
Ultimul joc terminat, thread cu note
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14898
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am zis ca devine bun abia dupa ce il termini

Dar da, am si probleme cu capul si sunt completionist (also in the game?)
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat Doom 2016, si am intrat in Doomy Ternal.
Inceputul primului iti da de inteles ca se incearca o experienta a la Doom-urile clasice, unde nu prea faci altceva decat sa omori inamici si pe masura ce avansezi in joc gasesti arme tot mai bune. Mi s-a parut umpic ipocrit pentru ca avea destule chestii in plus tipice jocurilor moderne.
Ma rog, a fost fain in ciuda respectivelor mecanici, dar vad ca Ternal a luat-o rau de tot in directia aia. Acum gameplay-ul e intrerupt de cutscene-uri, de tutoriale, de ferestre, si upgrade-urile au upgrade-uri (urasc sa umblu prin meniuri si sa aloc puncte la upgrade-uri), cred ca am vazut ceva care arata ca un battle pass, in caz ca ai ramas fara munitie nu mai ai un singur fallback (pistolul), ci ai trei (so far) mecanici de baza fiecare cu alt rol: drujba care nu mai e asa optionala ca in primul, ceva flamethrower si ceva pumn magic.
Boomer shooters, these ain't, sunt prea "complexe". Also wtf wall climbing si bari de pe care sa-ti iei avant
Inceputul primului iti da de inteles ca se incearca o experienta a la Doom-urile clasice, unde nu prea faci altceva decat sa omori inamici si pe masura ce avansezi in joc gasesti arme tot mai bune. Mi s-a parut umpic ipocrit pentru ca avea destule chestii in plus tipice jocurilor moderne.
Ma rog, a fost fain in ciuda respectivelor mecanici, dar vad ca Ternal a luat-o rau de tot in directia aia. Acum gameplay-ul e intrerupt de cutscene-uri, de tutoriale, de ferestre, si upgrade-urile au upgrade-uri (urasc sa umblu prin meniuri si sa aloc puncte la upgrade-uri), cred ca am vazut ceva care arata ca un battle pass, in caz ca ai ramas fara munitie nu mai ai un singur fallback (pistolul), ci ai trei (so far) mecanici de baza fiecare cu alt rol: drujba care nu mai e asa optionala ca in primul, ceva flamethrower si ceva pumn magic.
Boomer shooters, these ain't, sunt prea "complexe". Also wtf wall climbing si bari de pe care sa-ti iei avant

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Si mie mi-a placut primul mai mult decat al doilea. Pe primul l-am jucat chiar de 2 ori.
Din ce am vazut pe net cica asta ultimul The Dark Age ar fi ce trebuie, dar inca nu l-am jucat ca astept o reducere mai mare.
Din ce am vazut pe net cica asta ultimul The Dark Age ar fi ce trebuie, dar inca nu l-am jucat ca astept o reducere mai mare.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu astept sa am hardware mai bun pentru dark ages 

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Lel, și eu trec prin ele acum. Mi-a plăcut primul, dar al doilea e la complet alt nivel în materie de gameplay și mecanici, nu suferă comparație. Joaca-le pe Nightmare, dacă primul e pac-pac relaxant așa, al doilea m-a surprins prin faptul că seamănă mai mult cu un Sekiro decât cu un FPS classic - trebuie să-i înveți și să-i faci dansul. Mari ouă la devi să scoată așa ceva.
Într-adevăr însă, e plin de fluff, mai ales cu lăbăreala online. Și acum când sunt practic la ultimul nivel din jocul de bază, de fiecare dată când îl deschid mi se deblochează 100 de mizerii despre care nu știu și nu vreau să știu nimic.
Într-adevăr însă, e plin de fluff, mai ales cu lăbăreala online. Și acum când sunt practic la ultimul nivel din jocul de bază, de fiecare dată când îl deschid mi se deblochează 100 de mizerii despre care nu știu și nu vreau să știu nimic.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Doom 2016 l-am terminat de 2 ori, am sa-l rejoc si a 3-a oara sau mai intru putin si joc cateva nivele cand imi vine din nou cheful. Relaxant, iar level design e superb. Cred ca e shooterul meu preferat in materie de oldschool singleplayer fps.
Eternal l-am abandonat din aceleasi motive, prea complicat pentru un oldschool shooter, soulslike wtf wallclimbing etc, iar de Dark Ages nu cred ca am sa ma ating, cred ca e more of Eternal (plus ca daca nu ma insel e si open world acum? Am vazut in cl,ipuri ca poti sa zbori cu ceva dragon? No thanks.
Eternal l-am abandonat din aceleasi motive, prea complicat pentru un oldschool shooter, soulslike wtf wallclimbing etc, iar de Dark Ages nu cred ca am sa ma ating, cred ca e more of Eternal (plus ca daca nu ma insel e si open world acum? Am vazut in cl,ipuri ca poti sa zbori cu ceva dragon? No thanks.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu am auzit că tocmai, cu Dark Ages se întorc la o formulă mai similară cu 2016, ceea ce are sens pentru că e mai apropiată de ce se presupune că ar trebui să fie o abordare modernă pentru DOOM.
Pe de altă parte, 80 de euro pentru un shooter scurt mi se pare absurd. Mai iei și DLC-urile când apar și ajungi la 100.
Vreau să-l joc, dar o să mai aștept.
Pe de altă parte, 80 de euro pentru un shooter scurt mi se pare absurd. Mai iei și DLC-urile când apar și ajungi la 100.

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Pff, am incercat Doom 2016 pe nightmare mai demult, nu mai am nici energia nici reflexele de odinioara, nu vreau sa repet experienta
Am ajuns destul de departe tho, batusem tin minte si Cyberdemon si eram in ceva hell stage imediat dupa.
Cred ca de data asta am terminat pe ultra violence? Dar Ternal l-am inceput pe hurt me plenty.

Cred ca de data asta am terminat pe ultra violence? Dar Ternal l-am inceput pe hurt me plenty.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Păcat, am jucat în vreo 2 ani diferiți Doom 2016 și nu m-a prins, când l-am început pe nightmare am descoperit că jocul are un level design excelent și e o plăcere să cauți secrete/hidden ammo stashes and stuff. Dar asta și pentru că atunci când le găsești au un impact mai mare asupra jocului și m-am simțit mai motivat să fac asta. Plus că astea sunt dificultăți adresate audienței moderne, care face apoplexie și dezinstalează jocul dacă mor de mai mult de 3 ori în același loc.
Dar tot mai e cum mai e, în Eternal însă gameplay-ul nu se mulează pe dificultate. Setările inferioare au rol de training sau ca și fallback, dar în cazul tău de exemplu, e posibil jucând așa să ratezi esența jocului. Secțiunile out of place de platforming joacă un rol foarte important în a te obișnui cu timing-urile necesare ca mai departe să faci față în lupta aeriană, extrem de importantă. De altfel, arenele din Eternal sunt făcute pentru a fi abordate ca un joc de resource management și nu ca într-un FPS clasic. Multe lucruri se pierd dacă poți trece prin joc cu 2-3 arme.
Plus că după părerea mea, e genul de joc care merită abordat as intended și ori îți displace și îl abandonezi, ori o să te prindă destul de bine. Nu merită trecut prin el doar de dragul de a o face, fiindcă ce rămâne nu oferă mare lucru, cu excepția unor locații impresionante și a soundtrack-ului orgasmic.
Dar tot mai e cum mai e, în Eternal însă gameplay-ul nu se mulează pe dificultate. Setările inferioare au rol de training sau ca și fallback, dar în cazul tău de exemplu, e posibil jucând așa să ratezi esența jocului. Secțiunile out of place de platforming joacă un rol foarte important în a te obișnui cu timing-urile necesare ca mai departe să faci față în lupta aeriană, extrem de importantă. De altfel, arenele din Eternal sunt făcute pentru a fi abordate ca un joc de resource management și nu ca într-un FPS clasic. Multe lucruri se pierd dacă poți trece prin joc cu 2-3 arme.
Plus că după părerea mea, e genul de joc care merită abordat as intended și ori îți displace și îl abandonezi, ori o să te prindă destul de bine. Nu merită trecut prin el doar de dragul de a o face, fiindcă ce rămâne nu oferă mare lucru, cu excepția unor locații impresionante și a soundtrack-ului orgasmic.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 8 guests