Bogdan wrote: ↑1 Nov 2018, 11:53
Nu prea vad cum poate sa iti de satisfactie faptul ca plange.
N-am nimic împotriva lui Rekkles ca persoană sau jucător. Pe mine mă amuză faza în sine: o persoană foarte expresivă plângând la intervale (aproximativ) regulate, mereu din acelaşi motiv
UwU
Bogdan wrote: ↑1 Nov 2018, 11:53Un sumar, publicat ieri, despre cariera lui Rekkles, cu ups, downs, tears & new hopes:
OwO what is this?
All joke aside, şi eu vreau să îi văd pe Fnatic câştigând.
Eu zic sa ii mai dai o sansa. Nu e perfect, dar e mult mai bine decat era in trecut. (joc de mai bine de 5 ani).
Riot a facut multe schimbari ca sa reduca potentialul de conflict:
- Pre-game role select. Iti alegi un rol primar si unul secundar pe care vrei sa il joci (top, jungle, mid, bot, support) si abia apoi intri in Queue-ul de match making. Cand intri in champ select ai un rol asignat pe care trebuie sa il joci. Daca nu respecti, iti iei report.
- Numarul de banuri in champ select a fost crescut de la 3 la 5 per echipa, iar fiecare jucator baneaza un campion. Inainte, un singur jucator bana pentru toata echipa, si asta conducea deseori la scandal.
- Sistemul de Honor, care conditioneaza acum reward-urile de la sfarsitul sezonului si drop-urile cosmetice gratuite.
- Rework-ul clasei support, care acum e fun de jucat (in trecut erai doar ward bot).
Pătrunjelu' wrote: ↑1 Nov 2018, 16:46
> Pe mine nu m-au interesat niciodată competiţiile ăstea la LoL
continua sa vorbeasca despre chestii de care i-ar pasa doar unuia pe care-l intereseaza competitiile astea la LoL
De ce m-as duce off topic, dacă asta e discuţia? Eu înţeleg că scoatem anumite chestii din context, dar nu e mereu posibil atâta timp cât există un "dar" acolo.
Hmmm, nu am scos nimic din context, suntem pe acelasi thread si postarea ta originala e la fel de comica si dupa explicatia asta, cel putin pentru mine. Nush, poate-s singurul.
Din aceeasi categorie, a fost un joc unde spectatorii erau in delir cand, dincolo de minutul 20 al unui meci, cineva distrugea cate un ward. Cause fuck all was happening otherwise.
Au fost patchuri in care jocul era foarte lent, dar nu e cazul acum. Potentialul de carry de pe solo lanes e motivul pentru care IG e in finala.
Aia cu cheer for ward kills era o mema pe care spectatorii au intretinut-o, in momentele cand jocul era plictisitor.
LoL tinde sa fie un joc de rahat, pe care inca il mai joc ocazional si fara prea mare pasiune, pentru ca jocurile "pro" si jocurile "solo" tind sa fie moduri de joc diametral opuse, desi pornesc cu aceleasi elemente. Ceea ce nu se intampla in DotA2, de exemplu.
Mda, a fost macel. Gen nici macar o raza de speranta.
Ramane oricum o performanta istorica. Bonus, au dovedit inca o data ca EU > NA. Sper ca Fnatic sa pastreze acelasi roster si coaching staff, pentru ca inca mai e loc de crestere.