Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
sa revenim la From Software
au vandut Demon's Souls in aprox 1mil copii pe PS3
acum au bani de Dark Souls - prin aprilie 2013 se vandusera 2.3mil copii (comasat); comparativ cu restul consolelor, vers PC s-a vandut prost http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=538569
bun, fac Dark Souls 2 - cifrele prin mai a.c. 1.2mil copii (doar console, EU+NA - in Jap From Software a publicat jocul, nu Namco-Bandai), vers PC urma sa fie lansata prin Aprilie (nu exista cifre deocamdata)
si tu vrei sa mai ai de la From Software joc - FS o sa se intoarca la tatutzu Sony, ca deh .. de acolo curge laptele
au vandut Demon's Souls in aprox 1mil copii pe PS3
acum au bani de Dark Souls - prin aprilie 2013 se vandusera 2.3mil copii (comasat); comparativ cu restul consolelor, vers PC s-a vandut prost http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=538569
bun, fac Dark Souls 2 - cifrele prin mai a.c. 1.2mil copii (doar console, EU+NA - in Jap From Software a publicat jocul, nu Namco-Bandai), vers PC urma sa fie lansata prin Aprilie (nu exista cifre deocamdata)
si tu vrei sa mai ai de la From Software joc - FS o sa se intoarca la tatutzu Sony, ca deh .. de acolo curge laptele
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Exact, puteți vorbi o săptămână întreagă despre vânzări. Într-adevăr, are pe undeva dreptate Zmeul, e clar că din punct de vedere al vânzărilor, titlurile AAA se pretează mai bine pe console decât pe PC*, unde doar seriile consacrate se apropie, dar asta e fix pix relevant în discuția exclusivităților. Exclusivitățile au existat și există din dorința fiecăruia de a-și asigura o platformă închisă, pe care să o controleze, cu conținut ce nu poate fi obținut de ceilalți. Când lansezi un joc pe PS și PC îl lansezi, indirect, pentru jumătate din posesorii XBOX, lol. Să nu mai zic de întregul joc de marketing, care până la urmă e principalul factor ce decide succesul financiar al jocurilor și consolelor.DarthZombie » Wed Jun 11, 2014 4:48 am wrote:asa ca in fond si la urma urmei, toata discutia asta nu prea isi are rostul, ca lui Sony nu ii pasa de ce vanzari ar avea pe PC jocul, ci de cate PS4-uri si abonamente de PS+ mai vinde facandu-l exclusiv pe platforma lor.
*asta și pentru că multe dintre exemplele date au fost ori mizerii ori portări infecte, ce nu meritau să vândă oricum
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Demon's Souls, Dark Souls 1 si 2 au vandut foarte bine pe console (daca te gandesti ca se adreseaza unui public restrans + bugetul redus pe care aceste jocuri l-au papat). Pentru DS1 si 2 orice banut obtinut din vanzarea pe PC e bonus. Portarile acestor jocuri nu sunt vreo mare investitie.
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Pe termen lung bonusul din portări pe PC e mult mai mic decât "bonusul" din creşterea bazei de useri pe platforma proprie. Nu-ţi iei consolă doar pentru Dark Souls şi încă 2-3 exclusive. Continui să cumperi jocuri, plăteşti abonament pentru multiplayer, and so on. Asta e toată ideea. Toate comparaţiile gen "ba, că jocul X pe platforma aia a vândut mai mult!" nu-şi au rostul. Sony nu e (doar) dezvoltator de jocuri.
REMEMBER CITADEL
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Corect. Nintendo scoate doar pentru propriul hardware de ani de zile, Microsoft are Xbox si Windows iar Sony au si ei un playstationMahdi » 11 Jun 2014, 13:28 wrote:Pe termen lung bonusul din portări pe PC e mult mai mic decât "bonusul" din creşterea bazei de useri pe platforma proprie. Nu-ţi iei consolă doar pentru Dark Souls şi încă 2-3 exclusive. Continui să cumperi jocuri, plăteşti abonament pentru multiplayer, and so on. Asta e toată ideea. Toate comparaţiile gen "ba, că jocul X pe platforma aia a vândut mai mult!" nu-şi au rostul. Sony nu e (doar) dezvoltator de jocuri.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Nintendo nu va mai socate doar pentru WiiU / DS, nu cu multa vreme in urma au anuntat ca se indreapta catre sectorul mobileKINGdmn » 11 Jun 2014, 12:58 wrote:Nintendo scoate doar pentru propriul hardware de ani de zile
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
vanzarile de WiiU sunt slabe, jocuri pt platforma se lanseaza greu, 3rd party aproape inexistent
in comparatie, daca situatia in vanzari a MS (XB1) continua sa ramana in aceeasi lehamite, exista o mare posibilitate ca MS sa se indrepte catre PC .. probabil
apropos de abonamentele pt MP, da se platesc, dar ai si access la diferite jocuri AAA in fiecare luna - din pct de vedere al clientului e cam tandi pe mandi
atat timp cat Sony are un influx cat de cat stabil de $, ii doare la basca; de ce credeti ca MS a inceput sa aplice exact aceeasi strategie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Si cu toate astea s-au incapatanat si au fost naivi atata timp
) mi-ar fi placut sa pot butona Lego City Undercover si ultimul Mario.
Taxa pentru multiplayer pe care o are Sony e justa, atata timp cat primesti demo-uri early, beta-uri, jocuri AAA + cateva indie, reduceri, etc. Problema e ca trebuie sa te obosesti sa cumperi de la 3rd parties cardurile vietii. Mi-ar place si mie pe Steam sa fie ceva gen Premium/Plus content, sa primesti early acces, iteme de dota2, tf2, path of exile, cs:go si ce-o mai fi + sa poti juca lunar titluri AAA
more money for that fat fuck Gabe si poate intr-o zi o sa scoata Half-Life 3.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Taxa pentru multiplayer pe care o are Sony e justa, atata timp cat primesti demo-uri early, beta-uri, jocuri AAA + cateva indie, reduceri, etc. Problema e ca trebuie sa te obosesti sa cumperi de la 3rd parties cardurile vietii. Mi-ar place si mie pe Steam sa fie ceva gen Premium/Plus content, sa primesti early acces, iteme de dota2, tf2, path of exile, cs:go si ce-o mai fi + sa poti juca lunar titluri AAA
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
naivi, nuKINGdmn » 11 Jun 2014, 15:12 wrote:Si cu toate astea s-au incapatanat si au fost naivi atata timp
Wii-ul original s-a vandut excelent - 100mil+ unitati vandute global; plus DS-ul ~155mil global
daca te uiti la vanzarile de Wii U, ce e pe piata de ceva mai mult de 1an si 1/2, 6.32mil unitati vandute, si compari cu cele ale PS4 ce e pe piata de ~1/2 an, ~8mil global ...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Si 3DS-ul s-a vandut destul de bine. 43.33 milioane de exemplare in primii 3 ani. Desigur, cel mai probabil multe din vanzari se datoreaza lui Pokemon.
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
De la console am ajuns la hand-held? Well that went down a slippery slope fast
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Eu zic ca nu sunt cele mai bune.
Ti-am adus argumente. Acum combatele ! Daca poti !
Ti-am adus argumente. Acum combatele ! Daca poti !
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Au vandut bine, dar nu prea au vandut jocurile, multi au ramas cu acel bundle cu multe jocuri de tip sport/fitness/de familie. De asta unele titluri mai mature ar fi fost apreciate si pe alte platforme.zme-ul » 11 Jun 2014, 17:06 wrote:naivi, nuKINGdmn » 11 Jun 2014, 15:12 wrote:Si cu toate astea s-au incapatanat si au fost naivi atata timp
Wii-ul original s-a vandut excelent - 100mil+ unitati vandute global; plus DS-ul ~155mil global
daca te uiti la vanzarile de Wii U, ce e pe piata de ceva mai mult de 1an si 1/2, 6.32mil unitati vandute, si compari cu cele ale PS4 ce e pe piata de ~1/2 an, ~8mil global ...
Tot console sunt si alea:DreV » 11 Jun 2014, 18:36 wrote:De la console am ajuns la hand-held? Well that went down a slippery slope fast
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
@Moldovan Claudiu
Ok atunci, daca argumente vrei, argumente vei primi.
Pe langa avantajul evident ca le poti lua cu tine oriunde, principalul punct forte al handheld-urilor e ca, fiindca e mult mai ieftin sa faci un joc pentru ele decat pentru o home console, producatorii isi permit sa ia mai multe riscuri din perspectiva gameplay-ului si sa scoata jocuri cu gameplay mult mai variat. De exemplu, pe Nintendo DS si 3DS sunt o gramada de first person dungeon crawlers (destule din ele sunt chiar foarte bune). Nu s-ar risca nimeni sa publice astfel de jocuri pe home consoles fiindca nu au mass appeal.
Ok atunci, daca argumente vrei, argumente vei primi.
Pe langa avantajul evident ca le poti lua cu tine oriunde, principalul punct forte al handheld-urilor e ca, fiindca e mult mai ieftin sa faci un joc pentru ele decat pentru o home console, producatorii isi permit sa ia mai multe riscuri din perspectiva gameplay-ului si sa scoata jocuri cu gameplay mult mai variat. De exemplu, pe Nintendo DS si 3DS sunt o gramada de first person dungeon crawlers (destule din ele sunt chiar foarte bune). Nu s-ar risca nimeni sa publice astfel de jocuri pe home consoles fiindca nu au mass appeal.
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Toate argumente foarte bune pentru care handheld-urile nu intră în discuția de până acum, că or fi sau nu cele mai bune console. Nu cred că se plânge prea multă lume de exclusivitățile pentru o consolă handheld când ea în sine costă cât 3 jocuri originale și nu se suprapune în vreun fel PC-ului. Că doar nu cari după tine calculatorul să te joci, au propriul lor segment, ca atare cât au vândut sau nu raportat la consolele mari e prea puțin important.
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
ia fiti atenti ce zine nenea Philly, intr-un iterviu cu Poligon
citez tot articolul, in caz ca l-a scapat careva: http://www.polygon.com/2014/6/13/580589 ... ames-to-e3![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
sa ne fereasca dumnezeu, dar acu imi arunc PCu pe geam si ma duc sa-mi iau un PS4 de la aprozar![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
citez tot articolul, in caz ca l-a scapat careva: http://www.polygon.com/2014/6/13/580589 ... ames-to-e3
in viziunea lui dementa a ceea ce inseamna PC gaming, totul se reduce la WoT si LoL .. atat!?Microsoft didn't really hold a press conference this week during E3, Xbox did.
While the company hosted the press conference, we didn't hear a thing about games for Windows phone or Windows PC gaming, a fact that wasn't missed by Xbox head Phil Spencer.
"I'm head of gaming at Microsoft," Spencer said. "When we're doing gaming strategy, gaming focus inside the company, that's my job. I think in a lot of ways, you could argue gaming on Windows has never been more healthy in that the biggest of the big franchises, League of Legends, World of Tanks, those things dwarf a lot of what we're doing in this console space in terms of users and monetization. They're all on PC."
But that doesn't mean they're necessarily a good fit for E3, he said.
"E3's a retail show," he said. "It's a retail show, it's a console show, so it didn't really feel like the right place for us to talk about Windows, but Windows and gaming on Windows is critical to Microsoft's success."
If E3 isn't the right place, I asked, then what is?
"Well they do these huge world championship events and they fill up arenas," he said. "I do think there could be a space there.
"For us, E3 is a console show and an Xbox show, and for us as Microsoft, Xbox is our gaming brand, and it's the thing we can fill an arena like this, we get millions of people to watch us on TV and we show our games and it's a brand that people care about."
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
sa ne fereasca dumnezeu, dar acu imi arunc PCu pe geam si ma duc sa-mi iau un PS4 de la aprozar
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
revenind, Star Citizen a strans putin peste 46mil $
bun .. ia sa luam ca retail, 60$ pe bucata - stiti cat iese? ~770mii unitati
sa le luam ca pre-comenzi
bun .. ia sa luam ca retail, 60$ pe bucata - stiti cat iese? ~770mii unitati
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Ceea ce e foarte mult pentru un studio indie, oricum ai da-o.
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
iti aduci aminte de alea 15mil de placi video de pe piata la sf 2013? ei bine, mai putin de 1 din 15 au contribuit la Star Citizen - teoretic
pt ca practic, multi au contribuit cu sume imese in proiect
pe KickStarter sunt ~34mii contribuitori cu sume incepand de la 5$
pe RSI minimul e tot 5$, dar urmatorul pack e 125$![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
daca e sa scazi kickstarteru si sa imparti ce ramane la 125$, ramai la doar ~352mii contribuitori, deci 1/2 - teoretic
eu le urez sa vanda 1mil copii, poate mai bine, dar realitatea e mai neagra decat gri
nush cifrele de la Elite Dangerous, dar teoretic ar trebui sa fie tot pe acolo - ar fi interesant totusi de stiut
pt ca practic, multi au contribuit cu sume imese in proiect
pe KickStarter sunt ~34mii contribuitori cu sume incepand de la 5$
pe RSI minimul e tot 5$, dar urmatorul pack e 125$
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
daca e sa scazi kickstarteru si sa imparti ce ramane la 125$, ramai la doar ~352mii contribuitori, deci 1/2 - teoretic
eu le urez sa vanda 1mil copii, poate mai bine, dar realitatea e mai neagra decat gri
nush cifrele de la Elite Dangerous, dar teoretic ar trebui sa fie tot pe acolo - ar fi interesant totusi de stiut
Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii
Ai obsesie cu idee cum ca toata lumea trebuie sa cumpere un anumit produs, altfel nu are "succes", orice ar insemna asta. Cifre, cifre si iar cifre. Cifre mari, cifre mici, cifre mijlocii.
PC este puternic tocmai pentru ca este un mediu divers, cu o tona metrica de exclusivitati mari si mici.
Uiti ca Star Citizen nu trebuie sa imparta banii cu nici un publisher. Uiti ca nu trebuie sa imparta banii cu Microsoft, Sony sau Steam (decat daca vor, desigur). Uiti ca nu trebuie sa isi bata capul cu distributia fizica (si nu vad de ce ar face asta, dar sa zicem ca inca mai sunt unii carora le pasa de copii fizice). Vom vedea daca sunt profitabili sau nu, sunt mult prea multe variabile si este inca prea devreme pentru o judecata completa.
Faptul ca oferi ca argument faptul ca mai putin de 1/15 oameni dintr-o oarecare categorie au facut precomanda pentru un joc de nisa mi se pare insa absurd. Colac peste pupaza, cei care au contribuit sub 30$ nu o sa aibe o copie a jocului, deci inca o sursa pseudo-garantata de vanzari.
PC este puternic tocmai pentru ca este un mediu divers, cu o tona metrica de exclusivitati mari si mici.
Uiti ca Star Citizen nu trebuie sa imparta banii cu nici un publisher. Uiti ca nu trebuie sa imparta banii cu Microsoft, Sony sau Steam (decat daca vor, desigur). Uiti ca nu trebuie sa isi bata capul cu distributia fizica (si nu vad de ce ar face asta, dar sa zicem ca inca mai sunt unii carora le pasa de copii fizice). Vom vedea daca sunt profitabili sau nu, sunt mult prea multe variabile si este inca prea devreme pentru o judecata completa.
Faptul ca oferi ca argument faptul ca mai putin de 1/15 oameni dintr-o oarecare categorie au facut precomanda pentru un joc de nisa mi se pare insa absurd. Colac peste pupaza, cei care au contribuit sub 30$ nu o sa aibe o copie a jocului, deci inca o sursa pseudo-garantata de vanzari.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests