So confused, nu stiu ce a vrut FF XV sa incerce sa faca. Sunt 2 jocuri intr-unul, un regular FF, cu ultraconvoluted story, you know the drill, apoi un open world. Cele 2 sunt atat de diferite incat la un moment dat o iau pe drumuri separate si e introdus un mecanism de timetravel sa te intorci la open world de la story world. Timetravel in care pastrezi items si XP.
Decizia e buna ca pana la urma daca vrei un story interesant trebuie sa nu fii limitat de open world-ness (care nu-ti permite sa schimbi multe pentru a nu strica flow-ul brainless al open world-ului), dar serios, what the heck. Activitatile si quest-urile din open world sunt cretine si dupa cele mai joase standarde setate de, say, Skyrim si ce naiba ciorba au reincalzit ubisoft lately. Quest-urile din Skyrim sunt adevarate epopee pe langa cele din FF XV. Mai degraba ar trebui privit ca o satira pentru open world games (lol quest-urile in care mergi la mama naibii sa prinzi 7 broaste, sau sa cauti o piatra in ceva padure

), dar cine are chef sa joace ironic 100 ore de asa ceva?
Personajele principale sunt faine si interactiunile intre ele, desi repetitive, sunt nice. Povestea principala e nice, chit ca tre sa citesti pe wikipedia sa intelegi ceva din panza de story elements. Cam atat.
Am vazut in extras ceva costum de Altair pentru Noctis, o fi fost parteneriat Ubisoft-Squeenix. Juma de joc facut de FF team, juma de ubisoft in pauzele de asscreed.