Știri din industrie

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5052
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Ce-are Unity pe PC? :D Mi se pare ok.
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

Wasteland 2 .. nu? nimic!?
care era celalat de crashuia in draci? Shadow Run something

devii se uita la Unity pt ca e probabil cel mai ieftin engine, dar ieftin in cazul asta inseamna si cel mai prost d.p.d.v. al performantei si calitatii
ma uitam zilele trecute si la Satellite Reign - daca voiau un retro look le-au reusit, dar daca au vrut ceva contemportan .. fail
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6267
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by Mahdi »

Am jucat cel puţin 2 jocuri pe Unity la care n-am avut niciun crash sau probleme de performanţă/calitate. Shadowrun este unul dintre ele, Kentucky Route Zero e altul. Cred că mai sunt şi altele ok, n-am studiat lista.

Cu probleme au fost Might and Magic X şi Wasteland 2, dar nimic care să mă facă să spumeg şi să-mi doresc să dispară engine-ul cu totul. Cred că totul se reduce la devi şi felul în care-şi folosesc sculele.
REMEMBER CITADEL
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5052
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Avand in vedere ca in Wasteland 2 si interfata e cam neterminata, nu m-as mira sa nu fi investit mai deloc in optimizare :P Shadowrun e in opinia mea una din povestile de succes cu Unity, cat timp l-am jucat nu am intalnit probleme tehnice. De fapt, pe video integrat HD 2000, Shadowrun mergea mult mai bine decat imi merge Wasteland 2 pe GTX 760. Pe langa asta, arata si mai bine. Deci, se poate.

@Mahdi
Probabil cel mai popular exemplu in acest moment e Hearthstone, dar na, ala n-as zice ca-i ceva graphics intensive.
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

HS e primul joc pe Unity pe care nu am intalnit absolut nici o problema, dar nu l-am jucat nici atat de intensiv
ShadowRun nici nu l-am terminat pt ca trebuia sa fiu mult mai preocupat de salvari decat de joc, pt ca-mi trantea cate-un crash in momente tampite

WestLand2 nici nu o sa bag serios in el pana nu apar patchuri
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

E adevărat că Unity are probleme, însă multe din jocurile astea finanțate pe kickstarter ar fi fost cu greu posibile altfel. Îmi place și ce văd că vor să facă Obsidian cu el, la Wasteland 2 mi se pare incredibil de neinspirată decizia de a face jocul 3D. Nu mă interesează neapărat grafica, dar mi se pare că arată jenant față de ce mă așteptam după artwork-uri, 2D ar fi putut fi frumos și din punct de vedere vizual.

Depinde și de developeri, dar per total cred că ușurința de a-l folosi contrabalansează oricare posibile hibe. Și Expeditions: Conquistador era prost optimizat și urâțel, dar nu văd cum altfel îl puteau face cu 50k de dolari cât au strâns. HS nu are vreo problemă dar putea la fel de bine să fie un joc browser based, lol.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

TG » 10 Oct 2014, 12:35 wrote:HS nu are vreo problemă dar putea la fel de bine să fie un joc browser based, lol.
initial chiar asta au zis, daca-mi aduc eu corect aminte - ar fi fost mult mai usor de portat pe tablete&Co

---

din cate stiu eu, MechWarrior Tactics e unul din jocurile ce nu au iesit din BETA - developmentul a fost suspendat pe perioada nedeterminata
probabil nu doar problemele cu Unity a fost singura cauza, dar jocul suferea de memory leaks plus alte multe nenorociri pe baza engine-ului
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

UBi Soft wrote:“I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve,” Guérin continued. “It's twice as hard as 30fps, and it's not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."
sa mori tu ... :x
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Știri din industrie

Post by Stokkolm »

Si are dreptate. 30fps e in general suficient pentru single player sau multiplayer casual cum e cazul AC. Processing power-ul necesar pentru a dubla fps-ul e mult mai bine folosit pentru a dubla calitatea grafica.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

60 fps e obligatoriu sa ai daca faci un joc care nu e turn-based si care nu e adventure sau mai stiu eu ce gen in care accentul nu e pus pe actiune si reflexe, fara discutie. Da, consolele sunt muci si nu pot da 60fps constant, dar de la asta pana la minciunile sfruntate pe care le inventeaza devii ca sa se scuze e cale lunga.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5052
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Mi se par groaznice FPS-urile sub 60fps. Restul jocurilor, nu stiu. Nu m-am gandit sa caut diferente in cazul lor.
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

Meh, 30 de fps-uri sunt de ajuns. Problema însă e că dacă ai limita la 30, orice fps drop se simte foarte tare, de aia nu prea e ok în FPS-uri. Altfel, tot tam tam-ul făcut pe baza numărului de fps-uri în gaming non-competitiv e o mare labă. :lol: Never cared about it.

Nu că asta ar fi o scuză pentru starea jalnică a jocurilor de console notquitenextgen.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5052
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Cred ca situatia se va imbunatati in viitor. Adica uita-te la jocurile de pe PS3 de la lansarea consolei, si apoi la cele din prezent. Daca-i aratai cuiva de atunci The Last of Us pe PS3, ramanea cu gura cascata :D Tool-urile disponibile pe ambele platforme probabil nu sunt inca suficient de bine dezvoltate. Deh, sunt noi toate. Mai e si presiunea de la inceput de lansare de console, cand toata lumea vrea sa-si lansese jocurile, si se grabesc.

Only time will tell.
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

Păi da dar nu așa faci comparația. E vorba de cum erau jocurile de la lansarea PS3 față de PC-ul acelei perioade. Erau comparabile, pe când acum... vezi problemele cu rezoluțiile and shit. Evident, probabil că vina e în primul rând a producătorilor, dar na.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 5052
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Yep, ziceam doar ca 900p-ul si 30fps din cazul noului AC se poate transforma in 1080p si 60fps in viitorul apropiat, cand se mai imbunatatesc stuff pe partea de development. Daca folosesti PC-ul ca si comparatie... well, PC-ul are deja 4k gaming, probabil ca urmatoare generatie de console va avea si ea :P Peste vreo inca 5 ani or whatever.
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

Pătrunjelu' » 10 Oct 2014, 19:39 wrote:... well, PC-ul are deja 4k gaming
are ce?! are pe draq 4k gaming
pt a te juca pr 4K cu FPS peste sau foarte aproape de 60 iti trebuie 2+ placi video in X-Fire S/ SLI sau o placa cu 2 GPUuri
si nici atunci nu ai garantat 60FPS

cand o singura placa cu un singur GPU o sa fie capabil de 4k, atunci va avea PCu 4K gaming


revenind,
problema Ubi, de fapt e problema XB1 - GPUul si CPUul nu sunt destul de capabile comparat cu cele de pe PS4 si, ca sa nu le sara lumea in cap au ales paritatea
numai ca lumea o sa le sara in cap pt ca au recunoscut ca vers PS4 e trasa la rindea sa incapa pe XB1
si cum pe Ubi i-a durut in cur de PC, ca intotdeauna, si PCu o sa fie fiu' strazii


ps: probabil n-ati auzit, Final Fantasy XIII ala de pe console, a ajuns pe PC cu rezolutia locked la 720p :P
cat de prost poti sa fii sa dai banii pe asa ceva
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

Zau ca nu inteleg obsesia asta cu paritatea. Aia o aplici cand sistemele sunt la fel de capabile, ori stim cu totii ca nu e cazul. Asa ca faultezi pe aia cu sistemul mai puternic ca sa... ce? Singurii fericiti vor fi aia carora le plezneau venele de suparare ca PS4 avea un joc intr-o stare mai buna, iar asta nu cred ca un target prea relevant.
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

DarthZombie » 10 Oct 2014, 20:45 wrote:Zau ca nu inteleg obsesia asta cu paritatea.
crezi tu ca MS nu le-a varsat cisterna cu $ in poarta? :P
EA/BioWare wrote:#DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform.
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2334
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Știri din industrie

Post by cg1700 »

Final Fantasy XIII ala de pe console, a ajuns pe PC cu rezolutia locked la 720p :P
cat de prost poti sa fii sa dai banii pe asa ceva
Eu o sa il cumpar. Nu stiui dca o sa il si joc dar sigur o sa il cumpar.
Image
zme-ul

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

cg1700 » 10 Oct 2014, 21:51 wrote:Nu stiui dca o sa il si joc dar sigur o sa il cumpar.
Image
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests