Habar n-aveam. Multam'!
Ultimul joc terminat, thread cu note
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14580
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
De fapt chiar asa e. Cu abilitatile cu care pornesti cu alea si termini.TG wrote: ↑1 Apr 2019, 18:41 Dark Souls
Inainte de a sti prea multe alte lucruri despre Dark Souls, intalneam des afirmatii precum “difficult, but fair”. Imi imaginam un joc care isi stabileste un set complet de mecanici devreme, provocarea venind strict din inabilitatea jucatorului de le utiliza in modul corespunzator.
5/10
Problema e ca esti tu obisnuit sa fii dus de manuta sau sa faci scum save.
E ok, nici eu nu mai am rabdarea de altadata.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Design-ul lumii nu m-a impresionat nici el pe cat speram – desi jocul are unele zone superbe (special mention to Crystal Caves, asta pana cand cazi in gol pentru a 13-a oara si iti bagi picioarele), o portiune semnificativa din timp am petrecut-o prin zone plicticoase, neinspirate ca design, semanand cumva cu beciul bunicii – nu pricep ce ar trebui sa evoce caramizile interminabile din Depths, mlastinile sau restul zonelor joase, unde trebuie sa cresti brightness-ul la monitor.
Am ramas cu amintirea unui joc in care am omorat un grup de monstri doar pentru a progresa spre urmatorul, fara a avea satisfactii deosebite pe parcurs.
Îmi pare rău să aud asta, eu am devenit mai răbdător, if anything (cu jocurile cel puțin).
Am ramas cu amintirea unui joc in care am omorat un grup de monstri doar pentru a progresa spre urmatorul, fara a avea satisfactii deosebite pe parcurs.
Îmi pare rău să aud asta, eu am devenit mai răbdător, if anything (cu jocurile cel puțin).
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Aia cu tough but fair e exagerată. Jocul se pricepe să-ți pună în față provocări pas cu pas dar nu e gen cel mai dificil joc ever. E doar o chestie să se simtă speciali cei care îl termină dar jocul e făcut în așa fel încât oricine să-l termine dacă perseverează.
Sunt probleme cu hitboxes și unii inamici sunt bullshit. (mă uit la tine broască cu ochi mari, te rog nu-mi da curse) Mai ține cineva minte când te cațeri prima oară în castelul din Anor Londo?
Ash Lake e foarte mișto.
Sunt probleme cu hitboxes și unii inamici sunt bullshit. (mă uit la tine broască cu ochi mari, te rog nu-mi da curse) Mai ține cineva minte când te cațeri prima oară în castelul din Anor Londo?
Ash Lake e foarte mișto.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu niciodata n-am fost fanul jocurilor care mizeaza pe trial and error hiper-repetitiv, asa ca hype-ul pentru Dork Souls nu m-a incalzit cu ceva vreodata.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
E interesant ce ziceți, când o să-l joc și eu revin cu impresii.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
REMEMBER CITADEL
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14580
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
shaii nu s-au prins de 1 aprilie
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
LMAO, de mult n-am mai vazit un prank de 1 Aprilie la care lumea sa chiar puna botul. Bine ca n-am jucat suficient Dark Souls incat sa imi formez si eu o opinie.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
De observat că această glumiță n-ar fi funcționat dacă lumea chiar citea posturile lui ne0lith pe forum.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14580
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
posturile cui?
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Subnautica
Well, this was a surprize. Adică, mă așteptam din ce auzisem să fie mișto, dar nu mă așteptam să fie atât de mișto, mai ales că i-a plăcut lui ne0lith. În general mi se par semi-retardate mai toate jocurile de tip crafting, construire pentru sute de ore ca să simți că faci ceva cu viața ta, etc. Dar Subnautica nu e deloc așa (cu toate că poate fi, dacă chiar vrei). E mai mult o poveste de explorare, în care dai constant de elemente bizare, unele înfricoșătoare la prima vedere dar care devin parte din cursul natural al ”vieții” pe planetă.
De altfel, la baza despre asta e vorba, cum ecosistemul planetei și-ar vedea liniștit de drum cu sau fără tine în joc, tu devenind important doar ca urmare a poveștii. Iar sistemul de crafting te face să observi și să fi interesat de elementele care formează acest ecosistem. Consultând codex-ul din joc, lucru obligatoriu ca să înțelegi treburile, realizezi cum până și cele mai înfricoșătoare lucruri au o explicație naturală, sunt doar vietăți care își fac veacul. Mă rog, cu o excepție poate (those teleporting motherfuckers).
Am jucat pe survival, cu apa și foamea probleme ce trebuie constant rezolvate. La început totul părea haotic, dar pe măsură ce joci eficientizezi procesul, simți că ai progresat dar constant de îndrepți către ceva. Nu o faci pentru că un producător de jocuri a descoperit rețeta unui gameplay care creează dependență și ține pufuleții lipiți de ecran, ci pentru că vrei să vezi ce se ascunde acolo jos și să supraviețuiești. Deși până la urmă, poate că nu e așa de rău nici să-ți faci câte o bază în fiecare biome, cu observatoare, plantații, sistem de iluminare, energie cât pentru o mini-metropolă... și doar să stai în ele admirând natura.
Good game bros.
Well, this was a surprize. Adică, mă așteptam din ce auzisem să fie mișto, dar nu mă așteptam să fie atât de mișto, mai ales că i-a plăcut lui ne0lith. În general mi se par semi-retardate mai toate jocurile de tip crafting, construire pentru sute de ore ca să simți că faci ceva cu viața ta, etc. Dar Subnautica nu e deloc așa (cu toate că poate fi, dacă chiar vrei). E mai mult o poveste de explorare, în care dai constant de elemente bizare, unele înfricoșătoare la prima vedere dar care devin parte din cursul natural al ”vieții” pe planetă.
De altfel, la baza despre asta e vorba, cum ecosistemul planetei și-ar vedea liniștit de drum cu sau fără tine în joc, tu devenind important doar ca urmare a poveștii. Iar sistemul de crafting te face să observi și să fi interesat de elementele care formează acest ecosistem. Consultând codex-ul din joc, lucru obligatoriu ca să înțelegi treburile, realizezi cum până și cele mai înfricoșătoare lucruri au o explicație naturală, sunt doar vietăți care își fac veacul. Mă rog, cu o excepție poate (those teleporting motherfuckers).
Am jucat pe survival, cu apa și foamea probleme ce trebuie constant rezolvate. La început totul părea haotic, dar pe măsură ce joci eficientizezi procesul, simți că ai progresat dar constant de îndrepți către ceva. Nu o faci pentru că un producător de jocuri a descoperit rețeta unui gameplay care creează dependență și ține pufuleții lipiți de ecran, ci pentru că vrei să vezi ce se ascunde acolo jos și să supraviețuiești. Deși până la urmă, poate că nu e așa de rău nici să-ți faci câte o bază în fiecare biome, cu observatoare, plantații, sistem de iluminare, energie cât pentru o mini-metropolă... și doar să stai în ele admirând natura.
Good game bros.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Shadow of the Tomb Raider
Foarte inspirata alegerea numelui. Jocul e doar o umbra a prcedentului Rise of the Tomb Raider. Are aceleasi mecanici de joc, dar level designul e neinspirat, te obliga sa abuzezi de "X Ray Vision", povestea e slaba, NPC-urile si dialogurile sunt ciudate, chiar cringey de multe ori. De asemenea, layerul de RPG, e total nenecesar, si chiar deceptiv, pentru ca in mare parte a jocului nu ai access la armele care ocupa cam 1/3 din acel upgrade tree. 7/10.
Foarte inspirata alegerea numelui. Jocul e doar o umbra a prcedentului Rise of the Tomb Raider. Are aceleasi mecanici de joc, dar level designul e neinspirat, te obliga sa abuzezi de "X Ray Vision", povestea e slaba, NPC-urile si dialogurile sunt ciudate, chiar cringey de multe ori. De asemenea, layerul de RPG, e total nenecesar, si chiar deceptiv, pentru ca in mare parte a jocului nu ai access la armele care ocupa cam 1/3 din acel upgrade tree. 7/10.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dragon Quest XI
Cu Super Strong Enemies jocul este o reala placere - challenging, fuzzy high fantasy story, ceva caractere foarte reusite (Faris, Sylvando) si un feeling general de Povesti Nemuritoare. FYI, animeul este minim asa ca invit pe oricine sa give it a try. Partea de gameplay e bestiala, de la skills la crafting, items, collectibles, constumes etc.
Cu Super Strong Enemies jocul este o reala placere - challenging, fuzzy high fantasy story, ceva caractere foarte reusite (Faris, Sylvando) si un feeling general de Povesti Nemuritoare. FYI, animeul este minim asa ca invit pe oricine sa give it a try. Partea de gameplay e bestiala, de la skills la crafting, items, collectibles, constumes etc.
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Updated my journal. Cred că mi-l iau pe Switch când se lansează.
REMEMBER CITADEL
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Nu e musai dar daca vrei, go for it. Adica English voices sunt decente, pentru muzica simfonica este mod iar orice extra content nu ar face altceva decat sa lungeasca si mai mult jocul care deja bate suta de ore.
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Red Dead Redemption 2 (pe Xbox One S)
I had unrealistic expectations and was not disappointed.
O poveste memorabila, cel mai "uman" protagonist ever, coloana sonora, regie, cinematorgrafie perfecte, iar lumea jocului, nivelul de detaliu si interactiunile pe care le poti observa sunt intr-o cu totul alta liga decat ce-am vazut la orice alt joc open world de pana acum.
In traditia tuturor jocurilor Rockstar pe motorul RAGE, punctele mai slabe sunt controlul personajului (input lag evident) si shootingul destul de banal (autoaim-ul e pretty much required, pentru ca chiar nu ai cum sa tintesti de pe cal tinte aflate si ele in miscare, mai ales cu gamepad-ul). Totusi, Dead-Eye-ul (bullet time fuckery) desi face luptele si mai simple si e borderline cheating, cumva e foarte satisfacator. Dar all in all, jocul e prea impresionant luat in ansablu ca sa fie tras in jos de aspectele astea.
10/10. Dovada clara ca formulele de calcul cu medii aritmetice sau ponderate nu sunt infailibile in notarea jocurilor.
Jos palaria, Mr. Rockstar!
I had unrealistic expectations and was not disappointed.
O poveste memorabila, cel mai "uman" protagonist ever, coloana sonora, regie, cinematorgrafie perfecte, iar lumea jocului, nivelul de detaliu si interactiunile pe care le poti observa sunt intr-o cu totul alta liga decat ce-am vazut la orice alt joc open world de pana acum.
In traditia tuturor jocurilor Rockstar pe motorul RAGE, punctele mai slabe sunt controlul personajului (input lag evident) si shootingul destul de banal (autoaim-ul e pretty much required, pentru ca chiar nu ai cum sa tintesti de pe cal tinte aflate si ele in miscare, mai ales cu gamepad-ul). Totusi, Dead-Eye-ul (bullet time fuckery) desi face luptele si mai simple si e borderline cheating, cumva e foarte satisfacator. Dar all in all, jocul e prea impresionant luat in ansablu ca sa fie tras in jos de aspectele astea.
10/10. Dovada clara ca formulele de calcul cu medii aritmetice sau ponderate nu sunt infailibile in notarea jocurilor.
Jos palaria, Mr. Rockstar!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests