbre si rezolutia la 1024x ceva, jocul tot sufera de memory leak-uri care pot duce fragmentarea la nivele insuportabile. Uneori am dat load doar ca sa mai pot da comenzi, pentru ca jocul abia mai raspunde la ele de la un anumit punct. Si asta doar pentru ca am deschis niste menu-uri, gen inventar, skill-uri, jurnalul sau harta.

Dialogurile sunt ok, si in unele situatii sunt amuzante. Imi place cum sunt quest-urile, dar trebuie sa recunosc ca main villain-ul are bube.
Spoiler for spoilerz:
Mai exact, e ciorba reincalzita. La inceputul jocului esti bombardat cu povestea din primul Wasteland, deci nu incape in discutii ca nu ti-ai da seama ca asta e practic aceeasi Marie cu alta palarie. Inca un dement care vrea sa uneasca omul cu masina, big whoop.

Dar Mannerites-ii sunt teribil de amuzanti, iar liderul lor e un deliciu de ascultat pe viu si la radio.
All in all, jocul e ok, nu regret banii dati pe el. Doar ca imi pare rau de faptul ca iti lasa impresia de joc neterminat, dar asta era relativ de asteptat. Macar nu am primit jumatea unui joc de 5 ore cu promisiunea ca urmatoarea jumatate vine in 2016, dar sa mai strecuram si niste bani intre timp ca sa supravietuiasca afacerea lui tata Brian.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5092
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Wasteland 2

Post by Magicake »

Are cineva habar de ce party characters isi pierd non stop hainele? Le dispar hainele cand aplic surgery pe ei? Le dispar hainele cand sunt in stare critica? Invisible thieves? Le e cald?
Sa mor de inteleg.

LE: Nvm, e de la nuclearele calugarilor. E bine ca Vargas le-a impartit rangerilor chiloti rezistenti macar.
DarthZombie » Wed Oct 08, 2014 11:24 pm wrote:problema e ca e singurul nivel care beneficiaza de asa ceva!
Nu chiar, si in Rail Nomads ti se da (intre Topekan si Atchinsons). Dar da, era ideal sa existe la toate, mai ales la prison valley, unde dureaza o tona sa mergi dintr-un capat in celalalt ca sa ajungi la prison.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Legat de ce spune zombie cu questuri bugged, las aici singura zona in care am avut probleme de genul. Nu spoilaresc decat numele locatiei si indicatii absolut minimale, but don't read if you fear the spoiler.
Spoiler:
So, cand ajungeti in oraselul numit Rodia aveti optiunea de a intra in mod civilizat sau precum niste rangeri badass. Daca alegeti optiunea a doua, o sa rezolvati rapid un quest major dar nu le veti putea initia sau duce la capat pe multe dintre questurile secundare, iar mare parte din locatie nu prea o sa mai faca sens (trimiteri la personaje care au disparut deja si altele). Deci, intrati civilizat, explorati si discutati cu toata lumea, si lasati usile incuiate pentru dupa pac-pacul major.
edit: also, daca teh bad guy e cine cred eu ca e, i like him so far. Imi aduce aminte de Father Karras din Thief 2.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Da, si eu am avut asta cu hainele care dispar, lal.

@Waagh: are un voice acting ala de toata jena. Zici ca e un pustan de liceu care incearca sa fie edgy.
Spoiler:
Propun un joc paralel: baga un shot de tuica/tequila/whatever de fiecare data cand ala spune "immortal". Iti garantez ca ajungi la morga in doi timpi si trei miscari
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Faza cu hainele nu e bug lol, e o gluma. Ce preferai, sa te bubuie sonatii aia pe orbita? :lol:
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5092
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Wasteland 2

Post by Magicake »

User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5092
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Wasteland 2

Post by Magicake »

Ce dubioase sunt armele si armurile in jocul asta, lol. Daca te duci sa te bati vs energy weapons cel mai bine e sa nu ai armura deloc. Wtf.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Well yeah, asa sunt concepute energy weapons, ti-am explicat si ieri. :lol:

Vezi ca-ti arata in interfata sau in tool-tipul armei. Fiecare energy weapon are un prag de armura. Sub prag face cam 40% damage, la valoarea pragului cam 90% iar peste prag face cam 220 % damage. D-aia nu e o idee buna sa-ti faci party numai din sardaukari cu miniguns. Pe de alta parte, daca-i lasi desculti o sa-i masacreze armele conventionale, so balance it out.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Dar e un design stupid. La finalul jocului te vei lupta numai vs energy weapons, moment in care tu trebuie doar sa scoti armura de pe toate personajele ca sa scapi de orice stres pe care il mai aveai in stadiul ala [ca personajele oricum devin niste monstrii, ca strangi o tona de puncte de skill-uri].
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Pai altfel ii imbracai pe toti in power armor si faceai moonwalk peste dusman, sau ii echipai pe toti cu energy weapons si faceai gratar din toata coasta de vest. Imi place felul in care au gandit treaba asta cu e-weps si armuri. Nu e vina producatorilor ca esti tu bad at their game si-ti topesc rau-facatorii pangolinii luciosi. :lol:

Ok, poate ar fi existat varianta scuturilor energetice (m-am jucat toata noaptea Earth 2150), dar n-au avut timp/nu le-a dat prin cap/se complica prea mult treaba/ideea e cam rupta din contextul serifilor pustiului.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5092
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Wasteland 2

Post by Magicake »

DarthZombie » Fri Oct 17, 2014 12:31 am wrote: [ca personajele oricum devin niste monstrii, ca strangi o tona de puncte de skill-uri]
Crank up the difficulty, worked for me.

Lupta de la CotC trap a fost pretty fucking hard, am incercat de 7 ori pana sa o termin ieri, si de mai multe ori inainte. Eram sitting duck, 0 sanse de pozitionare, cand intri in area deja incepe lupta, si esti inconjurat complet. A trebuit sa fac un compromis, pentru ca inamicii aveau si energy si conventional weapons. On one side, cei cu energy imi cauzau ~20 dmg per hit pentru ca nu aveam armura. On the other, tipul cu minigun imi tragea cate 300+ damage intr-o tura, pentru ca nu aveam armura :D

All hail RPG-7s.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Waaagh! » Fri Oct 17, 2014 9:47 am wrote:Pai altfel ii imbracai pe toti in power armor si faceai moonwalk peste dusman, sau ii echipai pe toti cu energy weapons si faceai gratar din toata coasta de vest. Imi place felul in care au gandit treaba asta cu e-weps si armuri. Nu e vina producatorilor ca esti tu bad at their game si-ti topesc rau-facatorii pangolinii luciosi. :lol:
Dar vezi tu, ca sa iei cele mai babane armuri trebuie sa dai bani buni. Armurile alea sunt grele, deci ori ai Strength mare, ori cari mai putin echipament. Dar ca sa dai jos armura nu iti trebuie decat un click, si gata, ti-ai facut end-game-ul super usor.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Parca nu poti sa o dai jos in timpul luptei. Din nou, nu e vina producatorilor ca dai tu load inaintea fiecarui encounter ca sa-ti dai maieul blindat jos. Nu te obliga nimeni. Sunt de acord ca unele faze sunt stupide, se initiaza combatul din senin cu ai tai toti pusi ciorchine si pana sa-ti vina randul primesti un comencao ao violao magistral, dar pana acum n-am avut probleme in a-mi pune trooperul la adapost daca era cazul. Pe restul partyului oricum n-am mers cu armuri dincolo de kevlar, ca nu mai era nimeni action hank asa.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
9think
Space Invader
Posts: 29
Joined: 7 Jan 2015, 15:30

Re: Wasteland 2

Post by 9think »

ciolan » 22 Sep 2014, 16:58 wrote:Am apăsat un buton roşu în muzeu şi am asistat la unul dintre finalurile nefericite ...
3 luni mai tarziu am apasat si eu butonul, si am deja peste 30 de ore de w2, imi place ca o plapuma cu puf de gasca intr-o noapte geroasa :D
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5131
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Wasteland 2

Post by TG »

"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

Wasteland 2 to get a graphics facelift
The developer is working on migrating the Wasteland 2 codebase from the Unity 4.5 engine to Unity 5
eu tot sper sa renunte la jegul ala de Unity :(
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5092
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Wasteland 2

Post by Magicake »

Sa renunte la el pentru ce? Jocul e facut.
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

pentru acelasi motiv pentru care trec de la Unity 4.x la 5
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Wasteland 2

Post by kensky »

meh mai degraba lucrau la un mic addon
Image
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests