


Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
si o sa dai 8-900EU doar pt un jocTG wrote: Dar Valve pot oricând să vină cu un HL3 cu suport Vive
Palmer Luckey @PalmerLuckey
To reiterate, we are not making money on Rift hardware. High end VR is expensive, but Rift is obscenely cheap for what it is.
This. Era de asteptat ca primele periferice ce folosesc o tehnologie importanta noua sa aiba un pret piperat, s-a mai intamplat de n ori in trecut. Probabil o sa mai fie nevoie de una, doua generatii pana vor deveni accesibile pentru average Joe.TG wrote:VR is going to happen, dacă nu e Rift sau Vive marele succes, atunci cu următorii.
cum a fost ce?! 3Dul de la SONYne0lith wrote:This. Era de asteptat ca primele periferice ce folosesc o tehnologie importanta noua sa aiba un pret piperat, s-a mai intamplat de n ori in trecut. Probabil o sa mai fie nevoie de una, doua generatii pana vor deveni accesibile pentru average Joe.TG wrote:VR is going to happen, dacă nu e Rift sau Vive marele succes, atunci cu următorii.
Ia uita-te la sectiunea de comentarii de pe RPS la articolul asta.TG wrote:Nu le-am comparat direct, dar publicul țintă nu e cu totul altul. Sau doar cei fără smartphone își vor lua VR?Ideea e că pe baza componentelor hardware care se vând acum, e ușor să-ți dai seama că există o grămadă de oameni cu configurații mult peste ce e necesar. Pentru ei achiziția unui set VR are sens.
Asta nu e o consolă, deși trebuie dezvoltate jocuri pentru ea. E însă o bucată de hardware, iar sectorul hardware are o secțiune de entuziaști extrem de dedicată. Dacă în primul an doar ăștia cumpără VR, tot e ok. Apoi există Steam VR, chiar crezi că în aceste condiții nu se vor dezvolta jocuri cu suport? It there was ever a driving force...
Mai mult, nu subestima puterea de cumpărare când vine vorba de gadget-uri. Poate că la noi și cu un salariu peste medie tot e mult să dai 700 de euro pe așa ceva, dar în țările unde se vând cărămizi cu mii de dolari... nu.
Hmm, cum a fost mai orice tehnologie importanta la data aparitiei? Unitatile CD-ROM, monitoarele LCD, imprimantele 3D daca vrei sa ne apropiem mai mult de zilele noastre? Toate astea au fost inaccesibile majoritatii initial.ne0lith wrote:zme-ul wrote:cum a fost ce?!
am zis-o si o sa ma repet, VRu s-a nascut mort - exista multi prea multi "jucatori" si prea putine standarde
o sa fie preluat de armata si poate peste vre-un deceniu sa vedem si versiuni cu adevarat de consum
hai sa luam UHDu, ca-i standard bine definit de CEA (3840 × 2160)ne0lith wrote:Hmm, cum a fost mai orice tehnologie importanta la data aparitiei? Unitatile CD-ROM, monitoarele LCD, imprimantele 3D daca vrei sa ne apropiem mai mult de zilele noastre? Toate astea au fost inaccesibile majoritatii initial.ne0lith wrote:zme-ul wrote:cum a fost ce?!
am zis-o si o sa ma repet, VRu s-a nascut mort - exista multi prea multi "jucatori" si prea putine standarde
o sa fie preluat de armata si poate peste vre-un deceniu sa vedem si versiuni cu adevarat de consum
Standardele vor aparea in timp, doar nu te astepti ca la data lansarii sa existe o sumedenie de jocuri gata facute pentru ele. VR-ul e un domeniu de prea mare interes ca sa fie dat uitarii ca varianta de consum. Daca Apple si Microsoft sau Sony si Microsoft (vorbind de console) pot coexista, probabil ca pot coexista si cateva periferice pentru VR. Mai ingrijorator ar fi daca am avea doar unul.
Nu eu, dar vor da destui. Au făcut-o și pentru HL2 până la urmă.zme-ul wrote:si o sa dai 8-900EU doar pt un jocTG wrote: Dar Valve pot oricând să vină cu un HL3 cu suport Vive![]()
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest