Dark Souls 3
Re: Dark Souls 3
Din titlu iti dai seama ca trebuie sa te feresti de articolul ala. N-am inteles niciodata moda asta cu "x lucruri pe care TREBUIE sa le stii despre joc cu saptamani inainte de lansare". Fuck that, de ce sa ne umplem de spoilere?
NO COVER. ALL MAN.
Re: Dark Souls 3
E rezumat al filmulețelor de gameplay apărute, prima oră or so. Spoiler e mult spus. Nu văd de ce nu te-ar interesa că povestea din DS3 are legătură strânsă 
Spoiler:
cu primul.

dump CHA
Re: Dark Souls 3
Oh, deci numa' bine trec peste 2 si joc direct DS3. O sa am timp sa savurez si DS2 dupa ce termin cu 3 mai ales ca s-ar putea sa nu mai apara alt titlu in universul Souls.
Ah si incerc sa fac rost si de Daemon Souls pentru PS3.
Ah si incerc sa fac rost si de Daemon Souls pentru PS3.
Re: Dark Souls 3
REMEMBER CITADEL
Re: Dark Souls 3
Alt interviu:
https://www.vg247.com/2016/03/02/dark-s ... interview/
Câteva chestii interesante:
https://www.vg247.com/2016/03/02/dark-s ... interview/
Câteva chestii interesante:
Să sperăm că nu sunt doar vorbe în vânt și hrană pentru hype.“All of Dark Souls 3’s design is basically based on my own personal preference,” he declares when I ask him about the difference between Dark Souls 3 and the previous two titles in the series. That speaks to Miyazaki’s role as an auteur, too, in an age when games driven by one central, publicly visible figure seem to be less frequent. That, I suppose, is why Miyazaki looks so at home watching over this Souls event from above – this really is his baby.
“Dark Souls 2 was of course built and supervised by other people at From Software, and so it matched their preference,” he explains. “So, in terms of the world design, and other elements, my preference is to return to something structurally a little more like the first game, and Bloodborne, with the world a little more connected.”
REMEMBER CITADEL
Re: Dark Souls 3
Nu am jucat BB, dar în DS1 lumea este conectată doar până la Lordvessel. După, se simte exact ca în DS2 cu câteva ramuri pe care avansezi liniar. De-asta speram că au renunțat complet la Warping. Mnah, poate implementarea Warpingului va fi însă mai reușită în DS3.
De asemenea sper că nu s-au grăbit la design, acum la rejucarea DS1 mi-am amintit cât de slabe sunt Demon Ruins și Lost Izalith. De departe cele mai slabe zone din serie. Nu cred că este altă explicație pentru ele decât că rămăseseră fără timp în Development.
De asemenea sper că nu s-au grăbit la design, acum la rejucarea DS1 mi-am amintit cât de slabe sunt Demon Ruins și Lost Izalith. De departe cele mai slabe zone din serie. Nu cred că este altă explicație pentru ele decât că rămăseseră fără timp în Development.
dump CHA
Re: Dark Souls 3
Ei, as zice ca nu e chiar asa.
so yeah, more of that pl0x, daca se poate.
Spoiler:
Arhivele sunt totusi situate intr-un turn mult deasupra lui Anor Londo. Grotele de cristal par sa coboare in elevatie dar tot cred ca esti p fucking far de orice alta locatie din joc, asa ca, fara sa inventezi vreun bullshit elevator care sa taie 3/4 din munte numai ca sa te scoata in curtea lui nu stiu care for no fucking reason, nu mi se pare asa o mare problema ca locatia nu e legata de alte niveluri. Altfel, turnul in sine e foarte dragut, sunt de acord ca grotele sunt mai mehr.
Pe de alta parte, Tomb of the Giants e situat atat de adanc fata de restul jocului ca ajungi sa dai in suprafata lumii, doar la final ai priveliste spre Ash Lake. Pe undeva e firesc sa fie izolat, doar e domeniul mortii plm, nu nod feroviar.
In fine, in ceea ce priveste Demon Ruins si Lost Izalith e evident ca sunt facute in graba si mai neslefuite, dar mie tot mi se par cu mult peste cele mai reusite niveluri din ds2 (yup, I just said that cu ambele jocuri proaspete in minte). Lost Izalith are inamicii cam plictisitori, dar te poti invarti o vreme pe acolo dupa diverse shinies si miniquests.
Pe de alta parte, Tomb of the Giants e situat atat de adanc fata de restul jocului ca ajungi sa dai in suprafata lumii, doar la final ai priveliste spre Ash Lake. Pe undeva e firesc sa fie izolat, doar e domeniul mortii plm, nu nod feroviar.
In fine, in ceea ce priveste Demon Ruins si Lost Izalith e evident ca sunt facute in graba si mai neslefuite, dar mie tot mi se par cu mult peste cele mai reusite niveluri din ds2 (yup, I just said that cu ambele jocuri proaspete in minte). Lost Izalith are inamicii cam plictisitori, dar te poti invarti o vreme pe acolo dupa diverse shinies si miniquests.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Dark Souls 3
M-am exprimat greșit. Nu vroiam să spun că zonele nu au sens în lumea Lordran. Doar că senzația de explorare este liniară, pleci din A și ajungi în B fără abateri (scurtătura secretă făcând excepție). Comparativ cu încâlcitura Firelink-Burg-Parish-Darkroot, e mare diferență.
Na, e bine că ție ți-au plăcut DR și Iza.
Pentru mine ca encounter design singurul merit al lor este faptul că au încercat ceva diferit în Bed of Chaos. Iar ca setting faptul că ai ocazia să închei 3 storylines. În rest, ca mobs și level design sunt șterse at best și chiar atroce pe alocuri (reskinned boss fără niciun lore sau rol? Chain pulling 7 Taurus? 20 Dragon Butts? No thanks)
Na, e bine că ție ți-au plăcut DR și Iza.

Last edited by sebas on 3 Mar 2016, 18:35, edited 2 times in total.
dump CHA
Re: Dark Souls 3
Ei, las' că știm noi, lui Waaagh i-au plăcut fundurile alea de dragoni din Izalith.
REMEMBER CITADEL
Re: Dark Souls 3
Ah, tocmai am terminat din nou ds1. Dem tears
The dragonbutts suck dar sunt o parte destul de mica din nivel. Ruinele propriu-zise mi se par dragute si poti sa scotocesti prin ele dupa diverse lucruri, plus ca ai o gramada de intalniri cu npcuri prietenoase sau ostile destul de reusite. Pacat ca inamicii sunt in mare parte plictisitori. Don't even get me started on the bed of bullshit, cred ca a fost singurul bos la care am murit
.
Now my body is ready. O sa astept cuminte ds3.

The dragonbutts suck dar sunt o parte destul de mica din nivel. Ruinele propriu-zise mi se par dragute si poti sa scotocesti prin ele dupa diverse lucruri, plus ca ai o gramada de intalniri cu npcuri prietenoase sau ostile destul de reusite. Pacat ca inamicii sunt in mare parte plictisitori. Don't even get me started on the bed of bullshit, cred ca a fost singurul bos la care am murit

Now my body is ready. O sa astept cuminte ds3.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Dark Souls 3
Look what I found:

Și eu am terminat DS1 just now. M-au mâncat degetele să continui în NG+ evident, mai ales că în final prinsesem Black Knight Greataxe.
Daaar, DS2 awaits.
I am itching to try a Rob Flynstone build.

Și eu am terminat DS1 just now. M-au mâncat degetele să continui în NG+ evident, mai ales că în final prinsesem Black Knight Greataxe.
Daaar, DS2 awaits.

dump CHA
Re: Dark Souls 3
Citind pe aici mi s-a facut si mie pofta de ds1 ca tot nu l-am mai rejucat de la lansare; dupa vreo 3 ore de teste a modurilor si fixurilor l-am facut ok dar chiar si asa da o senzatie de clunckyness cand mergi sau se misca camera, probabil m-am obisnuit cu portul foarte bun ds2.
Sunt curios cum ma descurc fara fast travel
; desi cand a fost anuntat pt ds2 l-am injurat destul de mult, lipsa de fast travel a fost unul din motivele pt care tot am amanat un replay de ds1 
Sunt curios cum ma descurc fara fast travel


Re: Dark Souls 3
Pai nu-ti trebuie fast travel daca esti baiat serios. Daca ai activat toate scurtaturile, ajungi de oriunde pana oriunde in <30 de secunde pentru bucata de joc in care nu ai warp. In ds2 era intr-adevar nasol fara fast travel, ca trebuia sa bati toata partia inapoi.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Dark Souls 3
Eu progresez incet, dar sigur, in DS1. L-am batut pe Taurus si acum ma gandesc cum sa trec de Hellkite Drake, ca ma prajeste daca ma fatai prea mult prin fata lui.
I'm livin' in a love shadow
Re: Dark Souls 3
Păjeala e un hint: skip him and come back later, much later, când ai să poți să stack fire resist gear. You could cheese him cu ~200 de arrows dar nu se merită.
Du-te pe sub pod în loc, pe la jumatea lui sunt scări în jos. RUN FOREST!
Du-te pe sub pod în loc, pe la jumatea lui sunt scări în jos. RUN FOREST!
dump CHA
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests