Divinity - Original Sin

Discuții axate pe jocurile RPG.
zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

cg1700 » 7 Jul 2014, 13:44 wrote:Ai recrutat inca doi companioni?
uh!? :shock:
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Am început și eu să joc, lone wolf ftw, e prea mișto trait-ul ca să nu-l aleg, lol. Momentan îmi place tot cu excepția interfeței și a efectelor grafice, shit makes my eyes go crazy. E fain că păstrează atmosfera din Dragon Knight Saga, mă aștept la multe trollisme.

Din ce am înțeles, au fost ceva probleme cu distribuirea key-urilor de review, au fost trimise destul de târziu. Oricum, majoritatea site-urilor au avut deja articole despre early access, plus că a picat destul de nasol lansarea, deci nu e de mirare că se întârzie.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2334
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Divinity - Original Sin

Post by cg1700 »

@zme-ul

Daca te plimbi prin oras si vorbesti cu NPC-urile vei gasi unii care ti se vor alatura. Sunt cel putin unul in Library si doi in Inn-ul unde a avut loc crima.
Image
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Divinity - Original Sin

Post by Angra Maynu »

Sa joci doar cu cei 2 eroi este extrem de greu spre imposibil. Il ai pe Jahan in primarie si pe Madora in inn.

Trebuie sa incepi jocul pe poarta din stanga cu zombi lvl 3.

TIP pentru cei care au erou cu high strength si packmule : luati un crate bagati in ea butoaie cu apa/oil/green stuff pana are 125-200 pounds (sau ce-or fi alea). In timpul bataliei faceti telekinesis cu crate-ul pe inamici :) . Splatter.
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Divinity - Original Sin

Post by Angra Maynu »

Prima tura de reviewuri :

http://www.rpgwatch.com/#27701

Am o presimtire ca nu vom vedea reviewuri de la "casele mari" ...
Rpgfan
Space Invader
Posts: 7
Joined: 11 Jul 2014, 19:01

Re: Divinity - Original Sin

Post by Rpgfan »

Jocul mi se pare incredibil.
Lam luat acum o săptămâna jumate și sa îl termin a durat 75 de ore, dar na am luato foarte încet.
Îmi place ca nu te tine de mana și iți dai seama de la început ca iți va trebui un creion și hârtie sa notezi totul.

Doua lucruri mau cam dezamăgit însa.
Primul e ca jocul este incredibil de ușor după nivelul 5. Chiar dacă nu abuzezi Leach care te face imposibil de omorât de către inamici melee sau glass canon pe magi sa poți folosi toate vrăjile în prima tura tot nu ar trebui sa ai vreo problema. Armele two handed te fac în stare sa omori aproape toți bossi dintro lovitura cu doar 2 buffuri de nivel mic, Inteligenta reduce cooldown-ul tuturor vrajilor mult prea mult. La 23 de INT doar o singura vraja ave un cooldown mai mare de o tura pe magul meu de foc/pamant. Boulder Bash nu putea sa nu incapaciteze inamicii. Cu acea vraja am putut tine bossul final în stun toată lupta. Banii sunt mult prea ușor de făcut, la sfârșitul jocului având peste 200k gold. Lockpick este complet nefolositor pentru ca poți doar sa distrugi chesturile fără nicio penalizare. Charisma cam la fel deoarece poți salva înaintea fiecărui argument, dar na asta e mai mult trișare. Lucky Charm la fel nu prea merita. Si poți sa abuzezi henchmenii din baza ta deoarece fac autolevel la nivelul tău si poți sa le dai lor nivele in Blacksmith si Crafting. A mai e si Weather of the Storm care te lasă sa nu iti mai faci griji de vraji pe un warrior pentru ca poți face ușor peste 100% rezistenta la cele 4 elemente. Lava, care ți se spune ca e moarte instanta ma vindeca complet.

Al doilea lucru e mulțimea de bug-uri. Jocul clar nu era gata de lansare si mai avea nevoie de multa șlefuire. Ba inca mai lipsesc lucruri, din cate am înțeles 2 companioni mai trebuie băgați în joc mai târziu. Multe skill-uri nu funcționează cum trebuie. Mai trebuie sa adauge 5-6 personalități personajelor principale, și din păcate câteva lucruri promise în Kickstarter s-ar pute sa nu mai fie implementate cum ar fi acel mega dungeon de 10 nivele

Insa încă e un joc care merita toți bani, un RPG de excepție care poate fi jucat de foarte multe ori datorita tipului de personaje care poti sa le faci. Are si un editor puternic deci poate o sa avem niște mod-uri bune. Personal cred ca ma va tine bine pana la lansarea lui Pillars of Eternity
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Wot I Think: Divinity – Original Sin

Divinity: Original Sin review@PCGamer

Au început să apară, dar na... nu citesc nimic oricum, să nu mă spoilăresc. M-au mai dezamăgit câteva chestii pe parcurs, se pare că nu e atât de apropiat de Divinity 2 cum speram, acolo umorul era mai inteligent, satiric, aici e mai degrabă pueril și superficial. Nu se compară la dialoguri, dar măcar își fac apariția câteva personaje consacrate. Also, dacă oricum joc cu lone wolf pe ambii și din ce îmi dau seama însoțitorii nu au prea fost o prioritate, cred că puteau să nu se obosească, personalitățile alea nu au rost, ori joci co-op, ori singur, ceva AI dubios care să aleagă liniile de dialog e mai dăunător decât să te joci cu tine.

Iar restul însoțitorilor puteau fi lăsați doar ca prezență, preferam să ignore acest aspect și să se concentreze pe ciclul zi-noapte și efectele meteo. A ratat de puțin goal-ul pe kickstarter pentru astea, dar până la urmă nu e un joc finanțat doar pe kickstarter, era în dezvoltare de ceva vreme și e regretabil că s-au orientat pe chestii mai puțin importante, în loc de efectele de mediu care ar fi făcut sistemul de luptă chiar mai complex (și imersiv). Actual, e puțin cam pus cu mâna, plouă aici, e soare la 2 pași în dreapta, etc.

În rest mi se pare ok, sunt combinații de vrăji și abilități relativ OP, dar pe hard nu toate sunt viabile (glass cannon), all in all până acum dificultatea mi se pare ok, pentru că și găsirea acestor abilități și combinații optime e parte din farmecul jocului, și în orice RPG trebuie să ai momente în care rupi tot. De asemenea, având un sistem de luptă/vrăji atât de deschis, balansarea era extrem de dificil de realizat.

Și da, are printre cele mai reușite sisteme de luptă turn based implementate vreodată într-un RPG.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Divinity - Original Sin

Post by Angra Maynu »

O idee de build pt ambele caractere pt hard : lone wolf , zombie + geomancer = self heal cu poison, blood letting/ leech - self heal , aerothurge/hydrosophist - damage/aoe/cc.
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Mie mi se pare cam usor jocul chiar si fara leech si zombie. Cel putin cu un "rogue" + "mage". Mi-am bagat toate punctele in int la mag deocamdata, si la level 10 are 20 int, ceea ce imi scade simtitor de mult cd-urile la spell-uri. Fireball are cd 2 ture acum. Iar cu lone wolf + glass cannon am 20 de AP in fiecare tura. Si in prima tura imi dau invisibility ca sa strang AP-urile. Iar rogue-ul la fel, cu 20 de AP + backstab + sneaking la sfarsit de tura e o bestie :)
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Eu am shadowblade și mage. Chestia e că dacă joci asa deja e min-maxing, iar asta e până la urmă posibil în orice RPG (dual/multi class anyone?). Dar da, doar cu ceva de genul poți utiliza glass cannon pe hard, cu lone wolf penalizarea la HP e de fapt mai mare (dacă am înțeles corect cum aplică jocul penalizările), deci ajungi să mori dintr-o bucată și singura soluție e ceva gen invisible și spam.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

am omorat mobi de lvl4 si cand ajung la aia lvl5 mi-o iau in gura nasol
de la inceput am avut vaga impresie ca mi-am facut buildurile gresit
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

zme-ul » 12 Jul 2014, 15:04 wrote:am omorat mobi de lvl4 si cand ajung la aia lvl5 mi-o iau in gura nasol
de la inceput am avut vaga impresie ca mi-am facut buildurile gresit
La ce level ai incercat sa-i bati pe aia de level 5? Conteaza foarte mult. In general nu e indicat sa te bati cu unii care sunt cu 2 levele peste tine. Poti cu anumite build-uri, dar nu e indicat.

Edit: Fara sa parasesti orasul poti face level 4. Iar dupa aia ar trebui sa mergi nord-vest, spre lighthouse.
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Also, zi ce party ai, în principiu, dacă ai per total puncte la cele 4 elemente atunci ești ok indiferent cum sunt build-urile în rest.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Rpgfan
Space Invader
Posts: 7
Joined: 11 Jul 2014, 19:01

Re: Divinity - Original Sin

Post by Rpgfan »

Aș zice ca aer/apa e tot ce iți trebuie indiferent de celalalte build-uri și dificultate.
Damage bun, cele mai multe moduri de incpacitare și nu exista inamici care sa reziste la amândouă, cu o singura excepție, care din păcate e destul de importanta. Si merg incredibil de bine împreuna. Ai și cea mai buna vraja din joc, Rain.
Singurul lucru care îl pierzi e păianjenu care e cel mai bun summon din joc si cel mai bun tank datorita faptului care un dodge foarte mare și inamici sun incapabil sa nu sară toți pe summon-uri.
Rpgfan
Space Invader
Posts: 7
Joined: 11 Jul 2014, 19:01

Re: Divinity - Original Sin

Post by Rpgfan »

Also un mic sfat foarte important.
Daca vedeți ca un inamic are vrăji de witchcraft salvați instantaneu.
Exista un debuff in joc, soulsapped care iți scade toate atributele cu 2 puncte dar și skillurile cu 5 puncte. Asta include și skillurile gen Men at Arms sau de vraji. Asta înseamna ca vei pierde toate vrăjile care le aveți permanent. Cum stocul magazinelor e random si se reînoieste doar când faceți level up iar unele vrăji sunt unice în joc e o problema majora.
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Eu inca nu am intalnit pe nimeni sa foloseasca spellu asta (in afara de mine, Muhahahah!) :P

Pe unde i-ai intalnit?

Much later edit: Tip. Fire/water/air shield absorb si damage cat sunt active.
zme-ul

Re: Divinity - Original Sin

Post by zme-ul »

mda, am refacut partyul initial si acum am trecut de aceleasi encounter-uri mult mai usor


cand ziceti sa am toate elementele, sa le am pe toate pe un char sau cate unu pe fiecare din cei 4 din grup?
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Trebuie să ai măcar unul cu 2 elemente, cum zicea Rpgfan, aer/apă sunt bune, imo dacă joci cu 4 personaje, atunci joacă cu 2 care au câte 2 elemente și ceilalți doi cu ce vrei tu, problem solved.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Divinity - Original Sin

Post by Mikael »

Revenind la shield-uri un pic. Cu ele poti tanka si pe hard ca mag lejer. Prea lejer, sunt de-a dreptul overpowered. 5 lupi pe hard mi-au luat cap 50% din shield intr-o singura tura...

Si legat de elemente, eu am fire/water/air pe un singur personaj. Earth nu mi se pare foarte interesant.
User avatar
TG
Cyberdemon
Posts: 5128
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity - Original Sin

Post by TG »

Earth și fire merg bine împreună și are cele mai bune summon-uri. Sincer, ce-mi place mult la joc e că aproape toate vrăjile, abilitățile și talentele sunt foarte... faine, lol. Te fac să vrei să le folosești.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests