Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Oricum asa trebuie jucat DM, cu butoaie si suturi in cur, deci ai facut bine.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat Turok 3, remake-ul facut de Nightdive. E simplut, se vede ca e joc de N64 la origine, dar sunt totusi cateva ore de oldschool FPS fun deci l-am primit.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat Resident Evil 2, 3 si 4 remakes.
2 e legendar, 3 e foarte bun, 4 e okish. Stiu ca 4 ar fi cam cel mai acclaimed din serie, dar s-a transformat in action loot horror in loc de survival horror. Not my cup of tea. Si nici macar nu mai e cu zombies, si ai un shop guy magic in joc wtf.
Insa 2 si 3 sunt wow, imi cer scuze pt critica adusa japonezilor, stiu (sau stiau) sa faca jocuri.
2 e legendar, 3 e foarte bun, 4 e okish. Stiu ca 4 ar fi cam cel mai acclaimed din serie, dar s-a transformat in action loot horror in loc de survival horror. Not my cup of tea. Si nici macar nu mai e cu zombies, si ai un shop guy magic in joc wtf.
Insa 2 si 3 sunt wow, imi cer scuze pt critica adusa japonezilor, stiu (sau stiau) sa faca jocuri.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dar cand ai criticat japonezii?
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dark Souls, Legend of Zelda, Final Fantasy.
Final Fantasy nu am jucat totusi, dar pare overrated as well
Final Fantasy nu am jucat totusi, dar pare overrated as well

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Doar pare.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Ce Final Fantasy ar trebui sa incerce primul un incepator umil pentru a se invata cu mecanica jocului?
oldnoob
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
10 e cam singurul din jocurile moderne ( >= PS2 ) care inca seamana la combat cu cele vechi. De la 12 incolo (11 a fost mmo) combatul e tot mai exotic. Preferatul meu e 12 dar nu seamana cu nici unul din celelalte jocuri din serie.
Dar si intre cele vechi sunt diferente destul de mari la mecanici.
Incearca-l pe oricare ti se pare mai interesant.
Dar si intre cele vechi sunt diferente destul de mari la mecanici.
Incearca-l pe oricare ti se pare mai interesant.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat din nou GTA 5 pe Series X, la mai bine de 10 ani dupa ce il jucasem pe Xbox 360. Un joc colosal. Am vrut sa il am proaspat in minte inainte de GTA 6.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Il am si eu instalat pe PC cu versiunea asta noua ray-tracing etc. Incerc sa imi fac timp de un nou playthrough ca nu l-am mai jucat de la lansarea initiala pe PC de prin 2015. Sunt curios cum se prezinta cu toate update-urile la zi.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat avovatul
E destul de lung, am facut o buna parte din chestiile secundare si mi-a luat undeva la 50 si ceva de ore.
Nu e nu stiu cat de RPG, e mai bine sa te gandesti la el ca la un first person action exploration game, cu elemente de RPG.
Combatul e distractiv, dar are unele chestii ciudate si enervante gen rubber banding-ul pe care-l fac unii inamici. Daca jocul decide ca inamicul X trebuie sa te loveasca, si e la cativa metri de tine din cauza ca din punctul in care a inceput sa ridice sabia te-ai deplasat putin, o sa-l "teleporteze" in fata ta doar ca sa te loveasca. Mecanica de dodge e singurul mod reliable in care sa chiar eviti lovituri, deci.
Din cauza ca jocul se axeaza pe facut de upgrade-uri ca sa-ti imbunatatesti echipamentul, cam ramai pana la final cu ce ti se pare ca-i cel mai ok pt tine (am tot upgradat aceleasi chestii pe care le-am pus pe mine candva in actul 2, unele din ele puse in actul 1).
Asta e ok pentru ca in alte playthrough-uri o sa poti incerca ceva nou din tonele de optiuni disponibile (mai ales la spells).
Anyway, deja stiti toti ca dialogurile sunt cum sunt, personajele sunt cum sunt, etc.
Kai e singurul care mi-a placut cat de cat.
Ending-ul ales de mine a fost nice.
E un joc ok, un fel de arcade RPG daca-i pot zice asa. 7/10
Daca-ti place universul jocului probabil ca-i un 8 sau mai mult, eu sunt neutru, e ceva in el care mi se pare oarecum anost sau ciudat, habar n-am cum sa-i zic si nu stiu nici ce anume e. Am simtit asta si in PoE, tin minte.
Spoiler:
Nu e nu stiu cat de RPG, e mai bine sa te gandesti la el ca la un first person action exploration game, cu elemente de RPG.
Combatul e distractiv, dar are unele chestii ciudate si enervante gen rubber banding-ul pe care-l fac unii inamici. Daca jocul decide ca inamicul X trebuie sa te loveasca, si e la cativa metri de tine din cauza ca din punctul in care a inceput sa ridice sabia te-ai deplasat putin, o sa-l "teleporteze" in fata ta doar ca sa te loveasca. Mecanica de dodge e singurul mod reliable in care sa chiar eviti lovituri, deci.
Din cauza ca jocul se axeaza pe facut de upgrade-uri ca sa-ti imbunatatesti echipamentul, cam ramai pana la final cu ce ti se pare ca-i cel mai ok pt tine (am tot upgradat aceleasi chestii pe care le-am pus pe mine candva in actul 2, unele din ele puse in actul 1).
Asta e ok pentru ca in alte playthrough-uri o sa poti incerca ceva nou din tonele de optiuni disponibile (mai ales la spells).
Anyway, deja stiti toti ca dialogurile sunt cum sunt, personajele sunt cum sunt, etc.
Kai e singurul care mi-a placut cat de cat.
Ending-ul ales de mine a fost nice.
E un joc ok, un fel de arcade RPG daca-i pot zice asa. 7/10
Daca-ti place universul jocului probabil ca-i un 8 sau mai mult, eu sunt neutru, e ceva in el care mi se pare oarecum anost sau ciudat, habar n-am cum sa-i zic si nu stiu nici ce anume e. Am simtit asta si in PoE, tin minte.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Star Wars Jedi: Survivor
The Good:
- cel mai mult imi place lumea in care se desfasoara jocul. Desi nu sunt multe planete de explorat, exista o diversitate mare a mediului inconjurator, mai ales pe planeta principala. Mereu e ceva de vazut sau de facut. Cand am terminat povestea principala simteam ca mai puteam sa petrec inca pe atata timp cautand cratesuri si luand decizii rapide
- feelingul de…Star Wars. Greu de explicat pentru ca e subiectiv ce zic aici, dar mi se pare ca au reusit sa reproduca foarte bine ceea ce m-au facut si filmele sa simt.
- diversitatea stance-urilor de lupta si skill-urile ce se pot debloca. E satisfacator sa poti trece prin arsenalul de sabii laser, desi nu am neaparat rabdare sa le customizez asa cum permite jocul.
- personaj principal foarte acrobatic care face traversarea mediului o placere. Un fel de Prince of Persia in spatiu.
- desi am jucat si primul joc din serie la vremea lui, l-am simtit pe al doilea la fel de proaspat
- am apreciat si puzzle-urile, nu m-ar fi deranjat sa fie chiar mai multe. Desi probabil am trecut pe langa multe fara sa imi dau seama.
The Bad:
- la un moment dat povestea devine cam trasa de par de dragul de a aduce in prim plan personaje cunoscute din universul SW.
- o intamplare semnificativa din poveste ma asteptam sa se intample, dar nu mi se pare ca au depus destul efort ca sa o faca credibila. Mai putin vag de atat nu pot sa fiu fara sa las spoilere.
- nu sunt mare fan al luptelor la de genul soulslike, dar am jucat pe dificultate usoara si m-am scutit de niste batai de cap
- ar fi mers foarte bine un sistem de bun/rau, mai ales in lumea Jedi, care sa cantareasca in luarea decizilor si sa duca la finaluri multiple
9/10, mi-e usor sa il recomand celor care apreciaza jocurile de actiune
The Good:
- cel mai mult imi place lumea in care se desfasoara jocul. Desi nu sunt multe planete de explorat, exista o diversitate mare a mediului inconjurator, mai ales pe planeta principala. Mereu e ceva de vazut sau de facut. Cand am terminat povestea principala simteam ca mai puteam sa petrec inca pe atata timp cautand cratesuri si luand decizii rapide
- feelingul de…Star Wars. Greu de explicat pentru ca e subiectiv ce zic aici, dar mi se pare ca au reusit sa reproduca foarte bine ceea ce m-au facut si filmele sa simt.
- diversitatea stance-urilor de lupta si skill-urile ce se pot debloca. E satisfacator sa poti trece prin arsenalul de sabii laser, desi nu am neaparat rabdare sa le customizez asa cum permite jocul.
- personaj principal foarte acrobatic care face traversarea mediului o placere. Un fel de Prince of Persia in spatiu.
- desi am jucat si primul joc din serie la vremea lui, l-am simtit pe al doilea la fel de proaspat
- am apreciat si puzzle-urile, nu m-ar fi deranjat sa fie chiar mai multe. Desi probabil am trecut pe langa multe fara sa imi dau seama.
The Bad:
- la un moment dat povestea devine cam trasa de par de dragul de a aduce in prim plan personaje cunoscute din universul SW.
- o intamplare semnificativa din poveste ma asteptam sa se intample, dar nu mi se pare ca au depus destul efort ca sa o faca credibila. Mai putin vag de atat nu pot sa fiu fara sa las spoilere.
- nu sunt mare fan al luptelor la de genul soulslike, dar am jucat pe dificultate usoara si m-am scutit de niste batai de cap
- ar fi mers foarte bine un sistem de bun/rau, mai ales in lumea Jedi, care sa cantareasca in luarea decizilor si sa duca la finaluri multiple
9/10, mi-e usor sa il recomand celor care apreciaza jocurile de actiune
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Red Faction (2001)
The Good:
- a fost fix doza de nostalgie de care am avut nevoie si a ajutat ca e un joc scurt
- un joc nepretentios care nu se ia in serios, ca un film de actiune de categoria B
- diversitatea armelor, desi m-am rezumat doar la cateva
The Bad
- am intampinat un game breaking bug care m-a obligat sa caut un patch
- probabil la vremea lui a fost mai inovativ datorita posibilitatii de a distruge mediul inconjurator, inclusiv peretii, dar cred ca nu s-au folosit de asta la adevaratul potential
7/10
The Good:
- a fost fix doza de nostalgie de care am avut nevoie si a ajutat ca e un joc scurt
- un joc nepretentios care nu se ia in serios, ca un film de actiune de categoria B
- diversitatea armelor, desi m-am rezumat doar la cateva
The Bad
- am intampinat un game breaking bug care m-a obligat sa caut un patch
- probabil la vremea lui a fost mai inovativ datorita posibilitatii de a distruge mediul inconjurator, inclusiv peretii, dar cred ca nu s-au folosit de asta la adevaratul potential
7/10
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat Clair Obscure, desi mai am niste side content ramas, cateva idei pe final, spoiler free
Cred ca joc diferit fata de restul populatiei; mi-am comparat completion time cu ce e postat pe How Long To Beat, si la mine iese dublu sau chiar triplu, mai vorbeam si cu un amic care e si el pe la final acum, si are un play time comparabil cu ce e pe site, eu nu inteleg cum il termina atat de rapid, el nu intelege ce mi-a luat atat. Banuiesc ca faptul ca simt nevoia sa curat nivelele de inamici si sa gasesc toate secretele fara ghid adauga mult backtracking ineficient la experienta. Do people just play with guides sau sunt mult mai buni decat mine in a gasi toate secretele?
Retrag o parte din criticile legate de inconsistentele tonale, se leaga dragut o data ce ai viziunea completa, dar in continuare mi s-a parut ca are mult tropey lazy writing cand vine vorba de side content / lore. Main cutscenes sunt excelente mai ales la inceputul si la sfarsitul jocului, iar party character story and dialogues sunt scrise si interpretate bine in intregime. Insa exista mult story content pe langa cele mentionate care trag experienta in jos. Luandu-ma dupa credits / diversele interviuri o sa presupun ca Guillaume Brosche & Jennifer Svedberg-Yen s-au ocupat de partile care mi-au placut, si Victor Deleard s-a ocupat de random sidequests / character filler dialog, posibil cateva sau toate Expedition journals. Cringe rau partile alea.
Dar Jennifer si Guillaume... goddamn, mai ales Guillaume pe partea de cinematografie, cu toate scenele alea 4:3 alb negru, foarte foarte fain, in special aceea scena cu dutch angles; absolute cinema. A ajutat mult directia lui artistica, si pe partea de VO / Motion capture am inteles ca a fost foarte implicat, legat de cum ar trebui sa sune si sa se miste persoanjele.
Cat despre gameplay, raman la pararea mea initiala, e facut de niste amatori care n-au avut o viziune si directie prea clara despre cum ar trebui sa se joace jocul asta, doar au implementat niste sisteme (unele aleatorii, cum ar fi climbing sau toate mini game-urile alea fara nici un sens sau zvac) ca sa-l faca interesant si sa muleze pe modelul de JPRG, cu un mic twist pentru ca Guillaume se juca Sekiro la vremea respectiva si s-a sculat lui intr-o zi ca poate ar merge un dodge / parry si aici.
Mecanic e complex dar fara un balance temenic se destrama totul instant, pe Expert am terminat jocul fara prea mari probleme, doar mai primeam random one shots pentru ca ma tot pacaleau fake out animations. Si erau portiuni lungi inclusiv in cadrul aceluiasi nivel unde ori omoram toti inamicii cu primul personaj in prima tura (zona cu multi fliers) ori nu aveam destul DPS pentru restul de encounters.
Recitesc ultima fraza asta si simt ca n-am subliniat destul absurdul balance-ului; a fost o zona intreaga, cu zeci de batalii, unde fiecare batalie, bai dar fiecare batalie, o terminam cu primul personaj din prima tura, deja stiam pe dinafara ce butoane sa apas in primul frame in care erau disponibil UI-ul, dupa ce se terminau toate nenorocitele alea de animatii unskipable care acompaniau fiecare batalie. Si tot in zona asta, am avut un mob (optional ce-i drept) unde n-am avut cu toata echipa destul DPS incat sa-l omor la timp, si un boss care la fel, m-a fortat sa ies inapoi in overworld si sa revizitez niste zone optionale ca sa mai fac level up si sa mai iau gear.
Abia in end game pot zice ca a inceput sa fie interesant gameplay-ul si a trebuit sa incep sa adaptez putin buildurile in functie de inamici, culmea, in end-game toata lumea zice sa nu iti bati capul cu optional content ca e grind fest, dar... dar... abia atunci devine interesant
In fine, o sa presupun ca le-a iesit pur intamplator partea asta, by cranking the stats way up.
In rest muzica 10/10 aproape in intregime, iar pe partea vizuala e un adevarat festin, cu mentiunea ca devine repetitiv cumva in stilul lui pompos si fantasmagoric, totul este extrem de creativ, dar creativ in acelasi fel, idk, nu stiu ce vreau sa zic aici, doar mi se luase pe la jumatate de cum arata inamicii / lumea, desi fiecare zona era diferita cu inamici diferiti (for the most part)
Daca l-as juca acum clar as fi bagat aceste moduri:
Easier or Harder Dodge and Parry - Slightly Easier
Enhanced Descriptions - Skills Pictos and Weapons
Place Name Level Indicator
Remove Volumetric Fog - Fog - Bloom - DOF - CA (Anti-Stuttering) - Doar pentru a scoate volumetric fog, e oribil de pixelat, arata de parca sufera de artefacte de compresie
Slightly Better Map Menu
Tot oribil e si UI-ul din jocul asta, dragut dar oribil, mai ales cand intri intr-o zona optionala, si te chinui 15 min cu primul set de inamici pana sa realizezi ca probabil ar trebui sa te intorci mai tarziu in zona asta si sa-ti vezi de main quest, cand anume? well you better keep checking to find out, si lista zonelor tot creste, si nici n-ai cum sa le markezi pe harta, si nici nu le vezi numele decat daca dai zoom in.
Ugh, si mi-am amintit de prostia aia cu partile blocate de paint spikes, fara vreun indicator clar legat de cand deblochezi abilitatea de a le sparge si fara un sistem de markere, sunt cu zecile rasfirate in toata zonele, inclusiv in prima zona a jocului. Pentru partea asta am cedat si am apelat la un ghid.
8/10, atat de mult il trage in sus intro + outro + muzica, altfel ar fi fost de nota 5 sau 6.
Cred ca joc diferit fata de restul populatiei; mi-am comparat completion time cu ce e postat pe How Long To Beat, si la mine iese dublu sau chiar triplu, mai vorbeam si cu un amic care e si el pe la final acum, si are un play time comparabil cu ce e pe site, eu nu inteleg cum il termina atat de rapid, el nu intelege ce mi-a luat atat. Banuiesc ca faptul ca simt nevoia sa curat nivelele de inamici si sa gasesc toate secretele fara ghid adauga mult backtracking ineficient la experienta. Do people just play with guides sau sunt mult mai buni decat mine in a gasi toate secretele?
Retrag o parte din criticile legate de inconsistentele tonale, se leaga dragut o data ce ai viziunea completa, dar in continuare mi s-a parut ca are mult tropey lazy writing cand vine vorba de side content / lore. Main cutscenes sunt excelente mai ales la inceputul si la sfarsitul jocului, iar party character story and dialogues sunt scrise si interpretate bine in intregime. Insa exista mult story content pe langa cele mentionate care trag experienta in jos. Luandu-ma dupa credits / diversele interviuri o sa presupun ca Guillaume Brosche & Jennifer Svedberg-Yen s-au ocupat de partile care mi-au placut, si Victor Deleard s-a ocupat de random sidequests / character filler dialog, posibil cateva sau toate Expedition journals. Cringe rau partile alea.
Dar Jennifer si Guillaume... goddamn, mai ales Guillaume pe partea de cinematografie, cu toate scenele alea 4:3 alb negru, foarte foarte fain, in special aceea scena cu dutch angles; absolute cinema. A ajutat mult directia lui artistica, si pe partea de VO / Motion capture am inteles ca a fost foarte implicat, legat de cum ar trebui sa sune si sa se miste persoanjele.
Cat despre gameplay, raman la pararea mea initiala, e facut de niste amatori care n-au avut o viziune si directie prea clara despre cum ar trebui sa se joace jocul asta, doar au implementat niste sisteme (unele aleatorii, cum ar fi climbing sau toate mini game-urile alea fara nici un sens sau zvac) ca sa-l faca interesant si sa muleze pe modelul de JPRG, cu un mic twist pentru ca Guillaume se juca Sekiro la vremea respectiva si s-a sculat lui intr-o zi ca poate ar merge un dodge / parry si aici.
Mecanic e complex dar fara un balance temenic se destrama totul instant, pe Expert am terminat jocul fara prea mari probleme, doar mai primeam random one shots pentru ca ma tot pacaleau fake out animations. Si erau portiuni lungi inclusiv in cadrul aceluiasi nivel unde ori omoram toti inamicii cu primul personaj in prima tura (zona cu multi fliers) ori nu aveam destul DPS pentru restul de encounters.
Recitesc ultima fraza asta si simt ca n-am subliniat destul absurdul balance-ului; a fost o zona intreaga, cu zeci de batalii, unde fiecare batalie, bai dar fiecare batalie, o terminam cu primul personaj din prima tura, deja stiam pe dinafara ce butoane sa apas in primul frame in care erau disponibil UI-ul, dupa ce se terminau toate nenorocitele alea de animatii unskipable care acompaniau fiecare batalie. Si tot in zona asta, am avut un mob (optional ce-i drept) unde n-am avut cu toata echipa destul DPS incat sa-l omor la timp, si un boss care la fel, m-a fortat sa ies inapoi in overworld si sa revizitez niste zone optionale ca sa mai fac level up si sa mai iau gear.
Abia in end game pot zice ca a inceput sa fie interesant gameplay-ul si a trebuit sa incep sa adaptez putin buildurile in functie de inamici, culmea, in end-game toata lumea zice sa nu iti bati capul cu optional content ca e grind fest, dar... dar... abia atunci devine interesant

In rest muzica 10/10 aproape in intregime, iar pe partea vizuala e un adevarat festin, cu mentiunea ca devine repetitiv cumva in stilul lui pompos si fantasmagoric, totul este extrem de creativ, dar creativ in acelasi fel, idk, nu stiu ce vreau sa zic aici, doar mi se luase pe la jumatate de cum arata inamicii / lumea, desi fiecare zona era diferita cu inamici diferiti (for the most part)
Daca l-as juca acum clar as fi bagat aceste moduri:
Easier or Harder Dodge and Parry - Slightly Easier
Enhanced Descriptions - Skills Pictos and Weapons
Place Name Level Indicator
Remove Volumetric Fog - Fog - Bloom - DOF - CA (Anti-Stuttering) - Doar pentru a scoate volumetric fog, e oribil de pixelat, arata de parca sufera de artefacte de compresie
Slightly Better Map Menu
Tot oribil e si UI-ul din jocul asta, dragut dar oribil, mai ales cand intri intr-o zona optionala, si te chinui 15 min cu primul set de inamici pana sa realizezi ca probabil ar trebui sa te intorci mai tarziu in zona asta si sa-ti vezi de main quest, cand anume? well you better keep checking to find out, si lista zonelor tot creste, si nici n-ai cum sa le markezi pe harta, si nici nu le vezi numele decat daca dai zoom in.
Ugh, si mi-am amintit de prostia aia cu partile blocate de paint spikes, fara vreun indicator clar legat de cand deblochezi abilitatea de a le sparge si fara un sistem de markere, sunt cu zecile rasfirate in toata zonele, inclusiv in prima zona a jocului. Pentru partea asta am cedat si am apelat la un ghid.
8/10, atat de mult il trage in sus intro + outro + muzica, altfel ar fi fost de nota 5 sau 6.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Erata, am batut si ultimul boss secret. Cam pe final incepuse sa devina iar repetitiv; core-ul buildului a ramas relativ neschimbat pe final dar intre timp am gasit (la propriu gasit, a picat o arma, am echipat-o, si brusc il aveam, in combinatie cu ce abilitati foloseam oricum cu DPS-ul) ceva prin care dadeam 20x-100x DPS, si tot ce aveam nevoie pt setup erau 2 ture.
Intru in arena cu ultimul boss pentru un practice run, nestiind inca daca strategia va functiona imptoriva lui, si daca are rost sa-mi upgradez armele la maxim sau nu. Nici attributele nu le aveam optmizate, am pus la plezneala ce crestea pe moment DPS-ul cel mai mult, avand in plan sa dau respec dupa ce mor.
Prima faza down intr-o tura (deci n-am apucat sa fac full ramp up), si a doua faza in cam 10 pentru ca imi tot omora DPS-ul si ma incetinea, altfel ar fi durat mult mai putin. Eram convins ca ii pun o protectie anti-cheese, dar nu
Si acum mai am 8 levele de grind-uit ca sa iau ultimul achievemnt, desi am batut tot contentul
Intru in arena cu ultimul boss pentru un practice run, nestiind inca daca strategia va functiona imptoriva lui, si daca are rost sa-mi upgradez armele la maxim sau nu. Nici attributele nu le aveam optmizate, am pus la plezneala ce crestea pe moment DPS-ul cel mai mult, avand in plan sa dau respec dupa ce mor.
Prima faza down intr-o tura (deci n-am apucat sa fac full ramp up), si a doua faza in cam 10 pentru ca imi tot omora DPS-ul si ma incetinea, altfel ar fi durat mult mai putin. Eram convins ca ii pun o protectie anti-cheese, dar nu

Si acum mai am 8 levele de grind-uit ca sa iau ultimul achievemnt, desi am batut tot contentul

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Joci foarte mult un joc de 5 sau 6 care nu-ti place 

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu am tot timpul problema asta, mereu îmi ia mult mai mult decât scrie acolo. Acum folosesc timpul ăla doar ca un indicator relativ, să știu cam cât de lung e jocul. Nu prea m-am mai înhămat la un joc de 20-30+ ore de mult timp.Mărar wrote: 25 Jul 2025, 18:44 Cred ca joc diferit fata de restul populatiei; mi-am comparat completion time cu ce e postat pe How Long To Beat, si la mine iese dublu sau chiar triplu
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14897
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Daca erati asa si la sex...
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
ce nesatul smorio
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests