Game Draft XI - Hate Draft
Moderator: Michilangelo
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
...sau te speriai de el si te omora, lol.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
6. Grand Theft Auto IV (2008)


Spoiler:
Andreea Raicu cică e motivational speaker acum.
Că s-a dus un an în India în pelerinaj și a învățat esența vieții și a fericirii, pe care acum o împărtăsește fanilor. Andreea Raicu se vrea profundă și serioasă, plină de înțelepciune și maturitate.

Andreea Raicu e GTA IV.
Un joc în care îți tunezi mitraliera înainte de a ucide câteva zeci de pietoni, în care furi prima mașina de pe stradă care-ți face cu ochiul și cu care mai apoi mergi la curve, un joc în care te dai cu capul de stâlpi și arunci cu grenade în poliție.
Iar toată nebunia asta simplă, prostească și atractivă îți este întreruptă de cutscenes seriose care descriu o poveste matură despre imigranți, psihologia războiului, fuga de un trecut zbuciumat și clădirea unei noi vieți și identități în America tuturor posibilităților.
Iar Niko imediat ce termină cutsceneul în care spune cum s-a săturat de sânge și crime, pornește într-un nou rampage prin Liberty City încheiat printr-o urmărire de 5 stele cu poliția și o partidă de bowling cu văr'su.
Că s-a dus un an în India în pelerinaj și a învățat esența vieții și a fericirii, pe care acum o împărtăsește fanilor. Andreea Raicu se vrea profundă și serioasă, plină de înțelepciune și maturitate.

Andreea Raicu e GTA IV.
Un joc în care îți tunezi mitraliera înainte de a ucide câteva zeci de pietoni, în care furi prima mașina de pe stradă care-ți face cu ochiul și cu care mai apoi mergi la curve, un joc în care te dai cu capul de stâlpi și arunci cu grenade în poliție.
Iar toată nebunia asta simplă, prostească și atractivă îți este întreruptă de cutscenes seriose care descriu o poveste matură despre imigranți, psihologia războiului, fuga de un trecut zbuciumat și clădirea unei noi vieți și identități în America tuturor posibilităților.
Iar Niko imediat ce termină cutsceneul în care spune cum s-a săturat de sânge și crime, pornește într-un nou rampage prin Liberty City încheiat printr-o urmărire de 5 stele cu poliția și o partidă de bowling cu văr'su.
dump CHA
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
7. Ultra Street Fighter IV (2015)


Spoiler:
Pe când la noi încă se umbla cu 286 sau HCuri mai era și câte-o sală de arcade-uri pe ici și colo. Am rupt mondele și stickurile la ele suficient cât să fiu convins la bătrânețe că merit un arcade fight stick. Mi-am luat unul și e minunat.
Doar că stă în dulap.
Stă în dulap pentru că Capcom sunt cretini cu spume când vine vorba de SF4 (și 5, dacă tot e să zicem). Au lansat un joc online cu un netcode de rahat în care nu am avut niciodată conexiune măcar decentă. Nu vorbim de parfum gen latency mic, nu frate, doar suficient de bună cât să pot juca un meci fără să fie powerpoint slides sau să îmi iau disconnect.
La început spuneau că nu e nicio problemă. După chinurile facerii s-au trezit că, nah, poate o fi ceva. Apoi au promis că o repară și, evident, n-au făcut-o. Iar mai apoi au lansat USF4 ca standalone expansion game, cu același netcode de rahat. Și același sistem de game lobbying.
Adică hai să jucăm Street Fighter pentru plot și lore, că altceva oricum nu merge.
Doar că stă în dulap.
Stă în dulap pentru că Capcom sunt cretini cu spume când vine vorba de SF4 (și 5, dacă tot e să zicem). Au lansat un joc online cu un netcode de rahat în care nu am avut niciodată conexiune măcar decentă. Nu vorbim de parfum gen latency mic, nu frate, doar suficient de bună cât să pot juca un meci fără să fie powerpoint slides sau să îmi iau disconnect.
La început spuneau că nu e nicio problemă. După chinurile facerii s-au trezit că, nah, poate o fi ceva. Apoi au promis că o repară și, evident, n-au făcut-o. Iar mai apoi au lansat USF4 ca standalone expansion game, cu același netcode de rahat. Și același sistem de game lobbying.
Adică hai să jucăm Street Fighter pentru plot și lore, că altceva oricum nu merge.
dump CHA
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
^^ Trei cuvinte și un X am pentru tine. Street. Fighter. X. Tekken. Mucho better. Vine și Tekken 7. Parcă există King of Fighters. SF IV a fost ok, doar că deja există altele mult mai bune dacă o arzi serios.
La GTA IV, cred că îți doreai SR III sau IV de fapt. Eu l-aș fi mătrășit pe PC mai degrabă fiindcă ai de așteptat o sută de ani și-ți trebuie trei conturi diferite. Atîta distragere de la joc n-am mai întîlnit pînă la GTA IV - care m-a lecuit de cumpărat de la Rockstar pe PC. Am un RDR GOTY and that's about as much Rockstar stuff as I care to own.
La GTA IV, cred că îți doreai SR III sau IV de fapt. Eu l-aș fi mătrășit pe PC mai degrabă fiindcă ai de așteptat o sută de ani și-ți trebuie trei conturi diferite. Atîta distragere de la joc n-am mai întîlnit pînă la GTA IV - care m-a lecuit de cumpărat de la Rockstar pe PC. Am un RDR GOTY and that's about as much Rockstar stuff as I care to own.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
La GTA4 eu nu-mi doream nimic anume, Rockstar însă nici ei n-au știu ce își doresc. S-au lămurit până la GTA5, clar, dar 4le rămâne un bețivan pe patinoar, cu un picior pe gheață și altul pe pământ.
De SF games nu mă mai ating, mai ales după ce-am văzut ce-au făcut cu 5ul.
De SF games nu mă mai ating, mai ales după ce-am văzut ce-au făcut cu 5ul.

dump CHA
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
9. Witcher 2

10. Portal 2


Spoiler:
Witcher e una din putinele serii nasoale in care m-am incapatanat sa dau sanse fiecarei parti, in care am incercat sa ignor gandurile de genul “Wow...this is shitty” ce apareau chiar de la inceput. Recenziile pareau sa vorbeasca despre altceva decat vedeam eu – citeam despre o lume intunecata si matura, despre decizii dificile, personaje fascinante si alte asemenea, gandindu-ma ca poate se va imbunatati ceva pe parcurs.
Witcher 2 este, in schimb, prost. Acest Praslea cel Voinic al jocurilor nu e nimic mai mult decat o caricatura fantezista ce a reusit cumva sa atraga laude pentru maturitate in ciuda unui univers cat se poate de neconvingator. Vorbim de un joc in care “dilemele morale” consta in faptul ca o mare parte din NPC-urile pe care le ajuti la un moment dat se dovedesc mai tarziu a fi pedofili pasionati sau criminali sau fani Antena 3. Jucatorul este astfel nevoit sa priveasca la o lume in care senzatia de macabru este fortata continuu, in care orice alegere are repercursiuni negative ridicol de frecvente doar pentru ca “dark fantasy world”. Degetul moralizator arata spre consecinte la modul “Iti place mah? Iti place ce-ai facut??”, de parca ai fi avut vreo alternativa sanatoasa sau suficiente informatii pentru a cantari riscurile. Hindsight is 20/20, methinks.
Utilizarea sexului in cut scene-uri este un alt exemplu al modului stupid prin care jocul urmareste sa isi demonstreze maturitatea. In The Witcher, producatorii par sa considere ca afisarea unor tzatze e suficienta pentru a-l cataloga drept joc serios, pentru oameni mari, neacordand importanta modului pueril in care se ajunge acolo. Avem un joc in care, la 10 secunde dupa intalnirea unei gagici ce trece printr-o mare drama personala, ajungi sa bagi magarul in beci pentru ca, nu-i asa, “u so hot bb”.
Acum, e departe de mine ideea ca m-ar deranja nuditatea in jocuri (de fapt e un aspect ce as dori sa il vad explorat mai mult ( ͡ ° ͜ʖ ͡° )), dar utilizarea sa in modul asta nu serveste nimanui. De altfel, intregul joc mi-a lasat mai degraba senzatia unei perceptii de adolescent asupra a ceea ce inseamna “intunecat si matur” decat ceva ce isi poate sustine in mod credibil scopul.
In ceea ce priveste personajele, Geralt e mai putin carismatic decat un prajitor de paine. Asta n-ar fi o problema daca nu i s-ar acorda multe linii de dialog, dar aici vei fi nevoit sa asculti aceeasi voce monotona cand e vorba de chestiuni de viata si de moarte precum ca atunci cand comanzi beri prin carciumi. Protagonistul reuseste lejer sa fie cel mai plictisitor personaj din joc, asta in conditiile in care nici alte NPC-uri nu mi-au ramas in memoriepu.
Povestea in sine m-a enervat si ea – deloc surprinzator, avand in vederea universul neconvingator. SPOILER!!! Ignorand faptul ca firul principal merge pe unul din cele mai obosite clisee ever, acuzarea de o crima pe care nu ai comis-o, jocul nici nu are curajul sa mearga prea departe cu deciziile ce ti le pune la dispozitie (Triss nu poate muri, de exemplu), asa ca totul se reduce la: “Cam ce ai vrea sa vezi in continuare? Ramura asta sau ailalta?”, fara a iti oferi o putere reala. SPOILER!!!
Ca gameplay nu as zice ca jocul m-a enervat, dar nici nu mai tin minte nimic in afara de rolluri, bombe si vreo 2 spelluri. Faptul ca a fost ok sa schimb echipamentul doar de vreo 2 ori in tot jocul a fost totusi o dezamagire.
Astea fiind zise, in afara unei lumi incredibil de aratoase, Witcher 2 ramane o prostie ce isi rateaza complet intentiile de profunzime.
Witcher 2 este, in schimb, prost. Acest Praslea cel Voinic al jocurilor nu e nimic mai mult decat o caricatura fantezista ce a reusit cumva sa atraga laude pentru maturitate in ciuda unui univers cat se poate de neconvingator. Vorbim de un joc in care “dilemele morale” consta in faptul ca o mare parte din NPC-urile pe care le ajuti la un moment dat se dovedesc mai tarziu a fi pedofili pasionati sau criminali sau fani Antena 3. Jucatorul este astfel nevoit sa priveasca la o lume in care senzatia de macabru este fortata continuu, in care orice alegere are repercursiuni negative ridicol de frecvente doar pentru ca “dark fantasy world”. Degetul moralizator arata spre consecinte la modul “Iti place mah? Iti place ce-ai facut??”, de parca ai fi avut vreo alternativa sanatoasa sau suficiente informatii pentru a cantari riscurile. Hindsight is 20/20, methinks.
Utilizarea sexului in cut scene-uri este un alt exemplu al modului stupid prin care jocul urmareste sa isi demonstreze maturitatea. In The Witcher, producatorii par sa considere ca afisarea unor tzatze e suficienta pentru a-l cataloga drept joc serios, pentru oameni mari, neacordand importanta modului pueril in care se ajunge acolo. Avem un joc in care, la 10 secunde dupa intalnirea unei gagici ce trece printr-o mare drama personala, ajungi sa bagi magarul in beci pentru ca, nu-i asa, “u so hot bb”.
Acum, e departe de mine ideea ca m-ar deranja nuditatea in jocuri (de fapt e un aspect ce as dori sa il vad explorat mai mult ( ͡ ° ͜ʖ ͡° )), dar utilizarea sa in modul asta nu serveste nimanui. De altfel, intregul joc mi-a lasat mai degraba senzatia unei perceptii de adolescent asupra a ceea ce inseamna “intunecat si matur” decat ceva ce isi poate sustine in mod credibil scopul.
In ceea ce priveste personajele, Geralt e mai putin carismatic decat un prajitor de paine. Asta n-ar fi o problema daca nu i s-ar acorda multe linii de dialog, dar aici vei fi nevoit sa asculti aceeasi voce monotona cand e vorba de chestiuni de viata si de moarte precum ca atunci cand comanzi beri prin carciumi. Protagonistul reuseste lejer sa fie cel mai plictisitor personaj din joc, asta in conditiile in care nici alte NPC-uri nu mi-au ramas in memoriepu.
Povestea in sine m-a enervat si ea – deloc surprinzator, avand in vederea universul neconvingator. SPOILER!!! Ignorand faptul ca firul principal merge pe unul din cele mai obosite clisee ever, acuzarea de o crima pe care nu ai comis-o, jocul nici nu are curajul sa mearga prea departe cu deciziile ce ti le pune la dispozitie (Triss nu poate muri, de exemplu), asa ca totul se reduce la: “Cam ce ai vrea sa vezi in continuare? Ramura asta sau ailalta?”, fara a iti oferi o putere reala. SPOILER!!!
Ca gameplay nu as zice ca jocul m-a enervat, dar nici nu mai tin minte nimic in afara de rolluri, bombe si vreo 2 spelluri. Faptul ca a fost ok sa schimb echipamentul doar de vreo 2 ori in tot jocul a fost totusi o dezamagire.
Astea fiind zise, in afara unei lumi incredibil de aratoase, Witcher 2 ramane o prostie ce isi rateaza complet intentiile de profunzime.

Spoiler:
O sa reciclez fara jena ce am scris prin alte posturi.
Portal e unul din jocurile mele favorite – ceea ce ar fi putut fi lejer “doar” un puzzler bun, lipsit de implicari emotionale, a devenit o experienta cu adevarat memorabila datorita scriiturii. Jocul reusea cumva sa atinga un echilibru armonios intre replici dragute si replici malitioase, intre subtilitate si momente de un umor negru evident. Villainul, singurul ce avea o voce, reusea sa iti provoace simpatie si empatie chiar si cand incerca sa iti aduca sfarsitul.
Portal 2, in schimb, a reusit sa distruga bine de tot magia ce o vedeam la parintele sau. Comedia de aici am gasit-o ca fiind de-a dreptul cringeworthy, copilaroasa si in-your-face. Primul Portal avea un pacing atent construit, iti oferea momente de respiro si replici usurele inainte de a te surprinde cu momente extrem de inspirate. Aici, intr-o incercare fortata de a mari amuzamentul, jocul inlocuieste echilibrul fin al primului si pacingul atent construit cu glume previzibile si personaje jenante, distrugand abordarea subtila ce state la inima primului.
Portal 2 prefera sa te bombardeze cu o cantitate surprinzatoare de glume fortate pe minut, mentinandu-le cat se poate de banale pentru a-si asigura vizibilitatea. Wheatley, in particular, este unul din cele mai enervante NPC-uri cu care am avut de-a face; nu credeam ca voi intalni un robot la fel de enervant precum Claptrap intr-un Portal, insa chiar peste asta am dat. Dincolo de atentia mult prea generoasa ce i se acorda in conditiile in care rolul sau este sa irite jucatorul, insasi existenta sa e impotriva spiritului ce facea originalul diferit de alte jocuri umoristice pentru mine. Portal nu ar trebui sa aiba nevoie de personaje ce insista in penibilitati fatise, ce nu mai tac si stau in spatele defenisvei de genul: “Ahaha, ai nervi cand il asculti? Asta e SCOPUL! E asa de CRAZY!”. Asta ar trebui sa vezi in GTA sau in Borderlands, nu intr-o serie ce si-a castigat o buna parte din apreciere datorita unei abordari mai rezervate si originale decat vedem aici.
Jocul adopta in acelasi stil dezamagitor si evident si cand vine vorbe de alte NPC-uri, din ce-am vazut. Inca din primele minute am simtit o senzatie de cringe pe care nu o asteptam, n-am regasit naturaletea scenariului din primul – aici mi s-a parut ca se incearca prin greu. Singurul plus al jocului ramane lumea aratoasa, dar asta nu e nici pe departe suficient pentru a-i ierta schimbare directiei in ceea ce priveste scriitura – ceea ce facea originalul special a devenit aici principala cauza a frustrarilor. Dupa vreo 30 minute de glume rasuflate, mi-am dat seama ca nu pot face fata jenei, ca nu asa ii faci cinste unei prime parti admirabile.
Portal e unul din jocurile mele favorite – ceea ce ar fi putut fi lejer “doar” un puzzler bun, lipsit de implicari emotionale, a devenit o experienta cu adevarat memorabila datorita scriiturii. Jocul reusea cumva sa atinga un echilibru armonios intre replici dragute si replici malitioase, intre subtilitate si momente de un umor negru evident. Villainul, singurul ce avea o voce, reusea sa iti provoace simpatie si empatie chiar si cand incerca sa iti aduca sfarsitul.
Portal 2, in schimb, a reusit sa distruga bine de tot magia ce o vedeam la parintele sau. Comedia de aici am gasit-o ca fiind de-a dreptul cringeworthy, copilaroasa si in-your-face. Primul Portal avea un pacing atent construit, iti oferea momente de respiro si replici usurele inainte de a te surprinde cu momente extrem de inspirate. Aici, intr-o incercare fortata de a mari amuzamentul, jocul inlocuieste echilibrul fin al primului si pacingul atent construit cu glume previzibile si personaje jenante, distrugand abordarea subtila ce state la inima primului.
Portal 2 prefera sa te bombardeze cu o cantitate surprinzatoare de glume fortate pe minut, mentinandu-le cat se poate de banale pentru a-si asigura vizibilitatea. Wheatley, in particular, este unul din cele mai enervante NPC-uri cu care am avut de-a face; nu credeam ca voi intalni un robot la fel de enervant precum Claptrap intr-un Portal, insa chiar peste asta am dat. Dincolo de atentia mult prea generoasa ce i se acorda in conditiile in care rolul sau este sa irite jucatorul, insasi existenta sa e impotriva spiritului ce facea originalul diferit de alte jocuri umoristice pentru mine. Portal nu ar trebui sa aiba nevoie de personaje ce insista in penibilitati fatise, ce nu mai tac si stau in spatele defenisvei de genul: “Ahaha, ai nervi cand il asculti? Asta e SCOPUL! E asa de CRAZY!”. Asta ar trebui sa vezi in GTA sau in Borderlands, nu intr-o serie ce si-a castigat o buna parte din apreciere datorita unei abordari mai rezervate si originale decat vedem aici.
Jocul adopta in acelasi stil dezamagitor si evident si cand vine vorbe de alte NPC-uri, din ce-am vazut. Inca din primele minute am simtit o senzatie de cringe pe care nu o asteptam, n-am regasit naturaletea scenariului din primul – aici mi s-a parut ca se incearca prin greu. Singurul plus al jocului ramane lumea aratoasa, dar asta nu e nici pe departe suficient pentru a-i ierta schimbare directiei in ceea ce priveste scriitura – ceea ce facea originalul special a devenit aici principala cauza a frustrarilor. Dupa vreo 30 minute de glume rasuflate, mi-am dat seama ca nu pot face fata jenei, ca nu asa ii faci cinste unei prime parti admirabile.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
Vezi ca la descrierea la Witcher trebuie sa dai un enter ca sa se inteleaga emote din paranteza 

Re: Game Draft XI - Hate Draft (Alegeri)
Mahdi wrote:5. Alien: Isolation

Pe undeva ne0lith se lamenta de lipsa de imaginație a puzzle-urilor din SOMA. Mi s-a părut ciudată critica lui, dar apoi mi-am dat seama că eu jucasem Alien:Isolation înainte de SOMA - prin comparație cu el, orice alt joc SF recent e o bijuterie de puzzler. Am fost avertizat de multe ori. Nu juca, bruv, Alien, că-i simulator de tras manete. Ei și? mi-am zis, cât de rău putea să fie? În fond, asta mi se părea o problemă comună tuturor jocurilor horror plasate în spațiu.
A fost rău, dar nu un rău d-ăla total, care te învăluie din prima în damful său căcăniu. A fost un rău d-ăla necinstit, amăgitor. În primul rând atmosfera mi s-a părut excelentă iar întâlnirile cu alienul nu au încetat deloc să mă bage în sperieți. După câteva ore bune de alergat și fofilat prin stația spațială, am făcut rost de lansatorul de flăcări. Îl jucam cu un prieten atunci și i-am zis, hai să mai băgăm o oră, că finalul vine acuși. Trei-patru ore de tras manete și reparat dispozitive mai târziu finalul nu se întrezărea nicăieri. L-am reluat a doua zi, într-o altă sesiune de coop de tip "o viață tu, o viață eu" - ne-a mai luat vreo alte cinci ore până l-am terminat.
Alien: Isolation e cel mai urât exemplu de lăbărțare artificială a duratei de joc pe care mi-a fost dat să-l joc recent. Tot ce părea promițător la început a alunecat încet încet în derizoriu. Ceea ce era palpitant a devenit o corvoadă - soarta oricărui horror care durează mai mult de 10 ore. Hai, Ripley, dă o fugă încă o dată până în celălalt capăt al stației spațiale, e ultima dată, promitem. Ups, ai uitat să treci pe la stația de hidroponice, vezi că și acolo trebuie să tragi o manetă. Ups, nu mai este curent. Vine curentul, monitoarele se aprind: guvernul PSD a trecut ordonanța noaptea pe șestache. Muie!
REMEMBER CITADEL
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Acum se face tragerea la sorți, posting for timestamp.

Deci, prima rundă:
Mahdi vs. Stokkolm
ola small dickie vs. Caleb
Foxman vs. ne0lith
sebas vs. DarthZombie
juve3332 vs. chestrony
TG vs. marvas
Probabil o să trec informațiile mai frumos în primul post, but not right now.

Deci, prima rundă:
Mahdi vs. Stokkolm
ola small dickie vs. Caleb
Foxman vs. ne0lith
sebas vs. DarthZombie
juve3332 vs. chestrony
TG vs. marvas
Probabil o să trec informațiile mai frumos în primul post, but not right now.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Abia acum am citit si nu pot sa nu remarc cat de bine se potriveste descrierea secventei asteia in SomaMahdi wrote:Hai, Ripley, dă o fugă încă o dată până în celălalt capăt al stației spațiale, e ultima dată, promitem. Ups, ai uitat să treci pe la stația de hidroponice, vezi că și acolo trebuie să tragi o manetă. Ups, nu mai este curent. Vine curentul, monitoarele se aprind: guvernul PSD a trecut ordonanța noaptea pe șestache.


Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Trust me, e mult mai rău în Alien. Și durează mult mai mult - Soma îl termini în vreo 6 ore, Alien mi-a luat vreo 20. Soma mi s-a părut chiar ok la puzzle-uri (nici nu mă așteptam la cine știe ce, dacă stai să te uiți și la celelalte jocuri din istoricul lor).
REMEMBER CITADEL
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Done. Se votează în thread, argumentat sau nu (preferabil da), e mai puțin interesant cu poll ascuns.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Am făcut o numerotare preliminară a voturilor, să știm câte de cât ce și cum și cine a zis că revine. Dacă mai observați greșeli, anunțați. Joonior a găsit una. Oricum, o să mai verific o data la final.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Reminder, azi la ora 22.00 e limita de votare, voturile de după nu se vor lua în considerare.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Hai că am votat și eu rapid. Din păcate nu-s acasă zilele astea și mi-e lene să scriu justificări detaliate pe telefon.
REMEMBER CITADEL
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
As sugera ca cel mai bun dintre pierzatori care ajunge in semifinale (parca asa ramasese, nu?!) sa nu poata cadea cu cel care a disputat deja un duel, daca respectivul mai e in competitie.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Kingpin, SiN, Robin Hood (JoWood), Hot Pursuit 2, Total Annihilation: Kingdoms, CoD 4, Prey, Deus Ex 2, A Vampyre Story. Cam asta mai aveam pe suflet.
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Sunt surprins ca nu au fost alese Age of Empires 3 si Age of Empires Online
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
dap, AOE3 dupa AOE si AOK a fost ca o tortura dupa cel mai misto tort din univers.
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14867
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft XI - Hate Draft (Ză Fight)
Mie mi-a placut Age Of Empires 3
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests