Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
GTA V - 9/10
Eu am cam incheiat temporar relatia mea cu seria GTA de pe vremea San Andreas, acela fiind jocul pe care l-am terminat mai mult in scarba, frecat in continuu de BZZ ti-e foame BZZ vrea femeia atentie BZZ iti ia cineva cartierul BZZ mai tre sa tragi la sala. Dud, vreau sa impusc politai si sa calc pietoni linistit, se poate? Am auzit ca IV a fost catastrofal, si ca design, si ca portare, si ca nivel de bazait la cap. E ca si cum ai vrea sa faci un castel de nisip la mare numai ca din 5 in 5 minute te pune cineva sa te duci pana la aprozar, numa ca aprozarul e gri, castelul e gri, apa e maro si pe ala care te trimite il cheama Ramon.
Acum, dupa tz ani, m-am bagat la GTA asta nou. Am zis ca, cplm, parca ar merita incercat daca tot e asa laudat. In urma completarii main quest-ului, acestea sunt plus-urile si minus-urile gasite, comparat cu experienta precedenta adica GTA San Andreas.
+ Nu te mai bazaie nimeni la cap. Poti si tu sa te bucuri de calcat pietoni si omorat politai in liniste.
+ Grafica e buna, culorile sunt vii
+ N-am prea vazut bug-uri, si nu mi-a crapat
+ Se misca foarte bine, fluid
+ Controalele la avioane si elicoptere au fost imbunatatite
+ Nivel de customizare acceptabil
+ Are multe atractii secundare
+ Dialogurile sunt amuzante, la fel si radioul, si filmele pe care le poti vedea la televizor
+ Submarine
- Nu are ambiguitate morala. Oamenii aia cu care joci sunt niste criminali in serie dar aia pe care ii omoara sunt si mai criminali, si mai corupti. Politistii sunt corupti, FBI-ul e care mai de care mai corupt, bancile sunt foarte corupte. Merita fiecare glont in cap. Cred ca si daca bati o batranica pe strada si e parte dintr-un quest aflii ca era o tortionara dintr-un lagar nazist care a scapat de procesele de la Nuremberg.
- Prea usor. Save point-uri apropiate, e efectiv mura-n gura.
Eu m-am distrat cu jocul asta, si pare sa se duca in directia potrivita. Adica fix pe dos cum fac Bethesda si EA cu francizele lor.
Eu am cam incheiat temporar relatia mea cu seria GTA de pe vremea San Andreas, acela fiind jocul pe care l-am terminat mai mult in scarba, frecat in continuu de BZZ ti-e foame BZZ vrea femeia atentie BZZ iti ia cineva cartierul BZZ mai tre sa tragi la sala. Dud, vreau sa impusc politai si sa calc pietoni linistit, se poate? Am auzit ca IV a fost catastrofal, si ca design, si ca portare, si ca nivel de bazait la cap. E ca si cum ai vrea sa faci un castel de nisip la mare numai ca din 5 in 5 minute te pune cineva sa te duci pana la aprozar, numa ca aprozarul e gri, castelul e gri, apa e maro si pe ala care te trimite il cheama Ramon.
Acum, dupa tz ani, m-am bagat la GTA asta nou. Am zis ca, cplm, parca ar merita incercat daca tot e asa laudat. In urma completarii main quest-ului, acestea sunt plus-urile si minus-urile gasite, comparat cu experienta precedenta adica GTA San Andreas.
+ Nu te mai bazaie nimeni la cap. Poti si tu sa te bucuri de calcat pietoni si omorat politai in liniste.
+ Grafica e buna, culorile sunt vii
+ N-am prea vazut bug-uri, si nu mi-a crapat
+ Se misca foarte bine, fluid
+ Controalele la avioane si elicoptere au fost imbunatatite
+ Nivel de customizare acceptabil
+ Are multe atractii secundare
+ Dialogurile sunt amuzante, la fel si radioul, si filmele pe care le poti vedea la televizor
+ Submarine
- Nu are ambiguitate morala. Oamenii aia cu care joci sunt niste criminali in serie dar aia pe care ii omoara sunt si mai criminali, si mai corupti. Politistii sunt corupti, FBI-ul e care mai de care mai corupt, bancile sunt foarte corupte. Merita fiecare glont in cap. Cred ca si daca bati o batranica pe strada si e parte dintr-un quest aflii ca era o tortionara dintr-un lagar nazist care a scapat de procesele de la Nuremberg.
- Prea usor. Save point-uri apropiate, e efectiv mura-n gura.
Eu m-am distrat cu jocul asta, si pare sa se duca in directia potrivita. Adica fix pe dos cum fac Bethesda si EA cu francizele lor.
Praise be to the muffalo tree.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
V-ul e foarte fain, da. IV-le a fost slab din multe puncte de vedere. Dacă ți-a mai rămas poftă pentru genul ăsta de joc însă, îți recomand Saints Row: The Third (nu 4 sau care-au mai apărut, alea deja-s cu supereroi).
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
IV a fost foarte puternic din punct de vedere narativ și al ambiguității morale. A avut cea mai bună poveste din serie, din punctul meu de vedere. Marea problemă la IV a fost discrepanța uriașă dintre povestea foarte serioasă și tragică și măcelul pe care-l făceai pe străzi. În cutscene-uri vedeai un Niko Bellic cinic, traumatizat de război, scârbit de violență și imediat ce se termina filmulețul te urcai într-un tanc și călcai babe. De-aia nu o să meargă niciodată o poveste nuanțată și serioasă într-un joc GTA, nu ai cum să o împaci cu gameplay-ul arcade și violența gratuită.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Foarte corect ce zice Mafio. IV a avut o atmosfera total diferita de restul jocurilor din serie, ceea ce nu prea se pupa cu stilul de joc preferat de multi, adica mers cu masina pe trotuar si spulberat pietoni. Eu m-am IMERSAT in atmosfera si am apreciat foarte mult povestea si mi s-a parut cel mai bun GTA de pana atunci. Sigur ca, daca tot ce vrei e sa dai cu bata in oameni si s-o arzi ca un psihopat, nu vei putea aprecia un joc ceva mai serios si mai dramatic, caz in care mai bine te orientezi catre Saints Row.
I'm livin' in a love shadow
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
[am vrut sa editez, dar am depasit termenul cand am vrut sa dau submit]
Un alt exemplu in materie a fost reboot-ul Tomb Raider de acum cativa ani. Jocul se straduieste rau de tot sa ne vanda imaginea unei Lare vulnerabile care isi depaseste temerile si se lupta impotriva baietilor rai. Pe la inceputul jocului ai si un cutscene in care se lupta corp la corp cu un individ si in final il rapune, Lara fiind foarte afectata de acest eveniment traumatic. Lacrimi, suferinta, ce sa mai, s-o iei in brate si sa-i spui ca totul o sa fie in regula. Asta pana cateva secunde mai tarziu cand revii in gameplay cu un pistol in dotare si incepi sa alergi de nebun impuscand jde indivizi. Din acel moment nu auzi nici macar un icnet, un oftat sau orice altceva care sa arate ca Lara sufera in vreun fel tragand cu pistolul in capetele alora. Sigur, povestea nu e punctul forte al jocului, dar asta e tocmai din cauza ca se tot incearca sa ni se arate o Lara speriata cand tot jocul numai asta nu arata prin comportament.
Un alt exemplu in materie a fost reboot-ul Tomb Raider de acum cativa ani. Jocul se straduieste rau de tot sa ne vanda imaginea unei Lare vulnerabile care isi depaseste temerile si se lupta impotriva baietilor rai. Pe la inceputul jocului ai si un cutscene in care se lupta corp la corp cu un individ si in final il rapune, Lara fiind foarte afectata de acest eveniment traumatic. Lacrimi, suferinta, ce sa mai, s-o iei in brate si sa-i spui ca totul o sa fie in regula. Asta pana cateva secunde mai tarziu cand revii in gameplay cu un pistol in dotare si incepi sa alergi de nebun impuscand jde indivizi. Din acel moment nu auzi nici macar un icnet, un oftat sau orice altceva care sa arate ca Lara sufera in vreun fel tragand cu pistolul in capetele alora. Sigur, povestea nu e punctul forte al jocului, dar asta e tocmai din cauza ca se tot incearca sa ni se arate o Lara speriata cand tot jocul numai asta nu arata prin comportament.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Nu cred că, de exemplu, seria Thief poate fi acuzată de disonanța asta jocopovesteală.
@Foxman - X-Com 2
)))))
@Foxman - X-Com 2

- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Thief jucat pe dificultatea potrivita [aka maxima] te punea bine de tot in pielea lui Garett. Daca pe easy ti-era lejer sa te iei la dueluri cu sabia impotriva gardienilor, pe hard [sau cum se numea cea mai mare dificultate] faceai tot ce puteai pentru a-i evita, asa cum si trebuia sa faca un maestru hot. De asta asta a fost un joc excelent in timp ce Hitman nu m-a impresionat atat de tare, in jocul din urma era mult prea usor sa omori cu nemiluita.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Gardienii erau la fel de prostanaci cu sabia pe nivelul ultim de dificultate, insa aparea interdictia absoluta de a omora pe cineva, ca parte integranta din obiectivele misiunii. O rezolvare simpla si destul de eleganta pentru probleme unui AI nu dintre cele mai stralucite, cel putin pe partea de lupta.
Acum, Hitman se ocupa totusi de un ucigas platit, deci nu poti spune ca dimensiunea scrupulelor etice e necesara. Si aici poti aduce in discutie ca ucigasul platit incearca sa reduca numarul de victime, tocmai ca sa reduca riscurile misiunii, prezenta sa-i ramana nedetectata o perioada de timp cat mai lunga etc. Au si fost cateva misiuni care se jucau cu variabilele astea. Dar, in principiu, daca trebuie sa omori un ins in plus ca sa-ti faci treaba mai repede si mai bine, o faci.
Acum, Hitman se ocupa totusi de un ucigas platit, deci nu poti spune ca dimensiunea scrupulelor etice e necesara. Si aici poti aduce in discutie ca ucigasul platit incearca sa reduca numarul de victime, tocmai ca sa reduca riscurile misiunii, prezenta sa-i ramana nedetectata o perioada de timp cat mai lunga etc. Au si fost cateva misiuni care se jucau cu variabilele astea. Dar, in principiu, daca trebuie sa omori un ins in plus ca sa-ti faci treaba mai repede si mai bine, o faci.
Last edited by juve3332 on 17 May 2016, 16:28, edited 2 times in total.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Lol, e drept ca daca jucai ca un exploiter era usor in Hitman, dar daca pastrai orice tangenta cu jocul si nu stateai intr-un colt undeva, era foarte greu. Nu se compara cu Thief dar in Codename 47 erau misiuni cvasi-imposibile pe calea rambo.
In jocurile ulterioare s-a mai schimbat treaba, in mare parte pentru ca si design-ul misiunilor a fost mai ok si era mult mai distractiv sa le joci fara sa omori tot.
In jocurile ulterioare s-a mai schimbat treaba, in mare parte pentru ca si design-ul misiunilor a fost mai ok si era mult mai distractiv sa le joci fara sa omori tot.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
@Juve: eu ma gandeam si la limitarea vietii pe care o aveai, care chiar si daca aveai dreptul sa omori pe cineva tot nu te-ar fi ajutat prea mult intr-o lupta cu 2-3 gardieni. De AI nici nu aveam pretentia sa fie mai ridicat, mai ales cand vine vorba de un joc facut in 1999.
@TG: ideea mea era ca Hitman te pedepsea mult mai putin fata de Thief cand venea vorba de omorat in afata tintei. But then again I could be wrong, a trecut multa vreme de cand am butonat primul Hitman ca la ala faceam referinta de fapt.
@TG: ideea mea era ca Hitman te pedepsea mult mai putin fata de Thief cand venea vorba de omorat in afata tintei. But then again I could be wrong, a trecut multa vreme de cand am butonat primul Hitman ca la ala faceam referinta de fapt.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Mda, exact. Imi amintesc ca existau unele misiuni in Hitman, in primele doua cel putin, in care daca nu apelai la bug-uri si pacalirea AI-ului prin metode straine de mecanicile jocului, era imposibil sa termini "silent purist".
Pai da, Zombie, dar sanatatea aia era putina in sensul de a-ti mai pune o piedica in plus. Tu oricum n-avea rost sa scoti sabia, avand interdictie de a omora. Sanatatea era putina ca, in cazul in care erai detectat si voiai sa fugi, gardienii sa aiba sanse mai mari sa te mierleasca inainte sa apuci s-o faci.
Pai da, Zombie, dar sanatatea aia era putina in sensul de a-ti mai pune o piedica in plus. Tu oricum n-avea rost sa scoti sabia, avand interdictie de a omora. Sanatatea era putina ca, in cazul in care erai detectat si voiai sa fugi, gardienii sa aiba sanse mai mari sa te mierleasca inainte sa apuci s-o faci.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Asa l-am jucat si eu. Fara calcat babe cu tancul, fara macel gratuit, pur si simplu daca te pui in pielea personajului si faci ce ar face el in realitate iese o experienta foarte faina.chestr0ny wrote:Foarte corect ce zice Mafio. IV a avut o atmosfera total diferita de restul jocurilor din serie, ceea ce nu prea se pupa cu stilul de joc preferat de multi, adica mers cu masina pe trotuar si spulberat pietoni. Eu m-am IMERSAT in atmosfera si am apreciat foarte mult povestea si mi s-a parut cel mai bun GTA de pana atunci. Sigur ca, daca tot ce vrei e sa dai cu bata in oameni si s-o arzi ca un psihopat, nu vei putea aprecia un joc ceva mai serios si mai dramatic, caz in care mai bine te orientezi catre Saints Row.
Partea proasta, cel putin la PC, este optimizarea execrabila, plusata si mai mult la DLC-uri unde versiunea oficiala de Steam a venit cu si mai multe framerate drop-uri, texturi lipsa si imposibilitatea de a completa povestea motociclistilor. Efectiv am urmarit ultimele misiuni din acel story pe youtube pentru ca nu am putut sa-l completez - mai exact, jocul crapa undeva intre 2 questuri, inainte sa apuc sa fac un save manual, si in acelasi timp culmea, corupea si autosave-ul. Deci moartea pasiunii.
Ex-Level Forum member, ex-Tzeeeac member, current everything else.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Complet de acord. Chiar as plusa spunand ca nu erau dintre cei mai straluciti pe toate partile imaginabile. Imersiunea tinea si de o disciplina a jucatorului care se conditiona sa actioneze in asa fel incat sa mascheze faptul ca paznicii sunt orbi si au atentia unei veverite in stare de ebrietate. Cu toate astea, eu am gasit mereu partea de combat imposibila in Thief. Clunky as fuck sa manuiesti sabioiul ala. Multi inamici te paleau din toate pozitiile pana sa strangi tu bine manerul si sa te apuci de scheme.juve3332 wrote:Gardienii erau la fel de prostanaci cu sabia pe nivelul ultim de dificultate, insa aparea interdictia absoluta de a omora pe cineva, ca parte integranta din obiectivele misiunii. O rezolvare simpla si destul de eleganta pentru probleme unui AI nu dintre cele mai stralucite, cel putin pe partea de lupta.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Un alt aspect oarecum involuntar care contribuie la "specificitatea" geniala a lui Thief. Garrett e extrem de inabil cu sabia pentru ca n-a fost niciodata in postura de o folosi in extenso, concentrandu-se pe un cu totul alt set de abilitati (eu, pe nivelul ultim de dificultate, l-as fi lipsit de sabie, oricum e nerealista in raport cu stilul de deplasare al eroului). Cei care joaca Thief in spiritul nu neaparat adevarat al jocului (cred ca producatorul era destul de interesat sa atraga si diversele paturi de casuali care nu aveau rabdare sau iscusinta pentru o abordare purista), ci in spiritul elevat al lui, pot realmente integra un exemplu de mecanici de lupta nu foarte reusite intr-o schema narativa si atmosferica mai mare.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Waagh, n-as zice ca gardienii erau tocmai orbi. Locurile intunecate chiar erau intunecate, singura buba era implauzibilitatea de a nu-ti fi vazut conturul corpului daca ceva in spatele tau era iluminat dar Thief 3 parca rezolvase problema asta. Cert e ca in cazul meu vederea proasta a gardienilor m-a racait rau de tot la Dishonored, chiar si in lumina nu erai vazut mai departe de 10 metri.
Dar oricum ramanand la disonanta ludo-narativa, Thief nu calca pe bec imho. Desi nu cred ca a fost intentionat efectul, stangacia mecanicii de lupta cu sabia poate avea o explicatie perfect plauzibila, ce hot ai vazut sa fie mare luptator? Din putinele amintiri clare pe care le am legate de poveste, Garrett nici un moment nu vorbeste de parca ar fi fost antrenat pentru lupta, ci doar pentru strecurat si pentru a ramane nevazut.
Dar oricum ramanand la disonanta ludo-narativa, Thief nu calca pe bec imho. Desi nu cred ca a fost intentionat efectul, stangacia mecanicii de lupta cu sabia poate avea o explicatie perfect plauzibila, ce hot ai vazut sa fie mare luptator? Din putinele amintiri clare pe care le am legate de poveste, Garrett nici un moment nu vorbeste de parca ar fi fost antrenat pentru lupta, ci doar pentru strecurat si pentru a ramane nevazut.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Măi, eu acum vreo doi ani am rejucat toată seria Thief pe dificultate maximă desigur (pentru atmosferă, nu ca să mă dau bărzoi) și într-adevăr te văd ei dar sînd de o idioțenie crasă și extrem de exploatabili. Ăsta e una dintre puținele chestii pe care mi le aminteam distorsionat, probabil și din cauză că eram mai ușor de băgat în atmosferă și speriat cînd le-am jucat primele dăți. Așadar, sînt proști de împung, dar impresia pe care ți-o pot da te face să-i percepi disproporționat de amenințători.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Toata lumea joaca thief pe dificultate maxima. Nu e chestie de barzoiala, da' n-are sens sa-l joci altfel. Speaking of which, I should do it again too, bruvs, dar e mai greu acum ca vine vara si se lasa noaptea tarziu.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Heh, 3-ul l-am jucat intr-un iulie cu paturi la ferestre.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Stellaris - 7/10
Cred ca primul lucru pe care l-am observat la Stellaris e ca se aseamana destul cu Imperium Galactica II, ceea ce nu era un lucru rau. Pentru cei ce nu stiu ce e, e un 4X in spatiu. Gen iti faci tu o rasa, incepi cu o planeta, si te apuci sa colonizezi, intalnesti alte civilizatii, incerci sa le cuceresti dar iti dai seama ca ti-ar trebui 30 de razboaie sa le anexezi si deci le vasalizezi si apoi cand vrei sa le integrezi afli ca-ti va lua 40000 luni woaaaah I'm getting ahead of myself.
Pulpa jocului, ceea ce prezinta Paradox, e o experienta unica de fiecare data, cu evente random care tot timpul sunt aceleasi si cu research-uri rare care apar de fiecare data pentru toata lumea. Asta am observat dupa ce mi s-a deblocat posibilitatea de a termina jocul in urma unui hotfix post-launch care face jocul sa fie jucabil, pentru ca mue QA, ce, programatorii nu pot sa-si testeze si singuri codul?
O lista de alte lucruri cool pe care le poti face in jocul asta:
- Poti sa-ti faci o civilizatie cum vrei tu, pana iti dai seama ca doar anumite traits si ethics se merita si ca sa joci altfel reprezinta de fapt un handicap. De exemplu, poti sa iti faci specia ta sa fie nativa pt. orice fel de environment, dar Continental primeste cele mai multe bonusuri posibile.
- Poti sa-ti faci nave cum vrei tu, sa-ti pui armele cum doresti, doar ca in general research-urile rare primite in urma investigarii diferitelor derelicts dau niste arme speciale care sunt total degeaba si o sa ajungi sa folosesti aceleasi compozitii tot timpul pentru ca minmax.
- Poti sa intri in federatii! E un AI care se numeste Federation Builder si ala in general cand gaseste un poulet primitiv il creste bine si apoi il invita la el in alianta, iar cand strange 4 scoate de-o federatie. Cand te bagi in federatie, liderul se schimba periodic intre toti membrii, si ajunge pouletul lider si te baga in razboi cu mamutul militarist de langa tine. Hours of fun!
- Pe la mijlocul jocului, se intampla o criza, gen ataca o forta exterioara, si toata lumea din galaxie devine mushy si lovely pentru ca sunt total incompetenti in a opri za threat, si ai optiunea de a ignora za threat si ea sa se plimbe nestingherita pana ia juma de galaxie, sau sa te duci sa faci pe salvatorul pentru +30 relatii care se uita in cativa ani.
- Poti sa intri in razboi! In caz de nu am explicat cum functioneaza razboiul, e cam asa. Ai niste statii de aparare, care sunt cam ca omul de la Tiananmen si inamicul sare direct pe porturi si fuge de tine cand vii sa te bati barbateste cu el. Avand in vedere viteza aproximativ la fel a navelor, n-o sa-l prinzi niciodata intr-un Tom si Jerry galactic in care el continua sa-ti dea cu tigaia in cap. Hours of fun!
- Poti sa spionezi si sa sabotezi un imperiu inamic! Ba nu, nu poti.
Premisa e una buna si jocul are baza din care Paradox o sa slefuiasca 2 ani la el si o sa scoata un joc intr-adevar bun. Dar asta e problema Paradox - scoate jocuri de rahat la lansare, si dupa aia te trezesti ca dai 400 de euro pe un joc "complet" dupa ce vin DLC-urile care nu. se. mai. termina.
Cred ca primul lucru pe care l-am observat la Stellaris e ca se aseamana destul cu Imperium Galactica II, ceea ce nu era un lucru rau. Pentru cei ce nu stiu ce e, e un 4X in spatiu. Gen iti faci tu o rasa, incepi cu o planeta, si te apuci sa colonizezi, intalnesti alte civilizatii, incerci sa le cuceresti dar iti dai seama ca ti-ar trebui 30 de razboaie sa le anexezi si deci le vasalizezi si apoi cand vrei sa le integrezi afli ca-ti va lua 40000 luni woaaaah I'm getting ahead of myself.
Pulpa jocului, ceea ce prezinta Paradox, e o experienta unica de fiecare data, cu evente random care tot timpul sunt aceleasi si cu research-uri rare care apar de fiecare data pentru toata lumea. Asta am observat dupa ce mi s-a deblocat posibilitatea de a termina jocul in urma unui hotfix post-launch care face jocul sa fie jucabil, pentru ca mue QA, ce, programatorii nu pot sa-si testeze si singuri codul?
O lista de alte lucruri cool pe care le poti face in jocul asta:
- Poti sa-ti faci o civilizatie cum vrei tu, pana iti dai seama ca doar anumite traits si ethics se merita si ca sa joci altfel reprezinta de fapt un handicap. De exemplu, poti sa iti faci specia ta sa fie nativa pt. orice fel de environment, dar Continental primeste cele mai multe bonusuri posibile.
- Poti sa-ti faci nave cum vrei tu, sa-ti pui armele cum doresti, doar ca in general research-urile rare primite in urma investigarii diferitelor derelicts dau niste arme speciale care sunt total degeaba si o sa ajungi sa folosesti aceleasi compozitii tot timpul pentru ca minmax.
- Poti sa intri in federatii! E un AI care se numeste Federation Builder si ala in general cand gaseste un poulet primitiv il creste bine si apoi il invita la el in alianta, iar cand strange 4 scoate de-o federatie. Cand te bagi in federatie, liderul se schimba periodic intre toti membrii, si ajunge pouletul lider si te baga in razboi cu mamutul militarist de langa tine. Hours of fun!
- Pe la mijlocul jocului, se intampla o criza, gen ataca o forta exterioara, si toata lumea din galaxie devine mushy si lovely pentru ca sunt total incompetenti in a opri za threat, si ai optiunea de a ignora za threat si ea sa se plimbe nestingherita pana ia juma de galaxie, sau sa te duci sa faci pe salvatorul pentru +30 relatii care se uita in cativa ani.
- Poti sa intri in razboi! In caz de nu am explicat cum functioneaza razboiul, e cam asa. Ai niste statii de aparare, care sunt cam ca omul de la Tiananmen si inamicul sare direct pe porturi si fuge de tine cand vii sa te bati barbateste cu el. Avand in vedere viteza aproximativ la fel a navelor, n-o sa-l prinzi niciodata intr-un Tom si Jerry galactic in care el continua sa-ti dea cu tigaia in cap. Hours of fun!
- Poti sa spionezi si sa sabotezi un imperiu inamic! Ba nu, nu poti.
Premisa e una buna si jocul are baza din care Paradox o sa slefuiasca 2 ani la el si o sa scoata un joc intr-adevar bun. Dar asta e problema Paradox - scoate jocuri de rahat la lansare, si dupa aia te trezesti ca dai 400 de euro pe un joc "complet" dupa ce vin DLC-urile care nu. se. mai. termina.
Praise be to the muffalo tree.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests