Anno 117: Pax Romana

Discuții axate pe jocurile de tactică și strategie.
Post Reply
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Anno 117: Pax Romana

Post by TG »

"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2632
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by Mărar »

Au descoperit in sfarsit functia pause, posibil sa fie primul Anno care nu-mi provoaca anxietate constanta. Pacat ca totul e pe insule si ca te obliga sa incepi fiecare misiune cu o vila.

Am incercat Anno 1800 cu un mod de 0.25x game speed, era aproape jucabil.
New phone, Houthis

Soundcloud
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by TG »

Weird, întotdeauna mi s-a părut un joc foarte chill, complet anti anxietate, lel. Dar chiar și-așa, nu mi se pare o idee deloc rea. Ultimul pe care l-am jucat a fost 2205 cred, 1800 nu m-a atras ca perioadă. L-aș încerca pe acesta, doar ca sigur trebuie iar așteptat ceva până ies expansion-uri/DLC-uri și ce-o mai fi.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2632
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by Mărar »

Pentru genul asta de jocuri stau minute bune gandidu-ma unde sa pozitionez cladiri / drumuri / etc.. Pana sa apuc sa pun prima cladire deja primeam zeci de notificari de la cealalta insula.

Defapt acolo mi s-a luat de el, cand a trebuit sa incep a 2-a insula, pana atunci era acceptabil de stresant, ca tot vedeam cum AI-ul se extinde si eu nu faceam mare lucru, dar nu ma deranja asa mult.
New phone, Houthis

Soundcloud
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1903
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by tnt »

Anno 1404 e preferatul meu, printre cele mai bune city builders pe care le-am jucat. 1800 nu prea m-a atras nici pe mine cu perioada. 117 arata din nou pe gustul meu.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5050
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by Magicake »

Nici nu stiam ca ai oponenti in jocurile astea.
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2632
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by Mărar »

N-am jucat Anno 1800 foarte mult ca ma enerva prea mult faptul ca nu puteam sa pun pauza sa construiesc, si abia ce ma extinsesem in a doua insula, dar din ce imi amintesc, AI-ul se poate extinde pe alte insule daca nu esti suficient de rapid.
The easy AI: Princess Qing, Willie Wibblesock, and Bente Jorgensen, are very easy opponents. They are easy to make friends with, very hard to anger into a war (unless you just straight up declare one), and will not colonize islands without your permission. They also won't go to new regions until you do. These AI opponents are ideal for taking things slowly and going at your own pace.

The other AIs classified as Medium and Hard, will expand at their own initiative regardless of what you do. You cannot sit and take things slowly as they will eventually colonize all the other islands leaving you with nothing left unless you take it by force, or buy their island shares (which will anger the AI you bought it from and could lead to war)

In the campaign, you are guaranteed two islands in the New World, as it's part of the story, but all other islands are up for grabs.
N-am avut rabdare sa iau campania de la capat fara AI.

Sa inteleg ca celelalte din serie nu sunt asa?
New phone, Houthis

Soundcloud
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1903
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by tnt »

Eu nu inteleg de ce e asa mare problema asta. Pana la urma e joc de strategie in timp real, nu trebuie sa faci totul la perfectie, farmecul vine mai ales din corectarea greselilor si inexactitatilor din mers, adaptarea la situatii rezultate din acestea etc. Anno 1404 l-am jucat si in multiplayer cu un prieten, foarte fain. Ar fi fost enervant daca fiecare din noi putea punea pauza sa mai faca cate ceva, si mega plictisitor daca amandoi faceam de fiecare data buildul optim. Chiar nu prea mai vad rostul jocului atunci. Anno e diferit fata de Impressions Games city builders.
Si de ce campanii? Jocurile astea sunt pt sandbox imo.

Edit: am cautat la 1800 si vad ca ai optiune chiar din UI sa incetinesti jocul pana e aproape static.
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by TG »

Da, parcă și eu țineam minte că puteai controla viteza. Și clar sandbox, nu cred că am jucat vreo campanie de Anno.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2632
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Anno 117: Pax Romana

Post by Mărar »

N-am ales in viata mea sa joc un joc in sandbox, daca am optiunea unei campanii. Deci asta am facut gresit :lol:

Pana si Total War: Warhammer III, care are cea mai sandbox campanie posibila in Immortal Empires, i-am pus modul Victory Conditions Overhaul ca sa am un set de obiective si lore events, ca sa-i mai scot din sandboxiness.

Bun, pai poate o sa-i mai dau o sansa seriei Anno, ca tot am primit cadou 1800, sau astept direct 117 ca are si pause. Nu mai stiu vreun alt city builder fara pause, mi se pare esential dar am si choice paralysis IRL so sounds like a me issue.
New phone, Houthis

Soundcloud
Post Reply

Return to “Tactică și Strategie”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest