Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Moderator: Michilangelo
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
1. Păi am citit, tocmai de aia am zis, mie nu mi s-a părut așa.
2. Sorry man.
3. I know, so what?
4. Am ales să îl privesc ca pe o satiră și mă încântă tare mult oamenii cărora li se pare offensive. Tu ai altă problemă cu el, am înțeles, nu mi-a plăcut în mod special dar nici nu am ceva cu el.
5. Iesi afară.
2. Sorry man.
3. I know, so what?
4. Am ales să îl privesc ca pe o satiră și mă încântă tare mult oamenii cărora li se pare offensive. Tu ai altă problemă cu el, am înțeles, nu mi-a plăcut în mod special dar nici nu am ceva cu el.
5. Iesi afară.
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
De la juve apreciez in special Unreal 2, un shooter pe de o parte atat de generic incat uitasem ca l-am jucat, dar totusi suficient de prost pentru a isi merita pozitia intr-un draft de genul asta. Serious Sam mi s-a parut si mie banal, desi l-am jucat destul de mult in copilarie (neavand internet, faceam rost mai rar de ce jocuri voiam). Nu il urasc la fel de mult ca pe altele, dar inteleg alegerea.
Mergand mai departe, CS e foarte basic in reguli si mecanici, asa ca nu o sa ii inteleg nici eu vreodata popularitatea. Mi se pare amuzant mai ales faptul ca, desi poti face si chestii mai misto de atat, o buna parte din joc consta in asteptatul dupa colturi cu aimul pus unde o sa apara capul inamicilor. Pe vremea mea, momentele de genul asta se traduceau prin "fmm de camper", dar acum vad ca se fac highlighturi de la turnee cu asta
Nu pot fi deloc de acord cu alegerea lui Carmageddon 2 aici. Ce-i drept, originalul l-am jucat destul de putin, iar 2-ul are intr-adevar un control ciudat al masinii, simti ca parca ai ghida o caramida. Dar mi se pare un aspect cu care te poti obisnui pe parcurs, mai ales ca jocul are destule merite pe care nu le vad mentionate: nivelele aveau un design superb, cu o gramada de rampe pentru chestii nebunesti, locuri greu de accesat, pietoni ce respectau foarte bine tematica unei zone si o varietate admirabila. Fizica NPC-urilor a fost un alt plus; o data cu introducerea de rag dolls, puteai impinge pietonii prin diferite locuri dubioase si aveai mai mult loc de joaca decat cu sprite-urile ce explodau foarte usor in primul (asta daca nu ma inseala memoria). Cat despre powerups si arme, consider ca e un exemplu reusit de sequel ce reuseste sa aduca mai multe optiuni fara a strica esentialul.
In ciuda descrierilor excelente ale lui juve, trebuie sa recunosc ca, din ce am jucat de aici, nu am gasit vreo alegere fata de care sa am o ura foarte puternica.
Chester, pe de alta parte, are doua alegeri importante ce le planuiam pentru propria lista, iar descrierile reflecta destul de bine si experienta mea. Braid e genul de joc care imi provoaca nervi imediat cum vad vreun screenshot sau aud vreo melodie din el, take that shit away from me. Undertale e o tampenie mega laudata pentru umor si inteligenta, dar plina de glume penale, lupte inutile ce te intrerup la fiecare 2 pasi si nu mai stiu.
In rest, orice Ass Creed o isi atraga simpatia mea intr-un astfel de draft, intrucat e genul ala de joc in care castigi luptele apasand un singur buton, te cateri si faci acrobatii apasand un singur buton si mergi sa faci acelasi quest de 300 sute de ori. Practic te uiti la niste animatii pana iti vine rau, that's the game.
Restul alegerilor demne de salutat pentru mine ar fi Duke Nukem Forever, Far Cry Blood Dragon si Guitar Hero. O lista satisfacatoare, chiar daca nu sunt deloc de acord cu prezenta lui Quake 3 aici. Imi plac si descrierile astea cu o atitudine degajata.
O sa votez cu chester.
Mergand mai departe, CS e foarte basic in reguli si mecanici, asa ca nu o sa ii inteleg nici eu vreodata popularitatea. Mi se pare amuzant mai ales faptul ca, desi poti face si chestii mai misto de atat, o buna parte din joc consta in asteptatul dupa colturi cu aimul pus unde o sa apara capul inamicilor. Pe vremea mea, momentele de genul asta se traduceau prin "fmm de camper", dar acum vad ca se fac highlighturi de la turnee cu asta

Nu pot fi deloc de acord cu alegerea lui Carmageddon 2 aici. Ce-i drept, originalul l-am jucat destul de putin, iar 2-ul are intr-adevar un control ciudat al masinii, simti ca parca ai ghida o caramida. Dar mi se pare un aspect cu care te poti obisnui pe parcurs, mai ales ca jocul are destule merite pe care nu le vad mentionate: nivelele aveau un design superb, cu o gramada de rampe pentru chestii nebunesti, locuri greu de accesat, pietoni ce respectau foarte bine tematica unei zone si o varietate admirabila. Fizica NPC-urilor a fost un alt plus; o data cu introducerea de rag dolls, puteai impinge pietonii prin diferite locuri dubioase si aveai mai mult loc de joaca decat cu sprite-urile ce explodau foarte usor in primul (asta daca nu ma inseala memoria). Cat despre powerups si arme, consider ca e un exemplu reusit de sequel ce reuseste sa aduca mai multe optiuni fara a strica esentialul.
In ciuda descrierilor excelente ale lui juve, trebuie sa recunosc ca, din ce am jucat de aici, nu am gasit vreo alegere fata de care sa am o ura foarte puternica.
Chester, pe de alta parte, are doua alegeri importante ce le planuiam pentru propria lista, iar descrierile reflecta destul de bine si experienta mea. Braid e genul de joc care imi provoaca nervi imediat cum vad vreun screenshot sau aud vreo melodie din el, take that shit away from me. Undertale e o tampenie mega laudata pentru umor si inteligenta, dar plina de glume penale, lupte inutile ce te intrerup la fiecare 2 pasi si nu mai stiu.
In rest, orice Ass Creed o isi atraga simpatia mea intr-un astfel de draft, intrucat e genul ala de joc in care castigi luptele apasand un singur buton, te cateri si faci acrobatii apasand un singur buton si mergi sa faci acelasi quest de 300 sute de ori. Practic te uiti la niste animatii pana iti vine rau, that's the game.
Restul alegerilor demne de salutat pentru mine ar fi Duke Nukem Forever, Far Cry Blood Dragon si Guitar Hero. O lista satisfacatoare, chiar daca nu sunt deloc de acord cu prezenta lui Quake 3 aici. Imi plac si descrierile astea cu o atitudine degajata.
O sa votez cu chester.
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Un duel destul de strîns, unde chester iese învingător la mustață. Dacă Radu zicea care e treaba și cu Runaway și / sau evita să aleagă Carma 2, altfel stăteau lucrurile.
Spoiler for juve3332:
juve3332
1. Unreal 2: The Awakening
+1
Ăsta da sequel fără nicio legătură.
2.Serious Sam: The First Encounter
+0.5
N-ai jucat co-op, n-ai jucat nimic. Dar pentru că e voie și singur, unde nu e mare brînză, îți dau jumătate de băț.
3. Black & White
+1
Cu toate că nu e suprema păcăleală, marchează punctul de unde s-a dus iremediabil în canalizare povestea cu ... Molly
4. Worms 3D (2003)
+1
Prea prost, prea devreme, mai bine Reinforcements (Worms 1,5) la orice oră.
5. Counter-strike
+1
Exista pe vremea aia și Team Fortress (peste Quake). Mult mai bun. Dar cine să-l mai joace? Nu vorbim de UT, deja suntem în altă galaxie.
6. Carmageddon 2 (1998)
+0
Nu, nu, nu și iarăși, NU. A fost un joc extraordinar de distractiv pentru mine, iar senzația destul de găunoasă a fizicii mașinilor nu este îndeajuns de urîtă încît să submineze nivelurile geniale, tematicile inspirate, power-up-urile scrîntite și per total grafica mai mult decît decentă, care se păstrează încă acceptabil. Nu e atît de tare precum a fost întîiul la vremea lui, dar e un sequel onorabil.
7. Doom 3 (2004)
+1
Deși engine-ul în sine era mișto și au făcut bine să-l dea la liber, drept pentru care avem Thief-ul pe engine de Doom3, un festin vizual cu unele misiuni realmente interesante și cîteva mecanici frumoase. Dar asta nu scuză Doom3, jocul.
8. Commandos 3 (2003)
+1
Nu a fost un final nimerit pentru serie, nici o continuare care să joace punctele forte ale seriei și ale genului în general.
9. Runaway (2004)
+0.5
Foarte de acord cu alegerea, dar fără să detaliezi nu am cum să punctez prea mult.
10. Postal 2 (2003)
+1
Nu-i nevoie de cuvinte.
Total 8 puncte + 0 modificator de dificultate = 8
1. Unreal 2: The Awakening
+1
Ăsta da sequel fără nicio legătură.
2.Serious Sam: The First Encounter
+0.5
N-ai jucat co-op, n-ai jucat nimic. Dar pentru că e voie și singur, unde nu e mare brînză, îți dau jumătate de băț.
3. Black & White
+1
Cu toate că nu e suprema păcăleală, marchează punctul de unde s-a dus iremediabil în canalizare povestea cu ... Molly

4. Worms 3D (2003)
+1
Prea prost, prea devreme, mai bine Reinforcements (Worms 1,5) la orice oră.
5. Counter-strike
+1
Exista pe vremea aia și Team Fortress (peste Quake). Mult mai bun. Dar cine să-l mai joace? Nu vorbim de UT, deja suntem în altă galaxie.
6. Carmageddon 2 (1998)
+0
Nu, nu, nu și iarăși, NU. A fost un joc extraordinar de distractiv pentru mine, iar senzația destul de găunoasă a fizicii mașinilor nu este îndeajuns de urîtă încît să submineze nivelurile geniale, tematicile inspirate, power-up-urile scrîntite și per total grafica mai mult decît decentă, care se păstrează încă acceptabil. Nu e atît de tare precum a fost întîiul la vremea lui, dar e un sequel onorabil.
7. Doom 3 (2004)
+1
Deși engine-ul în sine era mișto și au făcut bine să-l dea la liber, drept pentru care avem Thief-ul pe engine de Doom3, un festin vizual cu unele misiuni realmente interesante și cîteva mecanici frumoase. Dar asta nu scuză Doom3, jocul.
8. Commandos 3 (2003)
+1
Nu a fost un final nimerit pentru serie, nici o continuare care să joace punctele forte ale seriei și ale genului în general.
9. Runaway (2004)
+0.5
Foarte de acord cu alegerea, dar fără să detaliezi nu am cum să punctez prea mult.
10. Postal 2 (2003)
+1
Nu-i nevoie de cuvinte.
Total 8 puncte + 0 modificator de dificultate = 8
Spoiler for chestr0ny:
chestrony
1. Super Mario Bros.
+1
Ăsta la care te referi tu este un terci grețos. Însă a continuat din bine în mai bine și cele mai recente chiar că sunt faine. Totuși, mecanicile de bază de joc din ăsta vin. Dubios că nu e mai atrăgător.
2. Duke Nukem Forever
+1
Rușine. Jocul care ne-a arătat că forever is not long enough.
3. Far Cry Blood Dragon
+0,75
Daaar cu mai multă subtilitate să știi că nu era ceva rău. Pe mine m-au enervat 3 și 4 și Primal prin repetiție anostă încît ăsta deja pare parfum.
4. Saints Row the Third
+1
5. Braid
+0.5
Să te mai pună dracu să te iei de roșcați, că nu mai vezi de la mine punct întreg în draft cît trăiești. Dar, da, e cam pretențios și dacă urăști Mario nu e greu să nu urăști Mario cu rewind și greț. Dar să știi că în niveluri tîrzii e folosit într-un mod mai creativ decît te-ai aștepta. Plus că e la începutul mișcării indie, care între timp l-a copiat în draci și a devenit o grețoșenie sinistră ca întreg.
6. Quake 3 Arena
+0,75
Cu siguranță nu e UT, dar mi se pare mai degrabă alt flavor. Nu este tocmai prost. Oricum, ai punctul în ciuda fazei de la #5 pentru că nu asta așteptam după Quake II.
7. Undertale
+1
Fuck off with that retarded indie garbace.
8. Guitar Hero
+0,5
Convingător, dar dacă nu-l joci cu două chitare, tobe si microfon, nu prea are farmec. În 'plen' e altă treabă. Dar descrierea e destul de corectă.
9. Ass Creed Black Flag
+1
Enough is enough. AC2 a fost un simulator de călătorii istorice în locuri desenate frumos, chit că întreruperile cu 'prezentul vieții' erau ca nuca-n perete. Dar cîte să tot scoți?
10. Mu Online
+1
Mie nu-mi trebuie prea multe argumente ca să mă alătur la urît un MMO. Unul prost, cu atît mai mult.
8,5p - 0,25 pentru unele easy targets, în special Duke Forever.
Total 8,25p
1. Super Mario Bros.
+1
Ăsta la care te referi tu este un terci grețos. Însă a continuat din bine în mai bine și cele mai recente chiar că sunt faine. Totuși, mecanicile de bază de joc din ăsta vin. Dubios că nu e mai atrăgător.
2. Duke Nukem Forever
+1
Rușine. Jocul care ne-a arătat că forever is not long enough.
3. Far Cry Blood Dragon
+0,75
Daaar cu mai multă subtilitate să știi că nu era ceva rău. Pe mine m-au enervat 3 și 4 și Primal prin repetiție anostă încît ăsta deja pare parfum.
4. Saints Row the Third
+1
5. Braid
+0.5
Să te mai pună dracu să te iei de roșcați, că nu mai vezi de la mine punct întreg în draft cît trăiești. Dar, da, e cam pretențios și dacă urăști Mario nu e greu să nu urăști Mario cu rewind și greț. Dar să știi că în niveluri tîrzii e folosit într-un mod mai creativ decît te-ai aștepta. Plus că e la începutul mișcării indie, care între timp l-a copiat în draci și a devenit o grețoșenie sinistră ca întreg.
6. Quake 3 Arena
+0,75
Cu siguranță nu e UT, dar mi se pare mai degrabă alt flavor. Nu este tocmai prost. Oricum, ai punctul în ciuda fazei de la #5 pentru că nu asta așteptam după Quake II.
7. Undertale
+1
Fuck off with that retarded indie garbace.
8. Guitar Hero
+0,5
Convingător, dar dacă nu-l joci cu două chitare, tobe si microfon, nu prea are farmec. În 'plen' e altă treabă. Dar descrierea e destul de corectă.
9. Ass Creed Black Flag
+1
Enough is enough. AC2 a fost un simulator de călătorii istorice în locuri desenate frumos, chit că întreruperile cu 'prezentul vieții' erau ca nuca-n perete. Dar cîte să tot scoți?
10. Mu Online
+1
Mie nu-mi trebuie prea multe argumente ca să mă alătur la urît un MMO. Unul prost, cu atît mai mult.
8,5p - 0,25 pentru unele easy targets, în special Duke Forever.
Total 8,25p
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Mda, am de lucru acum si chiar nu ma pot concentra la descrierile alea doua. Le pun cat mai repede posibil.
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Dacă apar în timp util, schimb și eu votul pînă duminică în măsura în care sunt convingătoare.
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Nu mi se pare corect sa votam fara ca Juve sa-si fi completat descrierile. Dati-i putin timp si reveniti cand si le posteaza, nu ne grabim nicaieri. 

I'm livin' in a love shadow
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Thanks, incerc in noaptea asta. Dar daca vrea cineva sa voteze neaparat, desigur ca e liber sa o faca, e vina mea ca nu mi le-am completat la timp.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4602
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Hate Draft, locul unde adversarii sunt deosebit de intelegatori unul cu altul, pentru ca ura lor se canalizeaza exclusiv pe jocurile video.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
juve3332
chestr0ny
Juve are 5,75, chestr0ny are 7,75. Juve mai are doua alegeri inca nescrise, si ar trebui sa faca perfect ca sa iasa la egalitate. Eu nu mai complic lucrurile, I'll go with chestr0ny.
Spoiler:
1. Bebeluse + lame. 1
2. Mai degraba l-ai altoit pentru faptul ca a fost overhyped de Level. Fair enough, nu e nimic gaunos. 1
3. Black & White nu a fost nici pe departe atat de prost cat ai fost tu overhyped. Adevarul e undeva la mijloc, cu Molyneux fiind o tarfa mincionasa si tu nitel naiv. Nu vrei sa cumperi niste No Man's Sky? N-ai zis de tutorialul imens bagat pe gat. Era si full de bug-uri, dar jocul era destul de complex si putea sa devina un Populous reusit daca nu bagau cacatul ala de tamagotchi. N-ai minat pana-n capat. 0,25
4. Cacat cu viermi. 1
5. Puteai sa te iei de el fara sa-l compari cu UT. Pari un crybaby care s-a ofticat ca UT n-a luat suficient limelight. E un joc repetitiv in draci. E un joc nerealist in draci. Pentru un shooter atat de laudat, are printre cele mai cretine hitboxes si weapon physics. A creat o generatie de diliti care schimba de pe arma pe cutit si inapoi pe arma pentru un exploit penibil de reload time. Such an easy target, missed by a mile. 0,25
6. Nu stiu cum se simte Carma 2 fata de Carma 1 la controlul masinii, dar lacrimile de crocodil dupa nostalgie violata sunt o feblete a mea. 1
7. Ai ratat elefantul din camera. Doom 3 e un sir neintrerupt de jump scares ieftine. Nu se mai simte deloc ca primele, cu reloads si health regen. E efectiv alt joc. Sure, poti sa te iei si de poveste dar faptul ca nu are nicio treaba cu Doom ca concept e miezul. 0,25
8. Se vede cand chiar ai venin de scuipat. 1
9. N/A
10. N/A
2. Mai degraba l-ai altoit pentru faptul ca a fost overhyped de Level. Fair enough, nu e nimic gaunos. 1
3. Black & White nu a fost nici pe departe atat de prost cat ai fost tu overhyped. Adevarul e undeva la mijloc, cu Molyneux fiind o tarfa mincionasa si tu nitel naiv. Nu vrei sa cumperi niste No Man's Sky? N-ai zis de tutorialul imens bagat pe gat. Era si full de bug-uri, dar jocul era destul de complex si putea sa devina un Populous reusit daca nu bagau cacatul ala de tamagotchi. N-ai minat pana-n capat. 0,25
4. Cacat cu viermi. 1
5. Puteai sa te iei de el fara sa-l compari cu UT. Pari un crybaby care s-a ofticat ca UT n-a luat suficient limelight. E un joc repetitiv in draci. E un joc nerealist in draci. Pentru un shooter atat de laudat, are printre cele mai cretine hitboxes si weapon physics. A creat o generatie de diliti care schimba de pe arma pe cutit si inapoi pe arma pentru un exploit penibil de reload time. Such an easy target, missed by a mile. 0,25
6. Nu stiu cum se simte Carma 2 fata de Carma 1 la controlul masinii, dar lacrimile de crocodil dupa nostalgie violata sunt o feblete a mea. 1
7. Ai ratat elefantul din camera. Doom 3 e un sir neintrerupt de jump scares ieftine. Nu se mai simte deloc ca primele, cu reloads si health regen. E efectiv alt joc. Sure, poti sa te iei si de poveste dar faptul ca nu are nicio treaba cu Doom ca concept e miezul. 0,25
8. Se vede cand chiar ai venin de scuipat. 1
9. N/A
10. N/A
Spoiler:
1. Hehe, cand aveai de ales intre alergat si dat cu capu'n caramizi si jucat cu putza-n tzarana, era clar ca Mario iesea superior. Oricum, agree, bashit. Si super exploatat dupa aia. 1
2. Jocul ala e un fel de fanservice pentru niste oameni care nu mai sunt, si anume copiii din noi. De aici si tonul infantil al jocului. Ai atins si partea cu dev hell. 1
3. Eu nu stiu ce-au fumat aia cand au facut jocul asta. 1
4. Exact pentru cocalarul "giveusatank" din GTA 3. 1
5. Da, e pt. hipsteri. 1
6. Un UT fast-food. 1
7. O boratura cu arfe de intelectualitate pt. ca snowflake. 1
8. Ii fun putin timp daca ai cu cine juca. E party game. Clac clac faci si cand te joci ceva pe tastatura. Nu l-ai prins din unghiul corect. 0,25
9. Nu-mi spui doar ca e boring, tedious si plictisitor. Imi spui de ce, sa ma faci sa simt plictiseala, sa fiu empatic cu tine, sa te inteleg. Altfel, esti doar un piscotar de la Kotaku, platit sa manjeasca fara a avea esenta. 0
10. Aici chiar nu m-am putut abtine si am completat. Jocul avea multe hibe. N-ai descris nici macar rahatul ala de Arena. If you go, go all the way. 0,5
2. Jocul ala e un fel de fanservice pentru niste oameni care nu mai sunt, si anume copiii din noi. De aici si tonul infantil al jocului. Ai atins si partea cu dev hell. 1
3. Eu nu stiu ce-au fumat aia cand au facut jocul asta. 1
4. Exact pentru cocalarul "giveusatank" din GTA 3. 1
5. Da, e pt. hipsteri. 1
6. Un UT fast-food. 1
7. O boratura cu arfe de intelectualitate pt. ca snowflake. 1
8. Ii fun putin timp daca ai cu cine juca. E party game. Clac clac faci si cand te joci ceva pe tastatura. Nu l-ai prins din unghiul corect. 0,25
9. Nu-mi spui doar ca e boring, tedious si plictisitor. Imi spui de ce, sa ma faci sa simt plictiseala, sa fiu empatic cu tine, sa te inteleg. Altfel, esti doar un piscotar de la Kotaku, platit sa manjeasca fara a avea esenta. 0
10. Aici chiar nu m-am putut abtine si am completat. Jocul avea multe hibe. N-ai descris nici macar rahatul ala de Arena. If you go, go all the way. 0,5
Praise be to the muffalo tree.
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Da dar hartile sunt facute (sau, mai bine zis, designuite la sange) astfel incat daca cineva campuieste RL-ul sau si-a facut traseu care trece p-acolo, sa poata fi "destabilizat" foarte usor chiar si de o singura persoana. Asta pe langa faptul ca de obicei n-ai health pe langa el. Q3(A) 4 LYFStokkolm wrote:La 1vs1 cred ca asa e. Pentru deatchmatch la gramada, mi se pare ca in Q3 totul tine de cine ajunge la rochet launcher, frankly la capitolul asta prefer Half-life peste ambele.
Oricum, sa ma bag mai deep in kkt, as zice ca nu inteleg hateul pe care-l primeste Unreal II. Mi se pare ca era facut fix sa fie cel mai bun space shooter generic - si oarecum le-a iesit faza. Adica il prefer lui HALO si lui Gears of War (care, de altfel, imi place si el). Unreal/UT mereu a fost despre quirkiness, a fost PEPSI-ul in comparatie cu COCA COLA reprezentata de Doom si Quake si derivatele (HL/CS). Cu U2, au fost atat de quirky incat au zis, hai coaie s-o ardem realist... asa, la misto... Nu le-a iesit dar tot e mai bun ca Dead Spaceurile (cu exceptia primului, evident).
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
din punctul meu de vedere dintre cei doi juve are descrieri mai inspirate, iar chester are alegeri mai inspirate. Eu cu cine votez?
Instinctul meu de fata mare imi zice sa merg pe mana lui chester (chiar daca are acolo vreo 2 jocuri care nu au ce cauta in astfel de liste). Chester sa fie.
Instinctul meu de fata mare imi zice sa merg pe mana lui chester (chiar daca are acolo vreo 2 jocuri care nu au ce cauta in astfel de liste). Chester sa fie.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6805
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
9. Runaway
Parafrazandu-l partial pe Caleb, Broken Sword 1 si 2 sunt probabil cele mai frumoase desenate chestii care au existat vreodata pe calculator. Calitatea mai sus numitelor nu sta numai in grafica, desigur, ci in multitudinea detaliilor de atmosfera si precizia cu care amanuntele simple isi ating scopul. E o discutie mai larga, pe care in mare parte am acoperit-o intr-un retro la primul BS.
Ei, Runaway este practic o imitatie de BS, cu cateva detalii schimbate pe ici, pe colo, dar esentialmente o copie-omagiu adusa unui clasic. Aparut intr-o perioada foarte vitrega jocurilor de aventuri, cand genul nu mai era vandabil, iar calitatea titluri care-si faceau totusi aparitia era sub-mediocra, Runaway a fost cu atat mai mult investit cu o valoare simbolica. De fapt, jocul spaniolilor este emblematic pentru incercarile futile de a recrea succesul unei serii folosindu-te de niste aparente superficiale, nu de elementele de substanta care au adus recunoastere si afectiune clasicului.
Practic, totul jocul un face decat sa conjuge la modul urechist si afon acel melanj de trasaturi specifice care transformau BS intr-un joc memorabil. Unde BS lucra cu finete ca de covor persan, Runaway intra cu bocancii murdari. In dorinta lor de a lua totusi oarece distanta de model, Pendulo au tranformat personajele in palide personalitati de film B. Nu sunt simaptic-mundane ca protagonistii din BS, ci au o latura enervant ancorata in "realitatea dura": Brian Basco (ce nume!!!) e un tocilar handicapat social, iar Gina dansatoare exotica. Nimic din naturaletea lui George si Nico, doar stereotipii exagerate.
Aminti-va de scenele minunat echilibrate din BS, desenate curat si aerisit, un spatiu imediat recognoscibil (mediteraneean, oriental, parizian) si atragator prin economia elementelor estetice de efect. Runaway nu face decat sa supraliciteze, aglomerand tuse groase in aceeasi scena doar de dragul de a personaliza mai mult spatiul. Capoteaza, insa, si devine agasant pana la saturatie, lipsit de noima si, pe alocuri, ilar.

De fapt, asta ma si deranjeaza punctual la Runaway, pe langa faptul meta ca a reprezentat o falsa renastere a genului (nu, a fost un puternic simptom al decaderii lui), lipsa de gust si masura. Umorul e gros, personajele caricaturale, conflictul supra-licitat in gol si, deci, absent, totul e strident si tipa catre tine: desenat de mana, neamule!!! Un cui apasat batut (contrar intentiilor) in sicriul aventurilor de moda veche. Heh, si una din putinele dati cand mi s-a parut ca Mitza ataca un joc cu publicitate in spate si din alt motiv decat acela de a fi contra curentului.
Parafrazandu-l partial pe Caleb, Broken Sword 1 si 2 sunt probabil cele mai frumoase desenate chestii care au existat vreodata pe calculator. Calitatea mai sus numitelor nu sta numai in grafica, desigur, ci in multitudinea detaliilor de atmosfera si precizia cu care amanuntele simple isi ating scopul. E o discutie mai larga, pe care in mare parte am acoperit-o intr-un retro la primul BS.
Ei, Runaway este practic o imitatie de BS, cu cateva detalii schimbate pe ici, pe colo, dar esentialmente o copie-omagiu adusa unui clasic. Aparut intr-o perioada foarte vitrega jocurilor de aventuri, cand genul nu mai era vandabil, iar calitatea titluri care-si faceau totusi aparitia era sub-mediocra, Runaway a fost cu atat mai mult investit cu o valoare simbolica. De fapt, jocul spaniolilor este emblematic pentru incercarile futile de a recrea succesul unei serii folosindu-te de niste aparente superficiale, nu de elementele de substanta care au adus recunoastere si afectiune clasicului.
Practic, totul jocul un face decat sa conjuge la modul urechist si afon acel melanj de trasaturi specifice care transformau BS intr-un joc memorabil. Unde BS lucra cu finete ca de covor persan, Runaway intra cu bocancii murdari. In dorinta lor de a lua totusi oarece distanta de model, Pendulo au tranformat personajele in palide personalitati de film B. Nu sunt simaptic-mundane ca protagonistii din BS, ci au o latura enervant ancorata in "realitatea dura": Brian Basco (ce nume!!!) e un tocilar handicapat social, iar Gina dansatoare exotica. Nimic din naturaletea lui George si Nico, doar stereotipii exagerate.
Aminti-va de scenele minunat echilibrate din BS, desenate curat si aerisit, un spatiu imediat recognoscibil (mediteraneean, oriental, parizian) si atragator prin economia elementelor estetice de efect. Runaway nu face decat sa supraliciteze, aglomerand tuse groase in aceeasi scena doar de dragul de a personaliza mai mult spatiul. Capoteaza, insa, si devine agasant pana la saturatie, lipsit de noima si, pe alocuri, ilar.
Spoiler:


Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
Screenshot din Far Cry Blood Dragon:


I'm livin' in a love shadow
Re: Hate Draft: Runda I - juve3332 vs. chestrony
10. Postal 2
Aici n-am prea multe de spus. Pe primul l-am considerat un GTA mai vulgar-violent. Nu mi-a placut in mod deosebit, dar hai ca am putut justifica cele cateva ore pierdute cu el. Postal 2, in schimb, reprezinta pentru mine apogeul vulgaritatii fara motiv, a excesului descreierat, a prostului-gust ridicat la rang de "joaca pentru joaca". Nu spun ca n-ar trebui sa existe. Ba da, avem nevoie de el ca de un etalon al pornografiei ieftine, la care apelezi in rarele momente de dezgust plenar pentru tot ce are mai atragator sexualitatea, frumusetea si, in general, existenta umana. E ca incercatul scatofiliei dupa ce ai gustat din supremele perversiuni, cand ai nevoie de ceva gretos care sa te poata face sa apreciezi din nou perversiunile de rang inferior. E, deci, un rau necesar, o materie intunecata care sa tina industria gaming-ului in picioare si functionand. De acord! Dar, pentru Dumnezeu, sa nu-i ridicam un soclu! Pentru ce sa glorificam ce are gaming-ul mai retardat si simplist, pentru ce sa ne impaunam cu satisfacerea celor mai animalice instincte? Se lauda cineva cu defecarea cotidiana? Nu, dragilor. Ba mai mult, Postal 2 incearca sa se vanda ca o felatie ca fiind cu subinteles. O felatie cu accente mistice, carevasazica. Bleah. Nu violentei fara stil!
Aici n-am prea multe de spus. Pe primul l-am considerat un GTA mai vulgar-violent. Nu mi-a placut in mod deosebit, dar hai ca am putut justifica cele cateva ore pierdute cu el. Postal 2, in schimb, reprezinta pentru mine apogeul vulgaritatii fara motiv, a excesului descreierat, a prostului-gust ridicat la rang de "joaca pentru joaca". Nu spun ca n-ar trebui sa existe. Ba da, avem nevoie de el ca de un etalon al pornografiei ieftine, la care apelezi in rarele momente de dezgust plenar pentru tot ce are mai atragator sexualitatea, frumusetea si, in general, existenta umana. E ca incercatul scatofiliei dupa ce ai gustat din supremele perversiuni, cand ai nevoie de ceva gretos care sa te poata face sa apreciezi din nou perversiunile de rang inferior. E, deci, un rau necesar, o materie intunecata care sa tina industria gaming-ului in picioare si functionand. De acord! Dar, pentru Dumnezeu, sa nu-i ridicam un soclu! Pentru ce sa glorificam ce are gaming-ul mai retardat si simplist, pentru ce sa ne impaunam cu satisfacerea celor mai animalice instincte? Se lauda cineva cu defecarea cotidiana? Nu, dragilor. Ba mai mult, Postal 2 incearca sa se vanda ca o felatie ca fiind cu subinteles. O felatie cu accente mistice, carevasazica. Bleah. Nu violentei fara stil!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest