Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Locul in care ne intalnim si discutam de dimineata pana seara

Care dintre modelele astea satisface criteriile prezentate în prima postare cel mai bine, dupa tine?

Skoda Octavia
6
46%
Dacia Duster
2
15%
Opel Astra / Zafira
2
15%
Ford Focus /C-Max
1
8%
Hyundai i30 CW
0
No votes
Renault Megane/Laguna
0
No votes
Citroen C4/C5
0
No votes
Kia Ce'ed
0
No votes
VW Golf
1
8%
Lasa fiţele şi caută un Logan nou diesel în stare bună full option
1
8%
 
Total votes: 13
User avatar
oldsnake
Zergling
Posts: 124
Joined: 4 Mar 2014, 01:08

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by oldsnake »

Eu am experienta cu Skoda Octavia Combi, an de productie 2006, preluata de la senior cam de 4-5 ani. Am luat-o cu 50.000 de km, acum sunt la 115.000.

Intai cu partile bune

E o placere de condus, e Spatioasa, incap in spate si catel si purcel, cu tot cu cotet.
Am bagat-o prin toate coclaurile posibile si nu mm-am blocat decat de cateva ori (din prostie).
Motorul e de 1.6 pe benzina si pentru mers din baza la bomba (pentru bruta) e suficient. Doar pe serpentine la munte cu 4 oameni si bagaje cacalau am simtit-o lenesa. Consumul in oras e pe la 8-9-10, media as zice ca e intre 8 si 9, iar in afara pe la 6, cu 7 virgula pe autostrada.
Marea mea multumire ar fi legata de faptul ca incap multe in spate plus 2 biciclete in varf.

Minusuri

Service-ul Porsche. Un bulion jumate stergatorul, 17 bulioane o baterie "originala" Skoda ( ce naiba o fi si aia), 8 bulioane una " no name" de la Varta ( pe care an luat-o pana la urma din alta parte cu 4). Ca sa-ti faci o idee, ultima oara cand am fost la ei (cand am luat-o de la tata) am lasat 60 de bulioane cu nu stiu ce mega discount ( bucse, curea de distributie, revizie si un polish ca era la reducere, lol).
De atunci am dus-o prin alte parti si e mult mai bine.
Din pacate cam de un an au inceput niste probleme care ma imping iar spre service-ul oficios: pe rand au inceput sa am probleme cu deschisul usilor din spate (intai una apoi si cealalta). Baietii lla care merg de obicei nu au gasit o solutie asa ca....

O alta problema aparuta tot de anul trecut este consumul de ulei. Daca mergeam pe autostrada la um moment dat se aprindea becul de alarma si trebuia sa completez. Am schimbat bujiile in februarie si acum tre sa pun ulei cam la doua saptamani, chiar daca raman in oras. Se pare ca tot la Porsche e de rezolvat si asta.

Inca o chestie. E o madina grea si la drumurile din scumpa noastra tara am schimbat cam des bucsele si capetele de bara. Dar si aici e o chichita. Cand le-am schimbat la Porsche m-au tinut vreo 3 ani, la baieti le-am mai schimbat de 2 ori intre timp.

Concluzii

E o masina buna, care s-a pliat foarte bine pe nevoile noastre. Probabil o sa se plieze in continuare dupa ce se rezolva problemele de mai sus.

NB1 Inainte de Skoda am condus un Oltcit. Ha. Saltul a fost imens, desi mi-a placut mult si Oltcitul. Ce imi lipseste de la Oltcit e plecatul cu scart de la semafor, cilindrii aia in V faceau diferenta.

NB2: Mi-as lua tot Skoda? Cred ca da. Desi nevasta suspina dupa un 4x4. Ceea ce ne duce la Duster. Nu prea cred.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3305
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by MC »

marvas pe unde te ascunzi?:D
Ia pune osul aici la treaba si zine de Focusul tau. :)

Ah si Caleb daca iti iei ceva pe diesel cu turbosuflanta sa fii mega atent si sa faci o verificare in prealabil la turbo.
Eu am patit la BMW-ul meu cu care m-am dus imediat dupa ce l-am cumparat sa-i schimb tot ce inseamna consumabil (inclusiv uleiul din cutia de viteze care cica nu se schimba la BMW ca ar fi lifetime + filtru ulei tot de la cutie cu tot cu capacul de la cutie ca nu se pot schimba altfel) si mi-au spus ca rotorul de la tubosuflanta are joc orizontal si vertical si ca ar trebui trimis la reconditionat. Zis si facut dupa ce in prealabil mi-au aratat piesa si m-am convins singur ca are joc. L-am trimis la Bucuresti si m-a costat 1200 lei reconditionarea cu garantie 1 an. Ma suna aia si cica "Domnu asta era bomba cu ceas..."
Din ce am inteles daca nu verifici si crapa rotorul ala risti sa o ia pe ulei cum se spune. :) In momentul ala masina chiar daca opresti motorul merge pe ulei si il arunca pe tobe afara si apoi risti sa futi motorul de tot daca nu opresti la timp. La automata e si mai grav ca nu poti scoate din viteza fara sa futi cutia. Se tureaza ca nebuna peste limita ce o arata in bord...Cumplit mod de a muri pentru o masina :D
Deci mare atentie la turbo la astea second.
Eu am avut doar benzinare inainte si nu am stiu de treaba asta care e valabila cam pentru orice masina cu turbo.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4602
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by McWilliams »

chestr0ny » Fri Apr 24, 2015 1:56 pm wrote:Apa curenta, electricitate, toaleta in casa, frigider cu mancare in el... maine-poimaine te trezesti ca nu mai trebuie sa vanezi mamuti si sa culegi zmeura salbatica in timp ce te ascunzi dupa bolovani ca sa nu te manance pterodactylul.

Chester, din curiozitate - cu accent pe CUR - spune-mi si mie, respectiv publicului larg, ce anume ai avut de facut la examenul auto pentru obtinerea permisului. Apoi eu iti voi raspunde ca undeva la jumatate din "manevrele" necesare si obligatorii pe care, teoretic, le inveti la scoala de soferi, acum le poate face o masina dintr-o simpla apasare de buton. Perfect de acord cu exemplul tau, insa... cand eu folosesc apa curenta, electricitatea, toaleta din casa sau frigiderul, imi place sa cred ca nu pun in pericol alte persoane. Spre deosebite de o masina care poate sa faca mai multe decat stie soferul ei.

Afla de la mine, daca nu ai realizat deja asta din proprie experienta, ca sofatul nu este o activitate fara riscuri. Ceea ce inseamna o responsabilitate mai mare asezata pe umerii celui care o intreprinde. Eu nu zic ca poti omori oameni folosind sistemul de parcare automat. Sau ca nu ar fi ceva folositor. Insa spun ca poti deveni leguma la volanul (daca va mai exista o asemenea piesa intr-o masina moderna, peste 5-10 ani) masinii, avand cu totul si cu totul alte activitati decat sofatul. Si desi sunt sigur ca sunt multe accidente care se petrec pe colacul de la buda, cele care implica autovehicule tind sa aiba urmari mai grave si, uneori, permanente.


In versiunea scurta, condusul unei masini are nevoie de atentie (sporita) din partea soferului uman. Indiferent cat de simplu si de eficient ar fi daca s-ar conduce singura.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by .chester »

Sunt destul de sigur ca in momentul in care vom ajunge sa avem in circulatie masini care se conduc singure, vor fi dotate si cu tehnologia necesara evitarii coliziunilor random. Deci soferul uman nu va avea de ce sa-si faca griji. Vorbim de un viitor ipotetic, desigur, nu sunt cercetator in domeniu si nu garantez ca fix asa vor functiona lucrurile. Dar sunt convins ca in astfel de cercetari, accentul se pune in primul rand pe siguranta. Deci da, cred ca voi putea linistit sa dau o holo-laba pe bancheta din spate in timp ce masina se conduce singura catre Mamaia. YOLO.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4602
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by McWilliams »

Daca toate masinile ar fi identice, dpdv tehnic, atunci s-ar putea sa iti tin companie in activitate... Erm, nu pe aceeasi bancheta, sper ca se subintelege. Dar cum unele masini sunt mai bune, iar altele, mai putin bune, pentru ca inegalitatein lume, atunci iti recomand sa te abtii de la a fi Faptain Oblivious cat timp esti in trafic. Pentru binele tuturor partilor implicate.

Ma rog, ideea de la care plecasem si pe care este posibil sa nu o fi emis este ca as prefera ca masinile sa aiba optiunea de a trece pe varianta "pilot automat" atunci cand doresti asta, nu sa te oblige de la cumparare sa alegi fie faci tu totul, fie face masina totul, si n-ai cum sa te mai razgandesti dupa asta. La fel de bine, s-ar putea sa fie de vina sechelele mele de vina de cand era sa intru intr-o dudie care avea intr-o mana un telefon, iar in alta un ruj si cauta sa imi taie calea considerand ca pilotul automat o sa semnalizeze schimbarea directiei de mers de la sine.
Last edited by McWilliams on 24 Apr 2015, 18:44, edited 1 time in total.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3305
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by MC »

McWilliams » Fri Apr 24, 2015 4:55 pm wrote:
chestr0ny » Fri Apr 24, 2015 1:56 pm wrote:Apa curenta, electricitate, toaleta in casa, frigider cu mancare in el... maine-poimaine te trezesti ca nu mai trebuie sa vanezi mamuti si sa culegi zmeura salbatica in timp ce te ascunzi dupa bolovani ca sa nu te manance pterodactylul.

Chester, din curiozitate - cu accent pe CUR - spune-mi si mie, respectiv publicului larg, ce anume ai avut de facut la examenul auto pentru obtinerea permisului. Apoi eu iti voi raspunde ca undeva la jumatate din "manevrele" necesare si obligatorii pe care, teoretic, le inveti la scoala de soferi, acum le poate face o masina dintr-o simpla apasare de buton. Perfect de acord cu exemplul tau, insa... cand eu folosesc apa curenta, electricitatea, toaleta din casa sau frigiderul, imi place sa cred ca nu pun in pericol alte persoane. Spre deosebite de o masina care poate sa faca mai multe decat stie soferul ei.

Afla de la mine, daca nu ai realizat deja asta din proprie experienta, ca sofatul nu este o activitate fara riscuri. Ceea ce inseamna o responsabilitate mai mare asezata pe umerii celui care o intreprinde. Eu nu zic ca poti omori oameni folosind sistemul de parcare automat. Sau ca nu ar fi ceva folositor. Insa spun ca poti deveni leguma la volanul (daca va mai exista o asemenea piesa intr-o masina moderna, peste 5-10 ani) masinii, avand cu totul si cu totul alte activitati decat sofatul. Si desi sunt sigur ca sunt multe accidente care se petrec pe colacul de la buda, cele care implica autovehicule tind sa aiba urmari mai grave si, uneori, permanente.


In versiunea scurta, condusul unei masini are nevoie de atentie (sporita) din partea soferului uman. Indiferent cat de simplu si de eficient ar fi daca s-ar conduce singura.
De fapt e chiar invers. Nu stiu daca stii dar masinile din prezent dotate cu sisteme de evitare a coliziunii, asistare la parcare, asistare la parasirea directiei de mers etc sunt sisteme DE SIGURANTA si nu inlocuiesc activitatea si atentia pe care trebuie sa o depuna soferul cand conduce.
Sa luam ca exemplu sistemul de avertizare la schimbarea directiei de mers sau sistemul de mentinere a directiei.
Acest sistem presupune in primul rand drumuri marcate corespunzator si nu cu marcaje sterse. Ceea ce nu prea e cazul in tarisoara noastra. Dar totusi.
daca spre exemplu masina vede/simte ca depasesti marcajul continuu de pe margine drumului (pe sensul directiei tale de mers evident) corecteaza usor directia si pune masina pe trasa corecta (NU ia curbe singure inca), dar poate sa corecteze in caz ca soferul nu e atent e distras sau mai stiu eu ce. Daca iei mainile de pe volan si le tii asa cateva secunde crezand ca masina ta va merge singura incepe sa te avertizeze sa pui mainile pe volan si scoate un sunet continu puternic. Cum ai pus mainile pe volan masina "simte" si avertizarea se opreste.
Mai exista sistemul de avertizare cand ai masina in "unghiul mort al oglinzii retrovizoare". se aprinde un triunghi pe oglinga astfel incat sa iti atraga atentia.
Sau cu ce e rau un sistem capabil sa franeze masina la viteze reduse daca apare un obstacol neprevazut, gen sare un copil dupa o minge in mijloculu drumului si tu in clipa aia te uitai ptr 1 sec in alta parte?
Etc etc etc
Nu vad cum aceste sisteme pot duce la aparitia mai multor accidente decat ar fi in lipsa lor.
Last edited by MC on 24 Apr 2015, 18:46, edited 1 time in total.
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by sekaba »

DANiel » Thu Apr 23, 2015 10:16 pm wrote:
sekaba » 23 Apr 2015, 20:04 wrote:De ce? De cate ori crezi ca un om normal se trezeste in situatia de a avea nevoie de 4x4?
Traiesti in Romania. Totul e posibil.
Conduc de peste 12 ani in Romania si in 99% din cazuri nu am simtit nevoia de masina 4x4. Daca stai si muncesti in oras, nu mergi pe munte cu masina, nu esti genul "aventurier", nu are rost sa dai bani in plus pt 4x4. Pt condus in Romania e buna o masina cu garda la sol cat mai inalta, deci clar avantaj pt duster si logan. 4x4 daca nu obisnuiesti sa te lupti cu natura nu vad rostul.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4602
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by McWilliams »

Pentru ca nu mai gandesti tu deciziile, le gandeste altcineva/altceva pentru tine. Atunci nu mai esti sofer, ci esti pasager al masinii. Este un caz dus extrem, dat fiind discutia de fata, asa ca o las moarta.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by caleb »

@snake - Mulţumesc mult că te-ai obosit să povesteşti pe aici, e important să ştiu cam care e experienţa la service-ul oficial. Mă temeam că te cam ard la buzunar - iar vizitele pe acolo sunt de aşteptat - măcar pentru revizii. Şi asta probabil se aplică la fel de bine şi pentru Octavia 2, la care mă uitam. Înţeleg că e o idee mai ok să-ţi procuri jucăriile de schimb din alte surse şi să le laşi lor doar manopera. Chiar şi aşa. 17 milioane o baterie?!! WTF, doar nu e nucleară.
Din câte am înţeles, prima generaţie de Octavia a fost cu anumite probleme iniţiale care s-au mai corectat între timp - dar uite că la nouă ani tot se ţine OK. Bine, e valabil şi pentru Logan şi în general pentru orice model princeps.

Chiar, la câţi km / ani sunt reviziile recomandate de Skoda?

@MC - Mulţam fain de heads up cu verificarea la turbo. E de notat, musai. Şi da, îmi trecea şi mie prin cap că o cutie automată poate însemna belele extra. M-aş mulţumi cu una cu timonerie comodă pentru oraş. La Duster şi în general la daciile noi pe diesel e ok, exceptând faptul că intră cam repede într-a şasea. Adică e click click dar dai click cam des.

@offtopic Măi eu zic că dacă tot vreţi să frecaţi buha pe bancheta din spate, există taxiuri, limuzine particulare cu şofer, transport în comun. Pentru mine maşina e o necesitate, dar asta nu înseamnă că nu-mi face plăcere să o conduc măcar uneori.
În Braşov e încă respirabil, plus că e amuzant să te dai cu o căcăstoare de Logan şi să faci prin trafic nervoşi cu motoare de trei litri care te claxonează să dispari deşi ai deja 80 la oră, fac cu farurile şi eventual îţi taie faţa dacă au ocazia pentru a se împotmoli cu prima ocazie din nou, asta doar ştiind să te încadrezi bine şi să menţii şvungul, bătrâneşte.

Mda, Skoda îmi cam face cu ochiul, aş vrea o experienţă mai car-like, nu de carton, dar totodată alegerea raţională şi economică ar putea fi mai degrabă un Duster 4x2. 70 de lei impozit, taxe în general micuţe, costuri şi consum similare cu loganul diesel şi destul de înaltă cât să nu te mai uiţi după rampe prin oraş :) (nu că aş fi izbutit să frec burta Loganului vreodată de ceva). Cu AC şi ESP pare chiar atrăgător.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3305
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by MC »

Dupa ce ti-am vazut preferintele si eu zic ca ti-ar place un Duster. Sincer si mie cred ca mi-ar place un Duster cateodata. in Skoda e posibil sa ai mai mult "confort" in sensul de material un pic mai de calitate si poate o pozitie mai buna la condus. depinde si cum preferi. Mie imi place sa stau mai sub volan. De exemplu la Megane e inalta pozitia de condus oricat de jos lasi scaunul zici ca esti in camion sau autobuz.
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by caleb »

Da, cred că Duster va fi, mai ales că şi experienţele culese de la prieteni şi rude au indicat costuri sensibil mai mari pe termen lung pentru celelalte variante ceva mai confortabile.

Mulţumesc pentru sugestii şi povestiri :)
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by caleb »

Ca să-i pun capac, să aibă și încheiere. Duster a fost, 4x2 dci 85cp (80.000 km la cumpărare, fără probleme și foarte ok înreținut) și în retrospectivă nu cred că puteam face o alegere mult mai bună. În oraș face slalom lejer când ești pe fugă, se întinde bine peste specificații și pe autostradă, iar în ultima lună și ceva de circulat doar prin oraș scoate 6,5-6,6 (și nu merg tocmai moșnegește). În cabină e cam zgomotoasă pentru ascultat Schubert :) dar te obișnuiești. În rest, suprinzător de stabilă și sprintenă odată ce m-am obișnuit cu ea. Suprinzător e și cât de bine se manevrează, are unghiuri generoase de virare și e mega simplu de vârât și în parcări laterale unde înainte aș mai fi coborât să mă asigur că nu pleznesc ceva. Cațără și coboară mai bine decât te-ai aștepta de la un crossover/miniSUV. Ce nu: interiorul e spartan (dar bine finisat și rezistent, am baftă să nu aibă greieri) și lipsesc elemente de confort și ergonomie care erau standard pentru mărci mai acătări și prin 2003-2004. Nu le simt lipsa, dar nici nu m-aș fi supărat dacă le avea. Altele: pe Aux In sistemul de sunet se aude fantastic, mult peste așteptări. Scaunele sunt și ele comode și nu „anchilozezi” după o zi de stat în ea pe drumuri.

Bonus: arată chiar fain pe backdrop cu verdeață (it's the brownie). Așa că o pot recomanda, e mai multă mașină decât mă așteptam, taxele sunt minuscule, asigurările (cât ține de mașină și nu de șofer) așișderea.

P.S. - S-a confirmat încă o dată, dacă mai era nevoie, că mai bine iei de la unicul proprietar din țară decât de la vreun bișnițar, chit că nu lasă la fel de mult din preț. Ăia care nu lasă, cam știu ei de ce. Prima variantă era de la a doua categorie și la un examen atent avusese fața ruptă, lonjeroanele sudate, deci watch out for those assholes că te și pun pe drumuri degeaba.
User avatar
rdo
Hammer Haunt
Posts: 1095
Joined: 3 Mar 2014, 23:56
Location: Bucharest

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by rdo »

S-o conduci sanatos!
Pret?
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by .chester »

Zi si pretul, pentru fratii de la Constanta care merg la Murighiol cu microbuzul.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Care maşină de familie credeţi că s-ar potrivi?

Post by caleb »

Negociat la 7.800 de la scorul de 7.950 pe motiv că m-am deplasat eu şi clasicul <ultim preţ>. În condiţiile în care nouă fusese vreo 14.000 şi am găsit-o în stare super ok şi condusă cum se cuvine (era o tipă cu picior de racing, n-a lăsat dizălu să puturoşească defel), mi s-a părut genul de târg corect. Plecasem cu ideea să dau 7.500 şi am sărit puţin peste buget, ea plecase iniţial de pe la vreo 8.500 dar era şi aia cam nerealist.
Oricum, tot ce văzusem pe la 7.500 sau mai puţin era fie rulat pe afară (şi eventual ascuţit bine după buşeală), fie nivel de dotări basic (no AC, no nuthin'), fie benzină şi basic fie forjat ca naiba. Prin comparaţie, asta n-avea picior de rugină, motorul torcea precum Garfield sătul în sufragerie, doar uşoare urme de la portiere trântite de ţărani (aproape invizibile, irelevante), o încuietoare pe dreapta „încercată” de ceva şuţi (easy fix), un senzor de parcare decalibrat şi o buşeală minoră sub sigla de pe haion. Chestii cumva indezirabile într-o lume perfectă, dar cam la ordinea zilei IRRL (in real Romanian life).
Bulă ăla la care mersesem iniţial, cu lonjeroanele sudate şi cine ştie ce altceva, că mai departe n-am mai căutat, era deja pe la vreo 6.500 şi tot voia s-o mai dea în jos când am luat-o la pas, văzând ce junk vinde după graba în care scădea scorul. Dar a fost drăguţ, confruntat cu întrebarea „ce-i cu sudurile astea de neam prost?”, a făcut „da', ce, e sudată?”, ca-n bancul ăla:
Unul în pădure, se întâlneşte cu pădurarul, care face:
- Dom'le, ai venit la vânătoare ilegală?
- Nuuuu, fac poze.
- Hmm... dar cerbul ăla de pe umărul tău ce-i?
(la care ăla întoarce capul spre umăr, se sperie şi ţipă) :)


Oricum, eu am baftă de un prieten foarte priceput, fără de care nici nu m-aş fi gândit să merg la vânătoare de second, ceea ce recomand şi altora. E plin fie de ţepari, fie de oameni ca mine, care poate nu conştientizează anumite defecte mai mici sau cu efect nasol pe termen lung pe care le-ar avea maşina la un moment dat, iar categoria aia care ştie ce vinde şi îţi spune tot e oarecum rară, aparent.
Post Reply

Return to “Cafenea”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests