phpBB [video]
Hotline Miami 2: Wrong Number
- brutalistu
- Hammer Haunt
- Posts: 2293
- Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Hotline Miami 2: Wrong Number Delayed
Planned to arrive this November, Hotline Miami 2: Wrong Number is now scheduled for later 2014/early 2015.
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Las' că-i ok, să-şi rezolve eventualele probleme şi să iasă jocul ok.
Oricum săptămâna viitoare ies Legend of Grimrock 2 şi CK2: Charlemagne. Binding of Isaac 2 e şi el pe vine. Şi n-am terminat încă Wasteland 2, fml.
Oricum săptămâna viitoare ies Legend of Grimrock 2 şi CK2: Charlemagne. Binding of Isaac 2 e şi el pe vine. Şi n-am terminat încă Wasteland 2, fml.
REMEMBER CITADEL
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Se preconizează că va fi lansat prin Q1 2015. Doritorii pot precomanda deja ediţia specială cu 3 viniluri. 

REMEMBER CITADEL
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Se lansează peste un ceas. Reviewurile sunt în general favorabile.
REMEMBER CITADEL
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
E misto so far. Acelasi hotline miami cu story mai interesant.
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Spindogs sunt cel mai cool AI glitch. Uneori ma intreb cum poate jocul sa-si mentina dificultatea inclusiv in momentele in care AI-ul o ia razna 



Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Cred ca fenomenul asta se mai intampla si in primul. Oricum, din ce-am vazut in trailere inteleg ca poti sa-i prinzi de grumaz si sa le spargi mufarina. O sa mi-l iau si eu dupa ce mai termin din jocurile incepute acum.
Also, sau dau cu ceva dupa tine Patrunjelule ca din motive numai de tine stiute mi-ai trantit un unfriend pe steam.
Meanie.

Also, sau dau cu ceva dupa tine Patrunjelule ca din motive numai de tine stiute mi-ai trantit un unfriend pe steam.




NO COVER. ALL MAN.
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Si eu m-am trezit fara el in lista, dar a fost baiat finut si mi-a dat accept din nou. 

Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Stersesem pe toata lumea din lista acum ceva vreme, era perioada aia din an
La final am readaugat eu peoplesi dar pe unii a fost cam greu sa va gasesc
Sorry 'bout that. Re-added.


Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
K. Confirm cand ma intorc acasa. And man the fuck up si nu mai intra in depresie postnatala.
NO COVER. ALL MAN.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14875
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Pătrunjelu' » Wed Mar 11, 2015 1:32 pm wrote:Stersesem pe toata lumea din lista acum ceva vreme, era perioada aia din anLa final am readaugat eu peoplesi dar pe unii a fost cam greu sa va gasesc
Sorry 'bout that. Re-added.

Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
L-am instalat si eu azi, dupa ce am mai jucat vreo jumatate din primul Hotline Miami. Este mult mai dur si dificil decat predecesorul inca de la primele niveluri. Pana acum nu am reusit sa obtin un calificativ peste C. Am ajuns la al treilea personaj or so, ala mai tristan, caruia ii ia mult timp sa omoare pe cineva.
I'm livin' in a love shadow
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Leeel au zis de Perturbator si Mitch Murder.
Edit: Nivelul in care joci cu fratii-ratusca si ii tai pe aia in doua cu drujba in timp ce pe fundal bubuie Perturbator - Sexualizer e probabil unul dintre cele mai misto momente de gaming. Fukk!!!
Edit: Nivelul in care joci cu fratii-ratusca si ii tai pe aia in doua cu drujba in timp ce pe fundal bubuie Perturbator - Sexualizer e probabil unul dintre cele mai misto momente de gaming. Fukk!!!
I'm livin' in a love shadow
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14875
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
esti bolnav ba baiete
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
L-am terminat si eu ieri. Pretty awesome desi semnificativ mai greu si mai frustrant decat primul datorita nivelurilor mult mai mari si a geamurilor plasate peste tot. Plus ca jocul te trolleaza masiv la sfarsit.
Cat despre soundtrack mi s-a parut la fel de bun ca al primului, daca nu chiar mai bun. Roller Mobster best track.
Cat despre soundtrack mi s-a parut la fel de bun ca al primului, daca nu chiar mai bun. Roller Mobster best track.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6814
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Eu astept HM 3: Snuff Edition
Re: Hotline Miami 2: Wrong Number
Un fel de vaga recenzie, pentru ca tocmai l-am terminat acum vreo ora or so.
Ok, e destul de diferit de jocul anterior. In primul rand, sau ce m-a surprins pe mine initial cel putin - stagiile sunt mult mai vaste, i.e. mai putine coridoare sub forma de labirint inlocuite de mai mult spatiu deschis unde sa primesti plumb in cap; jocul are un alt flow si mi se pare destul de stresant in unele zone, in mare parte in sectiunile inspirate din FMJ. Prea putina flexibilitate in ele fata de ritmul in care am fost obisnuit in primul joc, o arzi in stil Rambo cu baioneta si arma principala (Barret-ul a fost distractiv though) si am repetat unele sectiuni de n-ori, inca putin si deadeam in PTSD lel. Si nu sunt singurele exemple, cele doua nivele jucate cu Tony (tipul cu masca de tigru care sparge capete cu pumnii si nu foloseste arme) au fost exasperante in unele momente, mai ales cand trebuie sa momesti inamici inarmati facand un pas fata-spate rapid peste pragul unei usi sau de dupa vreun colt, ca pe vremea lui Wolfenstein 3D cand vroiai sa vezi daca sunt soldati pe un coridor si ii faceai sa vina la tine sa ii pocnesti. Doar ca aici sunt multe chestii care nu se intampla absolut deloc cum ai crede, in unele cazuri datorita unor bug-uri pe care in titul anterior sincer nu le-am intalnit, cum ar fi inamici care se blocheaza intre patul usii si usa in sine, dar si datorita noilor nivele vaste si faptul ca de multe ori te trezesti pulverizat de gloante care vin de la distante ridicol de mari. Dar in asta consta si ceva din farmecul jocului (chit ca vine din autism in cod sau din design), pentru ca tot din cauza acestor factori e in acelasi timp si foarte distractiv, tocmai din cauza unor death-uri absolut bizare si neasteptate, venite subit si complet stupid in majortiatea cazurilor, astfel de momente devin imediat memorabile.
Chit ca sunt destul de multe nivele/sectiuni care calca nervi, jocul mi-a placut, defapt chiar din cauza multor momente de genul ala mi se pare putin mai bine conturat decat predecesorul ca dificultate si pacing in nivele. Ritmul e mai alert si esti fortat sa scapi de mai multi inamici in perioade foarte scurte de timp, nu mai merge cu fatza'ascusnea' asa usor, mai ales ca acum sunt si grupati pe clase; i.e. o sa vezi un tip inarmat patruland impreuna cu un barosan drept bullet sponge/tank in fata lui, plus ca exista si niste inamici noi care se lasa pe vine si pot cumva sa se fereasca de rafale intregi de gloante facand asta, pe astia cel mai bine ii potolesti cu tzevi de calorifer sau ce unelte melee ai la indemana.
Jocul chiar lasa impresia ca e gandit la o scara mai mare fata de cel anterior, totul a escalat, micul univers creat de tipii de la Dennaton e mai detaliat atat ca personaje/dialog (poate prea mult dialog pe alocuri as zice) dar si vizual parca e ceva mai plin de viata; chiar din intro-ul in bar lucruri mici ca animatiile idle mi-au sarit in ochi, e amuzant sa vezi omuleti pixelati prinzand atata viata doar cu cateva frame-uri in plus, sa vezi un personaj care arde dupa o bataie si se joaca cu un cutit sau o bata, care fumeaza, etc.
Primul joc m-a dus cu gandul la Taxi Driver (stiu ca devii au citat Drive ca inspiratie dar tot la scenele de final din Taxi Driver m-a dus gandul per total, cand tipul sparge un crack den si incepe sa retapiteze cu bulion), datorita focus-ului pe un singur protagonist si spirala lui treptata catre dementa/omor (biker-ul a fost totusi doar un accent de final). Acum in schimb trage inspre Pulp Fiction cu ceva Natural Born Killers (exemplul din urma privind catre nivelul in care scapi din penitenciar sau nivelul psihedelic de la final), luand in considerare toate personajele prin care trece actiunea si modul in care esti plimbat dintr-un loc in altul, intr-un mod care se caca pe continuum-ul spatiu timp dar care in final culmineaza cu succes intr-un orgasm vaporwave.
Fain, m-a distrat, chiar mult mai mult decat ar fi trebuit cred, luand in considerare ca e un joc atat de retrograd dpdv. tehnologic.
P.S. si da track-urile sunt alese bine, Mitch Murder lol, m-a surprins cand l-au mentionat.
Ok, e destul de diferit de jocul anterior. In primul rand, sau ce m-a surprins pe mine initial cel putin - stagiile sunt mult mai vaste, i.e. mai putine coridoare sub forma de labirint inlocuite de mai mult spatiu deschis unde sa primesti plumb in cap; jocul are un alt flow si mi se pare destul de stresant in unele zone, in mare parte in sectiunile inspirate din FMJ. Prea putina flexibilitate in ele fata de ritmul in care am fost obisnuit in primul joc, o arzi in stil Rambo cu baioneta si arma principala (Barret-ul a fost distractiv though) si am repetat unele sectiuni de n-ori, inca putin si deadeam in PTSD lel. Si nu sunt singurele exemple, cele doua nivele jucate cu Tony (tipul cu masca de tigru care sparge capete cu pumnii si nu foloseste arme) au fost exasperante in unele momente, mai ales cand trebuie sa momesti inamici inarmati facand un pas fata-spate rapid peste pragul unei usi sau de dupa vreun colt, ca pe vremea lui Wolfenstein 3D cand vroiai sa vezi daca sunt soldati pe un coridor si ii faceai sa vina la tine sa ii pocnesti. Doar ca aici sunt multe chestii care nu se intampla absolut deloc cum ai crede, in unele cazuri datorita unor bug-uri pe care in titul anterior sincer nu le-am intalnit, cum ar fi inamici care se blocheaza intre patul usii si usa in sine, dar si datorita noilor nivele vaste si faptul ca de multe ori te trezesti pulverizat de gloante care vin de la distante ridicol de mari. Dar in asta consta si ceva din farmecul jocului (chit ca vine din autism in cod sau din design), pentru ca tot din cauza acestor factori e in acelasi timp si foarte distractiv, tocmai din cauza unor death-uri absolut bizare si neasteptate, venite subit si complet stupid in majortiatea cazurilor, astfel de momente devin imediat memorabile.
Chit ca sunt destul de multe nivele/sectiuni care calca nervi, jocul mi-a placut, defapt chiar din cauza multor momente de genul ala mi se pare putin mai bine conturat decat predecesorul ca dificultate si pacing in nivele. Ritmul e mai alert si esti fortat sa scapi de mai multi inamici in perioade foarte scurte de timp, nu mai merge cu fatza'ascusnea' asa usor, mai ales ca acum sunt si grupati pe clase; i.e. o sa vezi un tip inarmat patruland impreuna cu un barosan drept bullet sponge/tank in fata lui, plus ca exista si niste inamici noi care se lasa pe vine si pot cumva sa se fereasca de rafale intregi de gloante facand asta, pe astia cel mai bine ii potolesti cu tzevi de calorifer sau ce unelte melee ai la indemana.
Jocul chiar lasa impresia ca e gandit la o scara mai mare fata de cel anterior, totul a escalat, micul univers creat de tipii de la Dennaton e mai detaliat atat ca personaje/dialog (poate prea mult dialog pe alocuri as zice) dar si vizual parca e ceva mai plin de viata; chiar din intro-ul in bar lucruri mici ca animatiile idle mi-au sarit in ochi, e amuzant sa vezi omuleti pixelati prinzand atata viata doar cu cateva frame-uri in plus, sa vezi un personaj care arde dupa o bataie si se joaca cu un cutit sau o bata, care fumeaza, etc.
Primul joc m-a dus cu gandul la Taxi Driver (stiu ca devii au citat Drive ca inspiratie dar tot la scenele de final din Taxi Driver m-a dus gandul per total, cand tipul sparge un crack den si incepe sa retapiteze cu bulion), datorita focus-ului pe un singur protagonist si spirala lui treptata catre dementa/omor (biker-ul a fost totusi doar un accent de final). Acum in schimb trage inspre Pulp Fiction cu ceva Natural Born Killers (exemplul din urma privind catre nivelul in care scapi din penitenciar sau nivelul psihedelic de la final), luand in considerare toate personajele prin care trece actiunea si modul in care esti plimbat dintr-un loc in altul, intr-un mod care se caca pe continuum-ul spatiu timp dar care in final culmineaza cu succes intr-un orgasm vaporwave.
Fain, m-a distrat, chiar mult mai mult decat ar fi trebuit cred, luand in considerare ca e un joc atat de retrograd dpdv. tehnologic.
P.S. si da track-urile sunt alese bine, Mitch Murder lol, m-a surprins cand l-au mentionat.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests