Ultimul joc terminat, thread cu note
- DerangedGenius
- Zergling
- Posts: 203
- Joined: 28 Apr 2014, 15:04
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Fudge, acum vreau sa il rejoc.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Da, nici eu nu cred. Cum bine zice Cimitri, RF a fost cunoscut la vremea lui pentru novelty, că aveai environment destructibil. Dar cam atât. Nu e Half-Life, care pe lângă mutatul cutiilor mai are și level design, AI și feel.TG wrote:Red Faction was nice, dar nu cred că a îmbătrânit foarte bine.
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
E o singura faza in tot jocul unde trebuie sa te folosesti de ghimick-ul cu peretii destructibili, in rest e un shooter normal, nu ai destul explozibil sa faci cratere cum te taie capul. Now that I think about it, poate ar merita sa incerc campania cu cheat de unlimited ammo.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
State Of Decay - cel mai distractiv simulator de zombie apocalypse. Grafica slaba si multe buguri, dar merita jucat.
Red Dead Redemption Undead Nightmare (X360) - tot zombie apocalypse, dar mai arcade. In schimb, settingul wild west, personajele si povestea tragico-comica, il ridica sus de tot.
Assassin's Creed Brotherhood - A avut de toate - setting, gameplay, poveste (inclusiv present day stuff). Cam usor, dupa ce te familiarizezi cu toate uneltele din arsenal, dar nu e plictisitor din cauza asta.
Red Dead Redemption Undead Nightmare (X360) - tot zombie apocalypse, dar mai arcade. In schimb, settingul wild west, personajele si povestea tragico-comica, il ridica sus de tot.
Assassin's Creed Brotherhood - A avut de toate - setting, gameplay, poveste (inclusiv present day stuff). Cam usor, dupa ce te familiarizezi cu toate uneltele din arsenal, dar nu e plictisitor din cauza asta.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14870
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
simulator de zombie apocalypse
)) - acum aud de genul asta

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Underrail - fml/10
Inițial mi se părea o chestie simpatică, 30 de ore mai târziu începea să mă prindă, după 70 era un RPG bun, iar la 100 devenise unul dintre jocurile mele preferate. Dacă s-ar juca acum Indie Draft, cu Underrail aș începe. Nu cred că sunt foarte coerent pentru că abia acum l-am terminat.
So, why is it good, lvl? Cred că am mai dat citatul ăsta din RPS, ”Some RPGs are built around systems and some are built around scripts.”. La fel ca Original Sin, Underrail se încadrează în prima categorie, doar că are un ton mai serios și pune ceva mai mult accent pe dialoguri. Cea mai rapidă modalitate prin care pot descrie de ce îmi place e caracterizându-l ca un joc egoist, necruțător și necompromițător, cu un design care atinge cel puțin câte o latură ce mi-a plăcut la toate cRPG-urile pe care le-am jucat până acum.
Ai extrem de multă varietate când vine vorba de build-uri și abordarea situațiilor. Rivalizează Original Sin, doar că Underrail e un joc făcut de trei oameni. Trebuie însă să studiezi puțin path-ul de level up și să-ți faci un plan, altfel vei avea probleme destul de mari, însă dacă faci asta poți obține combinații bestiale, pentru că nu există limitarea claselor. E un fel Pillars of Eternity done right, unde acolo puteai să joci cu orice build, pentru că streamlining. Mai mult, sistemul de oddities e o mică revoluție, to bad no one will notice it.
Lăsând astea deoparte, Underrail e un joc al atmosferei și momentelor. Situații memorabile, atât neintenționate (self made), dar și intenționate, construite cu un talent extraordinar. E păcat că nu le pot descrie prea bine pentru că nu înseamnă nimic celor care nu l-au jucat, dar explorarea west wing-ului din Institute of Thort, întâlnirea cu un anumit personaj care îți schimbă complet modul în care anticipai că se va desfășura povestea, lanțuri lungi de questuri care pot fi ratate și sunt borderline easter eggs dar îți oferă informații în plus despre lumea de joc și o satisfacție aparte că ești acolo și le afli. Ba chiar momentul când îți dă crash și vezi la numele aplicației vechiul titlu al jocului, cate te pune pe gânduri. Sunt prea multe chestii pentru a le putea menționa.
Apoi... Deep Caverns, zona de sfârșit care a cauzat atâtea rage unistall-uri și plânsete pe forumurile jocului. E practic în antiteză cu zonele de final din RPG-uri, tot ce știi și la ce te aștepți e răsturnat și îți fute niște palme peste ceafă până te destabilizează. No, really, jocul ăsta se joacă cu mintea ta, și devul știa foarte bine ce face aici, chiar dacă a trebuit să o dea în chestii ce pot fi considerate bad design. E intenționat, I have no fucking doubt about it, coborârea în Deep Caverns pentru prima dată e un moment genial ce are loc în memoria mea lângă altele din jocuri ca Gothic.
De altfel, lumea e foarte inteligent realizată, deși n-ai zice după primele 200 de tunele vizitate, multe informații și povești sunt exprimate prin mediu, altele pot doar fi deduse, iar altele sunt niște nonsensuri intenționat vagi dar care se porivesc so fucking well încât nu-mi venea să cred că funcționează.
Nu va fi apreciat decât de cei dintr-o anumită nișă, a fost prost promovat, o trivialitate cu un nume similar i-a luat complet fața, va rămâne sub-apreciat forever and ever, dar nu e nimic altceva decât o realizare impresionantă.
Inițial mi se părea o chestie simpatică, 30 de ore mai târziu începea să mă prindă, după 70 era un RPG bun, iar la 100 devenise unul dintre jocurile mele preferate. Dacă s-ar juca acum Indie Draft, cu Underrail aș începe. Nu cred că sunt foarte coerent pentru că abia acum l-am terminat.
So, why is it good, lvl? Cred că am mai dat citatul ăsta din RPS, ”Some RPGs are built around systems and some are built around scripts.”. La fel ca Original Sin, Underrail se încadrează în prima categorie, doar că are un ton mai serios și pune ceva mai mult accent pe dialoguri. Cea mai rapidă modalitate prin care pot descrie de ce îmi place e caracterizându-l ca un joc egoist, necruțător și necompromițător, cu un design care atinge cel puțin câte o latură ce mi-a plăcut la toate cRPG-urile pe care le-am jucat până acum.
Ai extrem de multă varietate când vine vorba de build-uri și abordarea situațiilor. Rivalizează Original Sin, doar că Underrail e un joc făcut de trei oameni. Trebuie însă să studiezi puțin path-ul de level up și să-ți faci un plan, altfel vei avea probleme destul de mari, însă dacă faci asta poți obține combinații bestiale, pentru că nu există limitarea claselor. E un fel Pillars of Eternity done right, unde acolo puteai să joci cu orice build, pentru că streamlining. Mai mult, sistemul de oddities e o mică revoluție, to bad no one will notice it.
Lăsând astea deoparte, Underrail e un joc al atmosferei și momentelor. Situații memorabile, atât neintenționate (self made), dar și intenționate, construite cu un talent extraordinar. E păcat că nu le pot descrie prea bine pentru că nu înseamnă nimic celor care nu l-au jucat, dar explorarea west wing-ului din Institute of Thort, întâlnirea cu un anumit personaj care îți schimbă complet modul în care anticipai că se va desfășura povestea, lanțuri lungi de questuri care pot fi ratate și sunt borderline easter eggs dar îți oferă informații în plus despre lumea de joc și o satisfacție aparte că ești acolo și le afli. Ba chiar momentul când îți dă crash și vezi la numele aplicației vechiul titlu al jocului, cate te pune pe gânduri. Sunt prea multe chestii pentru a le putea menționa.
