Dispatcher

Discuții axate pe jocurile ce ne pun nervii și reflexele la încercare.
Post Reply
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1904
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Dispatcher

Post by tnt »

http://store.steampowered.com/app/341980/

Damn, this looks good! Un fel de Outlast in spatiu lol (Routine, where the feck are you?)
User avatar
DreadWing
Headless Kamikaze
Posts: 297
Joined: 2 Mar 2014, 21:13

Re: Dispatcher

Post by DreadWing »

User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5129
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Dispatcher

Post by TG »

I'll take joke reviews over Kotaku any day of the week.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1904
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Dispatcher

Post by tnt »

Adevarul e ca pare suspect numai cand te uiti la pret, dar pentru mine genul asta de jocuri a devenit favorit, faptul ca nu ai arme si nu te poti apara does the trick for immersion. De cativa ani nu ma mai atrage niciun joc single player mai mult decat dat cateva clickuri si lasat balta. Doar Amnesia, Outlast, Alien Isolation mi-au aprins din nou beculetu pt jucarele ca pe vremea h3, bg2, sshock2. E bine ca genul asta incepe sa prinda aripi, pana la Outlast numarai jocurile astea pe putzulica.
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Dispatcher

Post by caleb »

Hai sa nu exageram, fara sa am vreun fetis deosebit pot enumera vreo 5 titluri Silent Hill, Call of Cthulhu, Penumbra, ala cu vaporul dupa o povestioara cu seful de trib whatever its name was, Condemned, Pathologic, seria Thief, bucati din Deus Ex, Obscure, STALKER, Blair Witch Project, Nocturne, Project Eden, Undying, Jericho si daca extindem la jocuri fara un gen horror anume, dar cu anumite bucati care te baga-n sperieti (Doom3, FEAR etc.) ajungem posibil la alt ordin de marime.

Mie-mi place horror-ul unde nu-l caut, de exemplu in primul Far Cry, cand se transforma totul intr-un alien fuckfest pe care nu-l asteptam de nicio culoare, exact ca-n From Dusk Till Dawn, ala a fost un moment excelent din istoria mea cu jocurile. Astea cu tarat prin coridoare si fugit de sunete si bau bau sunt fumate rau, nu prea ai ce sa adaugi in conventile astea de gameplay fata de ceea ce s-a facut deja. Incubation FFS :)

Dar ma bucura ca si fanii nisei primesc o raza de lumina pe hdd-urile lor, e mare lucru, pe bune :)
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3310
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Dispatcher

Post by MC »

In afara de Penumbra cred ca in toate celelalte jocuri enumerate de tine ai arme.
Cred ca tnt se referea la jocuri gen Amnesia/outlast in care tot ce tre sa faci este sa te tupilesti in dulapuri pt ca nu ai arme.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6277
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Dispatcher

Post by Mahdi »

tnt wrote:faptul ca nu ai arme si nu te poti apara does the trick for immersion
Depinde. Ca să îți dau un exemplu recent, cele mai immersion breaking momente din SOMA erau fix cele cu carcalaci mișunând prin împrejurimi. De multe ori nu era prea evident ce trebuie să faci -> moarte repetată -> imersiune înlocuită cu frustrare.
REMEMBER CITADEL
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Dispatcher

Post by caleb »

Da, pricep subgenul, doar că reprezentarea austeră mi se pare pe măsura opţiunilor de gameplay. E şi o nuanţă BDSM pe undeva pe acolo în materie de interactivitate :) Unde ai neapărată nevoie să recurgi neapărat la dezarmarea protagonistului pentru horror, mi se pare un fel de scurtătură printre metode mult mai creative şi diverse de a induce starea respectivă. That's all. Eu încă văd jocurile, aka Games, reprezentate prin game>play. Ori una e să furi controlul, una să limitezi opţiunile şi cu totul alta să institui groaza fără a „lua” nimic de la jucător. Poate chiar din nimereală, fiindcă până la urmă experienţa unui individ cu jocul nu înseamnă cu nimic mai puţin decât convenţia jocului în sine. Ba chiar aş susţine că multe jocuri clasice sunt un biet schelet (solid, ce-i drept) pentru construcţia pe care o face oricine le vizitează. Unele merg chiar între reperele astea, vezi Silent Hill 2, de exemplu.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1904
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Dispatcher

Post by tnt »

Din partea mea daca se poate induce starea de groaza (e.g. sa joci cu senzatia de frica din confortul scaunului tau, nevoit sa iei pauze cat mai dese) si daca inarmezi protagonistul pana in dinti, cu atat mai bine, sa vina FPS-urile horror! Dar nu vad care sunt alea ce au reusit sa obtina asta in ultima vreme; Undying a fost scary si al dracu de bun la vremea lui, as fi intr-adevar tare curios de un remake. Call of Cthullu si FEAR au fost si ele decente la vremea lor, but not quite there. Apare Doom 4 care arata foarte bine, dar e mai degraba gore decat scares. Silent Hill are camera aia immersion breaking, la fel si in Alan Wake. Un exemplu mai recent ar fi Dead Space: horror FPS, actiunea se petrece in spatiu - seems perfect, dar nu e decat un gore fest repetitiv. Reteta Amnesia/Outlast mi se pare foarte potrivita, chiar daca uneori devine trial and error cum zice Mahdi si mai trebuie lucrat, but it's the way to go. Protagonistul trebuie sa aiba handicapul de a fi inferior, dupa parerea mea aici era buba.

Si eu sunt placut suprins de elemente horror acolo unde nu le caut, e unul din motivele pentru care System Shock 2 mi se pare una din cele mai mari realizari in domeniul jocurilor; a reusit sa induca o anumita stare fara sa-si propuna musai, fara sa fie un doar un horror game, din punctul meu de vedere e cel mai atmosferic joc facut vreodata; pacat ca s-a luat directia gresita cu succesorii 'spirituali', but you can only make one magnum opus.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14875
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Dispatcher

Post by ola small dickie »

Mie foarte spooky mi s-a parut Scratches. Un adventure foarte misto, fara arme.

"Great story and atmosphere. Pitch perfect soundtrack; layered environment; good voice acting; creepy conclusion. Scratches is a great adventure game that shouldn't be missed by anyone who enjoys a story well told within a scary, gothic presentation." adventure gamers
Post Reply

Return to “Action”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests