Battletech

Discuții axate pe jocurile de tactică și strategie.
Post Reply
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 5207
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Battletech

Post by joonior_bmf » 25 Apr 2018, 22:58

Parca era deja topic, dar nu-l gasesc
phpBB [video]

http://battletechgame.com/

Fainut. Am jucat si eu tutorialul si prima misiune, ca sa vad cum imi merge. Din pacate, chiar si la minimum imi taraganeaza, asa ca probabil o sa-l las pentru alta data. Dar experienta de joc nu e neplacuta.
Din ce am auzit pe stream-ul de prezentare de la PCGamesN, mercenarii au personalitati proprii, si nu sunt doar "perisabili". Pot chiar interactiona unii cu altii intre misiuni, prin dialoguri speciale, in care te poti implica daca intervine un conflict. Nu stiu cat de dezvoltate sunt povestile lor, dar e un detaliu dragut.
Cateva chestii:
-Luptele pot dura multicel daca nu dezactivezi secventele "cinematice" din gameplay settings (move si attack follow in mod special).
-Cel mai important inamic va fi bugetul. Salariile si mantenanta trebuie platite la final de luna, si poti ramane rapid in paguba daca nu administrezi cu cap finantele.
-Mercenarii se pot rani in timpul luptelor. Daca sufera numarul de leziuni maxim permis (cred ca depinde de experienta personajului, sau clasa/tipul de mech), perioada de recuperare intre misiuni va fi foarte lunga. So be safe out there.
-Ai optiunea de "salvage" dupa misiuni, si poti opta pentru a primi un payout mai mic in favoarea uni salvage mai mare (sau invers). Prin salvage poti chiar face rost de mechs "noi" (nu nou-construiti, o distinctie importanta), daca gasesti 3 piese de la acelasi model.
Dati-i o tura. Pe mine m-a convins sa-l incerc prin coloana sonora :P
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3621
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Battletech

Post by zme-ul » 26 Apr 2018, 08:42

are si probleme, in special nenorocirea aia de Unity jeg engine, merge absolut odios pe mod ce avansezi in campanie
eu nu pot intelege niste devi care baga saci de bani in development si se impotmolesc in a folosi chestia aia

ps: pronouns .. they :facepalm:

---

dificultatea creste enorm de mult dupa primele misiuni si te trezesti ca trebuie sa fii foarte atent si te rogi la zeii RNGului
am fost nevoit sa reiau 2-3 misiuni pt ca: pierdut toti robotii, murit pilot(i) in loc de doar ranit grav
treaba cu credite ingreauneaza jocul in mod cam irational, asa ca mi-am tras direct vre-o 100mil C-Bills si nu trebuie decat sa-mi vad de dificultatea misiunilor
人は地獄を作った
Semyaza
Zergling
Posts: 154
Joined: 3 Mar 2014, 18:02

Re: Battletech

Post by Semyaza » 2 May 2018, 14:48

Am aproximativ 5 ore, am tot facut misiuni basic inainte sa fac prima misiune din story (dupa primele 2 de inceput, obligatorii), momentan pare foarte repetitiv, nevariat. Mi-am dublat totusi bugetul in felul acesta, am ajuns la aprox 2.2kk C-Bills (incepi cu aprox 800k). O sa incerc sa avansez in poveste sa vad daca se dezvolta lucrurile dpdv al gameplay-ului
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3621
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Battletech

Post by zme-ul » 2 May 2018, 22:43

Semyaza wrote:
2 May 2018, 14:48
momentan pare foarte repetitiv, nevariat
ye stai ca nu'nteleg, ce anume ti se pare repetitiv si la ce anume te astepti?
ai jucat ceva din seria Mech Commander?
人は地獄を作った
Semyaza
Zergling
Posts: 154
Joined: 3 Mar 2014, 18:02

Re: Battletech

Post by Semyaza » 3 May 2018, 08:47

Nu am jucat nimic din seria Mech Commander si nu sunt familiar deloc cu universul (ba chiar am aflat in timp ce instalam jocul ca nu e doar un joc cu mechuri ci succesorul celor mentionate)

Tipuri de misiuni pana acum: distruge tot, capture&hold the base.

Dificultatea este prea mica pentru gusturile mele, sper sa nu gresesc dar mi-ar fi placut daca as fi putut regla ceva de undeva in acest sens. ( Iau in calcul ca nu am avansat in joc si e posibil sa devina mai complicate lucrurile)

Arme: S/M/L rachete*X; S/M/L laser; X*Autocannon
Spoiler:
Am vazut intr-un video arme cu +, wow, nu ma incalzeste ideea
Echipament: in afara de HeatSink si Jumpjet(/set?) nu am vazut nimic momentan?



Repet, tin cont ca inca nu am avansat in poveste si ma astept ca jocul sa se dezvolte ca probabil acum e ca si cand as fi la prima misiune de starcraft2 si imi spun "hai frate, doar construiesc barracks si marines, ce-i asta?"
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3621
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Battletech

Post by zme-ul » 3 May 2018, 09:07

Semyaza wrote:
3 May 2018, 08:47
cum am zis in primul meu post aici, dificultatea va creste foarte tare dupa primele misiuni din campanie

variatia tipului de misiuni exista si cele de campanie vor avea mai multe task-uri
echipament nou exista, spre ex: se poate face un mech dedicat pt melee cu moduri speciale pt aceasta metoda de lupta
exista variatie intre tipurile de sasiuri: light, medium, heavy, assault fiecare cu particularitatile lui

ceea ce au gresit devii, e ca au introdus prea mult grind si balansul ala nebunesc intre salvage si credite
人は地獄を作った
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1550
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Battletech

Post by sebas » 3 May 2018, 10:22

Roadmap announced: https://www.kickstarter.com/projects/we ... ts/2177649

Sunt extrem de obosit să se lanseze un joc, să-l butonez un pic, și apoi să-mi dau seama că mai bine aștept un an de patchuri pentru o experiență amazing.
dump CHA
User avatar
Cristan
Hammer Haunt
Posts: 2491
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Battletech

Post by Cristan » 21 Feb 2019, 21:34

Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3621
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Battletech

Post by zme-ul » 21 Feb 2019, 21:40

Cristan wrote:
21 Feb 2019, 21:34
Free weekend pe Steam
nu pot sa trec peste faptul ca-i pe Unity
人は地獄を作った
Post Reply

Return to “Tactică și Strategie”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests