phpBB [video]
Wolfenstein: The New Order
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6576
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
- brutalistu
- Hammer Haunt
- Posts: 2293
- Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Re: Wolfenstein: The New Order
WOLFENSTEIN: THE NEW ORDER PANZERHUND EDITION
100$, bwhahahhaThis collector's edition does not include a copy of the game.
Re: Wolfenstein: The New Order
reviews:
Polygon – 9
Metro – 9
Ausgamers – 8.7
Gamespot – 8
GameInformer – 8
Shack News – 8
USGamer – 4/5
Time – 4/5
Gamesradar – 4/5
IGN – 7.8
Destructoid – 7.5
Eurogamer – 6
VideoGamer – 6
Joystiq – 3/5
Polygon – 9
Metro – 9
Ausgamers – 8.7
Gamespot – 8
GameInformer – 8
Shack News – 8
USGamer – 4/5
Time – 4/5
Gamesradar – 4/5
IGN – 7.8
Destructoid – 7.5
Eurogamer – 6
VideoGamer – 6
Joystiq – 3/5
Re: Wolfenstein: The New Order
Ii merge cuiva decent acest joc ? Aveam driver-ul 14.3 de la AMD si imi apareau multe patratele albe, porma am trecut pe 14.4 si au disparut patratelele, insa rula destul de prost si de fiecare data cand intorceam privirea se reincarcau texturile. "Rage" all over again.
Re: Wolfenstein: The New Order
nici nu vreau sa ma chinui sa ma joc acest joc
Re: Wolfenstein: The New Order
E destul de scurt dar ok. Poate cand am chef si timp o sa-l termin si pe celalalt timeline.
Re: Wolfenstein: The New Order
Mie unul mi-a placut foarte mult. Fiecare capitol ofera si actiune (din plin) si dialog ce duce la constructia personajelor (au facut o treaba cu cu B.J. Blazkowicz, mie unul chiar mi-a pasat de soarta lui) si ceva stealth pe alocuri. Decorul se schimba in fiecare capitol, azi pe campul de lupta, maine pe luna sau intr-un U-boat. Arme din plin, efectul de ragdoll la inamici e bine facut, lipsa unui sistem de a creste in level bazat pe experienta o apreciez, s.a.m.d.
Iar cutscene-urile dintre capitole (monologurile lui B.J. Blazkowicz) sunt patrunzatoare si te fac sa simti ceva.
Well done, good game pentru un weekend cu ploaie.
Cea mai buna melodie a jocului intr-un moment emotionant: https://youtu.be/agBdkmz4nGA?t=36m56s
Iar cutscene-urile dintre capitole (monologurile lui B.J. Blazkowicz) sunt patrunzatoare si te fac sa simti ceva.
Well done, good game pentru un weekend cu ploaie.
Cea mai buna melodie a jocului intr-un moment emotionant: https://youtu.be/agBdkmz4nGA?t=36m56s
Re: Wolfenstein: The New Order
Yeah, e fain jocul, l-am terminat acum cateva zile. Cateva pareri -
Similar cu Return to Castle Wolfenstein, dar mai mult Mecha decat Occult, decizie luata probabil si pentru a distanta jocul de Wolfenstein 2009 (care la randul sau e mai mult Occult decat Mecha, interesanta bifurcarea asta din Return care la vremea lui a balansat cele doua teme destul de bine). Exista totusi legaturi si cu titlul din 2009, in care exista de asemenea un Kreisau Circle si in care ai optiunea de a modifica arme, doar ca ambele elemente par in prezent neinspirate si subdezvoltate fata de New Order.
A fost o idee buna ruperea aproape completa de realitate, producatorii oferindu-si mai multa libertate in privinta stilului/look-ului lumii, de la locatii pana la vehicule si arme. Jucariile cu capse "alternate timeline", ce aduc doar putin cu versiunile reale (Thomspon, StG. 44, Luger) sunt parca mai grele, mai zgomotoase, si ceva mai satisfacatoare decat ce vezi intr-un WW2 sim clasic. Iluminarea are un aer aparte fata de alte FPS-uri contemporane, totul e clar si bine definit, iar nivelele au accente pe alocuri, drapeluri, debris, sau detalii arhitecturale exagerate (uber beton, ja) , dar per total nu par supra-incarcate sau obositoare.
Jocul nu e un "CoD" clone, chit ca umbli prin spatii restranse ai loc destul sa iti alegi modul in care sa pornesti conflictul si ai posibilitati diferite de capaceala. Poti sa te furisezi si sa te debarasezi de inamici cu pistolul cu amortizor sau folosind cutitase scobitoare, sa te misti in stil Halo cu pusca mitraliera folosind cover, sau sa o arzi zgomotos si sa abuzezi de grenade si de dual-wield, lucru fain mai ales cu shotgun-uri.
Inamicii nu sunt generati ad nauseam, vin in configuratii diverse si fiecare tip de unitate are un comportament personal. Exista intr-adevar ofiteri care cheama intariri constant daca esti detectat, dar asta doar pana ii capsezi, lucru pe care il poti face in general pe furis, inainte sa fii vazut. Exista o nota cat de cat stealth in joc, ce aminteste de nivelul din Return in care ai doar un cutit. Cand am avut posibilitatea am ales furiseala, aruncand cu baionete ca la circ. Ar fi fost si mai placut daca armele ar fi avut un sistem à la Soldier of Fortune, mai ales cand ma gandesc la efectele pe care le aveau cutitele aruncate in inamici, ii vedeai cum salta de durere cand se trezeau cu o baioneta infipta in bocanc lol.
Personajele sunt interesante, iar Blazkowicz a batut cale lunga de la un chip pixelat care avea o zona emotionala definita de cat de multa bataie isi ia si cat de mult sange curge din el. Relatia cu Anya, dinamica din cadrul rezistentei (btw foarte bine realizat cuibul Kreisau, plin de caracter), dialogul cu personajele principale, animarea chipurilor si expresiile ilustrate, toate excelent realizate - in plus, ma bucur sa vad ca in sfarsit exista un licar in ochii actorilor digitali.
E placut sa vezi un joc "high-concept" pe langa seria Halo, sunt putine titluri de genul asta in prezent, nu prea pare sa mai fie loc de FPS-uri cu teme esoterice si exagerate, cand majoritatea par sa aiba o scara si un scop parca mai redus, mai putin epic. Tematic, The New Order se intoarce la scara si dimensiunea FPS-ului clasic, iar mie mi se pare ca si-a atins telul cu stil.
All in all, fine game. Isi merita laudele.
Similar cu Return to Castle Wolfenstein, dar mai mult Mecha decat Occult, decizie luata probabil si pentru a distanta jocul de Wolfenstein 2009 (care la randul sau e mai mult Occult decat Mecha, interesanta bifurcarea asta din Return care la vremea lui a balansat cele doua teme destul de bine). Exista totusi legaturi si cu titlul din 2009, in care exista de asemenea un Kreisau Circle si in care ai optiunea de a modifica arme, doar ca ambele elemente par in prezent neinspirate si subdezvoltate fata de New Order.
A fost o idee buna ruperea aproape completa de realitate, producatorii oferindu-si mai multa libertate in privinta stilului/look-ului lumii, de la locatii pana la vehicule si arme. Jucariile cu capse "alternate timeline", ce aduc doar putin cu versiunile reale (Thomspon, StG. 44, Luger) sunt parca mai grele, mai zgomotoase, si ceva mai satisfacatoare decat ce vezi intr-un WW2 sim clasic. Iluminarea are un aer aparte fata de alte FPS-uri contemporane, totul e clar si bine definit, iar nivelele au accente pe alocuri, drapeluri, debris, sau detalii arhitecturale exagerate (uber beton, ja) , dar per total nu par supra-incarcate sau obositoare.
Jocul nu e un "CoD" clone, chit ca umbli prin spatii restranse ai loc destul sa iti alegi modul in care sa pornesti conflictul si ai posibilitati diferite de capaceala. Poti sa te furisezi si sa te debarasezi de inamici cu pistolul cu amortizor sau folosind cutitase scobitoare, sa te misti in stil Halo cu pusca mitraliera folosind cover, sau sa o arzi zgomotos si sa abuzezi de grenade si de dual-wield, lucru fain mai ales cu shotgun-uri.
Inamicii nu sunt generati ad nauseam, vin in configuratii diverse si fiecare tip de unitate are un comportament personal. Exista intr-adevar ofiteri care cheama intariri constant daca esti detectat, dar asta doar pana ii capsezi, lucru pe care il poti face in general pe furis, inainte sa fii vazut. Exista o nota cat de cat stealth in joc, ce aminteste de nivelul din Return in care ai doar un cutit. Cand am avut posibilitatea am ales furiseala, aruncand cu baionete ca la circ. Ar fi fost si mai placut daca armele ar fi avut un sistem à la Soldier of Fortune, mai ales cand ma gandesc la efectele pe care le aveau cutitele aruncate in inamici, ii vedeai cum salta de durere cand se trezeau cu o baioneta infipta in bocanc lol.
Personajele sunt interesante, iar Blazkowicz a batut cale lunga de la un chip pixelat care avea o zona emotionala definita de cat de multa bataie isi ia si cat de mult sange curge din el. Relatia cu Anya, dinamica din cadrul rezistentei (btw foarte bine realizat cuibul Kreisau, plin de caracter), dialogul cu personajele principale, animarea chipurilor si expresiile ilustrate, toate excelent realizate - in plus, ma bucur sa vad ca in sfarsit exista un licar in ochii actorilor digitali.
E placut sa vezi un joc "high-concept" pe langa seria Halo, sunt putine titluri de genul asta in prezent, nu prea pare sa mai fie loc de FPS-uri cu teme esoterice si exagerate, cand majoritatea par sa aiba o scara si un scop parca mai redus, mai putin epic. Tematic, The New Order se intoarce la scara si dimensiunea FPS-ului clasic, iar mie mi se pare ca si-a atins telul cu stil.
All in all, fine game. Isi merita laudele.
Re: Wolfenstein: The New Order
Huh. Misto descriere. Parca l-as incerca acum.
I'm livin' in a love shadow
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6576
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
- ProtectorateNova
- Headcrab
- Posts: 57
- Joined: 30 Jul 2014, 14:52
Re: Wolfenstein: The New Order
L-am jucat si eu jocul asta, povestea este destul de bine realizata si grafica destul de buna dar daca era un FPS cu elemente RPG atunci era chiar un joc extrem de bun,
dar asa este doar un simplu FPS adica tragi in stanga si dreapta iar eu sunt satul de genul asta simplistic.(chiar daca are si stealth tot simplistic ramane)
dar asa este doar un simplu FPS adica tragi in stanga si dreapta iar eu sunt satul de genul asta simplistic.(chiar daca are si stealth tot simplistic ramane)
Re: Wolfenstein: The New Order
Bine macar ca nimanui nu-i pasa de parerea ta. Simplistic nu e cuvant sa stii..Cel putin nu in lb romana.ProtectorateNova » Sun Mar 08, 2015 4:45 pm wrote:L-am jucat si eu jocul asta, povestea este destul de bine realizata si grafica destul de buna dar daca era un FPS cu elemente RPG atunci era chiar un joc extrem de bun,
dar asa este doar un simplu FPS adica tragi in stanga si dreapta iar eu sunt satul de genul asta simplistic.(chiar daca are si stealth tot simplistic ramane)
Daca vrei ca lumea sa-ti ia in considerare parerea mai bine iei lectii de review de la Nervozix. Asta referitor la "review-ul" tau la AC Rogue (joc primit din "afara"-mor cand aud expresii de-astea).
Re: Wolfenstein: The New Order
Jocul e merge da as fi preferat sa fie ceva cu masini gen NSF Undergrund decat shooter din asta cu pac pac.
"da" - chestrony, 2016
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Wolfenstein: The New Order
Neamuzant, ne0lith. Total neamuzant. Chiar si daca am considera post-urile lui Nova drept tembele, macar nu vorbim de kitch. Your attempt to mooch off his success is met with a state of epic failure.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
- brutalistu
- Hammer Haunt
- Posts: 2293
- Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Re: Wolfenstein: The New Order
Am incheiat acest joc si pe scurt: mi-a placut, dar nu a intrat in lista favoritelor. Referitor la ce a spus ProtectorateNova mai sus: consider ca un FPS trebuie tratat ca atare, poti spune ca nu ti-a placut, dar nu inteleg de ce ai avea pretentii de RPG de la un shooter si sa-l consideri slab din cauza faptului ca nu contine elemente de RPG?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests