In principiu, se aplica vorba aia de lemn de la "businessmen" - nu ma intreba cum am facut primul milion, ca nu pot sa-ti spun.
Poti fi Dumnezeu la video-gaming, poti fi o personalitate nemaiintalnita de la Churchill sau Gandhi incoa, poti fi cunoscut in afara streaming-ului foarte bine, toate astea si mult mai multe, insa nu o sa conteze in sectiunea "popularitate la streaming". Pentru ca, la inceput, iti trebuie zvacul ala care sa te scoata din multime. Si de cele mai multe ori, nici macar nu depinde de cine esti, de ce faci, de unde esti etc.
De fapt, singura chestie care functioneaza (edit) constant (/edit) este publicitatea - fie ca ti-o ofera Twitch/YouTube/whatever pe prima pagina a site-ului, fie ca ai backing-ul unui established streamer, fie ca platesti/iti fabrici o mica armata de viewbots: cand ajungi mai in capul listei dpdv al viewers, abia atunci poti incepe sa iti pui problema cum sa te deosebesti de altii, cum ii poti convinge sa ramana/revina, cum ii poti convinge sa devina subscribers, sa doneze etc.
E ca la deschiderea unui magazin no-name - intai trebuie sa faci lumea sa intre pe usa, vanzarea vine pe planul doi. Oricat de nonsensic pare. Pentru ca poti avea chestii minunate de vanzare si n-ajuta la nimic daca doar parintii tai vin pe la magazin.
PS Stiu ca exista un segment de "oameni" care n-au ce face si bantuie stream-uri cu <10 viewers. Din proprie initiativa. Si te pot descoperi "dinainte sa fii mainstream". Si te pot recomanda. Dar aia sunt niste ciudati si lumea buna-i ocoleste.