Apoi... Deep Caverns, zona de sfârșit care a cauzat atâtea rage unistall-uri și plânsete pe forumurile jocului. E practic în antiteză cu zonele de final din RPG-uri, tot ce știi și la ce te aștepți e răsturnat și îți fute niște palme peste ceafă până te destabilizează. No, really, jocul ăsta se joacă cu mintea ta, și devul știa foarte bine ce face aici, chiar dacă a trebuit să o dea în chestii ce pot fi considerate bad design. E intenționat, I have no fucking doubt about it, coborârea în Deep Caverns pentru prima dată e un moment genial ce are loc în memoria mea lângă altele din jocuri ca Gothic.
De altfel, lumea e foarte inteligent realizată, deși n-ai zice după primele 200 de tunele vizitate, multe informații și povești sunt exprimate prin mediu, altele pot doar fi deduse, iar altele sunt niște nonsensuri intenționat vagi dar care se porivesc so fucking well încât nu-mi venea să cred că funcționează.
Nu va fi apreciat decât de cei dintr-o anumită nișă, a fost prost promovat, o trivialitate cu un nume similar i-a luat complet fața, va rămâne sub-apreciat forever and ever, dar nu e nimic altceva decât o realizare impresionantă.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Până la urmă cu ce build l-ai terminat? Eu am jucat binișor după lansare cu un trapper care însă s-a dovenit mult prea sluggish. Urmează să-l reîncep dar nu sunt hotărât cu ce build.
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Mergând exclusiv pe intuiție, am jucat psi, cu vreo 40 de puncte în guns care sunt inutile de la jumătatea jocului încolo dar te mai pot ajuta pe la început. Nu am ales chiar optim toate feat-urile, dar a ieșit bine. Starting stats, 6 AG, INT și PE, 4 la restul și tot ce ce a rămas în Will, apoi pe parcurs doar Will. Ideea e că are multe sinergii, inițial mind control psi nu pare neapărat foarte util, dar după ce iei un anume feat, devine op as fuck.
E mai dificil la început, mai ales că am jucat și pe hard și am avut hp foarte mic, so dintr-o bucată am fost gata (bine, asta a rămas valabil tot jocul), dar după ce găsești mai multe psi skills, se schimbă treaba și devi killing machine. Ofc, nu e cakewalk și pe lângă build trebuie să îți adaptezi gear-ul diferitelor situații. E bine că nu ai continuat cu un trapper, poți face build-uri puternice așa, dar Deep Caverns o să te violeze anal.
E mai dificil la început, mai ales că am jucat și pe hard și am avut hp foarte mic, so dintr-o bucată am fost gata (bine, asta a rămas valabil tot jocul), dar după ce găsești mai multe psi skills, se schimbă treaba și devi killing machine. Ofc, nu e cakewalk și pe lângă build trebuie să îți adaptezi gear-ul diferitelor situații. E bine că nu ai continuat cu un trapper, poți face build-uri puternice așa, dar Deep Caverns o să te violeze anal.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Underrail, bookmarked, pentru cînd oi avea vreme. 10x
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Europa Universalis 4 - 9
Am jucat cu Tara Romaneasca (caderea Constantinopolelui), evident - pentru o experienta Zen. Prima suta de ani am petrecut-o terorizat de turci, de unguri, de polonezi, de toata lumea. Mi s-a urat pupandu-i in fund pe toti. M-am aliat cu ungurii, lituanienii, in timp ce turcii au devorat Balcanii si polonezii au devorat Moldova. Lituanienii s-au luat in brate cu polonezii, iar eu cu o Prusie mica dar vioaie. Prusacii aliati cu rusnacii.
Si cum stateam noi asa, ne-am apucat la rontait polonezi+lituanieni. Si Valahia incepe sa creasca. Long story short, pana la sfarsit a disparut si Polonia, si Lituania, iar eu ajunsesem pana in Crimeea, Kiev, pana sub Cracovia in Nord. Dragutel.
Turcii intr-un final mi-au declarat razboi. Fiind baiat de baiat, i-am combinat cu trei provincii de unguri. Care le-au deschis apetitul pentru mai mult. Pana la urma, din Ungaria mai ramansesera trei provincii pe Adriatica, si 5 sub Boemia, in Nord. Boemia, care devenise alt aliat de-al meu. Dupa ceva frasuiala intre Rusi si Scandinavia (BTW, destul de similare multe chestii cu istoria reala), care nu prea mi-au adus multe foloase, a urmat end-game-ul. A dat Domnul si a venit un ban, asa ca a fost timp berechet.
Eu eram tamponul intre rusi si turci. Meh. Proaspat westernizat (aka anemic rau de tot), rusii pun ochii pe mine intr-un mod neplacut, dar banutii si vorba dulce ii aduc din nou in postura de aliati. Asa ca impreuna facem rapid doua cruciade anti-otomane, cu fronturi in Caucaz si Balcani. Dupa manevre dibace eliberam Serbia, Grecia, eu pun mana pe provinciile bulgare.
Totusi, ramanea problema ungara. Sa nu-i vizitez de loc in sute de ani? Prind un moment in care Austria era intinsa pe 3 fronturi si le iau cele 5 provincii nordice, dupa care vreo 30 de ani convertesc unguri, chestii administrative.
In final, locul 15 mondial, a sasea armata samd.
Una peste alta, un joc de rabdare, in care niciodata n-ai nimic sa-ti ajunga - puncte de dezvoltare, bani, soldati... totul e pe sponci, nu poti risipi nimic. Mult mai slefuit ca EU 3, un joc de referinta. Totusi, pentru mine CK 2 ramane varful.
Am jucat cu Tara Romaneasca (caderea Constantinopolelui), evident - pentru o experienta Zen. Prima suta de ani am petrecut-o terorizat de turci, de unguri, de polonezi, de toata lumea. Mi s-a urat pupandu-i in fund pe toti. M-am aliat cu ungurii, lituanienii, in timp ce turcii au devorat Balcanii si polonezii au devorat Moldova. Lituanienii s-au luat in brate cu polonezii, iar eu cu o Prusie mica dar vioaie. Prusacii aliati cu rusnacii.
Si cum stateam noi asa, ne-am apucat la rontait polonezi+lituanieni. Si Valahia incepe sa creasca. Long story short, pana la sfarsit a disparut si Polonia, si Lituania, iar eu ajunsesem pana in Crimeea, Kiev, pana sub Cracovia in Nord. Dragutel.
Turcii intr-un final mi-au declarat razboi. Fiind baiat de baiat, i-am combinat cu trei provincii de unguri. Care le-au deschis apetitul pentru mai mult. Pana la urma, din Ungaria mai ramansesera trei provincii pe Adriatica, si 5 sub Boemia, in Nord. Boemia, care devenise alt aliat de-al meu. Dupa ceva frasuiala intre Rusi si Scandinavia (BTW, destul de similare multe chestii cu istoria reala), care nu prea mi-au adus multe foloase, a urmat end-game-ul. A dat Domnul si a venit un ban, asa ca a fost timp berechet.
Eu eram tamponul intre rusi si turci. Meh. Proaspat westernizat (aka anemic rau de tot), rusii pun ochii pe mine intr-un mod neplacut, dar banutii si vorba dulce ii aduc din nou in postura de aliati. Asa ca impreuna facem rapid doua cruciade anti-otomane, cu fronturi in Caucaz si Balcani. Dupa manevre dibace eliberam Serbia, Grecia, eu pun mana pe provinciile bulgare.
Totusi, ramanea problema ungara. Sa nu-i vizitez de loc in sute de ani? Prind un moment in care Austria era intinsa pe 3 fronturi si le iau cele 5 provincii nordice, dupa care vreo 30 de ani convertesc unguri, chestii administrative.
In final, locul 15 mondial, a sasea armata samd.
Una peste alta, un joc de rabdare, in care niciodata n-ai nimic sa-ti ajunga - puncte de dezvoltare, bani, soldati... totul e pe sponci, nu poti risipi nimic. Mult mai slefuit ca EU 3, un joc de referinta. Totusi, pentru mine CK 2 ramane varful.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am momente in viata cand nu ma pot opune dorintei de a savura un castron, so
Crysis ftw - 7.5
Inca sunt uluit de cat de mult mi-a placut. Povestea e trasa de par si personajele sunt ridicole pana la punctul in care jocul devine pur si simplu captivant. Poate e de vina faptul ca ma ating atat de rar de astfel de lucruri, dar pe mine mereu ma distreaza aventura muricanului hardass care se lupta singur-singurel cu fortele raului. Ii dau o gramada de puncte pentru gameplay si pentru felul in care au gandit dificultatea maxima. Titlul acesta tocmai s-a alaturat unui club foarte select de jocuri despre care nu concep sa fie jucate altfel decat la cea mai inalta dificultate.
E adevarat ca AI-ul ramane retardat orice i-ai face si cateodata este atat de prost incat rupe complet imersiunea. Ma suisem la un moment dat pe o terasa cu un singur punct de acces si am decis ca e momentul sa devin american sniper. Am scos capul de la cutie o fractiune de secunda, cloak mode on, si am lasat o gaura plumbuita in capul unui chinezoi nefericit din partea ailalta a nivelului, dupa care m-am ascuns la loc. Mancatorii de orez au comunicat insa telepatic si in 2 secunde stia toata armata lui kim cu precizie de gps unde ma aflam. S-au inghesuit toti trupetii de elita ca idiotii pe scari si i-am mitraliat pe toti deodata cu smgul de i-am facut morman. lol.
Din nefericire, jocul se face singur praf de la un punct incolo. Daca in prima parte ai o gramada de abordari viabile pentru fiecare situatie (ghost in & out, intra cu tirul pe poarta si pune de-un rambo II, cloak your way up the watchtower & snipe them etc.), spre ultimele niveluri apar inamici rupti din alt film, overpowered as fuck, astfel ca toate optiunile de joc pe care le-ai avut pana in acel moment se reduc la a trage dupa ei din cloak mode cu arma care ii omoara dintr-un foc.
Oricum, una peste alta merita pentru cine vrea castroane, mai ales daca-l prindeti la 5 lei pe steam.
Crysis ftw - 7.5
Inca sunt uluit de cat de mult mi-a placut. Povestea e trasa de par si personajele sunt ridicole pana la punctul in care jocul devine pur si simplu captivant. Poate e de vina faptul ca ma ating atat de rar de astfel de lucruri, dar pe mine mereu ma distreaza aventura muricanului hardass care se lupta singur-singurel cu fortele raului. Ii dau o gramada de puncte pentru gameplay si pentru felul in care au gandit dificultatea maxima. Titlul acesta tocmai s-a alaturat unui club foarte select de jocuri despre care nu concep sa fie jucate altfel decat la cea mai inalta dificultate.
E adevarat ca AI-ul ramane retardat orice i-ai face si cateodata este atat de prost incat rupe complet imersiunea. Ma suisem la un moment dat pe o terasa cu un singur punct de acces si am decis ca e momentul sa devin american sniper. Am scos capul de la cutie o fractiune de secunda, cloak mode on, si am lasat o gaura plumbuita in capul unui chinezoi nefericit din partea ailalta a nivelului, dupa care m-am ascuns la loc. Mancatorii de orez au comunicat insa telepatic si in 2 secunde stia toata armata lui kim cu precizie de gps unde ma aflam. S-au inghesuit toti trupetii de elita ca idiotii pe scari si i-am mitraliat pe toti deodata cu smgul de i-am facut morman. lol.
Din nefericire, jocul se face singur praf de la un punct incolo. Daca in prima parte ai o gramada de abordari viabile pentru fiecare situatie (ghost in & out, intra cu tirul pe poarta si pune de-un rambo II, cloak your way up the watchtower & snipe them etc.), spre ultimele niveluri apar inamici rupti din alt film, overpowered as fuck, astfel ca toate optiunile de joc pe care le-ai avut pana in acel moment se reduc la a trage dupa ei din cloak mode cu arma care ii omoara dintr-un foc.
Oricum, una peste alta merita pentru cine vrea castroane, mai ales daca-l prindeti la 5 lei pe steam.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
XCOM 2 4/10
E mai prost ca primul. Nu, nu ala vechi, e mult mai prost ca ala vechi. Adica, va aduceti aminte ca primul era streamlined rau de tot, gen aveai 6 insi din 32 cati puteai avea in ala vechi, fara inventory management, fara luat obiecte de pe jos, fara baze multiple, cu aerial combat ciopartit, cu base management minimal? E pentru ca era port de pe console, nu? Ei bine, asta e mai limitat, si nici macar nu e port de consola
OK, au mai adaugat niste bonusuri pe care le poti pune pe arme, dar au scos aerial combat, tanculetele, Psi sunt acum o clasa separata si bineinteles ca e mult mai sarac decat primul cu DLC.
Alte muisme:
- Timed missions. Daca-ti placea tactica, ia de-aici. Acum tre sa fugi spre obiectiv. Apropo, majoritatea misiunilor sunt asa.
- Random critical missions. Poti sa fii frecat la icre de 20 de ori intr-o luna pentru ca multe misiuni au trigger random. Nu mai e ca-n primul, ai doborat UFO, no more Terror mission.
- Defense Matrix. Camera asta e un waste of money. Am avut o singura misiune de aparat nava XCOM.
- Alegerile intre cele doua abilitati noi cand promoveaza un soldat nu mai sunt asa ambigue, acum in general una din cele doua ramuri o suge-n chec gen de ce ai vrea sa ai branza pistolar cand poti sa ai sniper.
- Bug-uri cretine gen ala de mi-a corupt toate salvarile din timpul ultimei misiuni dupa un crash. A trebuit sa o reiau de la inceput.
- S-au laudat ca moama ce motor jmeker fratzicu au pus coada la pruna cand de fapt e plm acelasi joc numa ca se misca infect daca te duci pe Metacritic la User Reviews (nu la Critic Reviews unde ai o adunatura de fagotzi platiti) plang aia un rau de cat de prost li se misca. Eu am un i7 la 4 giga cu GTX 980 si 32 giga de RAM si mi se blocheaza mouse-ul in Main Menu.
Concluzie: Jocul asta e un fel de hai sa mai scoatem XCOM din mormant inca o data si sa-l mai luam la o tura de necrofilie. Sa se ia de mana cu Dragon Age Inquisition si Skyrim si sa se arunce in Dambovita.
E mai prost ca primul. Nu, nu ala vechi, e mult mai prost ca ala vechi. Adica, va aduceti aminte ca primul era streamlined rau de tot, gen aveai 6 insi din 32 cati puteai avea in ala vechi, fara inventory management, fara luat obiecte de pe jos, fara baze multiple, cu aerial combat ciopartit, cu base management minimal? E pentru ca era port de pe console, nu? Ei bine, asta e mai limitat, si nici macar nu e port de consola

Alte muisme:
- Timed missions. Daca-ti placea tactica, ia de-aici. Acum tre sa fugi spre obiectiv. Apropo, majoritatea misiunilor sunt asa.
- Random critical missions. Poti sa fii frecat la icre de 20 de ori intr-o luna pentru ca multe misiuni au trigger random. Nu mai e ca-n primul, ai doborat UFO, no more Terror mission.
- Defense Matrix. Camera asta e un waste of money. Am avut o singura misiune de aparat nava XCOM.
- Alegerile intre cele doua abilitati noi cand promoveaza un soldat nu mai sunt asa ambigue, acum in general una din cele doua ramuri o suge-n chec gen de ce ai vrea sa ai branza pistolar cand poti sa ai sniper.
- Bug-uri cretine gen ala de mi-a corupt toate salvarile din timpul ultimei misiuni dupa un crash. A trebuit sa o reiau de la inceput.
- S-au laudat ca moama ce motor jmeker fratzicu au pus coada la pruna cand de fapt e plm acelasi joc numa ca se misca infect daca te duci pe Metacritic la User Reviews (nu la Critic Reviews unde ai o adunatura de fagotzi platiti) plang aia un rau de cat de prost li se misca. Eu am un i7 la 4 giga cu GTX 980 si 32 giga de RAM si mi se blocheaza mouse-ul in Main Menu.
Concluzie: Jocul asta e un fel de hai sa mai scoatem XCOM din mormant inca o data si sa-l mai luam la o tura de necrofilie. Sa se ia de mana cu Dragon Age Inquisition si Skyrim si sa se arunce in Dambovita.
Praise be to the muffalo tree.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Mie premiza initiala mi s-a parut de doi bani...
Spoiler:
haida-de, eu sunt megastrategul tinut ca o muratura de aliensi cu o chestie infipta in creier, pe care doctorul bazei mi-o smulge cu patentul din cap.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Pe mine nu ma deranjeaza un McGuffin de doi bani atata vreme cat actiunea e cum trebuie, pana la urma nu pentru plot jucam (nu e genul de joc pe care sa-l joci pentru plot). Cam aceeasi regula ca la filmele porno.Doc wrote:Mie premiza initiala mi s-a parut de doi bani...
Praise be to the muffalo tree.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Tu descrii experienta standard cu un joc Firaxis fara expansion-uri din pacate. Mai trist e ca lumea tot cumpara jocuri in conditiile astea, se lasa dusi cu zaharelul pe parcursul a 100-120$ de achizitii pana obtin un joc facut "as intended". Pana atunci mai avem Long War, so all's not lost.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Pai au realizat faptul ca asa se fac mai multi bani in comparatie cu situatia in care ar vinde un joc full din start, ceea ce pentru producatori si steam e punct ochit, punct lovit cu noua era a DLC-urilor. Iar cei care se mai joaca inca pe PC, nu prea au de ales.
Am terminat Metal Gear Rising: Revengeance, un joc facut de japonezi foarte dinamic si plin de actiune. Intre timp m-am obisnuit cu gameplay-ul si a devenit o placere sa trec prin nivele.
Plusuri:
+ mi-a placut personalitatea lui Raiden;
+ story decent;
+ locatiile au variat odata cu parcurgerea nivelelor;
+ grafica buna, la fel si muzica care s-a potrivit de minune cu actiunea din joc, mai ales la unii bosi.
Minusuri:
- senzitivitatea camerei a fost un pic cam slow chiar si setata la maxim, dar m-am obisnuit dupa ceva timp;
- unii bosi aruncau in mine cu tancuri/avioane si alte minunatii, dar am trecut peste luand in considerare producatorii, asta e stilul lor;
- cam scurt, mi-ar fi placut daca dura ceva mai mult, ar fi meritat macar 25 de ore cel putin.
Layers of fear - un joc foarte bun, avand in vedere ca e indie. Are de toate: grafica, sunet si atmosfera potrivite pe locatie si poveste. Cel mai bine este sa-l jucati si sa vedeti direct cum e
Singurul minus pe care il are de la mine e durata, e foarte scurt, asa ca puteti sa-l incercati intr-un weekend, seara, de preferat la casti.
Am terminat Metal Gear Rising: Revengeance, un joc facut de japonezi foarte dinamic si plin de actiune. Intre timp m-am obisnuit cu gameplay-ul si a devenit o placere sa trec prin nivele.
Plusuri:
+ mi-a placut personalitatea lui Raiden;
+ story decent;
+ locatiile au variat odata cu parcurgerea nivelelor;
+ grafica buna, la fel si muzica care s-a potrivit de minune cu actiunea din joc, mai ales la unii bosi.
Minusuri:
- senzitivitatea camerei a fost un pic cam slow chiar si setata la maxim, dar m-am obisnuit dupa ceva timp;
- unii bosi aruncau in mine cu tancuri/avioane si alte minunatii, dar am trecut peste luand in considerare producatorii, asta e stilul lor;
- cam scurt, mi-ar fi placut daca dura ceva mai mult, ar fi meritat macar 25 de ore cel putin.
Layers of fear - un joc foarte bun, avand in vedere ca e indie. Are de toate: grafica, sunet si atmosfera potrivite pe locatie si poveste. Cel mai bine este sa-l jucati si sa vedeti direct cum e

Singurul minus pe care il are de la mine e durata, e foarte scurt, asa ca puteti sa-l incercati intr-un weekend, seara, de preferat la casti.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
stef wrote: Plusuri:
+ mi-a placut personalitatea lui Raiden

Ma, tu nu esti obiectiv, ma... iti placea Raiden de dinainte. Hai, recunoaste!
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Polaris Sector 5/10
Grand strategy 4X spatiala
+
Editor de nave foarte bun
Automatizarile isi fac treaba decent
Luptele tactice ofera cateva posibilitati interesante. Autocombatul e dubios spre imbecil.
-
Interfata... virtual inexistenta? sa nu ai tabel de flote si de nave? intr-un joc cu sute de planete? Un feature din vremurile lui Master of Orion absent? lol, game-designeri repetenti.
Research prea stufos, bazat pe alocari de procente, nu pe alegeri de proiecte.
Mecanici dubioase: gen raman fara mancarica, brusc 5-6 planete isi declara independenta si incep sa construiasca chestii de aparare planetara mult peste nivelul meu tehnologic. "Independentii" oricum erau planete care nu poteau genera mancare, lol. Mancarea, in sine, resursa necomercializabila.
Niveluri de dificultate imbecile. Primele doua iti ofera avantaje, ultimul iti ofera dezavantaje. Nu exista nivelul de echilibru, in care ai aceleasi ritmuri de cercetare/extractie cu AIul.
Rase caricaturale, prea putin diferentiate in termeni fundamentali. Ursi panda, soparle, gaini bipede, pisici bipede, niste mutanti. Lipsa de imaginatie crunta.
Grand strategy 4X spatiala
+
Editor de nave foarte bun
Automatizarile isi fac treaba decent
Luptele tactice ofera cateva posibilitati interesante. Autocombatul e dubios spre imbecil.
-
Interfata... virtual inexistenta? sa nu ai tabel de flote si de nave? intr-un joc cu sute de planete? Un feature din vremurile lui Master of Orion absent? lol, game-designeri repetenti.
Research prea stufos, bazat pe alocari de procente, nu pe alegeri de proiecte.
Mecanici dubioase: gen raman fara mancarica, brusc 5-6 planete isi declara independenta si incep sa construiasca chestii de aparare planetara mult peste nivelul meu tehnologic. "Independentii" oricum erau planete care nu poteau genera mancare, lol. Mancarea, in sine, resursa necomercializabila.
Niveluri de dificultate imbecile. Primele doua iti ofera avantaje, ultimul iti ofera dezavantaje. Nu exista nivelul de echilibru, in care ai aceleasi ritmuri de cercetare/extractie cu AIul.
Rase caricaturale, prea putin diferentiate in termeni fundamentali. Ursi panda, soparle, gaini bipede, pisici bipede, niste mutanti. Lipsa de imaginatie crunta.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 6 guests