Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Daca zici ca e scurtut poate il joc si eu intre doua sesiuni de Kingdome Come Deliverance 2.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
The Order 1886, fain si sper ca vreodata sa mai apara un joc in universul asta. Shootereala e distractiva, dar restul gameplay-ului e cookie cutter stuff, deci bine ca se termina repede (8 ore). Tot ce nu e gameplay insa e top notch.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
L-am inceput in 2021 si am jucat probabil cam jumate din el pana in 2022, iar anul asta l-am finalizat cu tot cu Expansion-uri: GTA 4 si Episodes from Liberty City
The good:
- GTA experience, cu nebunia specifica povestii si personajelor
- Chiar daca nu are grafica care sa impresioneze, jocul se tine bine si in 2025. Motorul fizic despre care s-a vorbit mult la vremea lui provoaca multe situatii amuzante in care impactul cu personaje sau masini e mult exagerat.
- Poate pentru ca e din Europa de Est am reusit sa empatizez cu Niko Bellic…facand abstractie de partea cu masacrele la tot pasul
- Varietate mare de misiuni si obiective secundare care te pot tine acolo sute de ore
- Orasul are multe lucruri care sa te opreasca din misiunile principale si sa te invite sa explorezi: rampe pentru cascadorii, standup comedy club, toate afisele si posterele. Si asta ca sa enumar doar cateva dintre cele neevidente de pe harta
- Radioul! Se gaseste cate ceva pentru toti. Emisiunile sunt amuzante (la fel si la TV). Eu am ascultat aproape exclusiv posturile de radio cu muzica electronica si planuiesc sa imi fac un playlist separat cu piesele de acolo.
- Exista un progres in ceea ce priveste reluarea misiunilor care s-au finalizat cu esec. In jocul de baza cam trebuie luat tot de la inceput, inclusiv drumul pana la locul actiunii. In The Lost and Damned te scuteste de drum de cele mai multe ori, iar in The Ballad of Gay Tony cred ca au implementat un sistem mai bun de checkpoints si te lasa sa reiei mai din mijlocul actiunii.
- Personaje memorabile. Tony in special mi s-a parut un personaj atipic, un raufacator foarte nesigur pe el, aproape self-deprecating. In The Lost and Damned au reusit sa creeze atmosfera aia stereotipica de hurr durr suntem motociclisti suntem frati, rai doar de dragu de a fi rai, ROCKKKK
The bad:
- In primul rand controlul personajului cu controller-ul in momentele de shooting. Face lock-on pe ce tinte vrea si e foarte dificil de mutat pe alta tinta. Am murit de cateva ori din cauza asta.
- Tot in timpul shootingului, mi se par lungi animatiile in care personajul intra sau iese din cover sau pana cand isi schimba arma. Am murit de cateva ori din cauza asta.
- Controlul masinilor mi l-as fi dorit mai arcade. Masinile se simt uneori de parca plutesc. La curbe nu vireaza destul si daca folosesti frana de mana de multe ori vireaza prea mult de ajungi sa faci intoarceri de 180 de grade. E intr-adevar si o chestiune de obisnuinta.
- GTA 5 a imbunatatit toate punctele de mai sus, deci se poate
- pentru multi GTA 4 e preferatul, poate ar fi fost si pt mine daca il jucam la vremea lui. In schimb mi s-a parut ca atmosfera nu m-a prins la fel de tare ca primele jocuri din serie si nici orasul nu e la fel de memorabil. Jucand recent si Mafia 2, mi-au ramas mai bine intiparite in minte atmosfera si orasul de acolo
Nota: 8/10
The good:
- GTA experience, cu nebunia specifica povestii si personajelor
- Chiar daca nu are grafica care sa impresioneze, jocul se tine bine si in 2025. Motorul fizic despre care s-a vorbit mult la vremea lui provoaca multe situatii amuzante in care impactul cu personaje sau masini e mult exagerat.
- Poate pentru ca e din Europa de Est am reusit sa empatizez cu Niko Bellic…facand abstractie de partea cu masacrele la tot pasul
- Varietate mare de misiuni si obiective secundare care te pot tine acolo sute de ore
- Orasul are multe lucruri care sa te opreasca din misiunile principale si sa te invite sa explorezi: rampe pentru cascadorii, standup comedy club, toate afisele si posterele. Si asta ca sa enumar doar cateva dintre cele neevidente de pe harta
- Radioul! Se gaseste cate ceva pentru toti. Emisiunile sunt amuzante (la fel si la TV). Eu am ascultat aproape exclusiv posturile de radio cu muzica electronica si planuiesc sa imi fac un playlist separat cu piesele de acolo.
- Exista un progres in ceea ce priveste reluarea misiunilor care s-au finalizat cu esec. In jocul de baza cam trebuie luat tot de la inceput, inclusiv drumul pana la locul actiunii. In The Lost and Damned te scuteste de drum de cele mai multe ori, iar in The Ballad of Gay Tony cred ca au implementat un sistem mai bun de checkpoints si te lasa sa reiei mai din mijlocul actiunii.
- Personaje memorabile. Tony in special mi s-a parut un personaj atipic, un raufacator foarte nesigur pe el, aproape self-deprecating. In The Lost and Damned au reusit sa creeze atmosfera aia stereotipica de hurr durr suntem motociclisti suntem frati, rai doar de dragu de a fi rai, ROCKKKK
The bad:
- In primul rand controlul personajului cu controller-ul in momentele de shooting. Face lock-on pe ce tinte vrea si e foarte dificil de mutat pe alta tinta. Am murit de cateva ori din cauza asta.
- Tot in timpul shootingului, mi se par lungi animatiile in care personajul intra sau iese din cover sau pana cand isi schimba arma. Am murit de cateva ori din cauza asta.
- Controlul masinilor mi l-as fi dorit mai arcade. Masinile se simt uneori de parca plutesc. La curbe nu vireaza destul si daca folosesti frana de mana de multe ori vireaza prea mult de ajungi sa faci intoarceri de 180 de grade. E intr-adevar si o chestiune de obisnuinta.
- GTA 5 a imbunatatit toate punctele de mai sus, deci se poate
- pentru multi GTA 4 e preferatul, poate ar fi fost si pt mine daca il jucam la vremea lui. In schimb mi s-a parut ca atmosfera nu m-a prins la fel de tare ca primele jocuri din serie si nici orasul nu e la fel de memorabil. Jucand recent si Mafia 2, mi-au ramas mai bine intiparite in minte atmosfera si orasul de acolo
Nota: 8/10
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Cool mini review. Eu n-am reusit niciodata sa ma atasez de GTA IV - desi am cumva amintiri faine, in special de cand ma jucam pe pirat multiplayer cu niste prieteni (e foarte fun sa te omori cu fizica aia prin oras)
GTA IV mi se pare ca sufera de misiuni prea monotone, incarcate de combat. Satira e undeva in fundal, dar incercarea de a fi un comentariu serios esueaza. DLC-urile au redresat partial asta, avand misiuni mai colorate, dar GTAurile 'clasice' mi se par in continuare mult mai atmosferice si fun.
Fizica in GTA IV imi place mult, chiar daca e exagerata pana la a parea tech demo. Mi-ar fi placut un remake la GTA 3 cu Euphoria engine -- Dar sigur vorbeste si nostalgia
GTA IV mi se pare ca sufera de misiuni prea monotone, incarcate de combat. Satira e undeva in fundal, dar incercarea de a fi un comentariu serios esueaza. DLC-urile au redresat partial asta, avand misiuni mai colorate, dar GTAurile 'clasice' mi se par in continuare mult mai atmosferice si fun.
Fizica in GTA IV imi place mult, chiar daca e exagerata pana la a parea tech demo. Mi-ar fi placut un remake la GTA 3 cu Euphoria engine -- Dar sigur vorbeste si nostalgia
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Yeap, îl consider by far cel mai prost GTA dintre cele jucate de mine (nu m-am atins de V). Până la DLC-uri cam toate personajele și tot ce ține de poveste mi s-a părut rău de tot pe lângă (asta mi-a displăcut cel mai mult). All in all atât de scârbă mi-a făcut jocul ăsta că nici nu am mai avut chef de GTA-uri după el, lel.sleepknot wrote: 16 Mar 2025, 13:09 GTA IV mi se pare ca sufera de misiuni prea monotone, incarcate de combat. Satira e undeva in fundal, dar incercarea de a fi un comentariu serios esueaza. DLC-urile au redresat partial asta, avand misiuni mai colorate, dar GTAurile 'clasice' mi se par in continuare mult mai atmosferice si fun.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
@TG poti sa pui GTA 5 inapoi pe lista, o sa iti placa mai mult
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat AC Mirage, e scurt pentru un AC dar nu e un joc scurt, mi-a luat 30 ore.
A fost misto, fara openworldereala aiurea. Cea mai faina parte e codexul cu lectiile de istorie, apoi orasul in sine si cum e aranjat.
A fost misto, fara openworldereala aiurea. Cea mai faina parte e codexul cu lectiile de istorie, apoi orasul in sine si cum e aranjat.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14867
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
da, GTA 4 sufera de prea multa seriozitate si lipsa de culoare si fun
GTA 5 e total opusul. e mega fun si divers, e preferatul meu. dupa ce l-am terminat voiam mai mult.
GTA 5 e total opusul. e mega fun si divers, e preferatul meu. dupa ce l-am terminat voiam mai mult.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Mie mi a placut ca 4 era asa serios, nu am suportat 5 mai mult de cateva ore.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Btw cred ca in afara de jucat in sine (adica gen bagat coduri pt tanc & shit), nu cred ca majoritatea din noi ne am dat seama cat de caterinca erau GTA-urile vechi, cand eram copii.
Si sa ne fi dat seama, era degeaba pt ca era targetat la viata americanilor, care avea 0 legatura cu romania in 90 si 00.
So din perspectiva mea, toate GTA urile mi se pareau serioase.
Si sa ne fi dat seama, era degeaba pt ca era targetat la viata americanilor, care avea 0 legatura cu romania in 90 si 00.
So din perspectiva mea, toate GTA urile mi se pareau serioase.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Nah, poate la primele 2 GTA-uri da, în rest nu cred că ar trebui să generalizezi. Eu nu băgam coduri pentru tanc, wtf. Caricaturile din Vice City sau San Andreas erau absolut grozave și în ultimă instanță mă făceau să iau mai degrabă în serios personajele decât încercările infantile de seriozitate din GTA IV.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6805
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Adaug si eu la recomandarea pentru 5. Am incercat cateva ore 4 mai demult, dar controlul "floaty" la condus m-a incomodat prea mult. Si daca nu ma distrez la partea "auto" din "Grand theft auto", nu are sens. Multa vreme credeam ca San Andreas e cel mai misto la partea de gameplay. Dar apoi am jucat 5, si l-a surclasat. Plus ca Trevor e cel mai bun protagonist din toata seria de pana acum.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Syberia: The World Before
Pros:
- in primul rand grafica si prezentarea. Inca din trailer parea ca va fi un joc aratos si pot sa confirm asta. Arhitectura cladirilor si a strazilor e facuta cu multa migala, iar camera aproape mereu ofera un unghi cinematic. E cum se mai zicea pe vremuri, fiecare screenshot ar putea sa fie un wallpaper.
- multe dintre puzzle-uri necesita sa invarti camera in jurul unor obiecte, si se vede ca obiectele 3D sunt lucrate in detaliu
- destule referiri la ce s-a intamplat anterior in seria Syberia, fanii o sa aiba ocazia sa isi manifeste nostalgia. Cateva locatii mi-au dat sentimentul ala de Syberia clasic, ceea ce m-a bucurat.
- desi povestea e predictibila, a existat un element care m-a luat prin suprindere
Cons:
- in primul rand povestea. Din punctul meu de vedere e destul de fortata, mai degraba din dorinta de a face inca un joc si nu neaparat ca s-ar intampla ceva organic dupa ultimul joc din serie
- puzzle-uri prea putine si prea simple. Cele la care m-am mai blocat au fost din cauza ca nu mai aveam rabdare si vroiam sa trec la scena urmatoare
- desi ziceam ca are grafica frumoasa sunt foarte dese momentele in care ai mult de asteptat sa se termine cate o animatie. Pana mergi cu trenul, pana urci niste scari, pana intri intr-o casa, pana te asezi undeva sa contemplezi, de foarte multe ori am simtit ca pierd timpul. Jocul cred ca putea sa fie cu un sfert mai scurt fara momentele astea.
- nu am reusit sa empatizez cu Kate Walker si probabil ca sunt subiectiv aici. Destule decizii mi s-au parut fara sens si ea pare un om rasfatat care vrea sa vada lumea in termenii ei, fara sa tina cont de altii.
- nu mai retin daca asa era si in seriile anterioare, dar ma irita Oskar si incercarile de a fi amuzant.
Am citit pareri pe net care ziceau ca e un joc mai bun decat anteriorul si poate ca am intrat in el cu astfel de asteptari, dar am fost destul de dezamagit.
6.5/10
Pros:
- in primul rand grafica si prezentarea. Inca din trailer parea ca va fi un joc aratos si pot sa confirm asta. Arhitectura cladirilor si a strazilor e facuta cu multa migala, iar camera aproape mereu ofera un unghi cinematic. E cum se mai zicea pe vremuri, fiecare screenshot ar putea sa fie un wallpaper.
- multe dintre puzzle-uri necesita sa invarti camera in jurul unor obiecte, si se vede ca obiectele 3D sunt lucrate in detaliu
- destule referiri la ce s-a intamplat anterior in seria Syberia, fanii o sa aiba ocazia sa isi manifeste nostalgia. Cateva locatii mi-au dat sentimentul ala de Syberia clasic, ceea ce m-a bucurat.
- desi povestea e predictibila, a existat un element care m-a luat prin suprindere
Cons:
- in primul rand povestea. Din punctul meu de vedere e destul de fortata, mai degraba din dorinta de a face inca un joc si nu neaparat ca s-ar intampla ceva organic dupa ultimul joc din serie
- puzzle-uri prea putine si prea simple. Cele la care m-am mai blocat au fost din cauza ca nu mai aveam rabdare si vroiam sa trec la scena urmatoare
- desi ziceam ca are grafica frumoasa sunt foarte dese momentele in care ai mult de asteptat sa se termine cate o animatie. Pana mergi cu trenul, pana urci niste scari, pana intri intr-o casa, pana te asezi undeva sa contemplezi, de foarte multe ori am simtit ca pierd timpul. Jocul cred ca putea sa fie cu un sfert mai scurt fara momentele astea.
- nu am reusit sa empatizez cu Kate Walker si probabil ca sunt subiectiv aici. Destule decizii mi s-au parut fara sens si ea pare un om rasfatat care vrea sa vada lumea in termenii ei, fara sa tina cont de altii.
- nu mai retin daca asa era si in seriile anterioare, dar ma irita Oskar si incercarile de a fi amuzant.
Am citit pareri pe net care ziceau ca e un joc mai bun decat anteriorul si poate ca am intrat in el cu astfel de asteptari, dar am fost destul de dezamagit.
6.5/10
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Armored Core VI - Fires of Rubicon
Dupa ce am terminat primul act din KCD 2 am simtit ca si cum am terminat un intreg joc, si am zis sa iau un intermezzo. Asa ca mi-am imaginat cum Henry dupa o betie cu niste spirtoase de mana a treia cade intr-o gramada de fan din gradj si are un cosmar apocaliptic sub forma de mechuri, corporatii si razboaie pentru resurse.
Armored Core VI e primul din serie pe care il joc, si totul a pornit de la a fi vazut o animatie japoneza veche din 1988 (Dragon's Heaven, inspirata din arta lui Moebius) care mi-a facut chef de asa ceva. Nu sunt cel mai mare fan mecha/anime (chiar spre deloc, cu exceptia Evanghelion si Ghost in the Machine) - dar AC a fost fun ca power fantasy. Mi-a placut atmosfera distopica si stilul Dark Souls aplicat aici. Gameplayul si customizarea mechurilor sunt faine; dar uneori se simte ca un World of Tanks versiunea NANI ??. Ramane fluid si bine croit (UI, feedback misto), dar putin cam slaba povestea spre final (incluzand toate endings-urile). In tot cazul, l-am terminat in ~18 ore si sincer a fost de ajuns.
7/10
Dupa ce am terminat primul act din KCD 2 am simtit ca si cum am terminat un intreg joc, si am zis sa iau un intermezzo. Asa ca mi-am imaginat cum Henry dupa o betie cu niste spirtoase de mana a treia cade intr-o gramada de fan din gradj si are un cosmar apocaliptic sub forma de mechuri, corporatii si razboaie pentru resurse.
Armored Core VI e primul din serie pe care il joc, si totul a pornit de la a fi vazut o animatie japoneza veche din 1988 (Dragon's Heaven, inspirata din arta lui Moebius) care mi-a facut chef de asa ceva. Nu sunt cel mai mare fan mecha/anime (chiar spre deloc, cu exceptia Evanghelion si Ghost in the Machine) - dar AC a fost fun ca power fantasy. Mi-a placut atmosfera distopica si stilul Dark Souls aplicat aici. Gameplayul si customizarea mechurilor sunt faine; dar uneori se simte ca un World of Tanks versiunea NANI ??. Ramane fluid si bine croit (UI, feedback misto), dar putin cam slaba povestea spre final (incluzand toate endings-urile). In tot cazul, l-am terminat in ~18 ore si sincer a fost de ajuns.
7/10
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Adica prima harta?sleepknot wrote: 25 Mar 2025, 12:59 Dupa ce am terminat primul act din KCD 2 am simtit ca si cum am terminat un intreg joc, si am zis sa iau un intermezzo.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Da, am trecut de Trotsky si ajuns in Kuttenberg. Mi-a luat ~45 de ore asa ca am zis sa nu imi fac burnout. O sa reiau curand, povestea e foarte fain croita
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Mai am si eu putin si termin prima harta. Tot cam pe la 50 de ore o sa ajung. Mai alternez si eu din cand in cand cu alte jocuri ca sa nu o dau in burnout.
Dar da e foarte fain jocul.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Voi manageuiti jocurile cum manageuie altii serviciul/lucrul lmao
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Magicake wrote: 26 Mar 2025, 13:12 Voi manageuiti jocurile cum manageuie altii serviciul/lucrul lmao
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dark Messiah of Might & Magic
Bă, mixed feelings, dar un cadou bun de Secret Santa (terminat de Paște, hehe). Începe foarte epic eșa, dar pe măsură ce-l jucam realizam că a ratat trenul old school fără ținere de mână și în schimb suferă bine de tot de această boală (nu știu de ce aveam impresia că e mai vechi tbh).
În orice moment în care nu e clar ce ai de făcut, ți se spune (insistent și repetat, just shut the fuck up Xana!). Cred că abia prin templu ajungi să ai poate zece minute de explorat fără scop, dar în rest locațiile nu prea mi se par puse în valoare. Sistemul de luptă pare mișto, nu știu, căci pe ultimul nivel de dificultate inamicii au HP galore așa că în esență i-am nenorocit cu butoaie și picioare în fund (a fost distractiv însă). Ulterior am găsit niște arcuri pizdoase și i-am făcut Gothic style, de pe primul bolovan la care nu aveau acces. Am observat că există în schimb multe interacțiuni cu mediul înconjurător (sau cu vrăjile) la care nu te gândești din prima și pot duce la situații amuzante, la un moment dat cred ca am dat skip la destul de mult dintr-un dungeon folosind un scroll de Sanctuary și aruncându-ma până jos.
Era mișto dacă pe partea de poveste aveau o abordare mai minimalistă, căci e cringe masiv aici, de nu-ți vine să crezi că a apărut în 2006. Oricum, e distractiv, dar e genul de joc care a îmbătrânit ca un alcoolic sedentar.
Bă, mixed feelings, dar un cadou bun de Secret Santa (terminat de Paște, hehe). Începe foarte epic eșa, dar pe măsură ce-l jucam realizam că a ratat trenul old school fără ținere de mână și în schimb suferă bine de tot de această boală (nu știu de ce aveam impresia că e mai vechi tbh).
În orice moment în care nu e clar ce ai de făcut, ți se spune (insistent și repetat, just shut the fuck up Xana!). Cred că abia prin templu ajungi să ai poate zece minute de explorat fără scop, dar în rest locațiile nu prea mi se par puse în valoare. Sistemul de luptă pare mișto, nu știu, căci pe ultimul nivel de dificultate inamicii au HP galore așa că în esență i-am nenorocit cu butoaie și picioare în fund (a fost distractiv însă). Ulterior am găsit niște arcuri pizdoase și i-am făcut Gothic style, de pe primul bolovan la care nu aveau acces. Am observat că există în schimb multe interacțiuni cu mediul înconjurător (sau cu vrăjile) la care nu te gândești din prima și pot duce la situații amuzante, la un moment dat cred ca am dat skip la destul de mult dintr-un dungeon folosind un scroll de Sanctuary și aruncându-ma până jos.

Era mișto dacă pe partea de poveste aveau o abordare mai minimalistă, căci e cringe masiv aici, de nu-ți vine să crezi că a apărut în 2006. Oricum, e distractiv, dar e genul de joc care a îmbătrânit ca un alcoolic sedentar.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest