Cred că subestimezi ce putere le dă Fortnite. Și-au permis să nu intre cu el pe Steam (ceea ce în sine înseamnă o „confruntare” între propriul lor magazin și Steam). Și-au permis să ocolească Google Play. Au convins Sony să permită cross-play cu alte platforme pentru Fortnite, ceea ce nu mai făcuseră pentru alt joc. Și au avut succes de fiecare dată și au crescut în continuare. Au o bază de utilizatorifoarte mare. Nu știu cât o să se traducă asta în vânzări constante pe termen lung la alte jocuri, dar potențialul există.McWilliams wrote: ↑5 Dec 2018, 13:57Am inteles la ce se refera, doar ca este absurd sa te masori cu liderul de piata in conditiile in care tu nu esti inca intrat in piata.
De ce nu s-ar măsura cu Steam de la început? Dacă ai ambiții mari, îți stabilești ca țintă liderul actual, nu o nișă de 5%. Nu zic că o să-l depășească prea curând, if ever, dar dacă țintești sus, succesul potențial e mai mare.
Nu văd multă valoare în Origin ca magazin digital, dacă n-ar exista Origin Access.