Fallout 4
Re: Fallout 4(?)
Ce-a zis Caleb. Să fiu sincer, sunt surprins de entuziasmul unora cu privire la un Fallout Bethesdian. Ce-i drept, au mai revenit în ochii mei după Skyrim, care cu toate problemele sale a fost totuși mai mult decât Fallblivion-urile de dinainte. Dar tot nu m-aș arunca la precomenzi.
Re: Fallout 4(?)
Acu, nu-i nicio crimă să-ţi placă mai mult F3 decât New Vegas şi e chiar probabil, mai ales dacă nu ai avut prea mult contact cu primele. Pentru mine a contat mult că NV a fost mai degrabă în spiritul şi atmosfera F1 şi 2, plus că toată lumea aia era mai închegată în NV faţă de F03, unde quest-ul principal mi s-a părut sincer o tâmpenie, iar varietăţile de pe linia a doua, multe reuşite, e drept, nu se prea puteau pune cap la cap. De shooting şi VATS nu m-am plâns prea mult, poate doar gore-ul a fost cam exagerat şi fără să iei ACEL trait.
Dar şi luat separat, e un joc reuşit, fun, mai ales când nu vii cu aşteptări de grumpy ol gamer către el. Mă gândesc că şi F4 va fi.
Dar şi luat separat, e un joc reuşit, fun, mai ales când nu vii cu aşteptări de grumpy ol gamer către el. Mă gândesc că şi F4 va fi.
Re: Fallout 4(?)
A, eu probleme cu F3 am avut și doar prin prisma jocului în sine, nu obișnuiesc în astfel de cazuri să pun valoare în nume. Poate dacă mă țineam de el găseam ceva mai mișto în lucrurile neimportante, cum se întâmplă de obicei la jocurile Bethesda, dar mi-a fost greu să justific investiția în timp când există jocuri mai bune cu teme/gameplay similare.
Re: Fallout 4(?)
Peisajul si doza de culoare il aproprie de Tactics, care dpdv. stilistic mi s-a parut un pas bun dupa Fallout2, care chiar si el la randul lui nu era chiar atat de sepia (Vault City, New Reno, nu era totul nisip si dughene). Si ce tare e noul Pip Boy, animat and stuff.
Dar faza cu creatul de settlement cred ca putea sa fie mult mai elegant implementata. Cand jucam New Vegas chiar ma gandeam la asa ceva, dar intr-un mod mult mai coerent facut. Ar trebui totul bazat pe dialog mai degraba, sa existe personaje cu care vorbesti de-a lungul jocului, cu care legi niste relatii, pe care eventual poti sa ii convingi sa se mute pe parcurs, totul luand in considerare actiunile tale prin lume. Dupa care casele si rahaturile sunt construite de ei, incet, pe niste perioade de timp cat de cat credibile, dupa ce s-a stat de vorba si s-a cazut de acord rezolvand diverse disensiuni in cadrul grupului (o tipa medic zice ca vrea mai intai sursa apa sa nu depindem de caravane, un dement care e bun la facut arme insista sa facem turete si garduri ghimpate sa nu ne rupa deathclaws pantalonii si sa nu ne violeze raiderii femeile, doi frati fermieri zic ca vor mai intai sa repare o casa darapanata, sa nu mai doarma lumea in rahat si ploaie, etc. fiecare cu opinii destul de bune dar fiecare cerand resurse si timp, ce trebuie puse la cale intr-o anumita ordine, altfel incep sa moara oameni sau sa se care in alta parte). In timp ce orasul se pune pe picioare, tu incerci sa rezolvi probleme logistice, sa aduci mercenari, sa potolesti clanuri de raiders, sa bati palma cu niste California Rangers dezertati si fugiti d'acasa sa vina de partea ta, sa furi chestii necesare de la Brotherhood, i.e. sa incerci sa stabilizezi zona. Dar asta desigur ar necesita ceva mai multa munca daca esti developer decat sa arunci o bucata de editor si sa faci rahaturi sa apara in joc un-doi. Si nu cred ca ar satisface deloc retarzii care joaca minecraft, sau jocuri gen Medieval Engineers unde construiesti prostii fara management real, treburi simple care fac pe orice idiot sa se simta "designer".
Exista o discrepanta mecanica destul de mare. Pe de o parte vorbesti cu personaje si ai o lume care se misca intr-un anumit ritm, pe de alta parte te plimbi prin ea facand bucati intregi de fuselaj si mormane de cauciucuri sa se transforme instant in case si alte rahaturi. Totul ca sa joci o variatie de Tower Defense cu niste raiders. The fuck, leletc. Problema e ca jocul incepe sa para mai putin ca o lume care traieste si are un ritm al ei, in momentul in care indesi in el ceva ce aduce mai mult cu un editor de nivele, si nu ca un element coerent si inchegat cu, sa zicem, "ceasul biologic" al lumii digitale prin care umbli.
In rest imi place, mult peste peisajul plin de mal din Fallout 3, ducand parca mai departe (cel putin vizual) ce au facut Obsidian cu New Vegas.
Dar faza cu creatul de settlement cred ca putea sa fie mult mai elegant implementata. Cand jucam New Vegas chiar ma gandeam la asa ceva, dar intr-un mod mult mai coerent facut. Ar trebui totul bazat pe dialog mai degraba, sa existe personaje cu care vorbesti de-a lungul jocului, cu care legi niste relatii, pe care eventual poti sa ii convingi sa se mute pe parcurs, totul luand in considerare actiunile tale prin lume. Dupa care casele si rahaturile sunt construite de ei, incet, pe niste perioade de timp cat de cat credibile, dupa ce s-a stat de vorba si s-a cazut de acord rezolvand diverse disensiuni in cadrul grupului (o tipa medic zice ca vrea mai intai sursa apa sa nu depindem de caravane, un dement care e bun la facut arme insista sa facem turete si garduri ghimpate sa nu ne rupa deathclaws pantalonii si sa nu ne violeze raiderii femeile, doi frati fermieri zic ca vor mai intai sa repare o casa darapanata, sa nu mai doarma lumea in rahat si ploaie, etc. fiecare cu opinii destul de bune dar fiecare cerand resurse si timp, ce trebuie puse la cale intr-o anumita ordine, altfel incep sa moara oameni sau sa se care in alta parte). In timp ce orasul se pune pe picioare, tu incerci sa rezolvi probleme logistice, sa aduci mercenari, sa potolesti clanuri de raiders, sa bati palma cu niste California Rangers dezertati si fugiti d'acasa sa vina de partea ta, sa furi chestii necesare de la Brotherhood, i.e. sa incerci sa stabilizezi zona. Dar asta desigur ar necesita ceva mai multa munca daca esti developer decat sa arunci o bucata de editor si sa faci rahaturi sa apara in joc un-doi. Si nu cred ca ar satisface deloc retarzii care joaca minecraft, sau jocuri gen Medieval Engineers unde construiesti prostii fara management real, treburi simple care fac pe orice idiot sa se simta "designer".
Exista o discrepanta mecanica destul de mare. Pe de o parte vorbesti cu personaje si ai o lume care se misca intr-un anumit ritm, pe de alta parte te plimbi prin ea facand bucati intregi de fuselaj si mormane de cauciucuri sa se transforme instant in case si alte rahaturi. Totul ca sa joci o variatie de Tower Defense cu niste raiders. The fuck, leletc. Problema e ca jocul incepe sa para mai putin ca o lume care traieste si are un ritm al ei, in momentul in care indesi in el ceva ce aduce mai mult cu un editor de nivele, si nu ca un element coerent si inchegat cu, sa zicem, "ceasul biologic" al lumii digitale prin care umbli.
In rest imi place, mult peste peisajul plin de mal din Fallout 3, ducand parca mai departe (cel putin vizual) ce au facut Obsidian cu New Vegas.
Re: Fallout 4(?)
Eu l-am jucat strict pentru explorare, mi s-a părut că a avut multe momente bune de genul ăsta (cum de fapt au şi Skyrim sau Oblivion). Mai mult partea în care cauţi ceva interesant, te atrage un loc şi descoperi ce e acolo. E drept că, de cele mai multe ori, după ce exploram un loc, rămâneam destul de dezamăgit. Dar tensiunea şi misterul de început, alea au fost okTG » 17 Jun 2015, 17:09 wrote:A, eu probleme cu F3 am avut și doar prin prisma jocului în sine

LE - Dintr-un interviu pentru GS:
One final question then: Of all the aspects of Fallout 4 that you're working on, which is the one you're most proud of?
The world itself is always the most important thing to us. The big question: Is this fun to explore? Does it reward my curiosity? That is absolutely crucial.
Aş zice că nu mint, deşi eu unul m-am simţit mereu mai răsplătit cutreierând chestii făcute de Obsidian.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6805
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Fallout 4(?)
They should legitimately make caps a viable paying option.
I'm livin' in a love shadow
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6805
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Fallout 4(?)
Eu inca sunt intrigat ce Power Armor. Din cate am vazut pana acum, nu pare a fi o armura ce o porti purta mereu si folosi orice arma & shit, ca in jocurile precedente. Nu stiu inca sigur daca e un lucru rau sau bun. Parca pare mai plauzibil sa nu o folosesti mereu (ca e practic un tanc) dar e ciudat sa stii ca o puteai folosi pana acum, sau ca cel putin te-ai mai jucat cu ea inainte.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6805
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Fallout 4(?)
Minimum:
Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
Recommended:
Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent
Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
Recommended:
Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent
Re: Fallout 4(?)
Deranjant, dar nu capat de lume.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
Re: Fallout 4(?)
Weird, credeam ca postul e despre "fanii Fallout pun intrebari traznite", nu despre raspunsuri.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Fallout 4(?)
E nasol daca n-ai internet nelimitat sau la viteze proaste aka jumatate din piata americana.sekaba wrote:Deranjant, dar nu capat de lume.
Re: Fallout 4(?)
Complicat ca si control scheme? Cam toate RPG-urile multiplatform din ziua de azi au control scheme-ul optimizat pentru controllere.Cimitri wrote:De ce nu? Mi s-ar parea complicat pe consola.
Re: Fallout 4(?)
POATE jumatate din americani nu au net nelimitat sau la viteze proaste, dar sigur nu jumatate din cei care joaca/cumpara jocuri.DarthZombie wrote:E nasol daca n-ai internet nelimitat sau la viteze proaste aka jumatate din piata americana.sekaba wrote:Deranjant, dar nu capat de lume.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
Re: Fallout 4(?)
Eu te cred dar pe mine ca si PC-user nu m-ar atrage foarte tare sa joc un RPG 3rd person cu statistici si tabele si alocari de skill-uri si de navigat prin inventare din minut in minut folosind un controller. Mi se pare cam mult "handjob"cg1700 wrote:Complicat ca si control scheme? Cam toate RPG-urile multiplatform din ziua de azi au control scheme-ul optimizat pentru controllere.Cimitri wrote:De ce nu? Mi s-ar parea complicat pe consola.

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests