Cyberpunk 2077
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
GOTY 2022. Că GOTY 2077 era prea on the nose.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Cyberpunk 2077
Pe masura ce inaintez, ma tot intreb ce are in comun Cyberpunk cu genul jocului de rol. Are treaba cu genul asta cum este Call of Duty un joc de strategie.
Imi amintesc cu nostalgie cate rase, clase , specializari, abilitati si raspunsuri emotionale gaseai in jocuri de rol ca Dragon Age ( alegeai sa fii om, pitic, elf sau qunari, apoi rogue, mage sau warrior, alegeai specializari, aveau raspunsuri emotionale care afectau cursul povestii), si Elder Scrolls (puteai alege sa devii elf, om, orc, pisica, reptila, apoi sa devii warrior, mage sau thief, si sa te alaturi unor ghilde, sa-ti alegi puteri, abilitati, specializari). In Mass Effect aveai clase si abilitati ce se simteau in combat, dar mai ales doua raspunsuri emotionale ce iti formau una din cele doua trasaturi (paragon vs renegade).
In Witcher , chit ca ai un singur protagonist canonic, ai raspunsuri si alegeri multiple, ceea ce-i confera rejucabilitate de minim 3-6 ori. Imi amintesc cu ...oftica ca in 2011, in Witcher 2 puteam alege dela actul 2 doua cursuri diferite ale povestii.
Chiar si Origins, Valhalla si Odyssey pot fi rejucabile de 2 ori in functie de alegeri.
Cyberpunk, in afara de finaluri, n-are nimic din toate astea.
E ca Deus Ex unde modifici si adaugi prostetice , dar pana si jocul asta are o capodopera de poveste si optiuni care pot afecta cursul povestii + un mod de furisare ca la carte. Cyberpunk n-are o poveste demna de Oscar.
1.Cand pornesti jocul, esti surprins de varietatile de personalizare si alegerea clasei si a punctelor forte. E deranjant ca sunt totusi trei rase, dar femeia V , indiferent de rasa, are vocea unei actrite texane, barbatul V are vocea unui actor irlandez. Poti sa fii afro-american, asiatic, hispanic, indian, caucazian, nu conteaza, toti suna la fel.
Streetkid
2.Inceputul e promitator, vezi ca fiecare clasa (mi-e sila sa spun "lifepath", iar in romana, drumul vietii suna ca dracu) are povestea sa de origine, fiecare cu ocupatia sa, cu amicii lui, cu mediul sau, cu emotiile si cu problemele sale.
Streetkid
3. Te intalnesti apoi cu acelasi personaj secundar prin modalitati diferite in functie de clasa (nu dau vreo dezvaluire, desi este evident de la E3 despre cine este vorba) , dar tot in Orasul Noptii ajungi.
Streetkid
4. Ajungi sa faci aceeasi MISIUNE, indiferent de clasa. Ma intreb mai departe daca merita sa mai joc cu toate cele trei clase sau sa merg mai departe doar cu o singura clasa- devii VANATORUL DE RECOMPENSE CIBERNETIC.
Fucking Blade Runner
Imi amintesc cu nostalgie cate rase, clase , specializari, abilitati si raspunsuri emotionale gaseai in jocuri de rol ca Dragon Age ( alegeai sa fii om, pitic, elf sau qunari, apoi rogue, mage sau warrior, alegeai specializari, aveau raspunsuri emotionale care afectau cursul povestii), si Elder Scrolls (puteai alege sa devii elf, om, orc, pisica, reptila, apoi sa devii warrior, mage sau thief, si sa te alaturi unor ghilde, sa-ti alegi puteri, abilitati, specializari). In Mass Effect aveai clase si abilitati ce se simteau in combat, dar mai ales doua raspunsuri emotionale ce iti formau una din cele doua trasaturi (paragon vs renegade).
In Witcher , chit ca ai un singur protagonist canonic, ai raspunsuri si alegeri multiple, ceea ce-i confera rejucabilitate de minim 3-6 ori. Imi amintesc cu ...oftica ca in 2011, in Witcher 2 puteam alege dela actul 2 doua cursuri diferite ale povestii.
Chiar si Origins, Valhalla si Odyssey pot fi rejucabile de 2 ori in functie de alegeri.
Cyberpunk, in afara de finaluri, n-are nimic din toate astea.
E ca Deus Ex unde modifici si adaugi prostetice , dar pana si jocul asta are o capodopera de poveste si optiuni care pot afecta cursul povestii + un mod de furisare ca la carte. Cyberpunk n-are o poveste demna de Oscar.
1.Cand pornesti jocul, esti surprins de varietatile de personalizare si alegerea clasei si a punctelor forte. E deranjant ca sunt totusi trei rase, dar femeia V , indiferent de rasa, are vocea unei actrite texane, barbatul V are vocea unui actor irlandez. Poti sa fii afro-american, asiatic, hispanic, indian, caucazian, nu conteaza, toti suna la fel.
Streetkid
Corpo
Nomad
2.Inceputul e promitator, vezi ca fiecare clasa (mi-e sila sa spun "lifepath", iar in romana, drumul vietii suna ca dracu) are povestea sa de origine, fiecare cu ocupatia sa, cu amicii lui, cu mediul sau, cu emotiile si cu problemele sale.
Streetkid
Corpo
Nomad
3. Te intalnesti apoi cu acelasi personaj secundar prin modalitati diferite in functie de clasa (nu dau vreo dezvaluire, desi este evident de la E3 despre cine este vorba) , dar tot in Orasul Noptii ajungi.
Streetkid
Corpo
Nomad
4. Ajungi sa faci aceeasi MISIUNE, indiferent de clasa. Ma intreb mai departe daca merita sa mai joc cu toate cele trei clase sau sa merg mai departe doar cu o singura clasa- devii VANATORUL DE RECOMPENSE CIBERNETIC.
Fucking Blade Runner
Re: Cyberpunk 2077
Asta deja e PC vs PS4

Re: Cyberpunk 2077
Huh e posibil. Mi s-a parut ca au 'reaparut' in acelasi loc dar posibil sa fi gresit. Atunci e cam naspa, ca end game nu mai ai NIMIC de facut minus random 2-3 gangers pe strazi.kensky wrote: 15 Dec 2020, 08:11 stiu ca e un achieve sa faci in watson toate gigs si cele de politie, deci nu sunt infinite cele albastre, daor ca sunt multe si nu apar toate din prima, exact ca gigs, probabil depinde de street level.

Also, Alex Khan, nah brah, n-ai mare lucru 'adanc' RPG-wise in Cyberpunk. Cel putin nu din clase/specializari.
Re: Cyberpunk 2077
Am ajuns in actul 2. Imi place povestea principala pana acum, adica e ok, am avut in sfarsit si parte de lesbian sex, desi a trebuit sa platesc pentru asta.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Primul joc care va integra PornHub in gameplay, astfel incat sexul sa fie si gratis, si 4k, va marca o noua epoca in dezvoltarea industriei.
Also, tnt, you can't really call it lesbian sex since you don't see your character. You might be a stuffed plush teddy bear with a dildo, for all you know.
Also, tnt, you can't really call it lesbian sex since you don't see your character. You might be a stuffed plush teddy bear with a dildo, for all you know.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Cyberpunk 2077
Câteva impresii după 30 de ore de joc.
- La bază este, exact cum anticipam, un joc open world cu elemente diluate de rpg și shooter. Se poate transforma foarte ușor într-un chore simulator dacă ești completionist sau ai un deficit de atenție și te distrag chestiile care se întâmplă la fiecare colț de stradă. E evoluția (?) firească a lui Witcher 3. Dacă-ți displăcea acolo harta presărată cu o sumedenie de „puncte de interes”, stai să vezi ce e aici.
- Încep să simt puțină oboseală de la atâta vânturare între obiective și probabil o să mă axez în continuare doar pe povestea principală și misiunile secundare care par mai interesante. Am făcut un singur NCPD event și în rest le-am ignorat - nu prea înțeleg de ce s-ar plânge cineva că nu-s destule. Sunt mult prea multe și neinteresante.
- Night City e superb. Atmosferă cyberpunk cât cuprinde, la fiecare pas. Cu asta îndeplinește din start condiția minimă pentru mine ca un open world game să fie digerabil. Arată și se mișcă foarte bine pe un PC peste medie, dar nu chiar ultima rachetă (2070S, Ryzen 5). Un TV cu HDR îmbunătățește cu siguranță experiența.
- E puțin copleșitor la început și poate părea clunky din cauza asta - multe sisteme și mecanici încep să se lege abia după câteva ore de joc. Partea RPG e un mix de atribute/perk-uri pe care le incrementezi după bunul plac și atribute care cresc organic pe măsură ce le folosești.
- Am mers pe un amestec de hacking/sneaking/pistols. Mi-a plăcut că majoritatea misiunilor au mai multe posibilități de abordare. Chiar are un vibe de Deus Ex uneori când te infiltrezi chiar și într-un basic side mission.
- Itemizarea e cam ca la Witcher, adică praf. O grămadă de loot pe care îl aduni fără să te mai obosești să citești. Printre primele perk-uri pe care le-am luat a fost cel care îți convertește junk-ul automat în materiale de crafting când îl iei de pe jos. În rest armele și hainele se aleg, aproape fără excepție, după principiul „big number good, small number bad”.
- Povestea merge, e cyberpunk clasic. Sunt curios ce se întâmplă mai departe. Se mai putea șlefui modul în care evoluează relațiile cu unele dintre personaje (altfel simpatice și memorabile).
- Nu m-am lovit de așa de multe buguri. Ocazional câte un glitch vizual, gen npc-uri care apar din senin pe stradă sau obiecte plutitoare. Nimic game breaking și niciun crash după update-ul de drivere la placa video.
REMEMBER CITADEL
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6808
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Sa verifici in junk din cand in cand, poate perk-ul ala iti demonteaza si obiectele scumpe. Sunt cateva care valoreaza 750$, in loc de standardul de 3$. Medalionul cu glonte pe care ti-l da Misty, de exemplu. Sau diferite inele si lanturi. Nu cred ca le-am gasit pe toate, si de aia nu vreau sa risc sa risipesc o posibila sursa importanta de bani. Nu ca as duce lipsa neaparat, dar cand incepi sa cumperi cyberware, se goleste simtitor contul.
Re: Cyberpunk 2077
Nu cred că am de ales, demontarea se întâmplă automat în momentul în care ridici un item de tip junk de pe jos. Medalionul cu glonte nu intră la categoria asta, se pare. Mai apare prin niște cutscenes. Oricum chiar n-aveam chef să pierd vremea să triez gunoaie, e ok așa.
REMEMBER CITADEL
Re: Cyberpunk 2077
N-am jucat prea mult din firul principal dar daca nu iei bani seriosi din questul ala, cam esti obligat sa faci din alea de politie si gigs pt bani.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Nu e ca la Wasteland 3, de ex, unde jocul claseaza componentele necesare pt crafting drept "junk" si exista posibilitatea destul de mare sa vinzi ce nu iti doresti. Cel putin, asa imi da mie impresia W3.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Cyberpunk 2077
E ok, nu mă deranjează să mă plimb cu cyber-oltcitul în loc să îmi cumpăr bolid de lux.kensky wrote: 16 Dec 2020, 00:16 N-am jucat prea mult din firul principal dar daca nu iei bani seriosi din questul ala, cam esti obligat sa faci din alea de politie si gigs pt bani.

Side gigs sunt ok, le mai fac.
REMEMBER CITADEL
Re: Cyberpunk 2077
https://www.gamepressure.com/newsroom/c ... -bo/zf2a39
CDPR organized a special conference with members of the board, at which representatives of the company answered the most pressing questions about the launch and current condition of Cyberpunk 2077.
CDPR organized a special conference with members of the board, at which representatives of the company answered the most pressing questions about the launch and current condition of Cyberpunk 2077.
Re: Cyberpunk 2077
Am înțeles, e un căcat de jucat numai pentru câteva plimbări și trecut repede pe fast forward prin main quest. Din ce zici bag de seamă că fix ce nu-mi plăcea la Witcher 3 au dezvoltat, deci numai bine de pus și compania asta la gunoi. Less FOMO at new game launches.

Re: Cyberpunk 2077
Ba, eu oricum joc sandboxuri asa, unu pe an, mai mult nu rezist, si asta s-a nimerit sa fie sandboxul de anul asta, dar chiar si cele mai banale sidequests au trebusoarele lor, adica un minim de interes sa nu fie chiar copy paste. Deci tot busyworkul nu ma deranjeaza. Plus ca plateste decent si de bani chiar ai nevoie.
So far, stand-out e writingul. Nu stiu ce review citisem, ca sub tot cyberpunakreala edgy si tate si cururi si roz bombon, e un joc foarte soulful. Si chiar asa e, sunt niste povesti prin Night City de-ti crapa sufletul la ele.
Itemizarea, ca zicea cineva e fix 'pune pe tine ce e bun acu, nu neaparat ce vrei'. Putine chestii au ramas cam permanent in inventar, gen Nakamata high tech sniper sau SPT32 GRAD sniper, si stiu ca relativ 'end game' e sa gasesti blueprint, macar common, la ele, si apoi sa ti le faci din cand in cand. Upgrade nu prea merita decat asa, sa dai un boost din cand in cand, dar creste putin comparat cu cate materiale are nevoie.Nu inteleg de ce fiecare craft are nevoie de materiale cu un nivel mai sus totusi. Si apropos, craftingul la Quickhacks e diferit la craftingul de iteme/weapons/consumables, ca la Quickhacks iei blueprints din perk tree (care ai infinite amount of perks), pe cand la restul stai si dai 'wait 24h' ca in Morrowind/Oblivion sa refreshuie stocu' magazinu si sa speri ca gasesti ce ai nevoie.
Daca la arme mai treaca mearga, la toale e oribil, sa gasesti macar orice blueprint de pantalonii /aia/ sa nu mai porti fuste mini ca au dublu armura la military pants. Dar cel mai oribil de departe e mods.. nu poti sa craftui mods fara blueprints, si blueprint mods sunt RARE CU SPUME. Apropos tot jocul cred ca am gasit UN SINGUR melee weapon mod, dar la arme hai mai treaca-mearga. Nu ca ar fi utile dar aia e, sunt.
Si da, si eu mi-am luat teapa cu autodisassembly, dar intr-un final cred ca timpul salvat sa nu ma fut cu diassembly manual si sortat junk merita alea cateva mii de credits pe care le pierd.
PS: legat de quests, pot sa jur ca tocmai acu am facut un quest albastru de politie intr-o zona pe care mai facusem inainte un gig full fledged. n-am idee daca totusi sunt repetabile sau nu pana la urma.
So far, stand-out e writingul. Nu stiu ce review citisem, ca sub tot cyberpunakreala edgy si tate si cururi si roz bombon, e un joc foarte soulful. Si chiar asa e, sunt niste povesti prin Night City de-ti crapa sufletul la ele.
Itemizarea, ca zicea cineva e fix 'pune pe tine ce e bun acu, nu neaparat ce vrei'. Putine chestii au ramas cam permanent in inventar, gen Nakamata high tech sniper sau SPT32 GRAD sniper, si stiu ca relativ 'end game' e sa gasesti blueprint, macar common, la ele, si apoi sa ti le faci din cand in cand. Upgrade nu prea merita decat asa, sa dai un boost din cand in cand, dar creste putin comparat cu cate materiale are nevoie.Nu inteleg de ce fiecare craft are nevoie de materiale cu un nivel mai sus totusi. Si apropos, craftingul la Quickhacks e diferit la craftingul de iteme/weapons/consumables, ca la Quickhacks iei blueprints din perk tree (care ai infinite amount of perks), pe cand la restul stai si dai 'wait 24h' ca in Morrowind/Oblivion sa refreshuie stocu' magazinu si sa speri ca gasesti ce ai nevoie.
Daca la arme mai treaca mearga, la toale e oribil, sa gasesti macar orice blueprint de pantalonii /aia/ sa nu mai porti fuste mini ca au dublu armura la military pants. Dar cel mai oribil de departe e mods.. nu poti sa craftui mods fara blueprints, si blueprint mods sunt RARE CU SPUME. Apropos tot jocul cred ca am gasit UN SINGUR melee weapon mod, dar la arme hai mai treaca-mearga. Nu ca ar fi utile dar aia e, sunt.
Si da, si eu mi-am luat teapa cu autodisassembly, dar intr-un final cred ca timpul salvat sa nu ma fut cu diassembly manual si sortat junk merita alea cateva mii de credits pe care le pierd.
PS: legat de quests, pot sa jur ca tocmai acu am facut un quest albastru de politie intr-o zona pe care mai facusem inainte un gig full fledged. n-am idee daca totusi sunt repetabile sau nu pana la urma.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests